Sziasztok!
Van egy 91-es corolla 1,6-os Gti-m(4A-GE), és egy rejtélyes elektronikai probléma merült fel a napokban, amit korábban már csinált, de utána elmult ezért nem is nagyon foglalkoztam vele, megpróbálom részletesen leírni.
Tehát, most pénteken kora délután, a legnagyobb melegben, szépen elindultam(pöccre indult) mentem kb 5-10 percet, majd leálltam, bementem boltba, kb egy fél óra után mikor végeztem, visszamentem a kocsihoz, indítóztam, de semmi, motort nem tekeri, rádió, világítás szuperül megy. Próbáltam mindent, akksisaru levétel, kocsi sebessgébe rakás kis tologatás hátha megszorult az önindító stb, semmi eredménye nem volt. Kb 2,5 óra után meguntam, hazajöttem gyalog, vártam, kb 2 óra múlva vissazamentem, akkor már hűlt a levegő valamennyit, beültem és pöccre indult. Hazajöttem akksit azért kviettem feltöltöttem másnap beleraktam pöccre indult, mondom szuper.
Mai nap folyamán, megint el kellett szaladnom valahova, beültem pöccre ment, szupi célállomáson dolog elintéz(kb 30 perc) visszabe kocsiba, indítom, ugyanúgy semmi, megint 2,5 órás móka, telefonon instrukciók, minden megpróbálva, már az önindítót is kerestem hogy megkocoktassam kalapáccsal mert ez is felmerült, persze nem sikerült megtalálni a zsúfolt motortérben. Utána kníomban megkértem 2 fickót segítettek betolni, rögtön indult, hazajöttem, leállítottam, megpróbáltam indítani semmi. Most este lementem pöccre indult.
Szóval így az fordult meg a fejemben, hogy erősen összefüggésben lehet ez a rejtélyes dolog a meleggel, mert az első problémánál és másodiknál is dögmeleg volt, eddig amíg nem voltak ilyen 37 fokok, nem csinálta, gondolom az első esetben is visszahűlhetett az a valami, és a másodikban is most estére, és így rögtön indul.
Tehát ki mire gondol, lehet esetleg hőfokszabályzó, vagy valamilyen hőmérsékletmérő szonda ami esetleg letilthatja az indítást a nagy melegben? Vagy mi az ami a nagy meleg hatására ilyen dolgot produkálhat?
A válaszokat előre is köszi!!