Megejtettem a kerékcserét, előtte, Mickey tapasztalatára alapozva, kértem egy centirozást is - nem volt hiába. Mind a 4 keréken kellett súlyozni, 10-40g közöti hiányok voltak :?
Most, hogy a nyáriak felkerültek, sokkal csendesebb lett a gördülés (ez persze csak 140 fölött számottevő), viszont keményebb a futómű, igaz 2.5-re fújták. Pénteken a télieket is utánfújtam, a kút órája szerint csak 2.0 volt mind a négyben.
Lemostam a kocsi alját, felálltam egy munkagépeknek készült emelvényre, persze a szívbaj kerülgetett közben. Meglepetésemre a Corolla alja teljesen prímán simára van burkolva, mindenütt rozsdamentes lemez. Csak a motortér táján, a benzintank környékén és a futóműveknél van némi zeg-zug. Így elég könnyű volt lemosni.
Viszont a küszöb alatt van valami műa. takarólemez. Na ez és a karoszszéria között iszonyat mennyiségű dzsuva gyűlt fel, győztem kiáztatni. :roll: