Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5863672 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #120 Dátum: 2004.03.17 23:20:44 »
Érdekes, hogy mindenki viszolyog az ál-fabetétekt?l, pedig tk. örülni kéne, hogy ezért nem vágtak ki 1 fát sem!
music     

GabeeRS

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
    • http://www.carpage.hu
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #121 Dátum: 2004.03.17 23:35:46 »

A Corolla előző tulajáról és annak akcióiról egy pár elrettentő példa:

- Az autó tele volt riasztókkal, egy távirányítós, egy titkos gombos, egy hozzáérintős, és még ki tudja mennyi. Ezeket az első kivételével eladás előtt elvágta. A dróterdő azóta is ott lapul a műszerfal mögött.

- A titkos gomb nem tudni melyik lehetett, de annyi bizonyos, hogy a következőket szerelte be a műszerfalra: légkondi-kapcsoló, elektromos tükör-kapcsoló, felező-kapcsoló (!). Természetesen egyik se működik, mert egyik sincs az autóban :) De hogy a felező-kapcsoló gomb honnan lehet? Tán egy RAV4-ből :)

- A hozzáérintős riasztót a sebváltó mellé jobbra telepítette. Ehhez fel kellett hasítani (!) a váltókar gumi szoknyáját, most is elvágva árválkodik szegényke. Ennek ellensúlyozására, hogy ne látsszon, kétujjnyi vastag krómozott keretet csavarozott a váltószoknya köré. Este a városi lámpák remekül a vezető szemébe tükröződnek.

- Az ajtókra belül krómozott csíkot ragasztott fel, mert az nem járt volna hozzá gyárilag. Viszont nem követi az ajtó vonalát, így a két szélén kicsit felhullámosodott.

- A mobiltelefonja tartóját a belső visszapillantó tükör fölé, a tetőkárpitba csavarozta. A fúrásnyomok még mindig ott vannak. Ezen kívül nagyon csúnya fúrásnyomok-maradványok vannak a középkonzol jobb oldalán és a kézifékkar alatt is.

- Az előző postban már említettem, hogy a gyári antenna nem felelt meg neki, kifúratta a bal hátsó sárvédőt, és motoros antennát szerelt bele. Majd eladás előtt elvágta a vezetékeket, és visszagányolta a gyári drótját.

- Állítólag kicserélte a műszerfalat (Harmony, tehát a fordulatszámmérő nélküli alap műszerfal!), hogy indításkor több visszajelző lámpa égjen a pofájába. A régit dobozban megkaptuk. Már "várom", hogy mikor romlik el ez a gányolás is...

- A középkonzolon lévő gyári Security felirat felett villogó piros fényt KÉK színűre cserélte.

- Az első hetekben nem volt fűtés a lábra, mert a nagy gányolás-fabrikálás közepette eltűntette azt a műanyag terelőelemet, ami oda terelte volna a levegőt.

- Egyébként meg elhanyagolta a belsőt és erősen bagózott, ezért a vásárlás utáni hetek masszív szellőztetéssel, semlegesítéssel és illatosítással teltek el. A kárpitok és az ajtók borítása ragadt a kosztól.

Mindezek ellenére kívülről hibátlan, vadonatúj állapotú az autó, és 90 ezer km-ének megfelelően műszakilag is egyben van. A marha előző tulajról és a hibák nagy részéről tudtunk, így jóval olcsóbb is volt az autó. Megegyezett a család, hogy ennyit bevállalunk. Ennek ellenére elrettentő példaként ajánlom mindenki figyelmébe, hogy ilyen Toyotások is vannak sajnos :(
986 Ford Escort 1.3 CL (own)
2000 Toyota Corolla Sedan 1.4 VVT-i Harmony (family)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #122 Dátum: 2004.03.18 00:10:05 »
Idézetet írta: "GabeeRS"

A Corolla el?z? tulajáról és annak akcióiról egy pár elrettent? példa:

- Az autó tele volt riasztókkal, egy távirányítós, egy titkos gombos, egy hozzáérint?s, és még ki tudja mennyi. Ezeket az els? kivételével eladás el?tt elvágta. A dróterd? azóta is ott lapul a m?szerfal mögött.

- A titkos gomb nem tudni melyik lehetett, de annyi bizonyos, hogy a következ?ket szerelte be a m?szerfalra: légkondi-kapcsoló, elektromos tükör-kapcsoló, felez?-kapcsoló (!). Természetesen egyik se m?ködik, mert egyik sincs az autóban :) De hogy a felez?-kapcsoló gomb honnan lehet? Tán egy RAV4-b?l :)

- A hozzáérint?s riasztót a sebváltó mellé jobbra telepítette. Ehhez fel kellett hasítani (!) a váltókar gumi szoknyáját, most is elvágva árválkodik szegényke. Ennek ellensúlyozására, hogy ne látsszon, kétujjnyi vastag krómozott keretet csavarozott a váltószoknya köré. Este a városi lámpák remekül a vezet? szemébe tükröz?dnek.

- Az ajtókra belül krómozott csíkot ragasztott fel, mert az nem járt volna hozzá gyárilag. Viszont nem követi az ajtó vonalát, így a két szélén kicsit felhullámosodott.

- A mobiltelefonja tartóját a bels? visszapillantó tükör fölé, a tet?kárpitba csavarozta. A fúrásnyomok még mindig ott vannak. Ezen kívül nagyon csúnya fúrásnyomok-maradványok vannak a középkonzol jobb oldalán és a kézifékkar alatt is.

- Az el?z? postban már említettem, hogy a gyári antenna nem felelt meg neki, kifúratta a bal hátsó sárvéd?t, és motoros antennát szerelt bele. Majd eladás el?tt elvágta a vezetékeket, és visszagányolta a gyári drótját.

- Állítólag kicserélte a m?szerfalat (Harmony, tehát a fordulatszámmér? nélküli alap m?szerfal!), hogy indításkor több visszajelz? lámpa égjen a pofájába. A régit dobozban megkaptuk. Már "várom", hogy mikor romlik el ez a gányolás is...

- A középkonzolon lév? gyári Security felirat felett villogó piros fényt KÉK szín?re cserélte.

- Az els? hetekben nem volt f?tés a lábra, mert a nagy gányolás-fabrikálás közepette elt?ntette azt a m?anyag terel?elemet, ami oda terelte volna a leveg?t.

- Egyébként meg elhanyagolta a bels?t és er?sen bagózott, ezért a vásárlás utáni hetek masszív szell?ztetéssel, semlegesítéssel és illatosítással teltek el. A kárpitok és az ajtók borítása ragadt a kosztól.

Mindezek ellenére kívülr?l hibátlan, vadonatúj állapotú az autó, és 90 ezer km-ének megfelel?en m?szakilag is egyben van. A marha el?z? tulajról és a hibák nagy részér?l tudtunk, így jóval olcsóbb is volt az autó. Megegyezett a család, hogy ennyit bevállalunk. Ennek ellenére elrettent? példaként ajánlom mindenki figyelmébe, hogy ilyen Toyotások is vannak sajnos :(
 

Hátha ennyi baja volt, miért vettétek meg?
music     

Aurelio

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #123 Dátum: 2004.03.18 00:31:38 »
Idézetet írta: "boszi70"
Sziasztok!
Bocs, hogy belevágok a megkezdett témában, de egy kis segítséget kérnék. Tudom (vagyis remélem), hogy a Corolla jó autó, de tényleg jó? 1 éve is ezt mondták az általam választott márkára, azóta tapasztalatom alapján kiderült hogy mégse, és most váltani szeretnék. Az természetes, hogy a szalonban most még minden szép, de ha elhozom?
A kérdéseim:
Vannak-e típushibák- 1.4 Terra HB?
Szerviz költségek?
És minden ami esetleg hasznos lehet!
Köszi



Corolla terra 1.6 HB 2003 májusi, 21000 km.

Fékcsikorgás 300 km-nél: fékbetétek peremét megcsiszolták, azóta ok. állítólag az új európai beszállító hibája, meg az is, hogy nagyon porol, ami hamar "széppé" teszi az alukerekeket.

Kb. 7000-nél fékerőelosztócsere, gyári hibás. Mindez úgy derült ki, hogy autópályán 160-nál kijött elém egy autó, satufék, a kocsi meg egyenesfutás helyett elkezdete vinni a fenekét igen erőteljesen. Egy óra alatt kicserélték, azóta ok. Ami gázosabb, ha nem nyáron, hnem télen jön elő ez a hiba, és esetleg roszabb is történik! egy átlaguser nem mindennap nyom satuféket ilyen sebességnél.

Egyéb: üresen zörög az anyósűlés rázós úton, illetve általában a műanyag elemek némineműleg "meg-megszólalnak" néha.

Jól fogyaszt, jól megy, imádom, szeretem.

Ktg: 15e- kb. 20e, 30e- kb. 25-30eben fáj.
'03 Corolla 1.6

GabeeRS

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
    • http://www.carpage.hu
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #124 Dátum: 2004.03.18 00:57:55 »
Idézetet írta: "music"
Hátha ennyi baja volt, miért vettétek meg?


Ezek talán olyan bajok, amikkel együtt lehet élni, nem befolyásolják az autó működését, illetve ki lehet javítani őket. Különben a kedvezmény nem volt kevés, 2-2,2 helyett 1,7 MFt szerintem baráti...
986 Ford Escort 1.3 CL (own)
2000 Toyota Corolla Sedan 1.4 VVT-i Harmony (family)

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #125 Dátum: 2004.03.18 09:18:39 »
Hali mindenkinek!  :D


Hogy jó autó-e a Corolla?
Hát nem is tudom! :)

2 éve van egy 92-es régebbi tipusú gépsasom! :)
Szervízlista az elmúlt 2 év és 35000 km után:
2 olajcsere és olajszűrő csere
2 gyertyagarnitura
2 levegő szűrő
1 válóolaj csere
2 hátsó lengéscsillapító és egy kutyacsont csere!  :?
1 marék izzó a műszerfalban.
1 szer állítottam szelephézagot ez idő alatt
1 benzinszűrő csere

Extraként beépítve vagy cserélve:
1 fordulatszám mérős műszerfal
1 könyöktámasz hatalmas tárolókapacitással
1 pótféklámpa
1 első ködfényszóró
és vettem még 2 első ülést de nem volt időm még átalakítani

Hogy ezek a dolgok mennyire számítanak nem tudom de nekem nagyon bejött a kocsi bár akkoriban csak japánban gyártotak belőle! :)
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

GabeeRS

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
    • http://www.carpage.hu
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #126 Dátum: 2004.03.18 09:23:35 »
Idézetet írta: "Profy"
Hali mindenkinek!  :D

Hogy ezek a dolgok mennyire számítanak nem tudom de nekem nagyon bejött a kocsi bár akkoriban csak japánban gyártotak belőle! :)


Szerintem ne bánd, hogy japán gyártású az autód :) Ha jól tudom a mi Sedanunk is az, szemben a korabeli ferdehátúakkal :D

Félre ne érts, nincs bajom az utólag beépített hasznos dolgokkal, de szerintem amiket lentebb felsoroltam, egyáltalán nem hasznosak, felesleges barkácsolás szerintem.

A két hasznos dolog, amit az előző tulaj tett fel, az egyik a kerékőrcsavar, a másik pedig a középkonzolon a kihúzható fiók helyére szerelt gyári Toyota-kazettatartó négy kis fiókkal.

Remélem két-három-sok év múlva a mi szervizlistánk sem fog hosszabbra nyúlni a tiédnél :)
986 Ford Escort 1.3 CL (own)
2000 Toyota Corolla Sedan 1.4 VVT-i Harmony (family)

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #127 Dátum: 2004.03.18 10:19:46 »
Idézetet írta: "GabeeRS"


Félre ne érts, nincs bajom az utólag beépített hasznos dolgokkal, de szerintem amiket lentebb felsoroltam, egyáltalán nem hasznosak, felesleges barkácsolás szerintem.

Remélem két-három-sok év múlva a mi szervizlistánk sem fog hosszabbra nyúlni a tiédnél :)



Én a fordulatszám mérős órának örültem mikor elszált a kilóméteróra csatim!Fordulatszám és váltóállásból meglehetett saccolni a sebességet ezáltal!
Az ülés hosszabb távon nem kényelmes mivel nem rám van méretezve az ülőlap ill a gázpedál nagyon gyenge visszaható erővel rendelkezik igy könnyen ólomlába van az ember fiának!

A telefontató gányolást én se nem szeretem!

Bár a leírt előző tulaj reaxióját nem értem!
Minek kellet elvágdosni  a drótokat?Dögöljön meg a szomszéd tehene szidróma?
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

laczi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 311
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #128 Dátum: 2004.03.18 11:08:24 »
Idézetet írta: "Gabesz Papa"
Idézetet írta: "laczi"
Üdvözlök minden kedves márkatársat!

Már 8 napja van meg az "Ezüst Nyíl" (Corolla 1.6 Sedan Sol), de még megvan az újdonság varázsa. Persze tudom, hogy egy idő után majd visszaminősül azzá ami, autóvá. A hétéves, elég fapados Astrámat cseréltem le, és bizony nagy az élmény. Persze ugyanekkora élmény volt az Astra az 1500-ös Lada után.

Üdv:

laczi


Szia!

Gratula az autóhoz!Sokáig nagy élményy lesz az biztos :lol:
Automata vagy kézi váltós?Neked is világít ugye a lámpád járó motornál?Tehát nem kell "kézzel" felkapcsolni,csak ha belül is akarod hogy világítsanak a műszerek?
Ja és milyen betét van a középkonzolon?Fa vagy fém utánzat?
Üdv
Gabesz a kíváncsi  8)


Köszönöm!

Kéziváltós és fém utánzat a betét. Igen, világít a lámpa, ez a SOL felszereltség része. Nekem már a felszereltség kiválasztásakor feltűnt ez a sor, hogy "Fényszórómosó, nappali világítás funkcióval", csak nem értettem hogy ez pontosan mit takar. A kereskedőnél meg elfelejtettem rákérdezni. Én eddig is felkapcsoltam a világítást enyhe szürkületben is, télen szinte mindig, de azért vakító napsütésben, városban feleslegesnek találom. Egyelőre úgy oldom meg, hogy nappal egyet fordítok a lámpa kapcsolóján, ekkor csak a helyzetjelző ég, a fényszóró nem.

Üdv:

laczi
aczi

'04 Corolla Sedan 1.6 Sol / 46

aved

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 52
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #129 Dátum: 2004.03.18 14:28:10 »
Ki tudja

,hogy milyen frissítések voltak a 2003-ban a corollán?
OYOTA corolla 2004 HB 1.4 3d

obga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 384
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #130 Dátum: 2004.03.18 21:09:15 »
Sziasztok!
Megjöttem végre!
 :D
Visszajövök :)

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #131 Dátum: 2004.03.18 21:15:12 »
Hali Obga !!!!!!

boszi70

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #132 Dátum: 2004.03.18 21:37:08 »
Köszi a válaszokat! Igen,  én is kb.ezeket vártam. Nekem is az az érzésem, hogy már korábban is japán autót kellett volna vennem. Remélem összejön, és akkor fórumot váltok.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #133 Dátum: 2004.03.19 07:32:15 »
Idézetet írta: "aved"
Ki tudja
,hogy milyen frissítések voltak a 2003-ban a corollán?

Nem tudom, mire gondolsz pontosan, de ha jól sejtem:
2003-tól a felszereltségek lettek gazdagabbak a Corollákon (meg Yarisban is). Egy-kettő példaként: mindegyik felszereltség megkapta a 15 collos kereket 195-ös gumival, az alapváltzatban is el. abl. van elől, a Terrák CD lejátszót kaptak, komrányvezérlővel.
A többit most nem tudom pontosan, meg kéne nézni egy 2002-es és 2003-as katalógust hozzá.
 8)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

karesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #134 Dátum: 2004.03.19 10:33:55 »
Gratulálok az autódhoz laczi!

Nekem több mint 3 hónapja van meg akocsim (1,4 HB Sol), és még mindig olyan örömmel ülök bele, mint az első napon. Eleinte kicsit fanyalogtam ettől az állandó világítástól, én is parkra kapcsolgattam a lámpát, de mostmár az egyik leghasznosabb dolognak tartom: nem felejtem el bekapcsolni, így nincs büntetés lakotton kívül, a műszerfal nem halványul el nappali világosságnál, és a legjobb, hogy a műszerfali izzókat tényleg csak este használja az ember, remélhetőleg nem kell évente kiégett izzók miatt a műszerfalat bontogatni.