Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6042439 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19770 Dátum: 2011.08.09 22:11:57 »

Én is Bosch vagy Jakoparts ot akartam venni erre modták hogy ne azt vegyem.
Lehet hogy téged diret szivatnak. :whistling:
direkt megkrdeztem itt a forumon is az usertársakat....... a gates szijat nem ajánlották, még a bosch-t igen........
Ha a mitsubitshi a tuti akkor nem csak tége vicceltek meg  lasi hanem engem is.:D

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19771 Dátum: 2011.08.09 22:13:06 »
én ugy tudom hogy nem egyforma a diesel és benyásnál a szij elvezetése, feszitése............. amugy nekem is 120.000nél volt cserélve, de semmi baja nem volt a szijnak......el is raktam , hátha kelleni fog még
viszont az uj bosch szij nyiszog hideginditás után pár percig, ennek már lassan 2 honapja :hmmmm:
Ha ez segít, nekem a márkaszerviz által beszerelt gyári szíj is nyüszögött az elején.... nem is kevés ideig, bár nem hangosan, de lehetett hallani....

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19772 Dátum: 2011.08.09 22:14:51 »
Másik kérdés.
A kuplungom mikor benyomom recseg.Na már most rájöttem hogy nem a lábtérnél hanem a blokk résznél elől ahol bemegy a blokba a kuplug rész (ahol a kis gumiharangok találhatóak).
A gumiharangon van egy kis " szervíznyílás" oda ha wd40 et fújok az állítólag olajozza azt a rész és így esetleg elmulhat a nyikorgás.
Igaz ez? Arra van az a kis szervíznyílás hogy ott olajozgassak?

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19773 Dátum: 2011.08.09 22:15:17 »
Máskor Xanyi beírta. hogy a Mitsu és a Gates is jó.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19774 Dátum: 2011.08.09 22:15:25 »

Ha ez segít, nekem a márkaszerviz által beszerelt gyári szíj is nyüszögött az elején.... nem is kevés ideig, bár nem hangosan, de lehetett hallani....

igazábol nem zavar annyira, mert mire kiállok a garázsbol, majd az udvarbol már el is hallgat ........... igy az utcán nem néznek meg hogy a szar toyota hogy csikorog  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19775 Dátum: 2011.08.09 22:21:36 »
Máskor Xanyi beírta. hogy a Mitsu és a Gates is jó.

Hajrá Gates  :clap:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19776 Dátum: 2011.08.09 22:48:45 »
Máskor Xanyi beírta. hogy a Mitsu és a Gates is jó.

Hajrá Gates  :clap:
Számítógépen bejött a Gates-féle oprendszer  [rohog]
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19777 Dátum: 2011.08.09 22:51:32 »
Máskor Xanyi beírta. hogy a Mitsu és a Gates is jó.

Hajrá Gates  :clap:

Így van, mindkettő jó.

Amúgy ahogy már írták elöttem is, a benzinesé autómata feszítős, külön feszítőgörgővel, míg az 1,4 D4D-jé kézi (pajszeres) feszítésü, és a generátor feszít.
Xanyi

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19778 Dátum: 2011.08.10 08:39:17 »
feryoo7, mikor megyünk egy kört?:)
állom a benzint  ;)
1.4 sol 2004

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19779 Dátum: 2011.08.10 09:17:09 »
Én is Bosch vagy Jakoparts ot akartam venni erre modták hogy ne azt vegyem.
Lehet hogy téged diret szivatnak. :whistling:
direkt megkrdeztem itt a forumon is az usertársakat....... a gates szijat nem ajánlották, még a bosch-t igen........
Ha a mitsubitshi a tuti akkor nem csak tége vicceltek meg  lasi hanem engem is.:D
Emlékeim szerint itt is a Gates-et ajánlották a legtöbbször, egyedül Barna írta, hogy neki a Bosch még inkább bejött.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19780 Dátum: 2011.08.10 09:35:57 »
Barnának a Bosch-sal volt/van tapasztalata, amit dícsért is. A Gates-cel nincs tapasztalata közvetlenül. Én Gates párti vagyok, árban és minőségben is.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19781 Dátum: 2011.08.10 09:50:26 »
Tegnap béugrottam Emilfrey szalonba, megrendeltem a stiftet (2200Ft), bár azt mondta a raktáros, hogy ha már elkezdett rozsdálni is, nem lesz neki elég a festék. Gondolom majd be kell szereznem valami csiszolópapírt, vizesen megsikálni, alapozni meg mittomén, lehet ehhez már kevés leszek.
Továbbá érdeklődtem a 4E-FE update pack iránt:
Nagy görgő 26e, kis görgő 18e, vezérműszíj 13e, gen-szervó szíj 6e, klíma szíj 4e Ft + a melódíj, amire azt mondta hogy ennél még nem ördöngösség, megvan hamar.

Nem tudom melyik márkát adják márkaszervízben, a Gates görgő+vez. szíj valami 30 ezer pénz.

(bocs, csak most vettem észre hogy ebben a topicban most kb ugyanaz a téma, bekopiztam az alkatrészek toptyikból)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19782 Dátum: 2011.08.10 10:21:07 »
Mekkora a festésen javítandó felületed? Ha csak kavicsfelverődés, és pici felületi (rozsda)elszíneződésről van szó, akkor én azzal nem foglalkoznék, vagy max. megsikálnám egy kis polírral és lefesteném a stifttel. Ha nagyobb a folt, akkor könnyebb a dolgod, mert jobban odaférhetsz hozzá. A rozsdát szintén polírral el lehet szépen távolítani és lefestheted utána.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19783 Dátum: 2011.08.10 10:28:50 »
Mekkora a festésen javítandó felületed? Ha csak kavicsfelverődés, és pici felületi (rozsda)elszíneződésről van szó, akkor én azzal nem foglalkoznék, vagy max. megsikálnám egy kis polírral és lefesteném a stifttel. Ha nagyobb a folt, akkor könnyebb a dolgod, mert jobban odaférhetsz hozzá. A rozsdát szintén polírral el lehet szépen távolítani és lefestheted utána.
Hát van egy 10 centis rozsdacsík a küszöbön a hátsó ajtónál, egy fél egyforintos nagyságú a csomagtér ajtón, ezek a "vészesebbek", bár sztem egy szaki röhögne rajtuk. Ezen kívül van egy kis rozsda a tetőn is: az íven lévő gumi fel van jőve (sztem anno oda volt felfogatva valami tetőcsomagtartó), és alatta van egy folt.
Egyik sem vészes, de inkább most kijavítanám.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19784 Dátum: 2011.08.10 12:20:49 »
Máskor Xanyi beírta. hogy a Mitsu és a Gates is jó.

Hajrá Gates  :clap:

Így van, mindkettő jó.

Amúgy ahogy már írták elöttem is, a benzinesé autómata feszítős, külön feszítőgörgővel, míg az 1,4 D4D-jé kézi (pajszeres) feszítésü, és a generátor feszít.
Nem nem értem hogy egy automata feszítést miért cserélnek le egy pajszeres módszerre.
Ok hogy kisseb a hibalehetőség de így kb.: 20 km mulva lehet megint feszíteni mivel a szíj nyulik egy kicsit és nyikorogni kezd a dízelnél míg a benzinesnél ez szóba se jöhet.