Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6035386 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19740 Dátum: 2011.08.09 13:01:38 »
mobil esp 5w30: 3 vagy 5 liter? - Összesen 3,7L kell, tehát egy 5L-es flakonnal kell venned
sztem eleg lesz a 4literes is  :whistling:
http://olajhaz.hu/mobil/motorolajok/5w-30/mobil-1-esp-formula-5w-30

Bocs, én magamból indultam ki, mert én 5L-st szoktam venni, mert két olajcsere között 1L-t utána töltök...  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

nismo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 165
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19741 Dátum: 2011.08.09 13:11:07 »
Bocs, én magamból indultam ki, mert én 5L-st szoktam venni, mert két olajcsere között 1L-t utána töltök...  :flowers:

mondjuk ja, nem derült ki hogy olajfogyasztos-e a motorja.
nekem a végén sikerült 2ezrenként 1 litert beleönteni   :wacko:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19742 Dátum: 2011.08.09 13:43:47 »
Nismo, neked lett anno a szívó sorod is "megcsavarozva", hogy ne zörögjön?  :?: ..úgy értem, az autódnak...  ;) :D

És a motorod is új dugattyúkat és gyűrűszettet kapott?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19743 Dátum: 2011.08.09 13:44:30 »
mobil esp 5w30: 3 vagy 5 liter? - Összesen 3,7L kell, tehát egy 5L-es flakonnal kell venned
sztem eleg lesz a 4literes is  :whistling:
http://olajhaz.hu/mobil/motorolajok/5w-30/mobil-1-esp-formula-5w-30
Bocs, én magamból indultam ki, mert én 5L-st szoktam venni, mert két olajcsere között 1L-t utána töltök...  :flowers:
Én is ezért vettem 5 L-est, meg Barnáék is írták, hogy mintha a 4 L-esben nem is lenne 4 L...  :hmmmm:

nismo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 165
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19744 Dátum: 2011.08.09 14:47:32 »
Nismo, neked lett anno a szívó sorod is "megcsavarozva", hogy ne zörögjön?  :?: ..úgy értem, az autódnak...  ;) :D

És a motorod is új dugattyúkat és gyűrűszettet kapott?

szívósorzörgés még nem jött ki rajta...viszont ECU már volt cserélve...a motor fel lett fúrva aztán perselyezve gyárira, dugattyú, gyürü, csapágy, tömítések stb,  legtöbb dolog cserelve lett hamár meg kellett bontani a motort.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19745 Dátum: 2011.08.09 14:50:20 »
Picit írnál bővebben az ECU csörgésről, légyszi? Hol jelentkezett, milyen hangja volt, hogyan lett, és honnan cserélve, mennyibe volt, ha publikus?  :?:

Akkor, gondolom, semmi olajfogyásod nincs azóta...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

avman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19746 Dátum: 2011.08.09 15:05:23 »
mondjuk ja, nem derült ki hogy olajfogyasztos-e a motorja.
nekem a végén sikerült 2ezrenként 1 litert beleönteni   :wacko:
11000 km-hez közelítek, még nem kellett utána töltenem.
ellenben a lambda szonda lehet cserélve lesz. hidegen nem megy, alacsony fordulaton sem, felette sem olyan virgonc már. a légkondi is jobban visszafogja mint tavaly. néha dob egy sárga lámpát, hibakód nélkül, lehet az is ezért van.
fogyasztás csökkent, de mert átálltam nagypapásra.
meg lehet légtömegmérő. majd jól megnézik, rámérnek.
monnyuk az előző autóm is úgy kezdődőtt, h lambdaszonda. aztán kuplung. aztán meg full motor.
E11 2001 1,4 vvti corolla

nismo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 165
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19747 Dátum: 2011.08.09 15:12:17 »
Picit írnál bővebben az ECU csörgésről, légyszi? Hol jelentkezett, milyen hangja volt, hogyan lett, és honnan cserélve, mennyibe volt, ha publikus?  :?:

Akkor, gondolom, semmi olajfogyásod nincs azóta...

szimpla előgyújtás csörgés, az elején hegynek fel jött elő belöle (ez még nem zavart), aztán már tempótartásnál is 90 felett szinte bárhol, ez már zavart, gyorsításkor/nál nem volt probléma. Toyota szervíz cserélte féláron 140eHUF-ért. a csavar benne az hogy késöbb mikor jobban fogyott az olaj ismét elkezdett csörögni. jött is a válasz a toyotatol: a dugattyúkra rakódott olaj okozza a csörgést, mióta kész a motor ujra nincs hangja. szvsz nincs értelme ECU cserének, ha nincs olajfogyasztás, csörgés se lesz.

3ekm ment bele javitas ota, azóta semmi olajfogyás.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19748 Dátum: 2011.08.09 15:30:25 »
nismo, a csörgés sebesség tartásnál jött elő, vagy nagyon óvatos gyorsításnál? Azért vagyok ilyen kíváncsi, mert az enyém is szokott csörgedezni néha, amikor óvatosabban gyorsítok, gyakorlatilag 2-5. fokozatokban kb 2000 fordulattól olyan 4000-ig. Ekkor sem egyfolytában, csak amikor nem dinamikusan, hanem óvatosan gyorsítok. 2000 alatt semmi és 4000 felett sem.
Szívósor nem lehet, ezt már a szervizben elég nagy bizonyossággal megállapították. Ezek szerint, lehet, hogy nekem is az olajlerakódás miatt csörgedezik (nekem van egy kis olajfogyásom)...
Lehet, hogy neked sem kellett volna ECU-t cserélni, hanem először a motor generál, aztán megnézni, hogy csörög-e tovább... ha így van, megspórolhattál volna 140e-t...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

nismo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 165
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19749 Dátum: 2011.08.09 15:42:57 »
nismo, a csörgés sebesség tartásnál jött elő, vagy nagyon óvatos gyorsításnál? Azért vagyok ilyen kíváncsi, mert az enyém is szokott csörgedezni néha, amikor óvatosabban gyorsítok, gyakorlatilag 2-5. fokozatokban kb 2000 fordulattól olyan 4000-ig. Ekkor sem egyfolytában, csak amikor nem dinamikusan, hanem óvatosan gyorsítok. 2000 alatt semmi és 4000 felett sem.
Szívósor nem lehet, ezt már a szervizben elég nagy bizonyossággal megállapították. Ezek szerint, lehet, hogy nekem is az olajlerakódás miatt csörgedezik (nekem van egy kis olajfogyásom)...
Lehet, hogy neked sem kellett volna ECU-t cserélni, hanem először a motor generál, aztán megnézni, hogy csörög-e tovább... ha így van, megspórolhattál volna 140e-t...


ráéreztél a lényegre, sztem se kellett volna cserélni...így ahogy írod a jelenséget, lefedi amit nekem is csinált, de nekem már sebességtartásnál is csörgött.
ha gondolod meghallgatom (hallgattam eleget) egyszer mikor gyomán leszek  ;)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19750 Dátum: 2011.08.09 15:55:18 »
nismo, a csörgés sebesség tartásnál jött elő, vagy nagyon óvatos gyorsításnál? Azért vagyok ilyen kíváncsi, mert az enyém is szokott csörgedezni néha, amikor óvatosabban gyorsítok, gyakorlatilag 2-5. fokozatokban kb 2000 fordulattól olyan 4000-ig. Ekkor sem egyfolytában, csak amikor nem dinamikusan, hanem óvatosan gyorsítok. 2000 alatt semmi és 4000 felett sem.
Szívósor nem lehet, ezt már a szervizben elég nagy bizonyossággal megállapították. Ezek szerint, lehet, hogy nekem is az olajlerakódás miatt csörgedezik (nekem van egy kis olajfogyásom)...
Lehet, hogy neked sem kellett volna ECU-t cserélni, hanem először a motor generál, aztán megnézni, hogy csörög-e tovább... ha így van, megspórolhattál volna 140e-t...


ráéreztél a lényegre, sztem se kellett volna cserélni...így ahogy írod a jelenséget, lefedi amit nekem is csinált, de nekem már sebességtartásnál is csörgött.
ha gondolod meghallgatom (hallgattam eleget) egyszer mikor gyomán leszek  ;)
Szoktál Gyomán járni?? az nekünk 40km, az semmi. Okés! Írj majd privit, ha tudod biztosra, hogy jössz errefelé, és összebeszélünk. Lehetőleg pár nappal előtte jelezz! Az a 40km pont elég, hogy bemelegedjen annyira, hogy be-becsörögjön...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

nismo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 165
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19751 Dátum: 2011.08.09 16:11:21 »
Szoktál Gyomán járni?? az nekünk 40km, az semmi. Okés! Írj majd privit, ha tudod biztosra, hogy jössz errefelé, és összebeszélünk. Lehetőleg pár nappal előtte jelezz! Az a 40km pont elég, hogy bemelegedjen annyira, hogy be-becsörögjön...

ja szoktam/tunk, asszonypajti gyomai.
szólok ha tudom a dátumot, általában hosszúhétvégéket töltünk lent (csütörtöktől vasárnapig).

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19752 Dátum: 2011.08.09 16:12:29 »
Oksa, várom, az esetek nagyrészében hétközben és napközben megtalálsz itt!  :clap:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19753 Dátum: 2011.08.09 17:59:17 »
sziasztok!

mi az, hogy első üléseken memória? hb 3 ajtós terránál

http://archiv.toyotaclub.hu/egyeb/corolla2003/28.jpg
1.4 sol 2004

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19754 Dátum: 2011.08.09 18:03:24 »
A hátsó ülésre való beszálláshoz előrebillentett és gurított az ülést visszadöntve ugyanabba a pozícióba áll vissza mint ahonnan elindítottad.