Azért van néhány olyan extra, aminek csak akkor jön rá az ember a "valódi" értékére, ha egy olyan autóból, aminek a felszereltsége tartalmazza azt az elemet, átül egy olyanba, amiben nem található meg. Nagyszerű példa erre a két ülés közti könyöklő, az automata klíma, a +légzsékok (bár remélhetőleg ezt minél kevesebben tapasztalják meg), az első ködlámpa, vagy a gyári xenon fényszóró (elektromos magasságállítással+mosóval), nem beszélve az ESP-ről, pardon, VSC-ről!
Amíg csak beszélgetünk róluk, puszta flancolásnak látszik mind, pedig nagyságrendeket képesek hozzátenni az autó használati értékéhez.
OFF! Pl tesóm a már általam sokat emlegetett Sharanjában az egyik leghasznosabb extrának a fűtőszálakkal behálózott első(!) szélvédőt tartja. Oké, ha cserélni kell, akkor 150.000 Ft az új, de egy akkora kocsinál, mint a Sharan, elengedhetetlen kellék. Vagy a tetőklíma is ide tartozik. Vagy a leghátsó oldalablakok kifelé billenthetősége, vagy a már említett ESP!
ON