Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6035091 alkalommal)

0 Felhasználó és 15 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10830 Dátum: 2008.01.05 22:43:08 »
Sanszos, hogy tényleg ott lesz a hiba. A fogyasztásod nem lett magasabb?
Viszont így, a fórumon keresztûl senki sem fogja tudni megjavítani (hacsak nem regisztrált mostanában a Gyurcsók...) :nagymosoly: , szóval irány egy szervíz!

speedfight7

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10831 Dátum: 2008.01.06 05:49:15 »
Hali!

Köszi a gyors reagálást.
A fogyasztást még nem figyeltem, de megszívlelem a tanácsot.
Én is a szervíz melett döntök, csak azért érdeklõdöm, hogy ha valaki már volt ilyen cipõben, akkor segíthet.
Már csak azért is, mert nehéz megfelelõ és hozzá értõ szakit találni.
Ha még van valakinek más tippje-tanácsa szívesen olvasom.

HELLÓ!

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10832 Dátum: 2008.01.06 11:02:00 »
Szia.
Nekem is hasonló problémám volt ugyanezzel a mocival, Én is a lambdára gondoltam, meg volt aki 1 szelepnek az eltömõdésére tippelt. A valós probléma nálam a levegõbeszívó csõ eltörése volt, beszívta a szutykot, és az alapjárati járat eltömõdött, ettõl valótlan jelet kapott a moci, és nekem 1000-2000 között ingadozott üresben.
Ja és nekem többletfogyit nem okozott, a magas alapjáratot leszámítva. Nekem úgy jött elõ, hogy mentem autópályán 130-140 között tartósan 100km-et, elötte meg 100km kb 120-al, és utánna, mikor lejöttem a pályáról, és elõször alapjáratba került a gép, akkor kezdett ugrálni az alapjárat, de 1-2sec alatt 1000-2000 között. Nekem a csõcsere, és a tisztítás megoldotta.
Többet nem tudok mondani, szerelõt talán Pécsiek tudnak ajánlani.
Laco 73 :D

Jani_79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10833 Dátum: 2008.01.06 11:41:50 »
Hidd el én próbálom magyarázni, de hiába.. :nene:   Egyébként ezt a szabvány DIN méret biztos hogy az?És hogy erõsítem oda?Egyébként egy normális fejegység is több mint húszezer, és kényelmesebb pendrive-on mp3-akat hallgatni, mint CD-t írni, de nem tudom, ezen még gondolkodom. A rádiós rész is kérdéses nekem. Az is érdekelne, hogy meg lehet-e oldani a szakaszos ablaktörlést, ami sajnos nincs :?

speedfight7

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10834 Dátum: 2008.01.07 13:58:30 »
Szia KLaco!

Köszi az infót!

Kérdezném, hogy az eltömõdött alapjárati járat miatt mennyire kell megbontani a karburátort vagy az injektort, illetve merre kell keresni?

Köszi

speedfight7

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10835 Dátum: 2008.01.07 17:32:05 »
Üdv mindenkinek!

Érdeklõdnék, hogy van-e valakinek Corolla, 1997-2002 évjárathoz javítási könyve?
Lehet idegen nyelvû, vagy elektronikus formában lévõ is!

Köszi

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10836 Dátum: 2008.01.07 17:47:22 »
Ez kéne neked... Elektronikusan hirtelen csak E10-hez és E12-höz találtam. Ha lesz, természetesen linkelem.

Addig is áttúrhatod ezt a topikot, lehet, hogy elkerülte a figyelmem.

Tudnak a grúzok is. :D De pont ilyen nincs... :(

Ha a motorral kapcsolatos problémát keresel, próbáld meg letölteni az E10 könyvét. Meg nézz utána az Autodata nevû programnak.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10837 Dátum: 2008.01.07 21:01:26 »
No, akinek kényszerképzete, hogy a J-vel kezdõdõ alvázszám az igazi, az fusson a bótba, mert nemsokára jön a Dél-Afrikai összeszerelés.
Hogy csak onnan jön-e majd, vagy innen is, onnan is, azt még nemtom....

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10838 Dátum: 2008.01.07 21:04:43 »
Idézetet írta: "speedfight7"
Kérdezném, hogy az eltömõdött alapjárati járat miatt mennyire kell megbontani a karburátort vagy az injektort, illetve merre kell keresni?
Injektor  :kacsint: Semennyire, a csövet kellett levenni, és ami a csõ becsatlakozásánál van fém cucc, azt kellett szétszedni. Gondolom, mert nem én csináltam  :kacsint:
Laco 73 :D

speedfight7

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10839 Dátum: 2008.01.07 22:09:49 »
Köszi KLaco!

Rendes vagy.
Ha gondod van, keress meg!

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10840 Dátum: 2008.01.07 22:42:38 »
Idézetet írta: "Misi"
No, akinek kényszerképzete, hogy a J-vel kezdõdõ alvázszám az igazi, az fusson a bótba, mert nemsokára jön a Dél-Afrikai összeszerelés.
Hogy csak onnan jön-e majd, vagy innen is, onnan is, azt még nemtom....


Ez ám az infó Misi! :D  Rohanunk, ha nem érnénk oda toljatok félre egyet! :nagymosoly:

speedfight7

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10841 Dátum: 2008.01.08 06:41:50 »
Szia Satriani!

Igen, pont ez kell nekem!

Én is már sok helyen kerestem, de még leletem rá.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10842 Dátum: 2008.01.08 08:48:28 »
Kis segítséget kérnék (remélem nem gond, hogy ide írom).

Most reggel 7.50-kor a törökbálinti Shell kúton leparkoltam a kanyarívben (reggeli kajavásárlás ügyén)
és az elõttem parkoló Matiz úgy gondolta, hogy én holttérben vagyok (na persze...), ergo rámtolatott.  :banging:

Elsõ blikkre nem látszott semmi, a srác meghívott egy kávéra, aztán ahogy a kocsiknál kávézunk, nézem jobban,
a motorháztetõ és a sárvédõ közé befér az ujjam, valamint az A oszlopnál felkunkorodott a sárvédõ.
Na írtunk egy betétlapot (köszönjük a két ismeretlen hölgynek, akik adtak).

Kérdés, hogy mivel már 9 éves a verdám, nem járok-e rosszul, ha megcsináltatom.
Tehát nem lesz-e nagyobb a fizetendõ összeg mint a becsült kár? Szerencsére még nem történt eddig ilyen velem, így nem tudom, mit tegyek, hogy nehogy még én bukjak rajta.  :szomoru:
         

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10843 Dátum: 2008.01.08 10:47:08 »
Idézetet írta: "kleingy"
Kis segítséget kérnék (remélem nem gond, hogy ide írom).

Most reggel 7.50-kor a törökbálinti Shell kúton leparkoltam a kanyarívben (reggeli kajavásárlás ügyén)
és az elõttem parkoló Matiz úgy gondolta, hogy én holttérben vagyok (na persze...), ergo rámtolatott.  :banging:

Elsõ blikkre nem látszott semmi, a srác meghívott egy kávéra, aztán ahogy a kocsiknál kávézunk, nézem jobban,
a motorháztetõ és a sárvédõ közé befér az ujjam, valamint az A oszlopnál felkunkorodott a sárvédõ.
Na írtunk egy betétlapot (köszönjük a két ismeretlen hölgynek, akik adtak).

Kérdés, hogy mivel már 9 éves a verdám, nem járok-e rosszul, ha megcsináltatom.
Tehát nem lesz-e nagyobb a fizetendõ összeg mint a becsült kár? Szerencsére még nem történt eddig ilyen velem, így nem tudom, mit tegyek, hogy nehogy még én bukjak rajta.  :szomoru:


Hát azt számoltasd ki a biztosítóval. Szerintem csak meghajlott valami tartó lemez és simán vissza lehet egyengetni, de szerintem 500e Ft alatt még nem GTK. Remélhetõleg nem kell elemet cserélni, akkor nem bukhatsz rajta - szerintem.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10844 Dátum: 2008.01.08 11:05:32 »
Jaj te jó ég, dehogy GTK. Csak "kicsit" idegesítõ, hogy lehajtotta az elejét a kocsinak. Gyakorlatilag alig észrevehetõ.
Csak épp picit kiáll az A oszlopnál a sárvédõ fent, a lámpáknál is láthatóan máshogy áll az egész (beljebb van az eleje mint a lámpatest),
a motorháztetõ mellé meg befér az ujjam. Gondoltam, kicsit a Matizhoz csapkodom a srác fejét, de végülis teljesen korrekt volt,
jól fogadta a teli torokból felmenõk emlegetését, miközben szálltam ki a kocsiból.

Misi, hozzátok (mm Reálba) esetleg be lehetne vinni megnézetni vagy kárfelmérõt hívjak elõbb? (Bocs, nemtom, hogy megy ez...)