Dehogy illúzió , basszuskulcs !
Vezess többet Budapesten. Bár nekem elég a 6-os út is. Nem kell előzgetni, annélkül is van elég f.sz, akinek nem elég ha te 110-el mész, inkább nekikezd előzni a záróvonalon kanyar előtt. Te meg húzódj le ha szembe jönnek.
Képzeld el pl. azt a szitut , hogy egy hegyi úton utolérsz egy cammogó teherautót . Meleg van , mennél ha tudnál mert hosszú még az út , büdös is a teherautó , és tudod , hogy most egy nyolc kilométeres olyan szakasz következik , amelyen csak igen rövid egyenesek lesznek . Egyszóval előzni kéne , mert csak nem akarsz nyolc kilométert 50-el vánszorogni.
Nekem ilyen még nem volt, de ha jól számolom, nem veszthetsz evvel többet, mint tíz percet - és ehhez utána fénysebességgel kell menned. :-)
Innen kiindulva talán nem stresszmentesebb , nyugodtabb , biztonságosabb megoldás , ha a kocsidnak elég ereje van ahhoz , hogy néhány másodperc alatt végre lehessen hajtani vele ezt a manővert
Egy ilyen helyzetben talán nem áll meg a képlet , hogy gyorsabb előzés=nagyobb biztonság ? Miért lenne ez illúzió ? Az agyam eldobom :? ...
És még ezer ilyen szituáció létezik , amikor nagyobb erő=nagyobb biztonság.
Akkor mégis csak a csúcs motorral kell venni az autót. :-)
Hozzátenném , hogy végig csupán ésszerű erőtartalékokról beszéltem , nem pedig a csúcsmotorizált kivitelekről.
Hát ez az, ez csak neked ésszerű. Mert amikor a haverom MX5-ösével mentünk, az első előzésnél beszartam, mert azt hittem nem férünk be. Simán befértünk. Itt persze nem jut 9kg egy lóerőre. Na őt te biztos feltartod, mert szerinted kevés a hely, de neki elég.
Én még mindig azt mondom, hogy a határok, amiket megadtál teljesen szubjektívek. Nekem elég lenne az 1.4-es Corolla, másnak kevés lehet az 1.6-os is. És ezért nem érdemes ezeket az értékeket egyetemes dolognak elfogadni.[/quote]