Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5989078 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

zzozo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19230 Dátum: 2011.05.11 09:52:56 »
amelyik autovillamosági szerelö azok a rajzok alapján nem tudja bekötni ( bár inkább nem akarás) az adja vissza a szakmunkás bizonyitványát :devil:
azok a rajzok alapján egy pici kis müszaki érzékkel biro ember is beköti, bár türelem azért kell hozzá :D

Jelentem sikerült bekötni a W58814 fejet a 2002 Corollába!!! :clap: :clap: :clap: Tökéletesen működik minden funkció! Nagyon köszönöm a segítséget Mindenkinek!!! :clap:
zzozo

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19231 Dátum: 2011.05.11 10:00:32 »
örülök hogy tudtam segíteni!!! :) :hug:

Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Hecsi-Tibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19232 Dátum: 2011.05.13 19:32:45 »
Tartozom még pár db képpel a kis Cori-ról :D

Ő lenne: (A Szervizkönvyes 15 éves 130.000Km-res Cori)








Sorry a sok nagy képért
Today
Tomorrow
Toyota

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9396
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19233 Dátum: 2011.05.13 20:06:40 »
Ezek festmények vagy fényképek  :hmmmm:
(grat az autóhoz!)

Hecsi-Tibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19234 Dátum: 2011.05.13 20:08:21 »
Ezek festmények vagy fényképek  :hmmmm:
(grat az autóhoz!)

Köszönöm...
Igazából fényképek csak egy kis HDR effekt van hozzáadva... ;)
Today
Tomorrow
Toyota

Hecsi-Tibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19235 Dátum: 2011.05.13 22:43:46 »
Érdeklődnék, milyen motorokkal Szerelték még (4E-FE; 4A-FE-n kívül) az E10-es Hatchback Corikat ?
Today
Tomorrow
Toyota

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19236 Dátum: 2011.05.14 09:00:33 »
Ilyenekkel;)
És nagyon szép a verda (bár engem is eléggé zavart a fura fényhatás a fotókon):yes:
         

Hecsi-Tibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19237 Dátum: 2011.05.14 18:40:09 »
Ilyenekkel;)
És nagyon szép a verda (bár engem is eléggé zavart a fura fényhatás a fotókon):yes:

Köszönöm továbbiakban eredeti fotók kerülnek fel remélhetőleg pár apróbb módosítást követően...
Today
Tomorrow
Toyota

Hecsi-Tibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19238 Dátum: 2011.05.14 22:40:33 »


itt is megkérdezem hátha nem veszitek le a fejem...
Ilyen lámpákat lehet szerezni valahonnan ? Vagy gyáriból alakították volna át őket ?
Today
Tomorrow
Toyota

kismozso

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19239 Dátum: 2011.05.20 21:55:11 »
Sziasztok!

Lehet, hogy nem pont ide illik a kérdés, de a Corollámba mennyibe kerül a "SWITCH ASSY 84450-0D010" nevű alkatrész? Tud valaki erre egy kisker árat mondani?

Előre is köszi!

kopygege

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19240 Dátum: 2011.05.23 14:24:22 »
Sziasztok,
Egy 2000-es csapott hátú, békalámpás Corollával ismerkedem - egy hónapja van nálam - és a sok pozitívum mellett óhatatlanul előjönnek apróbb hibák.
Ilyen például a hátsó ablaktörlő problematika: amikor vásárlás előtt elvittem átnézetni, mondták, hogy az istennek nem tudták beindítani.
Aztán mikor megvettem, csak úgy kipróbáltam és nagy örömmel láttam, hogy működik (kicsit nehezen indult el a lapát, de aztán a fokozatok kapcsolásakor rendesen változott a sebesség, úgyhogy megnyugodtam.)
A minap azonban kellett volna és nem indult el, aztán sok próbálgatás után végre elindult, de akkor nem akart leállni és 10 perc után egyre gyorsabban kaszált, míg egyszer csak égett szagot lehetett érezni az utastérben és egy füstcsík is megjelent, de nem állt le, csak ha a motort is leállítottam. Ezért lepattintottam a hátsó borítást és kihúztam az ablaktörlő motorhoz menő kábel csatlakozóját.

Kérdéseim: vajon mivel lehet a hiba (motor, kapcsoló, vezeték)
hol szerelnek ilyet nem túl drágán, úgy értem ez sima autószerelői kompetencia, vagy inkább autóvillamossági szakirány?

Előre is köszönöm szépen a segítséget!

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19241 Dátum: 2011.05.23 17:10:52 »
Valószínüleg motor, és villamosság inkább...
Xanyi

barna.czukor

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19242 Dátum: 2011.05.23 17:20:36 »
Honnan jott a fust? Az sokat elarul.

Szerintem vezetekezesi gond lehet, mert ha a motor rossz, akkor a kikapcsolasra azonnal leallna. Ha nem lehet kikapcsolni, az azt jelenti, hogy valahol aramot kap a rendszer (vagy a rele elotti vezerlo vagy az erosaramu koron), ez meg zarlatra utal.

Az is zarlatra utal, hogy fustol a rendszer. A motor nem fustolhet napokig tarto folyamatos uzem eseten sem elviekben.

En megneznem elso korben a relet, mikor esz nelkul jar, hogy hol kap aramot. Ha a kikapcsolas ellenere a rele aram alatt van, akkor a vezerlo kor a rossz.

Ha a releben a vezerlo kor nincsen aram alatt, de megis onkenyesen torol a rendszer, akkor az erosaramu kor lehet zarlatos valahol. Ez esetben azonban akkor is kell torolnie esz nelkul a rendszernek, ha hozza sem nyultal a kapcsolohoz, ugyanis ez esetben fals aramot kap valahol a rendszer.

De a fust helye is sokat szamit, az alapjan elegge jol be lehet azonositani a hiba helyet.

Ritka egyebkent az ilyen jellegu problema, szerintem az auto torve volt, ekkor serulhetett meg a vezetekezes vagy rosszul kotottek vissza a kabelt.

kopygege

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19243 Dátum: 2011.05.23 18:15:29 »
Huh, köszönöm a kimerítő választ!

A tulaj nagyon büszke volt, hogy mindig márkaszervizbe vitte, hát úgy tűnik az sem jelent mennyországot.

Zárlatra én is gyanakodtam, de akkor nem kellene mondjuk előbb egy biztosítéknak elszállnia, mielőtt a füstölés bekövetkezik?
Amúgy a füst nem tudom pontosan honnan szállt fel - két kisgyereket vittem-, azon voltam, hogy mielőbb likvidáljam a füstöt, s nem a forrásra koncentráltam, de biztos hogy valahonnan az ablaktörlő környékéről jött, ezért gyanakodtam a motorra, bár amikor kihúztam a csatlakozót, nem tűnt fel, hogy valahol el lenne kormozódva, szétégve, s a motor sem volt forró... Jaj, de bonyolult dolog ez, de köszönöm szépen a segítséget!

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19244 Dátum: 2011.05.23 18:47:57 »
Idézet
Szerintem vezetekezesi gond lehet, mert ha a motor rossz, akkor a kikapcsolasra azonnal leallna. Ha nem lehet kikapcsolni, az azt jelenti, hogy valahol aramot kap a rendszer (vagy a rele elotti vezerlo vagy az erosaramu koron), ez meg zarlatra utal.

Nem, ugyanis a motor kap egy állandó áramot is, pont azért hogy kikapcsolás után vissza tudjon térni alaphelyzetbe. A véghelyzet érzékelőnél el van oxidálódva mert pl. beázott mint kleingynek, akkor bizony tud ilyet csinálni! De ez is csak egy tipp, a tiéd is, ezeket mind-mind meg kell nézni hogy kiderüljön a valódi hiba!
Xanyi