Alapjárat:, a VVTI motoroknál ~600 körül van, ha Ãgy fejből jól emléxem 575-650 közötti érték van megadva. amikor 600 alá esik, akkor egy kicsit nekem is érezhető a motor remegése, de enm vészes - szerencsére
MűszerfalvilágÃtás:Tegnap szétkaptam a középkonzolt, a kiégett izzó cseréje végett, kb. 15 perc volt a művelet, hála a belinkelt weblapoknak, ahol nagyon jó leÃrás, és rajz van a szétszedésről.
Az izzó természetesen más tÃpus -1,2W üvegvégű, mint a mi az előző kocsiból egy zsákkal maradt, Ãyg a számomra abszolute funkció nélküli hamutartóból szedtem ki az égőt.
összeszerelés 1 perc, próba, a másik nem világÃt, újabb szétszedés, most már csak 5 perc, a másik is kiégett, újabb izzólelőhely keresése, a szivargyujtó, foglalatot kipantittottam, az beesett a váltó kulisszába, 5 perc keresgélés, megvan, égő kiszed, átrak, összeszerelés, végülis kb 45 perc alatt megvoltam, legközelebb 10 perc alatt összejön majd
-ja a középkonzolban az általam más világÃtótestben is sz@r nak tartott Philips izzók voltak, a másik kettőben számomra ismeretlen márka, egyértelműen jobban bÃrták a terhelést. Remélem a műszerfalvilágÃtás nem ezekkel van telerakva, mert akkor azt is hamarosan szét kell bontanom.