Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030668 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19620 Dátum: 2011.07.17 21:16:45 »
Hát igen, multis bikakábel. Benzineset már bikáztam vele sikeresen, de gondolom a dízelhez szükséges nagyobb indítóáramot már nem tudja átvinni. Vagy lehet, hogy a céges Swift töltése nem is elég egy dízelt megforgatni. Mindegy, akksi töltés alatt, ha pedig kell egy új, akkor inkább így derüljön ki (itthon garázs előtt), mint mondjuk egy szombat este, otthontól és bármi más segítségtől többszáz kilométerre.
Tényleg, Toyotáéknál nincs valami optifit akció? Ablaktörlő lapátban bevált, miért ne működne akksiban is?
 

Optifit akksi kapható a márkakereskedésekben, érdemes azt venni mert nem drágább egy Bosch/Varta/Banner akksinál, viszont van rá 3 év garancia, és nem kell fadarabokkal kitámasztgatni, hanem méretpontos!
Akcióról nem tudok!

Nem csak a japán gyártásúnál van a fadarab kitámasztós buli?...mert az enyém olyan, és ebbe magasabb akksi kell... nem tudom a dízelbe milyen akksi kell, de az én 1,4benzinesembe 28ezer Ft-ba
kerülne az optifit akksi, én meg vettem helyette ázsiai méretpontos akksit talán 23ezer ft körüli összegért, de jóval erősebbek a paraméterei...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19621 Dátum: 2011.07.17 21:39:24 »
A másik hiba, hogy vagy egy sebességtartomány kb. 120 km/h körül ahol picit szitál a kormány. A kerekek 1000 km-rel ezelőtt lettek centírozva...Fél tengely talán?

Üdv itt!
Gumik tutira rendben vannak? Esetleg érdemes lenne megcserélni az első és hátsó kerekeket, vagy kipróbálni másik (pl téli) kerekekkel.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

kismozso

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19622 Dátum: 2011.07.17 21:47:27 »
A másik hiba, hogy vagy egy sebességtartomány kb. 120 km/h körül ahol picit szitál a kormány. A kerekek 1000 km-rel ezelőtt lettek centírozva...Fél tengely talán?
Nekem 130-nál volt ilyen, újracentírozták a kerekeket és jó lett...

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19623 Dátum: 2011.07.17 23:28:33 »
120 körül erősen gumigyanús,  - - a hátsó hibája is tud okozni szitálást!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19624 Dátum: 2011.07.18 12:29:31 »
Akksicsere óta vígan ketyeg az autó. Azért még elmegyek beméretni a generátort ott ahol vettem, ha már felajánlották, hogy megcsinálják ingyen. Legalább látom mit tölt, mennyi áramot eszik üresen.

Végül Varta került bele (74 Ah-s 800amperes indítóárammal) 24500 volt. Optifit 31ezer lett volna :wacko: Ezt most így, nyaralás előtt nem kívántam annyira, annak viszont örülök, hogy nem szabi alatt mondta be az unalmast...
Gabe 254.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19625 Dátum: 2011.07.18 13:53:57 »
Nekem is behalt kb. egy 3 hete az aksi mosás közben hallgatam a zenét és off lett.Rátöltöttem kb. egy fél órát és indult is de másnap megint nem indult.Én bannert vettem bele ami nem teljesen méretpontos mondjuk nagyon baráti áron 17.000Ft ért. ( 1.4 benzin)

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19626 Dátum: 2011.07.18 14:12:32 »
A másik hiba, hogy vagy egy sebességtartomány kb. 120 km/h körül ahol picit szitál a kormány. A kerekek 1000 km-rel ezelőtt lettek centírozva...Fél tengely talán?
Nekem 130-nál volt ilyen, újracentírozták a kerekeket és jó lett...
Nekem gumifújás oldotta meg a gondot.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19627 Dátum: 2011.07.18 14:27:48 »
Ezt most így, nyaralás előtt nem kívántam annyira, annak viszont örülök, hogy nem szabi alatt mondta be az unalmast...
Én a másfél éves akksimmal ugyan nem számítok mostanság ilyenre, meg a nyaralás alatt használva is lesz, úgyhogy kicsi az esély olyanra, mint ami télen volt, de most megvettem a Eurocare-t egy évre, szóval ha csak az akksival lenne gond, akkor is jönne a Toyota Angyal (vagy mi).  :D

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19628 Dátum: 2011.07.18 14:30:36 »
Ja és a lényeg hogy a kocsim 2003 as gyártású és még gyári aku volt benne.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19629 Dátum: 2011.07.18 16:04:32 »
No, visszamentem a megbeszélt mérésre is. Alapból nincs áramfelvétel, semmi nem eszi az akksiból a delejt. Izzításkor 65-70 ampert vesz föl, indításkor pedig 230 körül (szép...)

Alapjárati töltés 13,6V ami elmegy, viszont ami érdekes, hogy 2000-es fordulaton is csak 13,8V körül tölt, holott nem ártana mondjuk, ha 14 fölött lenne. Az eladó srác szerint lehet, hogy érdemes lenne egy villamosságihoz elvinni, hátha ráférne egy generátorpucolás :hmmmm: Távszerelők mit mondtok?  :flowers: Amin még gondolkodtam: nem lehet, hogy fesz.szabályozó miatt nem tölt jobban, mondván tele az akksi minek töltsek?!
Gabe 254.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19630 Dátum: 2011.07.18 17:00:58 »
No, visszamentem a megbeszélt mérésre is. Alapból nincs áramfelvétel, semmi nem eszi az akksiból a delejt. Izzításkor 65-70 ampert vesz föl, indításkor pedig 230 körül (szép...)

Alapjárati töltés 13,6V ami elmegy, viszont ami érdekes, hogy 2000-es fordulaton is csak 13,8V körül tölt, holott nem ártana mondjuk, ha 14 fölött lenne. Az eladó srác szerint lehet, hogy érdemes lenne egy villamosságihoz elvinni, hátha ráférne egy generátorpucolás :hmmmm: Távszerelők mit mondtok?  :flowers: Amin még gondolkodtam: nem lehet, hogy fesz.szabályozó miatt nem tölt jobban, mondván tele az akksi minek töltsek?!

Nem feltétlenül kell 14 fölött lennie, de nyugalmi fesz +1 V-nak mindenképpen meg kell lennie. Tehát biztosan jó a generátorod.
Amúgy szokott lenni az 1,4 D4D Corollák generátorával gond, de akkor töltésjelző világít és egyáltalán nincs töltés egyik pillanatról a másikra! Úgyhogy ne parázz, jó az, csak az akksid halt meg!
Xanyi

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19631 Dátum: 2011.07.18 17:04:44 »
Az E11-es Corolláknak nagyobb vagy kisebb a hasmagasságuk mint az E12-knek?
Corolla 1,4 VVT-i 2005

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19632 Dátum: 2011.07.18 17:10:55 »
Az E11-es Corolláknak nagyobb vagy kisebb a hasmagasságuk mint az E12-knek?
Sajnos ezt az infot nem tartalmazzák a gyári prospektusok.  :no:
         

elebh

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19633 Dátum: 2011.07.18 17:55:55 »
Köszönöm a tippeket a kormányszitálással kapcsolatban.
Első körben megpróbálom a kerék cserét, az nem kerül semmibe. Kormány kopogással kapcsolatban nincs valakinek ötlete? Elképzelhető, hogy a futóműről menjen át ez az ütésszerű hang a kormányrúdon keresztül, vagy magában a kormányszerkezetben valószínűbb valamilyen kopás?
És még egy apró érdekes dolog az autóval (E11 liftback) kapcsolatban: A hátsó biztonsági övcsatok (ahol a középső és a jobb oldali együtt van rögzítve) egy közös fémen keresztül csatlakoznak az alvázhoz. Ezen a fémen (amit egy anya tart) van egy nyíl...A kérdés, hogy ez felfelé vagy lefelé kell, hogy mutasson? Azért foglalkoztat a kérdés, mert nekem lefele mutatott a nyíl, így viszont a két csatt egymást keresztezve kerül a neki való helyre. Szóval arra lennék kíváncsi, hogy ez a rögzítés vajon gyárilag melyik irányban áll?
Ja és még valami, ha van valakinek ehhez a tipushoz eladó csomagtartója, kérem szóljon, mert lehet hogy vevő lennék rá. Előre is köszönöm, sziasztok.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19634 Dátum: 2011.07.18 18:30:10 »
Ja és a lényeg hogy a kocsim 2003 as gyártású és még gyári aku volt benne.
Az enyém 2004márciusi kocsi, és most télen 2010dec/2011januárjában ment ki benne az akksi. Simán bírta volna tovább, de mivel nem dolgoztam, csak kb 1km-re jártam bevásárolni, és nem bírta a napi 2-3indítás / napi össz 2km távot meg a mínusz 100 fokot az utcai parkolás miatt.