Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6031124 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18165 Dátum: 2010.11.20 21:22:19 »
Nem is tudtam, hogy E11 faceliftből volt 2.0 D4D. Sőt nem is hittem el idáig, ameddig ma nem láttam. Egy haveromé, aki Németországba jár dolgozni, most itthonvan és voltam nála. E11 facelift kombija van Linea Sol felszereltséggel gyönyörű állapotban. Talán a nyáron vette, de azóta nem láttam. Az kocsiban egyébként 230 ezer km van, és nagyon pöpec még az egész, belseje sincs leélve stb.

(elképzelhető, hogy magyar piacon nem volt ilyen -- mondom, én nem tudtam róla --, Szlovákiában vette használtan).

Én valamikor a télen láttam egy 3 ajtós Aurist 1.4 d4d motorral és SOL felszereltséggel. Osztrák rendszámmal. Itthoni szemmel az is érdekes motor-felszereltség párosítás volt.  :)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18166 Dátum: 2010.11.20 22:03:39 »
Amúgy a 90 lovas változata volt ez a 2.0 D-4D-nek.

Ez egy 2000. évi gyártású autó, és igen 90 lóerős verzió. Simán lehet, hogy eredetileg németországi volt, az biztos, hogy ő most Szlovákiából vette (itthon is keresett, de nem talált ilyet).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18167 Dátum: 2010.11.20 22:04:20 »
Én valamikor a télen láttam egy 3 ajtós Aurist 1.4 d4d motorral és SOL felszereltséggel. Osztrák rendszámmal. Itthoni szemmel az is érdekes motor-felszereltség párosítás volt.  :)

Ez is érdekes párosítást. De én pl láttam már E12-esből 3ajtósat D4D-vel.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18168 Dátum: 2010.11.20 22:05:36 »

 De én pl láttam már E12-esből 3ajtósat D4D-vel.

huuuu :wub:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18169 Dátum: 2010.11.21 02:39:18 »
Amúgy a 90 lovas változata volt ez a 2.0 D-4D-nek.
Ez egy 2000. évi gyártású autó, és igen 90 lóerős verzió. Simán lehet, hogy eredetileg németországi volt, az biztos, hogy ő most Szlovákiából vette (itthon is keresett, de nem talált ilyet).
Német nehezen lehetett, mert ott a kombit nem forgalmazták ebben az évjáratban ezzel a motorral.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18170 Dátum: 2010.11.22 09:34:03 »
Lehetett olasz is.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18171 Dátum: 2010.11.24 16:28:13 »
A japán és török gyártású E12-es Corollák minőségében van különbség? Elsősorban az utastérben lévő anyagok minőségére gondolok. Az enyémet Törökországban rakták össze, és annak ellenére, hogy csak 45 ezer km-t futott, a kézifékkaron a krómozás már meg van kopva és a világítás kapcsolón is megkopott a fehér festés. A japán Corollák is ilyenek?
Corolla 1,4 VVT-i 2005

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18172 Dátum: 2010.11.24 16:31:55 »
Azért nem mindegy ám, milyen használatban kapta a 45 ezer km-t. Az enyém angol gyártás, és a váltón egyhelyen sérült a krómozás, de az nem kopás, hanem tényleg valami felsértette (így vettem). Egyébként hibátlan a belseje. Ja és tegnap fordult bele a 133000. kilométer  ::) .
Szerintem nagyjából azonosak a beszállítók, tehát nem az számít, hol csavarozták össze.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18173 Dátum: 2010.11.24 16:34:42 »
A japán és török gyártású E12-es Corollák minőségében van különbség? Elsősorban az utastérben lévő anyagok minőségére gondolok. Az enyémet Törökországban rakták össze, és annak ellenére, hogy csak 45 ezer km-t futott, a kézifékkaron a krómozás már meg van kopva és a világítás kapcsolón is megkopott a fehér festés. A japán Corollák is ilyenek?
A japán Corollák kézifékkarján a gomb szamurájkardok beolvasztott acéljából készül, amire magmatűzzel égetik rá a krómot a Fuji hegy gyomrában  :yes:

 ;) ;) ;)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

barna.czukor

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18174 Dátum: 2010.11.24 16:48:17 »
A mienk torok, de ennek ellenere nincsen semmi kopas rajta. Szerintem Te tul sokat simogatod ezeket.  :devil:

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18175 Dátum: 2010.11.24 16:49:19 »
A japán Corollák kézifékkarján a gomb szamurájkardok beolvasztott acéljából készül, amire magmatűzzel égetik rá a krómot a Fuji hegy gyomrában  :yes:

 ;) ;) ;)
Mit szedsz? Adjál belőle nekem is! [rohog]
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18176 Dátum: 2010.11.24 16:49:44 »
enyémröl is le van pattogva a krom( angol gyártás)
pedig nem is nagyon van használva, max télen rángatom :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18177 Dátum: 2010.11.24 16:50:10 »
A japán Corollák kézifékkarján a gomb szamurájkardok beolvasztott acéljából készül, amire magmatűzzel égetik rá a krómot a Fuji hegy gyomrában  :yes:

 ;) ;) ;)
Mit szedsz? Adjál belőle nekem is! [rohog]

én is kérek, rámférne..... [rohog]
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Bal3

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
  • Corolla HB 1.4 Sport 2004
    • Corolla blog -- Milédi a kis piros élete, autózás, kalandok, tesztek, leírások, az élet.
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18178 Dátum: 2010.11.24 18:07:23 »
A japán és török gyártású E12-es Corollák minőségében van különbség? Elsősorban az utastérben lévő anyagok minőségére gondolok. Az enyémet Törökországban rakták össze, és annak ellenére, hogy csak 45 ezer km-t futott, a kézifékkaron a krómozás már meg van kopva és a világítás kapcsolón is megkopott a fehér festés.

Áve! Sajnos a váltógomb negyedésről és a kézifékkar gombjának feléről hiányzik a króm, elég éles, elvágja a kezet. Agyalok a szép megoldáson, talán lekaparom és kap egy "rendes" piros fedő réteget, az menne a kocsi színéhez. Nem annyira fontos.
Üdv! Bal3 - Toyota Corolla HB 1,4 Sport - 2004 -- corollablog.wordpress.com/

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18179 Dátum: 2010.11.24 18:27:54 »
Van piros szigszallag is :D