Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030657 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

kismozso

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19635 Dátum: 2011.07.18 20:49:05 »
Köszönöm a tippeket a kormányszitálással kapcsolatban.
Első körben megpróbálom a kerék cserét, az nem kerül semmibe. Kormány kopogással kapcsolatban nincs valakinek ötlete? Elképzelhető, hogy a futóműről menjen át ez az ütésszerű hang a kormányrúdon keresztül, vagy magában a kormányszerkezetben valószínűbb valamilyen kopás?
És még egy apró érdekes dolog az autóval (E11 liftback) kapcsolatban: A hátsó biztonsági övcsatok (ahol a középső és a jobb oldali együtt van rögzítve) egy közös fémen keresztül csatlakoznak az alvázhoz. Ezen a fémen (amit egy anya tart) van egy nyíl...A kérdés, hogy ez felfelé vagy lefelé kell, hogy mutasson? Azért foglalkoztat a kérdés, mert nekem lefele mutatott a nyíl, így viszont a két csatt egymást keresztezve kerül a neki való helyre. Szóval arra lennék kíváncsi, hogy ez a rögzítés vajon gyárilag melyik irányban áll?
Ja és még valami, ha van valakinek ehhez a tipushoz eladó csomagtartója, kérem szóljon, mert lehet hogy vevő lennék rá. Előre is köszönöm, sziasztok.


Most így hitrelen nem tudok a nyilra választ adni, de a csatokat nekem is meg kell keresztezni. Majd holnap megnézem, hogy a nyil merre áll nálam :)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19636 Dátum: 2011.07.18 21:03:36 »
Az E11-es Corolláknak nagyobb vagy kisebb a hasmagasságuk mint az E12-knek?
Sztem kisebb. Nekem volt tapasztalatom vele, hogy ugyanott, ahol az E11 már karcos volt, az E12 bőven ment.
Gabe 254.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19637 Dátum: 2011.07.18 21:38:01 »
Ja és a lényeg hogy a kocsim 2003 as gyártású és még gyári aku volt benne.
Az enyém 2004márciusi kocsi, és most télen 2010dec/2011januárjában ment ki benne az akksi. Simán bírta volna tovább, de mivel nem dolgoztam, csak kb 1km-re jártam bevásárolni, és nem bírta a napi 2-3indítás / napi össz 2km távot meg a mínusz 100 fokot az utcai parkolás miatt.

Ördöngős távokat én semm tettem, de az én kocsim télen nyáron garázsban van. :D :D

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19638 Dátum: 2011.07.18 21:39:51 »
Hi to everybodry

Jelenten megtettem mindent amit megkövetelt a haza, hosszbordásszíj, olajszűrő, olaj, levegőszűrő, pollenszűrő, hátsó fékbetét, gyertyák, a 7 éves gyári aksi nekem is most kezdett dudorodni, gondoltam talán nem kéne megvárni, míg teljesen szétreped....
Én bármilyen furcsa nem vettem meg 23-ért a 60a-s Vartát, inkább vettem helyette 56A-s Periont igen baráti 16,500-ért.
Utána vettem észre, hogy a gyárinak is a max indító feszkója 480A, mint az 56A-s Perioné, állítólag már a Varta gyártja az aksit itthon, érdekes volt, hogy teljesen méretpontos...hm... persze jobbos pozitív természetesen mi más lenne....240x175x190 vagy mi szóval méretben tökéletes..

Fogyasztás a parádés....
Mikor elhoztam a tulajtól a gyári adat 7l-en állt.
Nem toom talán a Man olajszűrőnek, és a 0w30-nak hála, de jelenleg a gyári átlagfogyasztásom 6,3....
Hihetetlen ez a motor, hogy városban 4-ben nem modanám olyan 50-es tempó mellett, hogy zabálna....
Egy hete voltam Szegeden pályán oda-vissza végig klíma, tikkasztó hőség potom 37 fok, átlagfogyi 130-140-el hajtva pályán, utána csak város fölment 6,7-re.
Igen igen mosolyogtam.... erre azért nem számítottam...

Hétvégén lementem Tiszakécskére, meg előtte is be-be nézegettem egy-két helyre, a legdurvább, hogy olyan 5,88-as érték jött ki....

Nem mondanám, hogy csalódás ez az autó, sőt lámpánál az átlag autósokat csupán csak mosolygom, a nagy átlagnak esélye sincs rápirítani...
Persze nem versenyeztetem, de nem is kell nagyon , szinte kívánja a sebességet, csak ne lenne ennyi zsernyák....



Auris HSD TS 2015.12

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19639 Dátum: 2011.07.18 21:45:32 »
Megkérdezhetném hogy mennyi volt a  hosszbordás szíj és a gyergyák és hogy milyen márka ment bele??? kösy :)

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19640 Dátum: 2011.07.18 22:05:01 »
Az E11-es Corolláknak nagyobb vagy kisebb a hasmagasságuk mint az E12-knek?

Tapasztalat alapján az e11 2-3cm-el alacsonyabb.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19641 Dátum: 2011.07.18 22:14:12 »
Ja és a lényeg hogy a kocsim 2003 as gyártású és még gyári aku volt benne.
Az enyém 2004márciusi kocsi, és most télen 2010dec/2011januárjában ment ki benne az akksi. Simán bírta volna tovább, de mivel nem dolgoztam, csak kb 1km-re jártam bevásárolni, és nem bírta a napi 2-3indítás / napi össz 2km távot meg a mínusz 100 fokot az utcai parkolás miatt.
Ördöngős távokat én semm tettem, de az én kocsim télen nyáron garázsban van. :D :D
Nem emlékszem már a pontos számra, de talán 4-5km kell az akksi visszatöltéséhez.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19642 Dátum: 2011.07.18 22:16:05 »
Ezt nem is tudtam hogy van egy x km.-er amit menni kell hogy visszatöltsön az akumlátor.Vagyis gondoltam hogy valamennyi idő kell de azt hittem egy helyben járatás is elég mert normál esetben akkor is tölt 13-14 el.

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19643 Dátum: 2011.07.18 22:43:49 »
Az E11-es Corolláknak nagyobb vagy kisebb a hasmagasságuk mint az E12-knek?

Tapasztalat alapján az e11 2-3cm-el alacsonyabb.

Köszi a válaszokat, akkor már csak esetleg Carina jöhet szóba, vagy nézek más márkát második autónak a Wartburg helyére.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19644 Dátum: 2011.07.18 22:45:56 »
Hilux a te autód :D


A Wartburg magasságát max egy Dacia Logan, vagy 4x4 Kangoo éri el!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19645 Dátum: 2011.07.19 08:55:51 »
Hi to everybodry

Jelenten megtettem mindent amit megkövetelt a haza, hosszbordásszíj, olajszűrő, olaj, levegőszűrő, pollenszűrő, hátsó fékbetét, gyertyák, a 7 éves gyári aksi nekem is most kezdett dudorodni, gondoltam talán nem kéne megvárni, míg teljesen szétreped....
Én bármilyen furcsa nem vettem meg 23-ért a 60a-s Vartát, inkább vettem helyette 56A-s Periont igen baráti 16,500-ért.
Utána vettem észre, hogy a gyárinak is a max indító feszkója 480A, mint az 56A-s Perioné, állítólag már a Varta gyártja az aksit itthon, érdekes volt, hogy teljesen méretpontos...hm... persze jobbos pozitív természetesen mi más lenne....240x175x190 vagy mi szóval méretben tökéletes..

Fogyasztás a parádés....
Mikor elhoztam a tulajtól a gyári adat 7l-en állt.
Nem toom talán a Man olajszűrőnek, és a 0w30-nak hála, de jelenleg a gyári átlagfogyasztásom 6,3....
Hihetetlen ez a motor, hogy városban 4-ben nem modanám olyan 50-es tempó mellett, hogy zabálna....
Egy hete voltam Szegeden pályán oda-vissza végig klíma, tikkasztó hőség potom 37 fok, átlagfogyi 130-140-el hajtva pályán, utána csak város fölment 6,7-re.
Igen igen mosolyogtam.... erre azért nem számítottam...

Hétvégén lementem Tiszakécskére, meg előtte is be-be nézegettem egy-két helyre, a legdurvább, hogy olyan 5,88-as érték jött ki....

Nem mondanám, hogy csalódás ez az autó, sőt lámpánál az átlag autósokat csupán csak mosolygom, a nagy átlagnak esélye sincs rápirítani...
Persze nem versenyeztetem, de nem is kell nagyon , szinte kívánja a sebességet, csak ne lenne ennyi zsernyák....


szia!

ez elég szép érték!

1.4-es a kocsi? mikori évjáratú?
1.4 sol 2004

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19646 Dátum: 2011.07.19 10:21:58 »
Ezt nem is tudtam hogy van egy x km.-er amit menni kell hogy visszatöltsön az akumlátor.Vagyis gondoltam hogy valamennyi idő kell de azt hittem egy helyben járatás is elég mert normál esetben akkor is tölt 13-14 el.
Nekem úgy rémlik, hogy egy motorindításnyi energia visszatöltéséhez legalább egy olyan 10 km-t kell menni.  :excl: Persze ez nagyban függ a fordulatszámtól, mert ha jobban pörög, többet is tölt.
Az biztos, hogy a ritka használat, meg a rövid városi poroszkálás könnyen lemerítheti az akksit, elsősorban persze télen.

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19647 Dátum: 2011.07.19 13:22:08 »
1,4 vvti persze 2004 04, ja a gumik újak, hankook optimo k715 ez is valamilyen takarékos fajta, csak 8k-val olcsóbb mint a michelin.
gyertyál ngk, szíj nem toom milyen 40% kedvezménnyel nem volt túl drága unix-es mind, olaj total quarz 0w30 2100/liter formula shop a neten, ennél nem láttam olcsóbbat....
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.19 13:27:30 írta lacke1 »
Auris HSD TS 2015.12

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19648 Dátum: 2011.07.19 17:40:31 »
Hoszbordásszíjnak milyen márkát ajánlatok?
Ha cserélem a szíjjat illik a hosszbordásszíj feszítő csapácsat is cserélni? Bár gondolom nem.

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19649 Dátum: 2011.07.19 18:03:09 »
Ha jól látom a Unix program a Jakoparts-ot ajánlja fel mint gyári minőség.

Vicces, hogy a szervízben csóválták a fejüket mikor mondtam, hogy cserélem a szíjat, azt mondta a csóka nem kell azt még, hát ja, mikor meg megmutatta a szerelő, hogy szét volt belülről repedezve azért elgondolkodtató volt, főleg úgy, hogy néha egy-két nap állás után hidegjáratban hangot is hallatott.
Szerintem ha nincs csapágyhangja, a görgőnek, akkor kár cserélni.....
Nem olcsó mulatság, bár az utolsó görgő az még baráti árú, 18k körül van a Toyota-nál,a feszítő az brutál lehet... valami 60k vagy mi a fene.
Auris HSD TS 2015.12