Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6035828 alkalommal)

0 Felhasználó és 17 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15060 Dátum: 2009.11.07 20:57:24 »
Ja, és a motor. Egész jól megy  :yes: ! Percig sem volt az az érzésem, hogy itt vmi alulmotorizált kocsiban ülnék. Ahhoz képest sem, hogy 100-nál 3000-et pörög ötösben. Ha ezt figyelembe veszem, akkor is szép egy 1.4-estől, ahogy megy. A hangja, mondjuk, olyan semmilyen, de cserébe halk; és meglepően pörgős. Ami szokatlan volt, az a késleltetett reakció gázelvételre  :sorcerer: ... Az első néhány alkalommal bizony felbőgött a motor váltások során, a kuplung kinyomásakor  ::) - amíg meg nem szoktam, hogy fél mp-el előbb vegyem el a gázt, mielőtt kinyomnám a kuplungot.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15061 Dátum: 2009.11.07 21:02:05 »
Igen, a vvt-i-nek más volt a karakterisztikája (kolleganőmét vittem el egy körre anno), mint az enyémé, kissé meglepődtem rajta először.  :)
Teljesen más autó (nekem).
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15062 Dátum: 2009.11.07 21:49:33 »
Az a baj, hogy nem nagyon emlékszem, milyen a 4E-FE motoros E11  ::) ... Utoljára a tiédet vezettem, tavaly tavasszal, az meg nem most volt, ugye. Mindenesetre ez a VVTi elég egyenletesen jól húz, egész alacsonyan is. Mondjuk, 4500 fölé nem is tekertem, nem szeretem más autóját ölni (próbaúton sem, mert ez amúgy az volt).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15063 Dátum: 2009.11.07 22:04:48 »
Pedig érdemes lett volna 4500 fölé vinni, mert ott szépen tol :D
Gabe 254.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15064 Dátum: 2009.11.08 10:54:55 »
Köszi Mozsó az infót!

1.) Toronymerevítő megvan, én ilyet akarok, erre meg is kaptam az igenlő választ a TTe-től!

2.) Féket akaorm majd fejleszteni, 35 ezer múlva úgyis cserés lesz a tárcsa, betét, most 67e van bee!
Inditrade (Ferrodo) van kedvezményem, Meteor, Unix van kedvezményem!

Mit ajánlasz? Apám Astrájához G tuti, hogy Brembo Maxot rakok fel majd:) Bár Övébe 100e van és uolyan a tárcsája, mint az enyém ::)

3.) Kipufogós ötletem szerinted működne?







[a csatolmányt egy admin törölte]
Konrád

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15065 Dátum: 2009.11.08 10:57:57 »
Sztem ha a sima utcai ferodót használod betétnek az is sokkal hatékonyabb mint a sima betét.A kipuff működhet,de sztem lehet jobban jársz ha nézel valami hozzávaló szettet mint azt fabrikálni.Lehet nagyobb szívás meg költség mintha hozzávalót vennél.

Satriani

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15066 Dátum: 2009.11.08 11:20:27 »
...Mondjuk, 4500 fölé nem is tekertem, nem szeretem más autóját ölni...

Ha egyszer úgy alakul, az enyémet nyugodtan lehet nyírni, ahogy üzemmeleg lesz a motor. Tőlem úgysem kap, ma is 110-zel jöttem haza Pestről. :D

barna.czukor

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15067 Dátum: 2009.11.08 12:29:16 »
Á  :) ... Ezeken az autókon nem tud csak úgy egyik pillanatról a másikra elszállni a fék. A hátsó fékkör ugyan valóban hirtelen tömítetlenné válhat (az említett eset miatt, mikor szétugrik a munkahenger), de azért ezt elég hosszas előjelek (pl. gyanúsan gyorsan fogyó fékfolyadék) szokták megelőzni - és ha ki is esik a hátsó fékkör, azért a fékhatás jelentős része (az első kör révén) még megmarad. Persze elméletben elszakadhat valamelyik fékcső is... De ekkor megintcsak az van, hogy a másik kör ettől még működik.
Annyit pontosítanék, hogy a fékkörök keresztben vannak: bal első-jobb hátsó és jobb első-bal hátsó.

Amúgy tényleg nem jellemző, hogy hirtelen elmegy a fékhatás, meg beesik a pedál, szerintem nincs itt akkora gond.

Akkor eshet be a pedál, ha a légtelenítő csavar nyitva van, vagy kilazult...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15068 Dátum: 2009.11.08 12:47:55 »
Akkor eshet be a pedál, ha a légtelenítő csavar nyitva van, vagy kilazult...
Na az régen rossz  :eek: ... De akkor úgy is marad a pedál; és akkor is csak az érintett fékkör esik ki, szerencsére.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15069 Dátum: 2009.11.08 15:52:14 »
Lenne pár kérdésem kíváncsiságból..
aktívszénszűrőt mikor szoktak cserélni?
és kéziféket állítani valahol a kar alatt nem lehet mint bmw-knél, vagy csak hátul a féknél lehet feszíteni rajta?
                                                                                                                                                   

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15070 Dátum: 2009.11.08 16:38:23 »
Aktívszén-sző passz, nem tudok róla, hogy a gyár előírna rá egy fix intervallumot...

Kéziféket nekünk az Avén is és a Corollán is hátul állítottak, tehát magán a fékszerkezeten.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

TZoli

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15071 Dátum: 2009.11.08 16:45:08 »
Lenne pár kérdésem kíváncsiságból..
aktívszénszűrőt mikor szoktak cserélni?
és kéziféket állítani valahol a kar alatt nem lehet mint bmw-knél, vagy csak hátul a féknél lehet feszíteni rajta?

Lehet a kézifékkarnál is, ki kell venni a könyöklőt és a kar körüli "boxot", egy hatos anyát kell tekerni

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15072 Dátum: 2009.11.08 17:47:08 »
Lenne pár kérdésem kíváncsiságból..
aktívszénszűrőt mikor szoktak cserélni?
Azért 1-1,5évente illik cserélni, de javaolt kiszedni és kicsit átporszívózni is néha néha.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15073 Dátum: 2009.11.08 19:17:24 »
1.) Toronymerevítő megvan, én ilyet akarok, erre meg is kaptam az igenlő választ a TTe-től!
2.) Féket akaorm majd fejleszteni, 35 ezer múlva úgyis cserés lesz a tárcsa, betét, most 67e van bee!
Mit ajánlasz? Apám Astrájához G tuti, hogy Brembo Maxot rakok fel majd:) Bár Övébe 100e van és uolyan a tárcsája, mint az enyém ::)
3.) Kipufogós ötletem szerinted működne?

1. igen fel fog menni, de a TMH ugysem fog valaszolni, ehhez nyomozniuk kellene es a te kerdesed mar tulmutat az atlagos vezerkepviselet tudaskoren (kiveve a fanatikusokat). Az also nyulvanyok azonosak a 2005+-os modelleken, viszont a hatso TTE merevitot en nem vennem meg, mert azt csak azert csinaltak, hogy a TTE Kompresszoros atalakitott lokharitot es a hatso duplakipufogot megtartsa.
2. fekre jelenleg azt mondom: bontobol D4D feknyereg tarto konzol + gyari Toyota 275mm-es tarcsa + Ferodo DS2000 (masneven DS Performance) + Motul RBF600 fekolaj. Szerintem ez a legjobb kombinacio, palyan is hasznalom, de utcan is teljesen jo.
3. passz, ezen a teren kezdo vagyok

Kizart, hogy az Astra G fektarcsaja felmegy. Az 256mm atmeroju, 24mm vastag, 60mm a kozepfurat es 42mm magas. Illetve van mas verzio is, de egyik sem stimmel.

A 255/275mm atmeroju, 25mm vastag, 55mm kozepfuratu, 49.5mm magas, 4x100-as tarcsakat csak a Toyota hasznalja. Van meg par Mercedesen is, de azok 60mm-es kozepfurattal jonnek.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 19:25:59 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15074 Dátum: 2009.11.08 20:42:59 »
Lenne pár kérdésem kíváncsiságból..
aktívszénszűrőt mikor szoktak cserélni?
Azért 1-1,5évente illik cserélni, de javaolt kiszedni és kicsit átporszívózni is néha néha.
Most tulképp milyen szűrőről beszélünk  :?: ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )