Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5989168 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19260 Dátum: 2011.05.28 13:31:53 »
írtátok, hogy az abs-t is teszteljem

ez hogy megy? 80-ról satufék?:)

a rozsdásodás tényleg nem jellemző ezekre?
próbálok olyat keresni, ami garázsban tartott volt.

hú komám,tulzásba ne vidd azért!! :)

jólesz az 20km/h sebességnek is és onnan satufék. de inkább keress füves vagy poros,salakos területet, ott frankon kijön keményebb fékezéskor az abs.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19261 Dátum: 2011.05.29 22:23:25 »
a liftback e11-esnek mennyire zavaró az A és a C oszlop a kilátásban?
az e12 nekem nagyon rossz elöl, az biztos

Soha nem vezettem még E11-et, de az E12 szerintem brilliáns. Haverom Cliojának A oszlopa mögött simán megbújik bármi. Ahhoz képest szerintem bármelyik Toyota jobb.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19262 Dátum: 2011.05.30 08:37:06 »
írtátok, hogy az abs-t is teszteljem

ez hogy megy? 80-ról satufék?:)

a rozsdásodás tényleg nem jellemző ezekre?
próbálok olyat keresni, ami garázsban tartott volt.
40km/h-ról bőven elég egy satu...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19263 Dátum: 2011.05.30 08:45:23 »
a liftback e11-esnek mennyire zavaró az A és a C oszlop a kilátásban?
az e12 nekem nagyon rossz elöl, az biztos
Soha nem vezettem még E11-et, de az E12 szerintem brilliáns. Haverom Cliojának A oszlopa mögött simán megbújik bármi. Ahhoz képest szerintem bármelyik Toyota jobb.
Hááát, nekem ez a jelző eddig nem jutott az eszembe az A-oszlopról...
De manapság már szinte mindegyik autó olyan, mint egy bunker, a biztonság fontosabb lett, mint a jó kilátás (bár ha az utóbbi jó, akkor talán sokszor kevésbé lenne szükség az előbbire).

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19264 Dátum: 2011.05.30 08:46:35 »
a liftback e11-esnek mennyire zavaró az A és a C oszlop a kilátásban?
az e12 nekem nagyon rossz elöl, az biztos

Soha nem vezettem még E11-et, de az E12 szerintem brilliáns. Haverom Cliojának A oszlopa mögött simán megbújik bármi. Ahhoz képest szerintem bármelyik Toyota jobb.

engem a clio nem vigasztal  ;)
1.4 sol 2004

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19265 Dátum: 2011.05.30 08:47:32 »
írtátok, hogy az abs-t is teszteljem
ez hogy megy? 80-ról satufék?:)
40km/h-ról bőven elég egy satu...
Én múltkor a lámpától indulva kb. 10 méter után kellett satut nyomjak, és már ott is működött, pedig még nem mehettem túl gyorsan...  :D

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19266 Dátum: 2011.05.30 08:51:54 »
A legkönnyebb tesztelni: homokos aszfalton, esetleg földes uton (vagy jeges uton, de az most nem játszik)-- kattog mint állat :yes:

TSityu

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19267 Dátum: 2011.05.30 18:47:53 »
ABS aszem 15 fölött működik.

kismozso

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19268 Dátum: 2011.05.30 19:56:07 »
Sziasztok!

Főleg 1.6l vvti-s E11-es Corollásokat kérdeznék, hogy Ti mennyi idő alatt vagytok 100-on?
Az enyémen azt vettem észre, mintha most úgy gyengébb lenne, nem gyorsul úgy... (vagy csak már hozzászoktam...)
20 mp volt, és így csináltam: 1-esben indultam padló gázzal, a kereket nem kapartattam ki, a kuplungot alig csúcstattam, és kb 1000-1500 közötti fordulaton már össze volt zárva a kuplung. Pörgettem 6000-ig, majd gyors 2-es padlógáz, majd 6000-nél gyors 3-as és padló.
Nekem nagyok az elvárásaim, vagy ez tényleg nem jó eredmény? (ja és egy váltás nem 10 mp volt... :)) A gyári adat kb 13 mp.

Remélem nincs baja a gépnek... (nemrég lambda szondát cseréltek nem szakszervizben...)

Köszi a segítséget.
 

TSityu

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19269 Dátum: 2011.05.30 20:12:18 »
 :eek: Olyan 10-11-nek kéne lenni. (mérési hibával)  :wacko:

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19270 Dátum: 2011.05.30 22:28:21 »
Az enyémen azt vettem észre, mintha most úgy gyengébb lenne, nem gyorsul úgy... (vagy csak már hozzászoktam...)

Sok városi használat? Vidd fel pályára, és járasd meg néhány kilométeren keresztül 130-140 körül, aztán lehet jobb lesz.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

barna.czukor

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19271 Dátum: 2011.05.30 23:56:26 »
Az enyém 1,4-es, de 11 alatt 100-on van óra szerinti 105-ig stopperrel mérve. 11,8 a gyári adatlap szerint.

Az 1,6, ha jól van vezetve, szerintem 10 körül 100-on kell, hogy legyen. Ha jól tudom, az 10.5 alatt van 100-on a gyári adatok alapján.

20 másodperc az marha sok, a 1300-as Ladánk volt 16-18 körül 100-on. A barátnőm nővérének a 800-as Matiza 15 körül 100-on van, ha én vezetem.

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19272 Dátum: 2011.05.31 08:43:25 »
A 20 mp az nagyon sok, de megnyugtatásként, az enyém is lomha mint a dög. talán a jövőheti olasz túra jót tesz neki majd.
Az A oszlop nekem is vastag kicsit, de a C hez képest hurkapálca. Na attól nem látok semmit. De a motorozáshoz képest minden autó egy bunker.


Valaki cserélt már ülést az e12-es Corollában? Van erről tapasztalat, melyik másik Toyotáé fér be viszonylag jól? Valami fűtött, kényelmes, deréktámaszos, esetleg motorosan állítható ülésre gondolok.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19273 Dátum: 2011.05.31 08:48:32 »
Kérdés, mennyire sík terepen volt a mérés.
A Corimnak kell legalább 30 mp, mire az érdi felhajtóról elérek vele a domb tetejéig és 80-100-ra sikerül felgyorsítani.  :D
         

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19274 Dátum: 2011.05.31 09:16:29 »
Sziasztok!

Főleg 1.6l vvti-s E11-es Corollásokat kérdeznék, hogy Ti mennyi idő alatt vagytok 100-on?
Az enyémen azt vettem észre, mintha most úgy gyengébb lenne, nem gyorsul úgy... (vagy csak már hozzászoktam...)
20 mp volt, és így csináltam: 1-esben indultam padló gázzal, a kereket nem kapartattam ki, a kuplungot alig csúcstattam, és kb 1000-1500 közötti fordulaton már össze volt zárva a kuplung. Pörgettem 6000-ig, majd gyors 2-es padlógáz, majd 6000-nél gyors 3-as és padló.
Nekem nagyok az elvárásaim, vagy ez tényleg nem jó eredmény? (ja és egy váltás nem 10 mp volt... :)) A gyári adat kb 13 mp.

Remélem nincs baja a gépnek... (nemrég lambda szondát cseréltek nem szakszervizben...)

Köszi a segítséget.
 

az enyém 1.4s , de 12körül fentvan. igaz most beteg lábbal nehezebben taposom a pedálokat, de a te 20mp eredményed nagyon gyászos!!!   kikellene pörgetni belőle a lomhaságot.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки