Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6027503 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18090 Dátum: 2010.11.17 21:45:23 »
Én azt nem nagyon értem ha egy adott sebeségben van akkor abban a sebességben miért nyomja be egymás után sokszar a kuplongot??(és olyan gyorsan) talán a fordulat fent maradjon vagy miért??

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18091 Dátum: 2010.11.17 21:46:17 »
Ez az emberke csúsz :D Próbáltatok már bal lábbal fékezni?? Nekem az első alkalommal majdnem sikerült lefejelni a kormányt :)
:yes: :yes: :yes: :D
Ja probáltam automata kocsit. :devil: mert valamit a bal lábnak is kell csinálni :D

És mi volt az eredmély? :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18092 Dátum: 2010.11.17 21:49:25 »
Én azt nem nagyon értem ha egy adott sebeségben van akkor abban a sebességben miért nyomja be egymás után sokszar a kuplongot??(és olyan gyorsan) talán a fordulat fent maradjon vagy miért??
Azzal is kormányoz. Ha csúszik az autó, azt elég nagymértékben tudod azzal befolyásolni, hogy mit csinálsz a kuplunggal. Pl. ha hátsókerekes az autó, és kidobja a seggét, akkor a stabilizálás egyik alapvető eszköze, hogy kinyomjuk a kuplungot. Így az autó semlegessé válik, megszűnik a hajtott kerekeken a motor nyomatéka ill. fékező hatása.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18093 Dátum: 2010.11.17 21:55:28 »
Ez az emberke csúsz :D Próbáltatok már bal lábbal fékezni?? Nekem az első alkalommal majdnem sikerült lefejelni a kormányt :)
:yes: :yes: :yes: :D
Ja probáltam automata kocsit. :devil: mert valamit a bal lábnak is kell csinálni :D

És mi volt az eredmély? :D
Lecsesztek, hogy a bal lábam jól huzzam el ,onnan mintha nem is lenne :winkiss:

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18094 Dátum: 2010.11.17 22:38:52 »
Próbáltatok már bal lábbal fékezni?? Nekem az első alkalommal majdnem sikerült lefejelni a kormányt :)
Én szoktam, természetesen másokat nem veszélyeztetve a hobbival...pedig nálam sincs turbó, hogy azért fékezzek ballal, nehogy leessen a turbónyomás :)
Józsi vagyok :-)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18095 Dátum: 2010.11.17 22:49:32 »
Nekem van turbom :cool2: Bár azt csinál amit akar ;)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18096 Dátum: 2010.11.18 09:30:45 »
Mennyi az az alig  van árkülömbség?
Ha jol remlik 300ezer a kuloNbseg.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18097 Dátum: 2010.11.18 10:58:31 »
Köszi ;)
Én ugy voltam, hogy a + azt kértem bele, amire tényleg szükségem volt ill. muszáj volt kérni: vonohorog, metálszin, váltózár.
Mondjuk ha aut. klima is benne van az , másoknak biztos megér  felárat. nekem nem ,mert utálom és most is az az egyetlen amivel bajom van.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18098 Dátum: 2010.11.18 11:22:36 »
Nem csak. Sot, az automata klima csak 2009-tol resze a Luna felszereltsegnek es csak a Corollanal, Aurisnal nem. Luna az alaphoz kepest anno kulonbozott:
- +2 hangszoro
- kormanyrol vezerelheto radio, plusz ezust betetek a kormanyon
- mas karpit
- "konyoklo"
- szinrefujt tukrok, kilincsek
- futheto tukrok
- 16"-os kerekek
- terdlegzsak, fuggonylegzsak
- kodlampa
- 2 helyett 4 elektromos ablak
- bor kormany es sebvaltogomb

Azt hiszem ennyi volt anno a kulonbseg, amikor en vettem az Aurist. Sztem ennyi kulonbseg 300ezret boven meger.  :yes:
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.18 11:38:37 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18099 Dátum: 2010.11.18 11:43:57 »
Értem, nekem nem hiányoznak :no:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18100 Dátum: 2010.11.18 11:53:56 »
Hú pedig ez a lista nagyon durván megéri azt a felárat. Elég már csak a légzsákokat és a 4 el. ablakot nézni.
         

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18101 Dátum: 2010.11.18 11:58:41 »
Hátul még soha nem huztam le az ablakot [rohog]
Egyébként meg egy(mostani) E11-es árát simán rá lehet költeni extrákra. Én még így is 500 eFt-ot ráköltöttem az alapárra.
És számomra ugyis ugyanaz az autó lenne :yes:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18102 Dátum: 2010.11.18 12:11:23 »
Azért van néhány olyan extra, aminek csak akkor jön rá az ember a "valódi" értékére, ha egy olyan autóból, aminek a felszereltsége tartalmazza azt az elemet, átül egy olyanba, amiben nem található meg. Nagyszerű példa erre a két ülés közti könyöklő, az automata klíma, a +légzsékok (bár remélhetőleg ezt minél kevesebben tapasztalják meg), az első ködlámpa, vagy a gyári xenon fényszóró (elektromos magasságállítással+mosóval), nem beszélve az ESP-ről, pardon, VSC-ről!
Amíg csak beszélgetünk róluk, puszta flancolásnak látszik mind, pedig nagyságrendeket képesek hozzátenni az autó használati értékéhez.

OFF! Pl tesóm a már általam sokat emlegetett Sharanjában az egyik leghasznosabb extrának a fűtőszálakkal behálózott első(!) szélvédőt tartja. Oké, ha cserélni kell, akkor 150.000 Ft az új, de egy akkora kocsinál, mint a Sharan, elengedhetetlen kellék. Vagy a tetőklíma is ide tartozik. Vagy a leghátsó oldalablakok kifelé billenthetősége, vagy a már említett ESP!

ON
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18103 Dátum: 2010.11.18 12:16:35 »
Én a Kadettnál ezt a hátsó ablakot lehúzom módszert használtam, így ugyanis nem volt huzat a kocsiban. Sajnos a Corinál nem működik.  :)
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #18104 Dátum: 2010.11.18 12:20:49 »
Ami számomra nem éri meg a felárát, az a "bőr" kormány + váltógomb. Na, kezdjük azzal, hogy ezek csak műbőrök és itt máris megbukott az ügy. Elvezeted az autódat 100.000km-t új korától és már ki van fényesedve. Jó, kormányvédővel ez ellen lehet védekezni, de akkor mi értelme? Anno az OFF Mégane Grantouromban 180.000km volt, és semmi fényesedés nem látszott a kormányon (sima rücskös műanyag), míg, ha megnézünk egy ugyanilyen futású bőrkormányos típust, abban szint foszlik az egész kormány és gusztustalan.  :wacko:

Nekem ez a faceliftes E11-ben lévő fed. comp se nyerte meg a tetszésemet, mert túl puritán. Inkább tettek volna bele egy utasoldali lufit helyette, vagy normális (Pl. VW mintára) fedélzeti számítógépet, ami a pillanatnyi fogyi+átlag fogyi+átlag sebesség mellett mutatja a még megtehető km-t.  :ph34r: Számomra ezzel az adattal sokkal hasznosabb lenne, így viszont nem az. Ezért mondom, kleingy, hogy ne sajnáld, hogy a tiedben nincs, csak addig a 3 napig örülnél neki, amíg újdonságnak számít az autódban...  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i