Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030474 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19605 Dátum: 2011.07.13 15:25:35 »
Mellesleg nehogy már úgy váltsak, mintha egy UAZ lenne alattam...  :wacko: Ezt inkább a rükverc kapcsolásakor szoktam alkalmazni és, ha nem jön össze, akkor a váltót addig húzom hátra rükibe, amíg engedi, majd nagyon lassan engedem fel a kuplungot és közben szintén hátrahúzva tartom a váltót, egyszer csak bekattan a fokozatba.

duplakuplung toyotánál???   :eek:  basszus,srácok...ez nem a magyar honvédségnél még most is csucstechnikának számito uaz 469 (22liter/100km) meg ural 4320(25liter/100km) üzemanyagfalo gépek,amikkel anno duplakuplunggal kellett közlekednem,mert máskülönben ledarálta az összes fogat még a századparancsnok szájában is,nemhogy a sebváltoban... :)

beb@xna,ha ennél a finom technikánál is duplakuplungolni kellene...!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19606 Dátum: 2011.07.13 21:57:29 »
jó igét választottál, szerintem is!
1.4 sol 2004

toroksultan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 506
    • www.hygilux.hu
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19607 Dátum: 2011.07.13 22:47:04 »
:) z egyenes fogazású orosz szerkezetek közül csak és kizárólag a OFF VFTS Ladák versenyváltóját szeretem, mást nem, pláne finom japán gépezetben nem! Mindent kezeljünk csak a helyén.  ;)

szia!

kell a francnak lada, de egy - korabban emlegett - jo kis 4320as ural, de meg inkabb dt-10 vityaz annal inkabb erdekelne:- )

udv

toroksultan
Higénia felsőfokon: http://hygilux.hu/, Árlista: https://goo.gl/t4T7ps,
Autókozmetikai termékek: https://www.facebook.com/BestWax.eu, Árlista: http://goo.gl/ATDLAC,
Civic ES4:     CoV R1:

kismozso

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19608 Dátum: 2011.07.14 21:42:09 »
Sziasztok!

Van egy 91-es corolla 1,6-os Gti-m(4A-GE), és egy rejtélyes elektronikai probléma merült fel a napokban, amit korábban már csinált, de utána elmult ezért nem is nagyon foglalkoztam vele, megpróbálom részletesen leírni.


Szia! Én pont 2 hónapja küzdöttem ezzel a problémával és 100%-osan ugyan ezeket a tüneteket produkálta az én autóm is. A probléma a kövezkező volt nálam: ahová a slusszkulcsot bedugod ott van egy elektromos kapcsolószerkezet. Ez romlott el nálam. Nincs utángyártott alkatrész, csak eredeti toyota cuccot lehetett berakni. Ár kb bruttó 27000 HUF. Ami nekem kellett annak a típusa: "SWITCH ASSY 84450-0D010".
Azért majd írj, hogy tényleg ez volt-e a baj a tieddel is.

Köszi szépen, erre nem is gondoltunk, az ára az nem hangzik túl jól, esetleg adnál tippet hogy hol kaphatok ilyet? Köszi! Bontóbol esetleg érdemes próbálkozni?

Az "én szerelőm" az az indítómotornál mért tesztlámpával. Indítótták (volna) az autót és látták, hogy a kapcsolótól már nem jut el a petróleum az indítómotorhoz. Szóval nálam ez így derült ki.
Hogy honnan is tudsz ilyen alkatrészt szerezni azt nem tudom... Én személy szerint a gyorsaság és a "fontossága miatt" nem nagyon keresgéltem. Inkább az új alkatrész mellett döntötte, nem akartam megint ottmaradni valahol.

kismozso

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19609 Dátum: 2011.07.14 22:00:09 »
Gyöngyi, ha lesz visszajelzésed, tedd itt közzé, engem is különösen érdekelne!
Meglesz mondi, mozsotól várok infokat.  :)
Ha rám gondoltál, akkor mondom, hogy nekem most teljesen jó a váltóm, mert meleg van... Kíváncsi leszek, hogy majd ha jön a hideg akkor mi lesz. Gyanítom, hogy megint küzdenem kell...
Amúgy javaslom, hogy fogjunk össze, ennyi rossz váltó javítására már projekt kedvezményt lehetne kiharcolni valamelyik szervíznél :D

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19610 Dátum: 2011.07.14 22:04:46 »
Nem tőled kismozso, hanem mozsotól.  :flowers: ;)
         

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19611 Dátum: 2011.07.15 09:57:27 »
nyilván:)

attól függően hogy a kollega hogy döntött, privátban szívesen várom az infót én is a kocsiról  :flowers:

Ha valamelyikőtök megveszi az meg írja le hogy milyen!!! :D

én nemtudok rola semmi infot, mert nem mentem el kollégámmal megnézni tegnap a kocsit. cimbimet meg tegnap ota nemlátom skypon,ugyhogy nemtok infot,h volt e megnézni a vasat vagy sem!

ellenben debreceniek! tegn. este a Metro parkoloban láttam egy fekete hb e12 corollát ILH-xxx rendszámmal, rávolt irva,h eladó! sajnos fotot nem csináltam,mert szakadt az eső és nemvolt kedvem megázni.  irto nagy özönviz zúdult a városotokra tegnap este 6-9óra között.  :(

na,ma elértem kollégát,aki azt a 97ezret futott corollát akarta megnézni/megvenni. a hirdetés már nemigen van fent. igy igaz maradt a japánnál,de OFF márkát választott....vett egy huzottszemű drótszamarat :)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-4849352
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19612 Dátum: 2011.07.16 20:27:18 »
Tegnapi nap során kb. 15 óra magaságában láttam Debreceb Böszörményi úton a faceliftes toyotát (ha jól láttam ts ) ha minden igaz V..-... volt a rendszáma arra figyeltem fel hogy az első rendszámtábla gyorskötegelővel volt rögzítve a rendszámtábla tartóhoz innnen van?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19613 Dátum: 2011.07.17 18:51:32 »
Ma egy kicsit megjárattuk a gépet, de hazaérve váratlan dolog történt.

Leálltam a garázs előtt, kocsi leállít, garázsajtó kinyit, kocsiból kipakol, majd beültem. Indítanék, de csak egy tra-tra-tra-tra-tra hang volt a válasz, műszerfal kicsit megbolondult mindeközben. Kocsi nem indul. Arra gondoltam, akksi halt meg, így próbáltam a cégesről bebikázni, de akkor már meg sem mozdult, óra is nullázódott. Így gondolom tényleg az akksi szállt el.

A varázsszem fekete, aszerint töltést kér, úgyhogy most megy az éltető delej a garázsban. Majd egy pár óra múlva megpróbálom, hogy megy-e a dolog. Bízom benne, hogy tényleg csak az akksi és nem valami komolyabb :wacko:

Pár óra és kiderül...
Gabe 254.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19614 Dátum: 2011.07.17 19:20:51 »
Ma egy kicsit megjárattuk a gépet, de hazaérve váratlan dolog történt.

Leálltam a garázs előtt, kocsi leállít, garázsajtó kinyit, kocsiból kipakol, majd beültem. Indítanék, de csak egy tra-tra-tra-tra-tra hang volt a válasz, műszerfal kicsit megbolondult mindeközben. Kocsi nem indul. Arra gondoltam, akksi halt meg, így próbáltam a cégesről bebikázni, de akkor már meg sem mozdult, óra is nullázódott. Így gondolom tényleg az akksi szállt el.

A varázsszem fekete, aszerint töltést kér, úgyhogy most megy az éltető delej a garázsban. Majd egy pár óra múlva megpróbálom, hogy megy-e a dolog. Bízom benne, hogy tényleg csak az akksi és nem valami komolyabb :wacko:

Pár óra és kiderül...

De ha így halt meg az akksi, hogy gyakorlatilag egyik pillanatról a másikra, akkor annak a töltés már nem fog segíteni! A varázsszemre ne adj, az csak egy cellának az állapotát mutatja, attól még egy másik akár zárlatos is lehet!
A bikázás meg lehet hogy azért nem sikerült, mert a különböző multikban kapható bikakábelekkel pont az nem lehet csinálni, amire valók...
Valószínüleg venned kell egy új akksit!
Xanyi

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19615 Dátum: 2011.07.17 19:42:58 »
Hát igen, multis bikakábel. Benzineset már bikáztam vele sikeresen, de gondolom a dízelhez szükséges nagyobb indítóáramot már nem tudja átvinni. Vagy lehet, hogy a céges Swift töltése nem is elég egy dízelt megforgatni. Mindegy, akksi töltés alatt, ha pedig kell egy új, akkor inkább így derüljön ki (itthon garázs előtt), mint mondjuk egy szombat este, otthontól és bármi más segítségtől többszáz kilométerre.
Tényleg, Toyotáéknál nincs valami optifit akció? Ablaktörlő lapátban bevált, miért ne működne akksiban is?
 
Gabe 254.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19616 Dátum: 2011.07.17 20:34:03 »
Hát igen, multis bikakábel. Benzineset már bikáztam vele sikeresen, de gondolom a dízelhez szükséges nagyobb indítóáramot már nem tudja átvinni. Vagy lehet, hogy a céges Swift töltése nem is elég egy dízelt megforgatni. Mindegy, akksi töltés alatt, ha pedig kell egy új, akkor inkább így derüljön ki (itthon garázs előtt), mint mondjuk egy szombat este, otthontól és bármi más segítségtől többszáz kilométerre.
Tényleg, Toyotáéknál nincs valami optifit akció? Ablaktörlő lapátban bevált, miért ne működne akksiban is?
 

Optifit akksi kapható a márkakereskedésekben, érdemes azt venni mert nem drágább egy Bosch/Varta/Banner akksinál, viszont van rá 3 év garancia, és nem kell fadarabokkal kitámasztgatni, hanem méretpontos!
Akcióról nem tudok!
Xanyi

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19617 Dátum: 2011.07.17 20:47:55 »
Két és fél óra töltés után ott vagyok, mint mikor hazaértünk: kulcsfordításra kal-kat-kat-kat, tehát nem csak minimális nyekkenés...Töltöm még egy darabig, aztán próba és ha nem OK, akkor holnap akksicsere. Remélem meg fogja oldani a gondot...
Gabe 254.

elebh

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19618 Dátum: 2011.07.17 20:51:50 »
Sziasztok!

Majdnem egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy békaszemű E11-es Corolla liftbacknek. Sokat olvasgatlak benneteket, habár később találtam rá a fórumra mint ahogy az autót megvettem. Igazából nem is tudatosan ezt a tipust kerestem, csak egy megbízható, viszonylag elfogadható méretű csomagterű kombi vagy ötajtós japán autót akartam. Így kötöttem ki a "békánál", és úgy gondolom nem volt rossz döntés. Az autó törésmentes (körbe mértük) és ez számomra az egyik legfontosabb keresési kritérium volt. 177.000 km van most benne, és ez nagy valószínűséggel a valódi futásteljesítménye az autónak. Egy két apróbb hibajelenséget azonban nem tudom megfejteni, amit most ezúton szeretnék a hozzáértők elé tárni: Az egyik jelenség, hogy rossz úton, vagy amikor nagyobbat döccen az autó a kormányon keresztül érezni egy kis ütést, illetve egy fémes hangot. Először az első stabilizátor szilentekre gyanakodtam, és ezeket ki is cseréltem... jobb lett a helyzet de még mindig nem tökéletes.
A másik hiba, hogy vagy egy sebességtartomány kb. 120 km/h körül ahol picit szitál a kormány. A kerekek 1000 km-rel ezelőtt lettek centírozva...Fél tengely talán?
Szívesen meghallgatnék minden ötletet, ami közelebb vihet a megoldáshoz.
Egyébként nagyon hálás és szeretni való autó, tegnap egy egészen hihetetlen fogyasztási adattal örvendeztetett meg: 5,83 liter volt egy 500 km-es futás átlaga (fele város, fele országút).
További szép estét mindenkinek.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19619 Dátum: 2011.07.17 21:07:24 »
Két és fél óra töltés után ott vagyok, mint mikor hazaértünk: kulcsfordításra kal-kat-kat-kat, tehát nem csak minimális nyekkenés...Töltöm még egy darabig, aztán próba és ha nem OK, akkor holnap akksicsere. Remélem meg fogja oldani a gondot...
Faterek fel eves Zafirajaban pont ugyanigy halt meg az akksi. Absz ilyen tunetekkel. Ha jol emlexem, cellazarlatot mondtak.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX