Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6026723 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18510 Dátum: 2010.12.31 22:54:11 »
Oké, többet már nem iszom ma.  :sorcerer:
         

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18511 Dátum: 2010.12.31 23:20:49 »
Nagy bűn lenne  ;)
Boldog Újévet!

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18512 Dátum: 2011.01.01 00:19:12 »
BUÉK minden Corollásnak! :clap:

sanya77

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 248
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18513 Dátum: 2011.01.01 00:31:14 »
BUÉK minden TOYOTA fórumtársnak :clap: :clap: :clap:
corolla 1.6 HB terra 2004

kismozso

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18514 Dátum: 2011.01.01 12:09:30 »
Idézet
A szinkron gyűrűknek a hígabb olaj a jobb, a fogaskerekeknek meg a picit sűrűbb. De miután a fogaskerekek kopására sosem volt panasz, viszont a szinkrongyűrűkre sajnos igen, így inkább a szinkronnak kedvezek egy hígabb olajjal. Így a fogaskerek kopása még nem jelentős (gyakorlatilag sosem kopik el), viszont a szinkrongyűrűk nagyon meghálálják, és még a váltás is könnyebb.  ;)

Való igaz, eddig én is csak olyat hallotam, hogy a szinkrongyűrű kopott el. Akkor már csak az a kérdés merült fel bennem, hogy a gyártó miért nem ezt az olajtípust ajánlja? :)
Ja és BUKÉ mindenkinek!  :clap:

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18515 Dátum: 2011.01.01 16:15:47 »
szóval menj ki egy jó nagy üres platz-ra, és teszteld, tanuld ezeket a kütyüket használni, nem mellesleg örülj neki, hogy vannak ilyenek az autódban!  ;)

Vagy venni kell egy másik Ladát, mert abban már van gyakorlat.  :D  :flowers:

Ne haragudjatok ez így van.A hátsókerék ez isten,a LADA örök,a többi elsőkerekes meg csak egy autó akárhogy is pakolják tele elektronikával.

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18516 Dátum: 2011.01.01 16:26:31 »
Amióta eladtam a zsigát(azóta is visszasírom)azóta is arra vágyom.Nem valt ellenfél se aszfalton,se hóba(jó téligumi+1 mázsa cement hátul)
Akinek már volt egy izmos hátsókerekes vasa az tudja miről beszélek a többieknek meg fingja sincs.
-A cori egy megbízható nagyon alacsonyfogyasztású dízel autó (olcsó gázolajforrással),családi autó.
Gazdaságos vele napi 80km-ert bejárni dolgozni.Számomra ennyi és pont.
De mihelyt meglátok valami izmosabb hátsókerekes vast megdobban a szívem.
-Még (sajna)4-év hitel és a Cori megy piacra és veszek valami nagy hátsókerekes vasat hitel nélkül BENZINGÁZZAL azt király.Addig meg marad a  családi böjt számomra rossz irányíthatósággal.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18517 Dátum: 2011.01.01 22:50:57 »

Miért nem veszel mellé egy  motorkerékpárt-az élmény és kihivás és  hátsókerékhajtásu [rohog] :tt2:
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 07:41:45 írta musspici »

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18518 Dátum: 2011.01.01 23:18:22 »
ne viccelj már a zsiga-lada imádattal. tiz évig volt egy 2105öm hát a 20 éves corollám minden szempontból ronggyá veri
már maga a motorépités technikájában volt vagy 15 év lemaradás a ruszkiknál.
most azért mert hátsókerekes? kit érdekel? ezer finom pörgös japán gép van hátsókerékkel amely feleannyi benzinnel állva hagyja a ladákat.
ha a gyári állapotban maradunk
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18519 Dátum: 2011.01.02 09:39:05 »
Bocsi lemaradtál,az én zsigám messze nem volt gyári.Elől hátul tárcsafék,dupla stabilizator karok,nyomtáv szélesítők stb.
Azért mondtam,hogy nem volt ellenfél.
A japán hátsókerekesekkel meg nincs semmi bajom(pl.Nissan 200SX),csak az,hogy a házilagos tuningolása drága és nem mindent tudnék jómagam megkulcsolni rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 09:47:08 írta musspici »

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18520 Dátum: 2011.01.02 22:59:01 »
Hosszabb utakon fáj a hátam a vezetőülésben (E12). Van köztetek olyan, aki hasonló problémával küzdött, és sikerült valami jól passzoló párnát, stb. találnia?
Köszi a válaszokat!

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18521 Dátum: 2011.01.02 23:40:43 »
Az is lehet, hogy valami nagy ho/jegdarab rafagyott a szenzorra es meg nem olvadt onnan le, igy aztan ott meg tenyleg -6 fok van.  ;)

Valami ilyesmi lehetett, mert ma, miután volt egy kicsit nulla felett a hőmérséklet, egyből megjavult  :clap: .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590

pzs

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18523 Dátum: 2011.01.03 07:39:53 »
http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/4-millioert-javitottak-az-54-et-ero-autot-2040139

Ketlem, hogy ennyire drasztikus lenne a helyzet, de ha megis akkor nem ertem miert nem adta el garancia lejarata elott...  :flowers:

hazard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 602
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #18524 Dátum: 2011.01.03 12:05:51 »
Hosszabb utakon fáj a hátam a vezetőülésben (E12). Van köztetek olyan, aki hasonló problémával küzdött, és sikerült valami jól passzoló párnát, stb. találnia?
Köszi a válaszokat!
Ne aggódj, van megoldás! :sorcerer:
Gyógyászati segédeszközök boltjában lehet kapni autóüléshez való deréktámaszt. Egy egy kis alakú (kb. mint egy egérpad) érdekes formázású párnácska, amit egy - a fejtámla alatt a háttámla mögött lógó - ballaszttal tudsz a megfelelő magasságba igazítani. Nagyon hasznos, 1-2 eFt-os tétel. Az Aurisban nem, de minden más autóban szükséges volt. :winkiss:
hazard