Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5989135 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19275 Dátum: 2011.05.31 09:26:52 »
Höhö, vasárnap klímával két utassal próbáltam tartani a tempót hungária körúton. Hát lámpánál elég rendesen lealáztak: akárhogy nyomtam a gázt, a kis clio előttem egyre csak távolodott, pedig még egy ezressel tovább is hagytam pörögni ... de legalább nem izzadtunk  :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19276 Dátum: 2011.05.31 09:29:35 »
Benyomott klímával a Cori vetekszik a régi 54 lovas Kadettemmel érzésre.  :clap: (Ez van, ha a klímát kis köbcentihez párosítjuk)
         

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19277 Dátum: 2011.05.31 09:32:53 »
vagy a régebbi 1.4es 60lovas seat cordobához is hasonlithatjuk:)   de klima nékül......megy azért rendesen:)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19278 Dátum: 2011.05.31 09:37:23 »
Höhö, vasárnap klímával két utassal próbáltam tartani a tempót hungária körúton. Hát lámpánál elég rendesen lealáztak: akárhogy nyomtam a gázt, a kis clio előttem egyre csak távolodott, pedig még egy ezressel tovább is hagytam pörögni ... de legalább nem izzadtunk  :D

Nem tudom milyen Clio volt, de azok még alapmotorral is meglepően jól szedik a lábukat. Ilyenkor klíma kikapcsol és úgy. Ja, és meddig volt az a pörgetés? Ha eltolod 5500ig akkor tutira nem el annyira.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19279 Dátum: 2011.05.31 10:43:55 »
Höhö, vasárnap klímával két utassal próbáltam tartani a tempót hungária körúton. Hát lámpánál elég rendesen lealáztak: akárhogy nyomtam a gázt, a kis clio előttem egyre csak távolodott, pedig még egy ezressel tovább is hagytam pörögni ... de legalább nem izzadtunk  :D

Nem tudom milyen Clio volt, de azok még alapmotorral is meglepően jól szedik a lábukat. Ilyenkor klíma kikapcsol és úgy. Ja, és meddig volt az a pörgetés? Ha eltolod 5500ig akkor tutira nem el annyira.
2000 helyett 3000-ig. Jaja, volt eset, amikor el akartam érni a zöld lámpát, akkor kikapcsoltam a klímát/be a turbót :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Satriani

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19280 Dátum: 2011.05.31 11:21:33 »
2000 helyett 3000-ig.

User error. :flowers:

Ha 3000-ig "pörgeted" a motort, akkor egy 60 lovas Clióval is jobban fog gyorsulni egy olyan sofőr, aki hajlandó 5000 körüli fordulatnál váltani. Nyomhatod a gázt akármennyire, ha nincs fordulat, nincs teljesítmény.

Egy 1.4-es VVTi 6500 körül szabályoz le, és 6000-nél adja le a maximális teljesítményét. Nyugodtan el lehet eddig forgatni, ha 1-1 alkalommal ki akarod használni az erejét. Ha nem akarod, az se baj - de akkor vedd tudomásul, hogy a 97 lóerő nem elhanyagolható részéről lemondtál.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.31 11:23:57 írta Satriani »

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19281 Dátum: 2011.05.31 11:24:06 »
Így van, ezek pörgős benzinmotorok, nem dízel ahol 2000nél el kell váltani. Én nem vagyok egy nagyon nyomulós vezető, de 2500 alatt ritkán váltok. Tolni kell neki, magas fordulaton indul meg.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19282 Dátum: 2011.05.31 11:25:23 »
1.3 86 lovas az övé mint az enyém, ettől függetlenül, ha tolni kell neki, akkor tényleg 4-5 ezer, de ahhoz már nálam durván versenyszellem kell, hogy így túrjam neki. :)
         

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19283 Dátum: 2011.05.31 11:29:39 »
Nem is értem miért nem vettetek valami szívódízelt (a turbónak is kell azért nyomni, igaz nem 4-5000 ig).  :D  :flowers:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

barna.czukor

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19284 Dátum: 2011.05.31 11:30:59 »
En egy sima valtasnal 3500-ig porgetem a kocsit, nem ritkan 4000-ig is, ha dinamikusabban akarok elindulni. Elozeskor alap, hogy 4000 alatt nincsen a fordulat, mert akkor veszelyes a muvelet elegge. Elozeskor siman kitolom 6000 fole is a gepet, ekkor lehet dinamikusan es biztonsagosan haladni...

Aki nem akar 4000 fole menni, az vegyen dieselt. Ezt minden fele rosszindulat nelkul mondom.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19285 Dátum: 2011.05.31 11:31:30 »
Nem is értem miért nem vettetek valami szívódízelt (a turbónak is kell azért nyomni, igaz nem 4-5000 ig).  :D  :flowers:
Mert amikor Corikat néztem, lebeszéltek róla az itteniek.  :tt2:
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19286 Dátum: 2011.05.31 12:13:40 »
4-5-6000?!  :eek: Nálam kb múlt nyár végén volt utoljára ilyen tartományban a mutató...  :whistling:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19287 Dátum: 2011.05.31 12:15:14 »
Nem is értem miért nem vettetek valami szívódízelt (a turbónak is kell azért nyomni, igaz nem 4-5000 ig).  :D  :flowers:
Jaja, meg a magasabb alkesz  (már megint magamból inulok ki) ... izé alkatrészárak miatt is, meg a dízel E11 csak 60 paci, az meg aztán télleg lehagyható.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19288 Dátum: 2011.05.31 12:29:40 »
meg a dízel E11 csak 60 paci, az meg aztán télleg lehagyható.

Cserébe nem kell -- sőt nincs is értelme -- pörgetni. Ilyen öreges vezetési stílushoz jobban illik  :flowers: .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19289 Dátum: 2011.05.31 12:31:37 »
4-5-6000?!  :eek: Nálam kb múlt nyár végén volt utoljára ilyen tartományban a mutató...  :whistling:

Én pl ha pályán megyek 130-140 körül akkor folyamatosan 4000 körül/felett van a mutató. Nem tudom miért gondoljátok, hogy a magas fordulatszám az ördögtől való. Ezek ilyen motorok, pörgetni kell és kész.
A múltkor is autópályafelhajtón el kellett tolni kb 5000-ig, hogy beférjek a sorba. Ez ilyen dolog, nincs ezzel baj.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...