Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030653 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18870 Dátum: 2011.02.22 00:22:35 »
House amúgy nagy kedvenc, minden részt megnézek (a kinti, aktuális évadból). Gyakorlatilag 100%-ban tudok azonosulni vele.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18871 Dátum: 2011.02.22 08:02:00 »
House amúgy nagy kedvenc, minden részt megnézek (a kinti, aktuális évadból). Gyakorlatilag 100%-ban tudok azonosulni vele.
OFF Egyébként nekem is nagy kedvencem House, bár stílus tekintetében én pont az ellenkezője vagyok. Ennek ellenére szétröhögöm rajta magamat, viszont Dr. Cady-ra meg mindig csorgatom a nyálam  :wub: ON

Ez onnan jutott eszembe, hogy a Coriban a múltkor épp erről beszélgettünk az asszonykámmal... Így kapcsolódik a Corollához...  :innocent: :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
         

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10722
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18873 Dátum: 2011.02.22 10:25:29 »
Az új családtag:)

Én is gratulálok hozzá, sok-sok balesetmentes, élményben gazdag km-et kívánok vele.  :yes:  :)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kacsa

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1327
  • a club védett madara
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18874 Dátum: 2011.02.22 18:27:36 »
Az új családtag:)

Én is gratulálok hozzá, sok-sok balesetmentes, élményben gazdag km-et kívánok vele.  :yes:  :)

Köszönjük :)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18875 Dátum: 2011.02.23 08:40:37 »

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18876 Dátum: 2011.02.23 11:01:00 »
A-ból B-be, érzelmek nélkül – Toyota Corolla 1.4 D-4D teszt
Pedig a cikkben 90% érzelmek, 10% tények vannak [rohog]
Igen, hát ha nekem, érzelemmentes szakbarbár mérnök embernek elmagyarázná végre valaki - főleg egy szakújságíró, akinek a szava = hatalom -, hogy egy ízig-vérig bonyolult műszaki produktumnak, mint pld. egy személygépjárműnek miért az érzelmi benyomás a mércéje, annak hálás lennék (verbálisan).  Hol az izgalmas és az unalmas határa? És miért úgy néz ki kis hazánkban egy autóteszt, hogy két oldalon át ismertetjük szavakkal a színeket és a formát, és leírjuk a benyomást, amit ez a forma tett ránk, aztán a végén írunk egy kicsit a műszaki tartalomról is.  :?:
1.4VVti (2004)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18877 Dátum: 2011.02.23 12:22:02 »
Én azért is nem kommentáltam azt a cikket, mert egynelő egy nagy 0-val!!! Egy f*s! És igen gyakran találkozom a Totalcaron is az olyan stílussal, amikor az első oldal csak a blabláról szól, még csak nem is kapcsolódik az autóhoz. Az engem baromira nem érdekel egy sajtóbemutatóra utazás napján, hogy reggel a riporter, mielőtt kikelt az ágyából, hányszor f*ngott.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18878 Dátum: 2011.02.23 13:07:16 »
Igen, hát ha nekem, érzelemmentes szakbarbár mérnök embernek elmagyarázná végre valaki - főleg egy szakújságíró, akinek a szava = hatalom -, hogy egy ízig-vérig bonyolult műszaki produktumnak, mint pld. egy személygépjárműnek miért az érzelmi benyomás a mércéje, annak hálás lennék (verbálisan).  Hol az izgalmas és az unalmas határa? És miért úgy néz ki kis hazánkban egy autóteszt, hogy két oldalon át ismertetjük szavakkal a színeket és a formát, és leírjuk a benyomást, amit ez a forma tett ránk, aztán a végén írunk egy kicsit a műszaki tartalomról is.  :?:
Azért, mert az emberek zöme ez alapján választ autót. Ne az itt levő megszállottakat vedd alapul, hanem a műszaki analfabéta átlagembert, a szőke pláza-cicát, a pedáns tantónénit és sorolhatnám. Beltérrel, annak anyagaival, külső formával el lehet adni egy nem legkorszerűbb műszaki tartalmat is. Erre jó példa volt anno a Ford KA a 10 éves elavult motorjával.
Az, hogy egy tesztelő újságíró is erre hajlik már, az tényleg gáz.

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18879 Dátum: 2011.02.23 13:57:37 »
Az, hogy egy tesztelő újságíró is erre hajlik már, az tényleg gáz.
Igen, ez gáz. Azért látszik ám, hogy a tesztelők ügyelnek arra, hogy ne haragítsanak magukra egy márkaképviseletet sem az őszinteségükkel, mert nem lenne az sem praktikus, ha nem kapnak teszt-autót legközelebb. Egy új tipus bemutatásakor minden szép és jó, le lehet írni a megszokott sztereotípiákat, abból nem lehet baj, már ezerszer le voltak írva ("unalmas", "nem kelt érzelmeket"). Aztán típusváltáskor már őszintébbek a régi tipussal szemben így szépen múlt időben ("sokat fogyasztott", "kényelmetlen volt", "nem volt praktikus", "széthullott"), abból megint nem lehet nagy baj, hisz' már itt van helyette az újabb tipus, a "jobb".
"Nehéz szakma a mienk!" - mondhatná az autós szakújságíró.  ::)
1.4VVti (2004)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18880 Dátum: 2011.02.23 14:38:53 »
 Nehéz szakma, csak nem kéne annyit hazudni, mellébeszélni. Benfentesek az adott témában mindig rengeteg tévedést, félremagyarázatokat, szakmai hozzánemértést tudnak felfedezni cikkekbe, szoljon az bármiről. Lehet hogy a való világ nem is ugy néz ki, nem ugy működik  ahogy a médiában látjuk halljuk, hanem egészen máshogy? :devil:
A cikkhez visszatérve:
 a gyorsulást soha nem mértem, de  a Jazzhez képest ég és föld, sokkal jobb a turbodieselé.
Csomagtartó: hatalmas, de a két oldalán jó nagy darab nem használható a lenyuló zsanérok miatt (ez nem minden sedannál van így)
Engem nagyon zavar, hogy a csomagtartót csak kulcsal lehet nyitni vagy bovdennal.
Fogyasztás: nyáron 5,2 most télen 5,6-5,7 (vegyes ill. sok város esertén) 4,6 az valami nyári sétakocsikázás 90-el, néptelen utakon.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18881 Dátum: 2011.02.23 14:41:57 »
Én imádom, hogy csak kulccsal vagy belülről nyitható a csomitartó. Látszik, hogy nektek még nem nyúltak be piros lámpánál a csomiba... :szemez:
         

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18882 Dátum: 2011.02.23 15:05:54 »
Arra van más megoldás is, nem csak a kulcsos-madzagos  ;)  (pl nálam)

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18883 Dátum: 2011.02.23 15:25:59 »
Sziasztok,

mostanában többször megcsinálta a COV (1.8), hogy nem ment az indítómotorja. Hiába indítózok, egy kattanás, de semmi más - nem szenved az indítómotor, a visszajelző lámpák sem halványodnak el (tehát szerintem áramot sem vesz fel), SEMMI. Ha sebességbe rakom, és megmozdítom az autót, utána meg minden jó lesz - teker, és szépen be is indul.

Ez mitől lehet?

Kösz!

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18884 Dátum: 2011.02.23 16:25:28 »
Én imádom, hogy csak kulccsal vagy belülről nyitható a csomitartó. Látszik, hogy nektek még nem nyúltak be piros lámpánál a csomiba... :szemez:
Tényleg nem történt velem ilyen. De van egy ösrégi megoldás: kulcsal bezárod vagy nyitva hagyod, hogy a gombbal ki tudjad nyitni.