Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6042304 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19785 Dátum: 2011.08.10 12:22:03 »
feryoo7, mikor megyünk egy kört?:)
állom a benzint  ;)
Meg kéne minél hamarabb ütni mivel én a héten vagyok csak itthon utána megyek a Balcsira   :clap:
és utána csak aug. végén leszek itthon.

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19786 Dátum: 2011.08.10 12:27:29 »
 :nono: :nono: :nono:

[a csatolmányt egy admin törölte]

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19787 Dátum: 2011.08.10 13:19:10 »
Máskor Xanyi beírta. hogy a Mitsu és a Gates is jó.

Hajrá Gates  :clap:

Így van, mindkettő jó.

Amúgy ahogy már írták elöttem is, a benzinesé autómata feszítős, külön feszítőgörgővel, míg az 1,4 D4D-jé kézi (pajszeres) feszítésü, és a generátor feszít.
Nem nem értem hogy egy automata feszítést miért cserélnek le egy pajszeres módszerre.
Ok hogy kisseb a hibalehetőség de így kb.: 20 km mulva lehet megint feszíteni mivel a szíj nyulik egy kicsit és nyikorogni kezd a dízelnél míg a benzinesnél ez szóba se jöhet.
Nekem a több mint 4 év alatt még soha nem lazult ki, söt szerintem azért lett csapágyas a generátor mert túl volt húzva.
Egyébként, szemben az itteni többséggel ,nekem mindig az egyszerübb megoldások tetszenek jobban, mégha egy kicsit kényelmetlenebb is, esetleg.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19788 Dátum: 2011.08.10 14:37:03 »
Máskor Xanyi beírta. hogy a Mitsu és a Gates is jó.

Hajrá Gates  :clap:

Így van, mindkettő jó.

Amúgy ahogy már írták elöttem is, a benzinesé autómata feszítős, külön feszítőgörgővel, míg az 1,4 D4D-jé kézi (pajszeres) feszítésü, és a generátor feszít.
Nem nem értem hogy egy automata feszítést miért cserélnek le egy pajszeres módszerre.
Ok hogy kisseb a hibalehetőség de így kb.: 20 km mulva lehet megint feszíteni mivel a szíj nyulik egy kicsit és nyikorogni kezd a dízelnél míg a benzinesnél ez szóba se jöhet.
Nekem a több mint 4 év alatt még soha nem lazult ki, söt szerintem azért lett csapágyas a generátor mert túl volt húzva.
Egyébként, szemben az itteni többséggel ,nekem mindig az egyszerübb megoldások tetszenek jobban, mégha egy kicsit kényelmetlenebb is, esetleg.


Egysezerú és praktikus megoldásokat preferálom én is. De a te kocsit még new.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19789 Dátum: 2011.08.10 15:14:33 »


Nem nem értem hogy egy automata feszítést miért cserélnek le egy pajszeres módszerre.
Ok hogy kisseb a hibalehetőség de így kb.: 20 km mulva lehet megint feszíteni mivel a szíj nyulik egy kicsit és nyikorogni kezd a dízelnél míg a benzinesnél ez szóba se jöhet.

jah csak dizelnél nem kell szíjfeszitö görgöt cserélni, amit benyásnál kell :tt2:


és egyszer ha be van állitva az nem lazul, nem nyulik........ elég baj lenne :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19790 Dátum: 2011.08.10 17:05:38 »
:nono: :nono: :nono:

ökörjószág ennek a sofőrje..de kibontanám a számomra hasznos cuccokat a roncsból   :clap: :clap: :clap:
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19791 Dátum: 2011.08.10 17:28:50 »
Stipistopi első két fék és csomagtérajtó nyitó kallantyú :D 7ezer eddig a legjobb ajánlat :D :D Felejtős még az is...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19792 Dátum: 2011.08.11 17:05:21 »
:nono: :nono: :nono:

ökörjószág ennek a sofőrje..de kibontanám a számomra hasznos cuccokat a roncsból   :clap: :clap: :clap:
De hogy pottyant oda? :hmmmm:

avman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19793 Dátum: 2011.08.12 10:04:09 »
egyre rosszabb hidegen a corolla. lehúztam pár napja az akkut, ecu  reset. régebben kb. 10 km után beállt. most egy picit tovább tartott és azóta a hidegen nem megy. egyáltalán semennyire. elindul, felmegy 1800 környékére az alapjárat kb. 10 mp-re, visszamegy 1100. elindulok, rakom a kettest, nyomom a gázt, és gyakorlatilag nem történik semmi. áll 1000 környékén a fordulat. vissza egyesbe, megy, kettes, alig akar menni. ehh. 2-4 perc és kb. 300-500 m után beáll. ha felkúszik 3000 rpm-re, akkor utána nincs vele különösebb gond.
légtömegmérő cserére 25k-t mondtak, lambára 45k-t viszonyításnak.

E11 2001 1,4 vvti corolla

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19794 Dátum: 2011.08.12 22:31:24 »
Továbbá érdeklődtem a 4E-FE update pack iránt:
Nagy görgő 26e, kis görgő 18e, vezérműszíj 13e, gen-szervó szíj 6e, klíma szíj 4e Ft + a melódíj, amire azt mondta hogy ennél még nem ördöngösség, megvan hamar.
Mennyi??? Elhiszem én, hogy márkaszerviz, de nekem az egész - vízpumpával együtt!, nálad ez nincs felírva, az mennyi? - meglesz kb. 35-ből (+munkadíj) a teljes vezérléscsere, nem 67+munka. SKF cuccokkal... :wacko:
         

mackomisi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
  • 1998 .e11 corolla 1332ccm 4EFE
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19795 Dátum: 2011.08.15 04:05:48 »
Továbbá érdeklődtem a 4E-FE update pack iránt:
Nagy görgő 26e, kis görgő 18e, vezérműszíj 13e, gen-szervó szíj 6e, klíma szíj 4e Ft + a melódíj, amire azt mondta hogy ennél még nem ördöngösség, megvan hamar.
Mennyi??? Elhiszem én, hogy márkaszerviz, de nekem az egész - vízpumpával együtt!, nálad ez nincs felírva, az mennyi? - meglesz kb. 35-ből (+munkadíj) a teljes vezérléscsere, nem 67+munka. SKF cuccokkal... :wacko:
 Nincs benne csoda.Drága alkatrészeket vásárolt.Én ugyanezt a Supratrendnél  hozott   kedvezményesen vett alkatrészekből a feléből kihoztam.Az skf a legdrágább. Örök életű autót akar.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.15 04:09:44 írta mackomisi »

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19796 Dátum: 2011.08.15 08:27:40 »
Nem vett, ajánlatot kért. Egyelőre. Szerencsére.  :ph34r: :D
         

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19797 Dátum: 2011.08.15 09:23:13 »
Nem vett, ajánlatot kért. Egyelőre. Szerencsére.  :ph34r: :D
Csak érdeklődtem, mivel belement olajcsere óta a szerelőm által javasolt 5000km (valami szutykot talált a motorban, úgyhogy a mostani 10e km alatt 2x lesz cserélve az olaj), a héten asszem megy is aknára, a Unix-nál a vezérműszíj görgőkkel valami 30e+a másik két szíj.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

kismozso

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19798 Dátum: 2011.08.15 18:42:10 »
egyre rosszabb hidegen a corolla. lehúztam pár napja az akkut, ecu  reset. régebben kb. 10 km után beállt. most egy picit tovább tartott és azóta a hidegen nem megy. egyáltalán semennyire. elindul, felmegy 1800 környékére az alapjárat kb. 10 mp-re, visszamegy 1100. elindulok, rakom a kettest, nyomom a gázt, és gyakorlatilag nem történik semmi. áll 1000 környékén a fordulat. vissza egyesbe, megy, kettes, alig akar menni. ehh. 2-4 perc és kb. 300-500 m után beáll. ha felkúszik 3000 rpm-re, akkor utána nincs vele különösebb gond.
légtömegmérő cserére 25k-t mondtak, lambára 45k-t viszonyításnak.

Ha nem rövid idő alatt lett ilyen az autód, hanem szép "fokozatosan" akkor talán elég volna egy légtömegmérő tisztítás. Nekem volt sárga hibajelző lámpa, de nagyon rendes szerelőhöz viszem az autót. A lambda szondám fűtőszála ment tönkre, ezért azt cserélni kellett. Azonban ez után sem ment úgy az autó, olyan lista volt még mindig. Majd ez után kitisztította a légtömegmérőt és mintha újjáéledt volna a gép. A lambda szonda az kb olyan 40-50e körül van, a tisztítás az pár ezer.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19799 Dátum: 2011.08.15 19:49:28 »
Ma leszereltem a bringatartót és a tetőcsomagtartót. És látszik, miért kell gyári cuccot venni, mert nyoma sem maradt. Az egyik szomszéd mesélte, hogy az Audi 80-asát megnyomta a valamilyen márkás tipusspecifikus cucc. A fickó eléggé autóbuzi, szóval biztos, hogy minőségit vett. De a gyári csomagtartót mindenkinek ajánlom!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...