Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6035759 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15030 Dátum: 2009.11.05 19:18:52 »
Köszönöm  :flowers: , a fékfolyadék nem vészes árú, akkor cseréltetem azt is (az úgyse volt istentudja mióta). Sztem Japanparts lesz nekem is, de majd meglátjuk, milyen ajánlatokat kapok.  :szemez:
         

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15031 Dátum: 2009.11.05 23:47:57 »
Úgy van, ahogyan a kollégák mondják, 6-8 fordulat OK, az 1-2 sec. 6-8 másodperc viszont már sok. Nálam akkor szokott 3-4 lenni, ha negyed alatt van a benzinszint és a kocsi dombnak felfelé áll. Ha síkban van, akkor azonnal röffen, ha felfelé, akkor néha van 4-5 másodperc is. Sztem a benzin lassabban ér olyankor fel a motorba...


Érdekes, nekem is ezt csinálja, ha porzik a tank. Mindig paráztat egy kicsit, mielőtt elindul. De csak hidegen. Melegen indul rendesen közel üres tankkal is. Múltkor lejtőn fölfelé álltam. Legalább 6-8 mp-t köszörültem, mire beindult, de lehet, hogy volt 10-12 is...  :censored:

leszilaci

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15032 Dátum: 2009.11.06 11:57:10 »
a fékfolyadék nem vészes árú, akkor cseréltetem azt is (az úgyse volt istentudja mióta).
ótótéka: 1liter dot5.1 toyota fékfolyadék 1.400 pénz

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15033 Dátum: 2009.11.06 12:07:57 »
Ó, köszönöm!  :szemez:
Most beparáztattak, hogy ha beesett a fékpedál, lehet hogy hátsó munkahengerrel van valami. 7végén aláküldöm ismerőst, ne rémisztgessenk már...
         

barna.czukor

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15034 Dátum: 2009.11.06 13:15:47 »
Ó, köszönöm!  :szemez:
Most beparáztattak, hogy ha beesett a fékpedál, lehet hogy hátsó munkahengerrel van valami. 7végén aláküldöm ismerőst, ne rémisztgessenk már...
Azt kell mengézned, hogy a fékfolyadék-tartályban meddig van a szint.
Ha a szint max-ig van, akkor nincs eresztés, ergo egyik munkhenger sem ereszt.
Ha a szint alacsony, akkor ereszthet a munkahenger, de ez sem biztos. Ugyanis a fékbetétek kopásakor a munkahenger dugattyúja egyre kijjebb megy, ezáltal a rendszer több folyadékot vesz fel, így a tartályban lemegy a szint.

Ha a bedál túl mélyre megy, az a levegős rendszer jele, illetve a rosszul beállított hátsó féktuskóké. Ha messze van a dobtól a fékpofa, akkor is mélyebbre megy a pedál...

Szóval a szintet nézd meg első körben! Ha magas, akkor no para.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15035 Dátum: 2009.11.06 14:13:40 »
Na kérdés elnapolva. Most hívtak, hogy az autómat négyféle fékrendszerrel szerelték, le kell szedni a fékbetétet és az alapján rendelni...  :ph34r: Fákk
         

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15036 Dátum: 2009.11.06 20:05:50 »
Tudatni szeretném mindenkivel, hogy a Toyota Magyarországnál szarnak az emberre!

Írtam 2 levelet nekik, 1 hétig semmi válasz felhívom őket azt nagy nehezen adnak egy számot Ludas Gábort- ő egy kérésemre válaszol.
Állítása szerint a kollegája fog válaszolni a levelemre, most már két hét telt el.

Sajnálom, hogy ilyen emberek dolgoznak a Toyotánál!

A hentes boltban jobb kiszolgálást kapok!

A TTE-nél másnap már írtak, mert volt a kipufogóval kapcsolatosan is kérdésem. Ők tudják mi a vevőkiszolgálás!

Azt hiszem hétfőn írok egy mailt a Toyota japán oldalára  :devil:

Ha én ezt csináltam volna apám, másnap repültem volna a cégtől!
Konrád

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15037 Dátum: 2009.11.06 20:14:01 »
Tudatni szeretném mindenkivel, hogy a Toyota Magyarországnál szarnak az emberre!

Írtam 2 levelet nekik, 1 hétig semmi válasz felhívom őket azt nagy nehezen adnak egy számot Ludas Gábort- ő egy kérésemre válaszol.
Állítása szerint a kollegája fog válaszolni a levelemre, most már két hét telt el.

Sajnálom, hogy ilyen emberek dolgoznak a Toyotánál!

A hentes boltban jobb kiszolgálást kapok!

A TTE-nél másnap már írtak, mert volt a kipufogóval kapcsolatosan is kérdésem. Ők tudják mi a vevőkiszolgálás!

Azt hiszem hétfőn írok egy mailt a Toyota japán oldalára  :devil:

Ha én ezt csináltam volna apám, másnap repültem volna a cégtől!



Szia. Mindenhol emberek dolgoznak. A válaszom lehet úgy tűnik mintha belsős lennék, de tényleg nincs közöm a TMH-hoz.
A levélírásnak vannak szabályai, amiket illik betartani. Ha alapból komolytalannak tűnő levelet írtál ne csodálkozz, hogy ezzel nem foglalkoznak,
valamint alapból nem e-mailt kell írni, mert arra legtöbb helyen nem válaszolnak, hanem ha valaki komoly és akar valamit az odamegy, legalább telefonál, nem e-mailezik esetleg egy ingyenes szolgáltatóról, mert ha nekem írna kis pista a freemailről, citromail. gmailről...stb én is tojnék rá nagy ívben.
Szerintem ezeken érdemes elgondolkozni, mennyire úgy történt mint ahogy felvázoltam. És bocs az offtopicért a nevedben is.
A japánok meg még annyira se fognak az e-maileddel foglalkozni, ugyanis ez nem erre való. Komolytalannak vesznek és ennyi. Ilyen világban élünk, ez nem Toyotáék sajátossága.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.06 20:16:15 írta G86 »
                                                                                                                                                   

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15038 Dátum: 2009.11.06 20:28:04 »
Szia G86!

Piacvezető cégnél dolgoztam félpótkocsi területen, nem értek egyet állításoddal, mert ott igenis válaszoltunk ilyen levelekre! A TTE-nél miért válaszoltak? Cikkszámot is megadták, hogy meg tudjam rendelni a TS Compressor merevítőit alulra!
Nem gondolom, hogy komolytalan levelet írtam, a márkakereskedőm tanácsolta, mert voltak kérdések, amire ők nem tudtak sajnos válaszolni! Ők segítőkészek, korrektek voltak, őket szeretem a Toyota Hungary meg :censored:

A levél mellékelve:


Tiszelt Toyota!


Pár kérdésem lenne:

1. A TVSS V megvásárlását tervezem az E’2 Corollamhoz 2006-os 1,4-es angol gyártmány.

A kérdésem az lenne a kappcsolási rajzon

Szerepel a tel option.

Ez azt jelenti, hogy egy gsm modullal kiegészítve működne a riasztó? Van-e gyári? Milyen egyéb típussal működne-e?

2. Végig olvastam a beszerelési útmutatót és abból az tűnik ki, hogy elő van gyakorlatilag kábelezve a kocsi.

Jól gondoltam? Nem akarok barmolni, csak a gyári minőség felel meg!

3. Rablásgátlót nem lehet gyárit a rendszerhez integrálni? Ami letilt illetékteln indítás után, ha a kártya nincs az illetőnél.

4. Német tartozéklistán láttam elektromos motorelőmelegítőt. Beszerezhető-e itthon is?

5. Ts Compressor merevítői felrakhatóak-e? Illetve be lehet- e azokat itthon is szerezni, vagy csak a trc.de-n keresztül?

A TTE katalógus alakatrészei megrendelhetőek-e? (váltógomb, fékkar, kormány- Compressoré, első front, hátsó front)

6. Féktarrtó kengyel cseréje után felrakható-e a TS tárcsája? (cikkszám alapján csak ebben különbözik)

 Illetve egy brembo max készlet? (TS-.hez van!)

Várom válaszukat!

Ez volt a levél!


Konrád

tutinet

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15039 Dátum: 2009.11.06 20:49:24 »


Szia. Mindenhol emberek dolgoznak. A válaszom lehet úgy tűnik mintha belsős lennék, de tényleg nincs közöm a TMH-hoz.

Tényleg, most hogy írtad, tuti nincs. Attól még hazudhatsz.


A levélírásnak vannak szabályai, amiket illik betartani. Ha alapból komolytalannak tűnő levelet írtál ne csodálkozz, hogy ezzel nem foglalkoznak,

Na igen, az egyik szabály az, hogy válaszolnak a levélre mégha "komolytalannak" tűnik. De ki dönti el mi a komolytalan ? Talán te ? Remélni, hogy nem a " Én vagyok a király nekem nem lehet csak úgy levelet írni, azt előbb szóban meg kell kérdezni szabad é." tip. emberkék.



valamint alapból nem e-mailt kell írni, mert arra legtöbb helyen nem válaszolnak, hanem ha valaki komoly és akar valamit az odamegy, legalább telefonál, nem e-mailezik esetleg egy ingyenes szolgáltatóról,

Ja ja odamegy akár gyalog is egyenesen Japánba tűzön vízen himaláján át nemszámít. Egy Toyota megér ennyit.
Sőt, nem is eszik addig amig oda nem ér. És közbe megtanul karatézni is.......
Tök felesleges ez a sok kábel a tengerek földrészek alatt, különben is minek a számítógép meg az internet amikor oda is lehet menni a másikhoz.


mert ha nekem írna kis pista a freemailről, citromail. gmailről...stb én is tojnék rá nagy ívben.

Megteheti a Toyota, hogy semmibe veszi a fogyasztóit de ezzel csak a Hondások táborát fogja növelni.  :D
A mai bő világban lehet nagyvonalúan bánni az ügyfelekkel nem kell foglalkozni velük.

Ja és a 107-et se lehe tcsak úgy felhívni. Ha bajod van éppen kirabolnak vagy a kocsidat viszik előbb menjél be személyesen kérj időpontot és utána telefonálhatsz utána esetleg online foglalhatsz magadnak sorszámot.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.06 21:23:20 írta tutinet »

tutinet

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15040 Dátum: 2009.11.06 21:01:10 »
A TTE katalógus alakatrészei megrendelhetőek-e? (váltógomb, fékkar, kormány- Compressoré, első front, hátsó front)


Konrad ezeket ne akard megrendelni, mert ha meglátod mibe kerülnek inkább eladod és veszel egy gyárilag kompresszorosat.

Közel. 0.5 millió amit leírtál.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15041 Dátum: 2009.11.06 22:51:37 »
A TTE katalógus alakatrészei megrendelhetőek-e? (váltógomb, fékkar, kormány- Compressoré, első front, hátsó front)


Konrad ezeket ne akard megrendelni, mert ha meglátod mibe kerülnek inkább eladod és veszel egy gyárilag kompresszorosat.

Közel. 0.5 millió amit leírtál.

Meglátom ,mert van már ötletem, hogyan lehetne megoldani! A többi fejlesztés lesz szerintem a fő irányvonal :), azokat nem veszi észre a párom :D
Ő is boldog én is!

Konrád

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15042 Dátum: 2009.11.06 23:04:38 »
Tényleg nem vagyok belsős, akkor legalább továbbítottam volna az információt, bár nem mintha komoly súlya lenne. Hazudni meg nincs értelme, mivel nem lesz több a nem létező - na jó, alkalmankénti - fizetésem, tekintve hogy végzős nappalis hallgató vagyok. De tényleg nincs közöm hozzájuk, még csak ismerősön keresztül SEM.

Viszont egy ilyen email láttán én is csak néznék ki a fejemből, és 2 lehetőség van: vagy nézek ki tovább, és nem foglalkozom vele, mert ezek már olyan speciális dolgok, amik ha komolyan érdeklik az embert, akkor ne e-mailben érdeklődjön,
másik lehetőség továbbítom olyan kollegáknak, akik kompetensek a dologban, és ők majd válaszolnak, ez viszont több időt vehet igénybe.
                                                                                                                                                   

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15043 Dátum: 2009.11.06 23:17:40 »
Várj,nekem is voltak hasonló jellegű kérdéseim,de már alapon a TTE-nek írtam és azonnal jött válasz.Az a baj hogy tuning szinten innen a fórumról csak mondjuk páran sokkal többet tudunk mint a magyar gyári toyota.Minden negyképűség nélkül írom,de régen még az 1.6-ossal kapcsolatban én is kérdezgettem toyota márkaszervízt és semmilyen válasz nem jött ami érdemi lehetett volna.Innen jött az hogy mindennek utánaolvastam ami érdekelt és így kívülről fújom az autóban rejlő lehetőségeket.Amit meg esetleg nem tudnék az annak köszönhető hogy nem vagyok perfect english vagy teljes műszaki zseni,de ilyen esetekben Mozsó tanácsára bármikor számíthatok.Most persze csak az e12 corollára gondolok meg a benne rejlő 2zzge mocira.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #15044 Dátum: 2009.11.06 23:22:18 »
Tényleg nem vagyok belsős, akkor legalább továbbítottam volna az információt, bár nem mintha komoly súlya lenne. Hazudni meg nincs értelme, mivel nem lesz több a nem létező - na jó, alkalmankénti - fizetésem, tekintve hogy végzős nappalis hallgató vagyok. De tényleg nincs közöm hozzájuk, még csak ismerősön keresztül SEM.

Viszont egy ilyen email láttán én is csak néznék ki a fejemből, és 2 lehetőség van: vagy nézek ki tovább, és nem foglalkozom vele, mert ezek már olyan speciális dolgok, amik ha komolyan érdeklik az embert, akkor ne e-mailben érdeklődjön,
másik lehetőség továbbítom olyan kollegáknak, akik kompetensek a dologban, és ők majd válaszolnak, ez viszont több időt vehet igénybe.

Sajnos nem vagyok gépész, de nekem elég lett volna egy műszaki rajz is, az alapján eltudtam volna dönteni a kérdésemet:) Ez az amivel a kereskedések sem rendelkeznek, csak az a hülye cikkszámos kereső. A Toyota kereskedőm maximálisan segítőkész volt, ő tanácsolta, hogy írjak!

Nem tudom ,mi a bajod a levelemmel, de szerintem a szaktudásomhoz képest pontos (közgazdász logisztikus szakirányon)  és udvarias, lényegre törő volt!

Ja, ígérték, hogy válaszol egy kompetens, lehet, hogy az F1 csapatból majd lesz egy állástalan hozzáértő mérnök!

Személy szerint csak azon múlott, hogy nem Civicem van, mert az alkatrészes nem volt hajlandó egy katalógust a kezembe adni, amikor a szalon zárva volt. A haver rám egy hétre vette a CIVIC-ét, elmondta ezt a tulajnak és az eléggé ki volt a hozzáállásán!

Ezt, ha így folytatja a Toyota egyre inkább sajnálni fogom!





Konrád