Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6035124 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

leszilaci

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10815 Dátum: 2007.12.31 05:34:07 »
Idézetet írta: "Misi"
Én meg asszittem, hogy ráfeküdtél a kapcsolóra.
Ha esetleg legközelebb le is filmeznéd az ilyen mókás hétköznapi dolgaidat, annak nagyon örülnénk.
 :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:

gondolkoztam már rajt' tripla dvd-t kevesen adtak ki a csillagok háborúja óta :ordog: ...vagy esetleg sorozatot is lehetne gyártani...1évad, 2 évad...mit nekem dr house :lol:

Boxer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10816 Dátum: 2007.12.31 16:22:02 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Szolgálhatja apudékat is. Pláne, ha nem fognak nagyon sok km-t menni vele. Nézd, attól hogy eszi az olajat, attól hogy kopottak a gyûrûk, még nem fog szétesni, nem fog megállni. Sokáig el fog még menni, pláne ha a használat során tekintettel lesztek a kopott mivoltára (nem pörgetitek ész nélkül stb.). Ha beleteszitek a Rimetet (a megfelelõ mennyiséget, én egy flakon Rimet M és egy flakon Rimet 100 kombinációjára voksolnék), és nem a legdrágább olajat választjátok, akkor ésszerû költségekkel évekig használhatjátok még a kocsit. 5-6 ezerért lehet kapni egy négyliteres kanna normális minõségû 10 W 40-es olajat.

Apum is így gondolkodik kb, szóval õ annyira nem borulátó ezügyben.  :pofa: Azért nagyon örülnék neki, ha meg tudnánk szüntetni az olajfogyasztást, bízom benne...
Apumék nem mennének vele évente még 5000 km-t se szerintem, sõt...(lehet a felét se) pörgetni meg végképp nem pörgetné halálra. (82-es 1.6-os dízel Golfja van, nincs hozzászokva az õrült tempózáshoz :nagymosoly:)
Olajtémára visszatérve:
biztos, hogy 10W 40 elég egy 14. éves autóhoz? Úgy értesültem, hogy inkább 15W 40 az ajánlott.  :hmm: (bár ebben az állapotában biztos jobban enné a 10-est, de én szervíz után akarom az olajcserét...)
Nah, szóval akkor a január remélhetõleg meghozza a kocsi gyógyulását, a következõ hetekben megyünk szépen a szerelõ bácsihoz, aztán hajrá, max szimmeringes legyen, ajánlom neki.  :kacsint:
 :toy:

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10817 Dátum: 2007.12.31 19:23:18 »
Újabb nívós ítélet

1400kg :rohog:

Mondjuk ezek után el is hiszem a 11-12 literes városi fogyasztást! Az nem is sok egy 1.4 1,5t-ás autótól... :D

Csóri 1.4es, nincs nyomatéka alacsony fordulaton, (vajon miér??? :sunyi: ) hogy a fene vinné el... :nagymosoly:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10818 Dátum: 2008.01.02 00:29:17 »
Idézetet írta: "Boxer"
Apum is így gondolkodik kb, szóval õ annyira nem borulátó ezügyben...
Hát ha kiderül hogy mégis a gyûrûk a betegek, és úgy döntötök hogy nem csináltatjátok meg, akkor talán ebben a kivételes esetben mégis jobb választás lenne a 15 W 40. De ha így alakul, akkor nagyon javaslom, hogy a Liqui Moly MoS2-vel adalékolt, rész-szintetikus 15 W 40-es olaját alkalmazzátok, ami segít megelõzni a további kopást, és plusz védelmet nyújt a hidegindítások után.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Jani_79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10819 Dátum: 2008.01.04 12:45:20 »
Sziasztok!

E11 falcelift Corollám van. A problémám hogy most ebben a hidegben nem jön fel a központi zár nyitása után a bal oldali ajtók zárja. A bal elsõ ajtót kicsit megmozdítja, kulccsal kell utánna egy kicsit még nyitni. Ha kicsit felmelegszik az autó (vagy például mélygarázsba) nyílik rendesen. Ha tudna valaki valami infót hogy mitõl lehet megköszönném. Talán az akksi?Nem mondanám hogy pöccre indul, fõleg hidegben, de mindíg beindul 3-4 "csavarásra".

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10820 Dátum: 2008.01.04 13:10:33 »
Szomszéd off autója is csinálja ezt. Ott valószinüleg valahol lecsapódik a pára és a hidegben megfagy. Aztán meg nem tud rendesen mozogni. De ez részemrõl csak tipp. Hány éves az aksi? (Az enyém gyári 2000-es volt és tavaly elõtt kellett lecserélni, szóval 6 évet bírt.)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Jani_79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10821 Dátum: 2008.01.04 15:02:01 »
Köszi a választ. Nem tudom mit lehetne vele csinálni, tavasszal szétszedem. Az autót augusztusba vettem, nem tudom hogy gyári-e még az akksi, majd megnézem, bár nem tudom hogy milyen a gyári. Látom neked is ilyen autód van, érdekelnének hogy mire kellene figyelni. Olajat már vettem bele, tavasszal akarom kicserélni (5W-40 Magnatec), remélem jó lesz bele. A másik problémám a hifi :pofa: , nem nagyon akarok belekendácsolni semmit, valami xcarlink vagy hasonlóra gondoltam, bár az még a jövõ "zenéje". Az a fogyasztás az valós amit ott látok nálad?

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10822 Dátum: 2008.01.04 15:38:14 »
Nekem eddig kellett egy hátsó tárcsa és betét csere, mert összerohadt és surlódott. Meg az elején volt egy oxigén szenzor csere - egyikrõl se halottam, hogy tipikus volna. Meg idõnként 0-t mutat a pillanatnyi fogyasztás mérõ és azzal is számol az átlaghoz. :-o Ez utóbbival nem tudtam mit kezdeni. A megoldás gyujtás le/fel.

A gyári aksin Toyota felirat van - esetleg Panasonic, de nekem Toyota volt. ;-)
Az enyém magnós, így a kazettás egység helyére tervezek majd rendesebb audiót, de ez a jövõ zenéje. (Elõbb lesz tetõcsomagtartó.)

A fogyasztás valós, de azért nézd azt is, milyen körülmények között. Amikor 6,3 lett az átlag, akkor város csak hétvégén volt benne, meg országút maximum 100-al. (Országúton tudja 80-90 között az 5 l-es fogyasztást is.) Most az asszony vezeti a gépet és inkább 7 l körül van az átlag. De klikkelj a fogyasztás ikonra, ott kapsz bõvebb infót.
Az olaj szerintem jó - bár nekem 0w-30 Edge van benne. Ebbõl kb. 5 decit evett 1 év / ~15e km alatt.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10823 Dátum: 2008.01.04 15:57:23 »
Idézet
A gyári aksin Toyota felirat van - esetleg Panasonic, de nekem Toyota volt.


Ha Toyota felirat volt rajt, akkor az már nem gyári. Mármint nem gyári elsõszerelésû akksi, hanem Optifit, tehát már cserélték!
A japán gyártású autókba a Panasonic a gyári akksi, de azon nincs Toy felirat, csak a Pana.
Xanyi

strfifi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
    • http://kep.tar.hu/zastava750
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10824 Dátum: 2008.01.04 18:06:23 »
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy Corolla G6-ról (E11) tudna-e valaki nekem seb-ford szám adatokat mondani 6.-ban akár tapasztalat alapján is. Illetve van-e valakinek az áttételi arányokról pontos adata? Corolla G6 (E11)  Vs. Corolla 1.6 (E12)
Elõre is köszönöm!

Balu

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10825 Dátum: 2008.01.04 19:50:18 »
Idézetet írta: "Jani_79"
Sziasztok!

E11 falcelift Corollám van. A problémám hogy most ebben a hidegben nem jön fel a központi zár nyitása után a bal oldali ajtók zárja. A bal elsõ ajtót kicsit megmozdítja, kulccsal kell utánna egy kicsit még nyitni. Ha kicsit felmelegszik az autó (vagy például mélygarázsba) nyílik rendesen. Ha tudna valaki valami infót hogy mitõl lehet megköszönném. Talán az akksi?Nem mondanám hogy pöccre indul, fõleg hidegben, de mindíg beindul 3-4 "csavarásra".

Szia!
Annak idején az én E11-em is csinálta ezt, csak nekem a hátsó ajtók nem nyíltak. Akkor szervízben annyit mondtak, hogy központi zár cserével megoldható csak  :turelmetlen: Ezt inkább kilõttem, megtanultam vele együttélni. Egy szétszedõs-WD40-es dolog segíthet. Ha minden igaz, a lecsapódó pára fagy meg benne.
Amennyire én tapasztaltam, a benzines japók sajátossága, hogy nem pöccre indulnak, ez nem gáz. Bár mikor nekem meghalt az akksi (kb. 5 évesen) utána az újjal szépen tekerte. :D
A fogyiról: én többnyire országúton hajtottam és símán megálltam 6,5 alatt, sõt, mikor drasztikusan fent volt a benzinár, akkor voltak 5,5 körüli meg az alatti fogyik is.
Gabe 254.

Jani_79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10826 Dátum: 2008.01.04 20:45:15 »
Köszi a válaszokat. Szerintem az akksim már nem gyári, a Panasonicot felismertem volna (most már mindenbõl csak olyat veszek, különbözõ más "márkákkal" való kalandok miatt :roll: ). A fogyasztás nálam kb 7-7,5 körül alakul, 90% városi lendületes autózás, országúton is kihasználom az erõs motort. Bár igazából még soha nem mértem le normálisan, nem nagyon engedem hogy a tank nagyon kiürüljön, asszony sokkot kap ha kigyullad a lámpa :banging: , meg állítólag nem tesz jót a motornak sem. A fejegység fogyasztásmérõjét nem nagyon figyelem, mikor megvettem lestem eleget :rolleyes:  A magnó enyém is kazettás, ezt az xcar linket beletenném egy huszasért, de még nem olvastam róla igazi toyotás tapasztalatot.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10827 Dátum: 2008.01.04 22:45:40 »
Idézetet írta: "Jani_79"
Sziasztok!

E11 falcelift Corollám van. A problémám hogy most ebben a hidegben nem jön fel a központi zár nyitása után a bal oldali ajtók zárja. A bal elsõ ajtót kicsit megmozdítja, kulccsal kell utánna egy kicsit még nyitni. Ha kicsit felmelegszik az autó (vagy például mélygarázsba) nyílik rendesen. Ha tudna valaki valami infót hogy mitõl lehet megköszönném. Talán az akksi?Nem mondanám hogy pöccre indul, fõleg hidegben, de mindíg beindul 3-4 "csavarásra".


Nem az akksitól lesz ez. Amíg a motort indítja, nyitja a zárat is. Ha a zár mégis vacakol, akkor szerintem is az van, hogy valahova a mechanizmusba nedvesség került, és befagyott. Jóbarátom is pont ma arról panaszkodott, hogy a Carinájában ma reggel négy ajtóból csak egyet nyitott ki a centrál :mivan: ... Ebben az idõjárásban ez megesik, utcán parkoló, rendszeresen rövid utakon használt autó esetében meg pláne.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10828 Dátum: 2008.01.04 23:35:45 »
Idézetet írta: "Jani_79"
Köszi a válaszokat. Szerintem az akksim már nem gyári, a Panasonicot felismertem volna (most már mindenbõl csak olyat veszek, különbözõ más "márkákkal" való kalandok miatt :roll: ). A fogyasztás nálam kb 7-7,5 körül alakul, 90% városi lendületes autózás, országúton is kihasználom az erõs motort. Bár igazából még soha nem mértem le normálisan, nem nagyon engedem hogy a tank nagyon kiürüljön, asszony sokkot kap ha kigyullad a lámpa :banging: , meg állítólag nem tesz jót a motornak sem. A fejegység fogyasztásmérõjét nem nagyon figyelem, mikor megvettem lestem eleget :rolleyes:  A magnó enyém is kazettás, ezt az xcar linket beletenném egy huszasért, de még nem olvastam róla igazi toyotás tapasztalatot.

Mikor az a bizonyos sárga lámpa kigyullad, még nyugodtan lehet menni az autóval cca 100 km-t :wink: Esetleg mondd meg asszonykának.
Ilyen körülmények között a 7-7,5-es fogyi teljesen jó!
A kazis rádió helyett pedig be tudsz applikálni egy jobbfajta CD-s fejegységet lentre a kazis rész helyére mindenféle gányolás nélkül, Szabvány DIN-méret.
Gabe 254.

speedfight7

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10829 Dátum: 2008.01.05 19:22:41 »
Sziasztok!

Kis segítséget kérnék!
A 98-as corollám alapjáratával van gondom ( benzines, 1332 cm3 ).
Meleg motornál is magas az alapjáratom, illetve ingadozik 650-1800 fordulat között.
Egyik pillanatról a másikra jött elõ a hiba. A környezetvédelmi vizsgát is alig tudták megcsinálni a magas fordulat miatt.
Gyanakszom a lambda szondára, alapjárati motorra, légtömeg mérõre (ha van benne ilyen).
Ha valaki tud, légyszíves segítsen.

KÖSZI!

UI.: amúgy szerintem a legmegbízhatóbb autó. :nagymosoly: