Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6035832 alkalommal)

0 Felhasználó és 17 vendég van a témában

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15045 Dátum: 2009.11.06 23:23:12 »
Na, Szuti a szuper juzer ő már tudja a frankót :)
Szerintem ez más márkáknál is így van a speciális kérdésekkel. Most vagy sokat kell rá várnod, vagy nem foglalkoznak vele. Lassan kiderül...
De azért az vicces kijelentés volt hogy japán oldal meg emailekről írsz hogy árulkodsz nekik, na azzal tuti nem foglalkoznának, ha emailben írod meg nekik :)
                                                                                                                                                   

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15046 Dátum: 2009.11.06 23:29:07 »
Ha tudnéd mennyi órát szenteltem annak hogy mindennek utánanézzek ami érdekelt...

Konrad a levél teljesen jó volt,minden benne volt ami kellhet hogy komolyan vegyenek mondjuk még ha idő is kell ahhoz hogy utánanézzenek a dolgoknak akkor is lehetne annyit böfögni hogy ok,írunk amint kiderül valami.Aztán okosan írni a TTE-nek hogy válaszoljanak tehát csak forwardolni a levelet és a választ meg elküldeni az érdeklődőnek.Ez nem lehet olyan nehéz ha még nekem is eszembejutott ;)

tutinet

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15047 Dátum: 2009.11.06 23:30:34 »
Pedig nekem már több emilemre is válaszoltak. Igaz nem a THM de márkaszerviz igen. És van olyan alkalmazotjuk, akivel 2-3 órán át beszéltem végigkérdezve a tartozékok cikkszámait mi  ,mibe kerül. Miért is ne ?
Van olyan is ,ahol olcsóbban tudtam olyan 20 %-al vásárolni ! és ez márkaszerviz. Biztos a klubtagság miatt. :cool2: :cool2: :D :D




Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15048 Dátum: 2009.11.06 23:37:38 »
Szuti !

Értem, direkt próbáltam célirányos lenni! A riasztót mégse kérdezhetem meg a TTE-től!? Az a baj felhívtam 3 szalont nem is szereltek még gyári riasztót, persze mert az 2x olyan drága!

A TTE-nél Beyer Friedellel beszéltem:
Ihr Toyota Händler kann den Karosserieverstärkungssatz unter Teilenummer 08926-21851 über die Toyota Teilelogistic oder unter TD380-80158-00 bei uns bestellen falls dort nicht erhältlich.

Für Corolla Sedan haben wir den Sportauspuff TD360-27147-00  auf Lager.
Für Corolla HB1,4 Facelift TD360-26201-00 ist er sicher im Toyota Europa-Lager verfügbar.
 
Den Sportauspuff für Corolla HB 1,4 Facelift können Sie unter der Original-Toyota-Teilenummer PZ439-E9713-00 bei Ihrem örtluchen Toyota Händler bestellen

Az ötletem az lett volna, hogy veszek egy kombi TTE kipufogót, levágom az összekötő csövet, új cső, elvileg, ha a dob jó (mérete, hossza, szélessége), akkor az egész megvan 50-ből :-)

Hát igen, az a baj, hogy nem megszállott emberek dolgoznak, csak a TTE-nél van kiszolgálás:)

Most mondjad G86, hogy hülye vagyok! Amúgy G86, dolgoztam japán cégnél és képzeld japán volt a főnököm, úgyhogy próba cseresznye :tt2:
Képzeld vidéki vagyok és bármennyire égek a vágytól de nem megyek fel ezért most Pestre!

Ha az sem jön be, bemegyek mint az Összeomlásban Michael Duglas és meglátjuk mi a vicces :2guns:
Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15049 Dátum: 2009.11.06 23:42:49 »
Pedig nekem már több emilemre is válaszoltak. Igaz nem a THM de márkaszerviz igen. És van olyan alkalmazotjuk, akivel 2-3 órán át beszéltem végigkérdezve a tartozékok cikkszámait mi  ,mibe kerül. Miért is ne ?
Van olyan is ,ahol olcsóbban tudtam olyan 20 %-al vásárolni ! és ez márkaszerviz. Biztos a klubtagság miatt. :cool2: :cool2: :D :D




Tatabányán mindenben segítettek amiben tudtak! Én velük megvagyok elégedve!

A TMH a hivatalos importőr, neki kellenealap esetben segítenie! Az alkatrészt ők értékesítik, ők az importőrök, tehát a fogyasztóvédelmi törvény szerint elvárható lenne szerintem

Vajon, ha LS 600H L Lexusom lenne mint a Szemerey Lórinak, akkor máshogy kezeltek volna :hmmmm:



« Utoljára szerkesztve: 2009.11.06 23:44:28 írta Konrad »
Konrád

tutinet

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15050 Dátum: 2009.11.07 00:00:43 »
Nemsok Lexust adnak el így akik vesznek ilyet azoknak mindent megtesznek. A márkaszervizek vegetálnak manapság szinte alig van újautó eladás.

Nemcsak Lexust de mást se nagon vesznek, újat.
És a használtpiac is pang nem tudtad ? flowers
A márkaszervizek hívogatják telefonon a tulajokat, hogy "x éve vett nálunk egy ilyen és ilyen ilyen autót mikor tudna bejönni szerizre? "
Szervizmunkadíjból és alkatrészkereskedésből élnek.

Ezért is érthetetlen számomra a nagyvonalúság egy tulaj felé aki TTE cucokkat venne és emailben érdeklődik.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15051 Dátum: 2009.11.07 05:11:50 »
Én is Tőle vettem a kompit szal nálam is segtőkész volt.Sztem jó levelet írtál szal emiatt ne aggódj ;)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15052 Dátum: 2009.11.07 09:49:22 »
5. Ts Compressor merevítői felrakhatóak-e? Illetve be lehet- e azokat itthon is szerezni, vagy csak a trc.de-n keresztül?
A TTE katalógus alakatrészei megrendelhetőek-e? (váltógomb, fékkar, kormány- Compressoré, első front, hátsó front)
6. Féktarrtó kengyel cseréje után felrakható-e a TS tárcsája? (cikkszám alapján csak ebben különbözik)
Illetve egy brembo max készlet? (TS-.hez van!)

5. Ha toronymerevitore gondolsz, igen felrakhato. A kasztni azonos.
TTE alkatreszeket barmelyik szalon tud neked hozni, akar hazai, akar kulfoldi, akar trc.de
6. Igen, csak a kengyelt kell cserelned es felrakhato a D4D/TS 275mm-es tarcsaja.
Ha megcsinalod a kengyel cseret es a Brembo Max 4x100 -as 25mm vastag, 55mm-es kozepfuratu, 275mm atmeroju, 49.2-49.5mm agy-magassaggal akkor felmegy. Viszont Brembo Max-ban csak Yaris-t es Carina-t ir a katalogusuk. A Carina felmenne a merete alapjan, de az 5 furatos.
Sima Brembo: http://bremboaftermarket.com/It/Car_Disc_Catalogue/Catalogue_Detail.aspx?ModelIDMaster=37953
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.07 10:02:42 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15053 Dátum: 2009.11.07 12:10:17 »
Ja így bocs utólag is ha olyat írtam amivel rossz érzést keltettem bárkiben is. Csak azért jutottam ide, mert szerintem kár ilyenen feldühödni. Az a feldühödés indított be engem is. :)
                                                                                                                                                   

barna.czukor

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15054 Dátum: 2009.11.07 19:27:26 »
Elég gagyi levél. Olyan 14 éves szintű... Bocs. Mondjuk ettől még válaszolhatnának. Lehet, hogy csak el vannak maradva, aztán később jön csak válasz.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15055 Dátum: 2009.11.07 20:26:44 »
Asszem most jött el a fékbetét csere ideje, így is majd' egy éve mondták, hogy lassan cserés lesz (remélem a tárcsám nem sínylette meg). Mentem be ma meló után a nagyfaluba, kellett egy picit nagyobbat fékezni (általában főként motorféket használok a fék helyett) és úgy éreztem, nem állt meg a "megfelelő" helyen az autó és mintha beljebb is esett volna a pedál egy picit (csak akkor). Na utána full para volt fél Budán keresztülautózni a legnagyobb forgalom idején.  :surrender: Holnap rendelek valamilyen fékbetétet, mert ez így nagyon nem pálya...  :ph34r:
Ez, hogy "mintha" beljebb esett volna a fékpedál, ez semmi  :flowers: ... Pláne, hogy utána többet nem fordult elő. Ha valóban szétjött volna az egyik hátsó munkahenger (=az a fékkör tömítetlenné vált volna), akkor SOKKAL lejjebb fogott volna a fékpedál a szokásosnál (azonnal és 100 %-os bizonyossággal feltűnt volna a dolog, nem kicsit!), és JÓVAL gyengébb lett volna a fékhatás a megszokotthoz képest - és ami a lényeg, hogy ez utána így is maradt volna. És persze a tartályból hirtelen eltűnt volna egy csomó fékfolyadék - minek következtében kigyulladt volna a piros figyelmeztető lámpa.

Szóval no para  :yes:

Amiatt sem kell félned, hogy esetleg veszélyben lennének a féktárcsáid - ha a fékbetét fémig kopik, akkor fékezéskor ocsmány, dübörgő hang kezd el hallatszani (ahogy a fém a fémen csúszik), amit megintcsak nem lehet nem észrevenni. És még ezután is csak akkor sérül a tárcsa, ha xarsz bele a dologba és így használod tovább az autót.

Úgyhogy nem kell kapkodni... Nézzétek meg, milyenek a betétek, és ha szükséges, cseréljétek, de baj így a leírásod alapján aligha lehet. És hadd mondjak kicsit ellent a hivatásos maximalistánknak  ;) ... Fékfolyadékból TÖKÉLETESEN elegendő a DOT 4-es (ilyet tettünk jóbarátnémék Carinájába is - ez elég :szemez:?); az pedig egyáltalán nem törvényszerű, hogy a tárcsát mindenképpen fel kéne szabályoztatni betétcsere alkalmából. Erre csak akkor van szükség, ha már nagyon (!) vállasak a tárcsák. Csínján kell bánni a szabályozással, mert ugye vékonyodik tőle a tárcsa, és utána hamarabb, könnyebben megvetemedik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15056 Dátum: 2009.11.07 20:29:16 »
Köszi, egyelőre úgyis jegeltem a témát (ti. holnap lesz lehetőségem megnézetni az autót :) ). Hál istennek semmilyen hibát nem produkált azóta. De azért a zabszem nagyon ott volt akkor...  :whistling:
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15057 Dátum: 2009.11.07 20:34:36 »
Á  :) ... Ezeken az autókon nem tud csak úgy egyik pillanatról a másikra elszállni a fék. A hátsó fékkör ugyan valóban hirtelen tömítetlenné válhat (az említett eset miatt, mikor szétugrik a munkahenger), de azért ezt elég hosszas előjelek (pl. gyanúsan gyorsan fogyó fékfolyadék) szokták megelőzni - és ha ki is esik a hátsó fékkör, azért a fékhatás jelentős része (az első kör révén) még megmarad. Persze elméletben elszakadhat valamelyik fékcső is... De ekkor megintcsak az van, hogy a másik kör ettől még működik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15058 Dátum: 2009.11.07 20:38:57 »
Viszont egy ilyen email láttán én is csak néznék ki a fejemből, és 2 lehetőség van: vagy nézek ki tovább, és nem foglalkozom vele, mert ezek már olyan speciális dolgok, amik ha komolyan érdeklik az embert, akkor ne e-mailben érdeklődjön,
másik lehetőség továbbítom olyan kollegáknak, akik kompetensek a dologban, és ők majd válaszolnak, ez viszont több időt vehet igénybe.
Teljesen egyetértek. Annyi különböző szakterületet érintő kérdés van feltéve a mailben, hogy ember legyen a talpán, aki megválaszolja. És közöttük jópár olyan, amire tutira nem lelhető fel gyári leírás, dokumentáció (pl. mi van, ha valaki TS Kompressor toronymerevítőjét akarja beszerelni egy 1.4-esbe)? Anélkül, hogy meg akarnám Konradot bántani: nem lehet elvárni, hogy egy ügyfélszolgálatos ember egy ilyen levélre kompetens választ tudjon adni. Más kérdés, hogy ettől még valamilyen választ illene küldeniük :excl:

Mert abban viszont veled nem értek egyet, hogy úgy általában ne kéne az emailes érdeklődésre válaszolni - ma, amikor abba az irányba megyünk, hogy gyakorlatilag mindent el tudjunk intézni a neten. Már hogy a fenébe ne kéne? És ilyen alapon szelektálni, hogy gmailes címről jön-e? Na, ne vicceljünk  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15059 Dátum: 2009.11.07 20:52:40 »
Ma vezettem faceliftes, 1.4 VVTi E11-est... Egy 2000-es szedánt; jó állapotú, megkímélt, nem sokat (163 ezer km) futott darabot. Szimpatikus autó  :yes: ... De újfent (pontosabban: továbbra is) mellbevágó, hogy mekkora a generációs ugrás közte és az E12 között  :sorcerer: ... Legalább, mint az Ave I és II között - sőt. Azért "sőt", mert itt még helykínálatban is ugrás van a két modell között - meglepő, hogy mennyivel szűkebb az E11, úgy kb. minden irányban - de főleg széltében és hosszában.

Ezzel együtt, mondom: tetszett  :) ... A kormánya pl. jobb, mint az E12-esé, direktebb (cserébe nehezebben jár...); és az alacsonyabb karosszériából & üléspozícióból adódóan kicsit sportosabb érzés vele jönni-menni, kanyarogni; kevésbé tűnik fel, hogy dől a kasztni (pedig dől az), jobban érezni az utat. Az E12 egy sokkal "szűrtebb" autó... Más kérdés, hogy (részben ezáltal) sokkal nagyautósabb is - az E11 hozzá képest inkább egy agilis, mozgékony kiskocsi benyomását kelti, ami nyilvánvalóan sok szituációban nem baj, sőt.

Amúgy meg egy rendesen, Toyotásan összerakott autó, ami így 9 évesen, 163 ezer km-rel teljesen egyben volt  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )