Menjen úgy, mint egy átlag nyugat-európai autó. Ennyit várok el. VárNÉK el, pontosabban :wink:. Ha ez sok :roll: ...
De hát megy is :!: Ide is azok az autók jönnek, mint oda...
Meg ne felejtsd el, hogy már Ausztriában nyugodt szívvel mer az ember (országúton ) akár 120-szal is menni, mert - 1. jó az út minmősége; 2. nincsenek váratlanul előbukkanó lassú járművek, részeg biciklisták, autópályán 60-nal bandukoló IFÁk, stb. Amíg nálunk ez a jellemző, addig felesleges túlbiztosítás az elvárásod.
Hm ... Úgy tűnik , megint félreérthető voltam . Ezt az "átlag nyugat-európai autó"t a kinti jellemző motorizációra értettem . Azaz arra , amit már korábban leírtam : hogy pl. kint a legtöbb kompakt kocsi minimum 1.6-os , a középkategóriásak kétliteresek és így tovább :idea: Sajnálom , de engem tényleg bosszant ez a jelenség , hogy itt a túlnyomó többség a legkisebb motorral veszi meg az autót , és továbbra sem látom be , hogy ez kizárólag a pénz miatt lenne . Sokkal inkább mentalitás-beli dologról van szó (ebből a vitából is ezt szűröm le) , és ez az , ami engem állásfoglalásra késztet .
Csak a saját családi/baráti körömből négy olyan konkrét esetet ismerek , amikor újautó-vásárlásra került sor , bőven lett volna pénz (ezt biztosan tudom!) az erősebb változat megvásárlására - ennek ellenére "elég lesz az , elvégre gyorsabb így is , mint anno a Dacia-Lada-Skoda stb" alapon megvették az alap-változatot :x . 1.2-es Astrát , 1.4-es Golfot stb .
Ami a jó utakat illeti : nem értem , hol kéne összefüggenie ennek a két dolognak . Épp hogy oda kell erősebb motor , ahol gyakran fordul elő egyszerre a "szűk út-vánszorgó lassú járművek-nagy forgalom" kombináció . Ilyenkor nem árt , ha az előzés gyorsan lebonyolítható .
Aki erre megint azzal jönne , hogy "akkor mindenkinek csúcsmotoros autó kéne" , továbbá hogy "pont az erős kocsik száguldoznak felelőtlenül" stb , az vagy nem olvasta végig , amit korábban írtam , vagy nem értette meg , vagy
nem akarja megérteni - de én nem fogom újra kifejteni az egészet :roll: