Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6027497 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18120 Dátum: 2010.11.18 14:01:16 »
Nekem anno az elso 7 ezer km utan volt jelentos fogyi csokkenes, aztan 45 ezer kornyeken.
De ebben az is benne van, hogy 1. megismertuk egymast 2. jobban ramegyek a takarekos vezetesre.
Amugy meg... mindig ugy kell vezetni mintha bejaratos lenne  :innocent:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18121 Dátum: 2010.11.18 14:04:00 »
Mondjuk azért bezavar, hogy  nyár is van közben, ami legalább annyira csökkenti a fogyasztást :yes:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18122 Dátum: 2010.11.18 14:04:17 »
Hasonló a véleményem: csak gondoljatok bele, veszel egy x éves autót, aminek a kormányát előzőleg az elképzelhető összes mocsokkal, izzadtsággal fogdosták és az mind évekig benne .... Hát számomra elég gusztustalan :D Kérdeezzétek meg Monkot [rohog]
Ha a gyari boros kormany foszlik, akkor elviszed boroshoz es ujraborozod es olyan mint az uj.  ;)
Ha a gyarilag muanyag kormanyt beborozod akkor meg olyan vastag lesz mint a Pick teliszalami rud.  :devil:
Nem is gondoltam volna soha, hogy van olyan, akinek a poliuretan erintese nagyobb oromet okoz, mint a bore.  :whistling:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18123 Dátum: 2010.11.18 14:04:33 »
Hát, ha meg be is tartjuk az objektív felelősség keretein belül előírt sebességhatárokat, máshogy nagyon nem is lehet vezetni, csak, mintha bejáratós lenne a verda...  :wacko: :wacko: Azért néma nem árt a kocsinak sem, ha odalép neki az ember.   :innocent:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18124 Dátum: 2010.11.18 14:07:49 »
Hasonló a véleményem: csak gondoljatok bele, veszel egy x éves autót, aminek a kormányát előzőleg az elképzelhető összes mocsokkal, izzadtsággal fogdosták és az mind évekig benne .... Hát számomra elég gusztustalan :D Kérdeezzétek meg Monkot [rohog]
Ha a gyari boros kormany foszlik, akkor elviszed boroshoz es ujraborozod es olyan mint az uj.  ;)
Ha a gyarilag muanyag kormanyt beborozod akkor meg olyan vastag lesz mint a Pick teliszalami rud.  :devil:
Nem is gondoltam volna soha, hogy van olyan, akinek a poliuretan erintese nagyobb oromet okoz, mint a bore.  :whistling:
Alapvető különbség van kettőnk nézete közt: Én sajna egyelőre csak használtautót tudok vásárolni, újat nem. Ebben a tekintetben, pedig nekem nem ér sokat a bőr kormány. Persze, ha újat tudnék venni és az általad sorolt tételeket tartalmazná egy választható akciós csomag, nyilván bőrkormánnyal kérném.  :flowers:
De nem így. Ha van benne, akkor van, ha nincs, akkor meg veszek rá egy úgy-ahogy normális fogású kormányvédőt, aszt góóóól.  :devil: :cool2:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18125 Dátum: 2010.11.18 14:09:49 »
Hasonló a véleményem: csak gondoljatok bele, veszel egy x éves autót, aminek a kormányát előzőleg az elképzelhető összes mocsokkal, izzadtsággal fogdosták és az mind évekig benne .... Hát számomra elég gusztustalan :D Kérdeezzétek meg Monkot [rohog]
Ha a gyari boros kormany foszlik, akkor elviszed boroshoz es ujraborozod es olyan mint az uj.  ;)
Ha a gyarilag muanyag kormanyt beborozod akkor meg olyan vastag lesz mint a Pick teliszalami rud.  :devil:
Nem is gondoltam volna soha, hogy van olyan, akinek a poliuretan erintese nagyobb oromet okoz, mint a bore.  :whistling:
Hátha ujkorától te vezeted, max a családod,akkor OK, de használtan nagyon gusztustalan, mint egy használt cipő, bár azt legalább zoknival hordod [rohog]
A szalámi meg ugy jó ha vastag :devil:

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18126 Dátum: 2010.11.18 14:10:22 »
Amugy meg... mindig ugy kell vezetni mintha bejaratos lenne  :innocent:

Ezzel nem feltétlenül értek egyet, néha el kell rúgni magas fordulatra. Az jót tesz neki  ::) .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18127 Dátum: 2010.11.18 14:13:37 »
Hátha ujkorától te vezeted, max a családod,akkor OK, de használtan nagyon gusztustalan, mint egy használt cipő, bár azt legalább zoknival hordod [rohog]
A szalámi meg ugy jó ha vastag :devil:
70 ezer km van a kormanyban es szinte uj. Sztem a kovetkezo tulajnak is tetszeni fog  :yes: Ha nem, akkor kenje be szurokkal  :)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18128 Dátum: 2010.11.18 14:15:39 »
Ezzel nem feltétlenül értek egyet, néha el kell rúgni magas fordulatra. Az jót tesz neki  ::) .
Minek, ha mar 2500-ig porgetve is elhagyom a forgalmat   :whistling:
Mondjuk az autopalya felhajtokat nem birom kihagyni, ha meleg a motor, arra mindig elore keszulok  :devil:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18129 Dátum: 2010.11.18 14:23:26 »
Amugy meg... mindig ugy kell vezetni mintha bejaratos lenne  :innocent:

Ezzel nem feltétlenül értek egyet, néha el kell rúgni magas fordulatra. Az jót tesz neki  ::) .
A kezelési utmutató azt írja:
Első 300km:Kerülje a hirtelen fékezést :hmmmm:
Első 1000km: Ne vezesse a gk-t nagyon nagy sebességgel
Kerülje a hirtelen gyorsítást
Ne haladjon folyamatossan alacsony fokozatokban.
Ne vezesse a gk-t hosszu ideig állandó sebességgel.
Ennyi.

Frankys

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18130 Dátum: 2010.11.18 14:54:54 »
 Hello..

 Hát igen, a bejáratással kapcsolatban én is  azt vallom, hogy nem kell annyira megforgatni az eslő ezer kilóméteren. Legalábbis így szoktam csinálni. Persze ez nem jelenti azt, hogy 100-al mennék a sztrádán. Inkább azt vallom, hogy tartósan nem kell megforgatni. Néha, így ezer alatt is oda-oda lehet pörkölni, csak hogy szokja, aztán utána vissza a normális tartományokba.

Frankys

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18131 Dátum: 2010.11.18 14:59:11 »
Ja olyan országuti kirándulós, gyorsitgatós, lassitgatós tempóban + egy kis város

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18132 Dátum: 2010.11.18 17:21:34 »
Hú pedig ez a lista nagyon durván megéri azt a felárat. Elég már csak a légzsákokat és a 4 el. ablakot nézni.
Ennyi plusz, ennyi felárért, nagyon korrekt.

Más kérdés, hogy aljas dolog alapvető biztonsági dolgokat (lufik) kispórolni a kisebb felszereltségekből  :nonono: ... De sajnos ez az általános gyakorlat. Pedig ebben nem lenne szabad az embereknek választási lehetőséget adni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18133 Dátum: 2010.11.18 17:24:37 »
Azért van néhány olyan extra, aminek csak akkor jön rá az ember a "valódi" értékére, ha egy olyan autóból, aminek a felszereltsége tartalmazza azt az elemet, átül egy olyanba, amiben nem található meg.
Így van. Amit nem említettél, de szerintem nagyon hasznos, a közlekedésbiztonságot is szolgáló dolog: a kormányról vezérelhető audio! Egy-egy bonyolult szituban roppant jól tud jönni, ha az ember egy ujjmozdulattal le tudja venni a hangerőt; meg egyébként is, minél kevesebbszer kell levenned a kezed a kormányról, annál jobb. A vadászgépeknél sem véletlenül rakosgatják az összes fontosabb funkció kezelőgombjait, billentyűit a botkormányra meg a gázkarra (amiken a pilóta alapban a kezét tartja). Én nagyon örültem neki, hogy a Yarisban is van ilyen; mert ez egy olyan feature, amiről az ember nem szívesen mond le, ha egyszer volt lehetősége tartósabban kipróbálni  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18134 Dátum: 2010.11.18 17:26:34 »
Én a Kadettnál ezt a hátsó ablakot lehúzom módszert használtam, így ugyanis nem volt huzat a kocsiban. Sajnos a Corinál nem működik.  :)
Szerintem minden autónál működik  :) ... Csak van, amiben jobban és van, amiben kevésbé. Arra gondolsz, amikor a full, vagy legalábbis nagyobbrészt lehúzott bal első ablak mögött a bal hátsót is lehúzod egy-két ujjnyira, ugye? Ez a tuti huzatellenes módszer  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )