Egyáltalán nem jelent problémát, hogy csak hangot ad (gyári rendszer).
Nézni úgyis a tükröket nézem, nem bízom 100%an rá magam, a szenzor csak segítség.
Persze kijelző nélkülivel is lehet tolatni, úgy is ha kb. félméterre közelítesz meg valamit elkezd csipogni / ez az általam beszerelt típusra is igaz / utána gyorsabb lesz ahogy még közelebb mész, és 30cm-nél már csak folyamatos síp. Készülékenként változik a közelségi határ, van olyan amelyik csak 40cm-ig mér, de van ami 20cm-ig / átlag a 30 cm érzékenység /. A kijelző azért lehet fontos, mert a csipogásból nem derül ki az akadály iránya, van amelyik kijelzős / az olcsóbbak / csak a jobb -bal oldalt különböztetik meg, a jobbak ,már külön a 4 szenzor képét is mutatják/ pl. szűk kapubejáróba való tolatáskor nekem is csipog, de a kijelzőn látom, hogy a szélső szenzornál van akadály / kapu-tok /és nem fogok neki menni.Egyébként, én is csipogás alapján tolatok, és rá pillantok a kijelzőre.Viszont a céges peugeot boxerembem kijelző nélküli radar van, és bizony sok esetben lett volna jó tudni, hogy melyik szenzor lát valamit. Kétszer jártam úgy , hogy gyalogosok beszélgettek a kocsi mögött, én nem láttam őket, ha nincs a radar rájuk tolatok. A radar egyszeri költség, de ha kiszámoljuk, mennyi lenne a lökhárító javítása ,fényezése ,cseréje, + a más kocsijában okozott kár, megéri beszerelni, én nagyon hasznos dolognak tartom.