Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6027061 alkalommal)

0 Felhasználó és 14 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Toyota fogyasztás
« Válasz #10665 Dátum: 2007.12.03 01:45:07 »
Idézetet írta: "streetracer01"
Sziasztok valaki ,mindenki  segítsetek légyszi!
Van egy Toyota Corollám amit nagyon szeretek de mostmár az életemet eszi meg!


Szerintem, így látatlanban, karburátor csere :roll: ... Föltéve, ha alapos (!) és hozzáértõ (!!) tisztítással-beállítással nem lehet megoldani.

A 15 literes (ez tényleg megabrutál!) fogyin kívül van valami egyéb hibajelenség is?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

streetracer01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
fogyi
« Válasz #10666 Dátum: 2007.12.03 10:21:35 »
Hát eddig nehezen indult reggel de nagyon!!
elvittem a karburátoroshoz õ beállította ,most jól indul egy pöccre reggel de sokat eszik!!!
Azt mondta hogy az automata szivató volt elállítva.Azt is mondták hogy a termosztát is befolyásolhatja!
Azzal mondjuk nem tudom hogy van-e baj,de a kocsi még egyszer se forrt fel sõt amióta nálam van(1 év)
talán ha egyszer beindult a hûtõ ventillátor!

Köszönöm a segítségedet.
 legjobb de bosszantó autó :-(

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: fogyi
« Válasz #10667 Dátum: 2007.12.03 11:10:26 »
Idézetet írta: "streetracer01"
Hát eddig nehezen indult reggel de nagyon!!
elvittem a karburátoroshoz õ beállította ,most jól indul egy pöccre reggel de sokat eszik!!!
Azt mondta hogy az automata szivató volt elállítva.

Egy nagyon laikus ötlet: az nem lehet, hogy nem a kocsi eszik sokat, hanem a benzin csepeg el valahol lassacskán?  :szemforgat:
Másik ötlet, írtad, hogy a szaki állított az aut szivatón. Nem lehet, hogy most a másik véglet játszik, azaz folyamatosan nyomja bele a dús keveréket?
Ennyi benyát a 6-8 hengeresek nyelnek le 3600 ccm fölött  :roll:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10668 Dátum: 2007.12.03 13:11:05 »
ez a fogyi rengeteg :torsziv:
ugyanilyen autóm van és a felét eszi durván
amikor hideg a motor és felpörög az ok de ha felmelegszik vissza kell esni a ford. számnak! ezt hallanod is kell!
sztem egyértelmüen az alapjárat magas és ettõl van
a zöld-piros led folyton a pirosbanvan?
sztem a vákumcsövekkel kéne játszadozni
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10669 Dátum: 2007.12.03 14:37:17 »
A fogyasztáshoz csak annyit tudok hozzátenni, hogy a 2.5-ös, V6-os, automata kombi Omegánk evett 13 litert...

Újautó tulajdonos elsõ beszámolója

Misi kérése volt még október második hetében, amikor megmutattam neki az "új" Corollámat, hogy írjak alkalomadtán egy élménybeszámolót. Nos amúgy is írtam volna, de ahogy anno említettem is neki, akkor még csak 170 km-t mentem a verdával, így komolyan semmit sem tudtam mondani, nem szoktunk össze a Corival, nagyon új volt még minden. Most már közel 2500 km-nél járok - nem nagyon hajtom a kocsit :) - így valamennyi alapom van a jogos írásra talán. Mint páran már tudjátok, egy 25 éves, 1.6-os dízel kocka Kadettbõl ültem át a 8 éves bagolylámpás, 1.4-es liftback Terra Corollába. Kadettkám, szívszerelmem 14 éve van a családban, még 2-3 hétig lesz nálunk maximum, utána végleg kivonatjuk a forgalomból.  :sir:
(Nem tudjátok, hogy lehet kivonatni ingyen az autót a forgalomból úgy, hogy meg is maradjon a verda nálunk? Terveim vannak vele.)

Az új autó kiválasztásánál nem a dizájn és a hiperszuper tudás volt a fontos, hanem a maximális megbízhatóság, amit talán meg is ért itt mindenki a klubban.   :pofa:  Párom japánautó-szerelõ, így felsorolt 3-4 márkát, ami közül "választhattam".  :pofa:  Sajnos az anyagiak elég szûkösre voltak szabva, így autó árával, átírással, papírokkal, elsõ kötelezõ cserékkel és mindennel együtt bele kellett férnem 1 gurigába (maradt is egy tizesem  :nagymosoly: ).
Így lett enyém a 8 éves lila csoda. Törött volt elöl és hátul is, ezek látszanak (nekem legalábbis igen, mint autószerelõ csajának és fényezõ lányának), de barátnõk közül senki sem vette észre. Minden javításról (!) papírja van a kocsinak, márkaszervizben javították. De hát nem is tökéletes verdát akartam, hiszen akkor eggyel régebbi kasztnit kellett volna vennem, sokkal több km-rel, stb, de egyébként is a család beleszólt, hogy ha lehet újabb, akkor inkább az legyen. Páromék átvizsgáltatták természetesen az autót - mivel szervizben dolgozik, atomjaira kapták szét a Corollát az esetleges hibákat keresve  :pofa:  - így biztosak lehettünk benne, hogy rendben van az autó. Innentõl jött 4 hét húzavona, hogy mikor kapom meg az autót, de a lényeg hogy október 1-jén este 9 órakor átvehettem.  :szivecske:

Egy héttel rá elkezdtük megcsinálni a kötelezõ cseréket (134 ezer km volt benne kereken): motorolaj, ablakmosó, hûtõvízcsere, ablaktörlõcsere, fékolajcsere, légszûrõcsere, gyertyacsere. Ez utóbbiról párom meg van gyõzõdve, hogy legalább 5-6 éves lehetett mind a négy. Ilyen ramaty gyertyákat állítása szerint még nem látott. Az elsõ cenzúrázott megjegyzése után közölte, hogy csoda, hogy megy az autó. Hozzá is teszem gyorsan, hogy a gyertyacsere után azonnal dorombolós cica hangja lett a Corinak, bár elõtte sem volt rossz.  :pofa:  Tudni kell, hogy kell elsõ szélvédõt cserélni, mert két helyen be van repedve, de eddig még nem vettem rá magam. Persze az árával olsóbb volt a móka. (Tud valaki olcsón szélvédõt és beszerelést? Nekem 25-30 volt a legolcsóbb ár eddig, amit ajánlottak). Vezérmûszíjat kb 5-10 ezer km-rel ezelõtt cseréltek (most fejbõl nem emlékszem), így arra nem lesz gondom még egy jó darabig.

Ami nagyon tetszik az autóban, az a kényelem (25 éves kiült ülés után higyjétek el, nem rossz a Cori ülése)! Imádom, hogy emelhetõ az ülõlap, mert a 164 centimmel egyébként eléggé alacsonyan lennék. Omegában is szerettem az emelhetõ ülést, kamionfíling!  :pofa:  Sokkal jobb így, mint a Kadett. Bár német autó után nagyon szoknom kellett, mi hol van a mûszerfalon. Pl. a legelsõ hazafele úton a hátsóablakfûtés helyett ködlámpával jöttem :)). Jól van, na, szõke vagyok. :) Imádom még a tükröket, plusz 1-1 sávot látok mindkét oldalon, szemben a Kadettem sima tükrével. Hogy annak a gyári domborúja hol van...? Eltûnt valamikor, így apu vágott rá sima tükörbõl lapot. :) Szóval a Corié tökéletes, ismerõstõl kaptam még ajándék 1-1 oldal visszapillantót, sose lehet tudni alapon.  :pofa:  Régi Sakurás idõszakból.  :pofa:

Plusz imádnivaló a - Kadettbõl való - belsõ panorámatükör. A sima gyári tükör nekem semmire sem jó. A panorámatükrömmel megyek a sírba is, az már egyszer biztos. A hátsó szélvédõt teljes egészében belátom, plusz a jobb hátsó ablakot is totálban. Kell ennél jobb? Ja igen, szervókormány! Istenem, ez a világ egyik legjobb találmánya! :) Törökbálinton van egy kanyar, ahol Kadettnál gyakorlatilag totál meg kellett állni és csak úgy lehetett a kanyart bevenni. Itt meg gond nélkül úgy is beveszem, ha állnak a szembejövõ sávban. A hideg idõ beállítával lecseréltük a gumikat (felnin járt a verdához négy téli), azóta 120-nál nem ráz picit sem a kormány, ahogy azt a nyárival tette. Bár igaz, hogy ha pályán megyek be dolgozni, ami ritka alkalom, akkor sem megyek többet 100-nál, eddig csak 130 volt a max, amit mentem vele.

Imádom a komfortot, amit többek között a 17 év korkülönbség és a technika fejlõdése hozott, nevezetesen azt, hogy 80-100-nál nincs halálfélelmem a kocsiban, sõt! Úgy megyek vele 120-at mint Kadettkámmal 60-70-et. Van végre MP3-as autórádióm egy hónapja. Végre, életem elsõ ilyenje. :) Ki is használom. Csak majd még a Kadettben lévõ faint "kis" hátsó hangszóróimat kell átapplikálni, ha már nem lesz meg az öreg harcos. :( És nagyon szeretem a hatalmas csomagtartót. Gyakorlatilag belehajtogathatnám a Kadettkát.  :pofa: Nagyon örülök még a hátsó szárnynak is. Egyrészt, mert látom benne a harmadik féklámpát tükrözõdni (ha valaki a seggembe áll, jó látni, hogy tényleg beparázik a féklámpától vagy én kezdjek félni), másrészt arra is jó a szárny, hogy bizonyos távolságban 10-60 méterig kb) nem vakít el a mögöttem jövõ autó fényszórója, mert egészen egyszerûen pont a képben van a szárny. Tökéletes. Szintén nagyon jó a hátsó ablakfûtés, gyakorlatilag másodpercek alatt letakarítja a legkeményebb párát is, ahogy a légkondi az elsõrõl.
Amivel gondban vagyok, az az elsõ box, ugyanis nincs ajtaja, ergo minden kiesik belõle az elsõ elindulásnál. Anno 3 ropiért láttam mindenhol, most, hogy tényleg kéne, hirtelen mindenhol minimum 6 rugó. Úgyhogy megvárom, amíg újra 3 lesz, addig meg oda nem pakolok. Új volt még az, hogy két darab megtett km mérõ is van, ez új volt. :)

Na és akkor jöjjön, ami nem tetszik. Az egyik, hogy több gyorsaságot vártam tõle, talán alaptalanul. Anyuék 1.2-es 16v-s 4 éves Corsája köröket ver rá gyorsulásban (az a kis vakarcs egy puskagolyó), bár tudom, hogy nem egy kategória. Kadetthez képest természetesen jobb a Corolla, de egyáltalán nem feltûnõen. A másik a fogyasztás. Tisztában voltam vele, hogy nem lesz a megszokott 6 literrel kell majd számolnom benzines lévén. Tudni kell, hogy fogalmam sem volt, hogy vezessem az autót, így a picit költséges tankolásonkénti próbálkozásokra voksoltam. Elsõ tanknál 7.5l. Hû mondom ez ultragáz! Nem véletlen, úgy vezettem, mint a dízelt. Alacsonyan váltottam, erõlködött a kocsi, nyomaték a dízelhez képest ugye nulla. Oké. Akkor 3 ezernél váltok. Ez sem volt rossz, 7.3 liter jött ki átlagban. Mondom, ez még mindig nem tetszik és jöttek az állandó tanácsok, hogy a japán motor pörgõs motor, ergo tessék húzatni, hiába sír a szívem a fordulatszám miatt. Mondom oké, jött a 3500-4000 körüli váltás. Ámen, 7.1 literes fogyi fõleg városban (Érd-Törökbálint vonalon, napi 20 km). Hállelúja. Örültem, pedig azért a 6 liter még mindig mérce lenne. Ilyen szempontból sajnálom, hogy nem dízelt vettem (nem is volt eladó dízel Cori az én árkategóriámban), mert én szeretem a traktorhangot :D, másrészt a fogyasztás... Hát... Elõzõ tulaj azt mondta, nála 6.5-et evett úgy, hogy 50-nél már ötödikben volt a kocsi. Na most már tudom, hogy így legalább 8-9-et evett volna neki. Sebaj, Í.J. és szõke nõ tipikus esete, azért igyekszem a lehetõ legjobbat kihozni a kocsiból.
Ami hatalmas pofáncsapás volt múlt héten, az a következõ. Megyek, tankolni, mert baromi gyanús volt a benzimutató (ez a Kadettnál nem mûködött évek óta, így én alapvetõen megtett km szerint utazom, de itt le kell errõl mondanom). Nem is csalódtam, 8.3 litert evett a kis 1332 köbcentis mocim. Azt hittem, megüt a guta! Még jó, hogy nyugtató zenét hallgattam elõtte, így önmagamhoz képest nem túl idegesen hívtam fel apumat, hogy mi a fütyi van. Kérdi, hogy nem voltam Pesten? Na - itt csaptam a homlokomra -, dehogynem. 2 órát álltam a dugóban egyszer (Törökbálint-Lágymányosi híd 1 óra 45 perc), majd rá pár napra fél órát újra. Na de könyörgöm! Ez tényleg 1.2 literes pluszt kell, hogy jelentsen??? Nonszensz!  :szomoru:  Sajnos tényleg a dízelhez vagyok szokva. Az idõjárástól, lábtól, dugótól függetlenül 6.00-t evett. Nem baj, ha több a dugóban, hisz ez érthetõ, de nem ennyivel... Hamarosan újra tankolok és meglátjuk, mi jön ki, de most jónak érzem a fogyit. Fél tanknál 300 km-t mentem. Szóval van esély a picit 7 feletti fogyira. Azért majd ha tavasszal pályán is fogok menni (kirándulgatás, Balcsi), kíváncsi leszek a pályás átlagára. Tuti közelítem majd a 6-6,5 litert. Nincs nehéz lábam.

A harmadik, ami nem tetszik, de ez már csak egyszerû kötekedés, az az, hogy nem tudom letekerni a hátsó ablakot kézzel, mert egyszerûen nem fér hátra menet közben.  :pofa:  Kadettnál gond nélkül hátrafért. Pici vagyok, így annyira elöl van az ülés, hogy bezavar a B oszlop a kezemnek. Így jár az, akinek csak az elsõk ablakok elektromosak.  :pofa:  Ami furcsa volt picikét, hogy míg a Kadettnál a hátsó ülés elé (mögém) befért egy sporttáska, a Corollában alig nagyobb a hely mint a válltáskám. Aláírom, hogy a csomagtartó miatt van, és ritkán hordok 3-5 embert. Akinek meg nem tetszik, menjen gyalog.  :nagymosoly:  És hogy miért kellett akkor ekkora kocsi, ha nem használom ki? Mert én úgy terveztem vásárláskor, hogy majd a jövendõ gyerekeimet is a mostani verdával fogom hurcibálni (tehát kb 10 évre vettem reményeim szerint a Corollát). Lesz tavasszal pici fényezés rajta, az elsõ és hátsó lökhárítót fújja át apum feketére (Terra felszereltség). Szeretnék majd rá légterelõket is, csak azt meg kell néznem, hogy elbírja-e az utángyártottat, mert az ablak ugye, ha szorulást érez, visszaenged. A gyárira nem futja 24 ezerért, u.gy. meg lenne úgy 4-5 ropiért, amit a gumicsík alá kéne tenni. Ezt még meglátjuk, hogy kultiválja-e az elektromos ablak.

Október 1-je óta kétszer ültem a Kadettban (páromnak adtam ugyanis), egyszer két hét után, egyszer pedig másfél hónap Corizás után. Két hét után botrány volt a kuplung, gyakorlatilag a lábamat a kormányba vertem és nagyon alacsonyan ültem, rossz volt ezekért a vezetés, nem is beszélve a hangszigetelés teljes hiányáról. Másfél hónap után pedig mintha nem is lett volna sosem az enyém a Kadett és nem vezettem volna 4.5 évet. Kicsit olyan érzés volt, mintha megcsalnám a páromat.  :elkeseredett:

Kis utóirat a levélhez: Jó volt látni már az elsõ héten az érdi Corollások "összetartását". Van ugyanilyen LB kasztnis három Érden - bár õk ezüstök - és ebbõl kettõ integetett, holott nem ismerõsök. Kerestem a klubtagságra utaló jeleket, de nem találtam. Egyszerûen az "egy helyre tartozás" miatt villantottak és intettek.
Összegezném fenti írásomat. Elégedett vagyok az autóval most, a fogyasztást leszámítva és azt, hogy még nem pont olyan, amilyennek szeretném, de ez már csak rajtam múlik (box kéne, fényezés a lökösökre, szélvédõcsere és üléshuzat).
És bocsi, ha "picit" hosszúra sikeredtem, de hát a nõk nagyon tudnak beszélni.  :pofa:

 :toy:
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: fogyi
« Válasz #10670 Dátum: 2007.12.03 18:27:40 »
Idézetet írta: "streetracer01"
Hát eddig nehezen indult reggel de nagyon!!
elvittem a karburátoroshoz õ beállította ,most jól indul egy pöccre reggel de sokat eszik!!!
Azt mondta hogy az automata szivató volt elállítva.Azt is mondták hogy a termosztát is befolyásolhatja!
Azzal mondjuk nem tudom hogy van-e baj,de a kocsi még egyszer se forrt fel sõt amióta nálam van(1 év)
talán ha egyszer beindult a hûtõ ventillátor!

Köszönöm a segítségedet.


Úgy érted: a beállítás óta eszik ilyen bazi sokat :shock: ? Menj már vissza és vágd a fejéhez a karburátorodat, bakker egy ilyen Corollának a fogyasztása sûrû városi forgalomban sem, a legextrémebb (!) körülmények között sem lenne szabad meghaladnia a 10 litert, de itt most tényleg extrém körülményekre gondolok :!:

Kéne még néhány infó. Amit murray is kérdez: milyen az alapjárati fsz hidegen, ill. melegen? Egyenletes az alapjárat? Simán jár a motor, nem hagy ki egy henger sem, nem rángat sem gázadáskor, sem egyenletes haladáskor? Milyen a kipufogógáz (szvsz 15 literes fogyival feketének és csípõs büdös szagúnak kell lennie)? Szóval: mit csinál egyébként az autód? Mert azt én full kizártnak tartom, hogy "csak" annyi baja van hogy 15 litert kajál és egyébként minden OK vele :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10671 Dátum: 2007.12.03 20:13:31 »
Idézetet írta: "kleingy"

Az egyik, hogy több gyorsaságot vártam tõle, talán alaptalanul. Anyuék 1.2-es 16v-s 4 éves Corsája köröket ver rá gyorsulásban (az a kis vakarcs egy puskagolyó), bár tudom, hogy nem egy kategória.


Köröket ver rá :?: ......................... :mivan:  :shock:
Le se gyorsulhatná, nemhogy köröket verjen. :nene:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10672 Dátum: 2007.12.03 20:31:39 »
Kipróbáltuk...  :pofa: De tény, hogy alig kisebb a motor és jóval kisebb a kasztni.
Igaz, apu rendszeresen legyorsul azzal a kis vakarccsal komolyabb verdákat.
Tény, hogy nulláról indulást próbáltuk csak, nem gyorsulási versenyt rendeztünk az utcában. :)

Lehet, hogy csak én nem tudok vezetni?  :nagymosoly:  Na megkérem majd aput, hogy próbáljuk meg még egyszer.
         

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10673 Dátum: 2007.12.03 20:39:26 »
Idézetet írta: "kleingy"
Kipróbáltuk...  :pofa: De tény, hogy alig kisebb a motor és jóval kisebb a kasztni.
Igaz, apu rendszeresen legyorsul azzal a kis vakarccsal komolyabb verdákat.
Tény, hogy nulláról indulást próbáltuk csak, nem gyorsulási versenyt rendeztünk az utcában. :)

Lehet, hogy csak én nem tudok vezetni?  :nagymosoly:  Na megkérem majd aput, hogy próbáljuk meg még egyszer.


Az 1.2-es C Corsát az E12 is simán legyorsulja, ami kövérebb a Tiédnél... :wink:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10674 Dátum: 2007.12.03 20:43:40 »
Hehe. Akkor biztos velem volt a baj (meg hogy csak egy hete vezettem még a Corit).
Kihívom aput 7végén egy párbajra, ha itthon lesz.  :szemez:  :mrgreen:
         

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10675 Dátum: 2007.12.03 20:46:39 »
Nekem ugyanez a moci van a kocsimban, csak még az erõsebb kivitel a 88 lovas. Ezt 2200-nál váltom el, bár mostanában a 3. 4.-et már 2000nél, és így fogyaszt város, dugó 6,7 körül téli gummával  :!:
Meg kell tanulni vezetni a kocsit nincs mese, nekem is minden kocsinál meg kellett tanulni. Finoman kell a gázt kezelni, a dugóban meg megint van csomó trükk, hogy ne fogyasszon sokat a verda még 1-2ezer km, és belejössz :kacsint:
Amúgy jó beszámoló.
Nem lehet, hogy ismerkedni akartak, azért integettek?  :nagymosoly:
Laco 73 :D

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10676 Dátum: 2007.12.03 20:48:27 »
Idézetet írta: "kleingy"
Hehe. Akkor biztos velem volt a baj (meg hogy csak egy hete vezettem még a Corit).
Kihívom aput 7végén egy párbajra, ha itthon lesz.  :szemez:  :mrgreen:
Csikorgós indulás, tíltás elött 1 hajszállal váltás, sansza nincs a Corsa-nak  :kacsint:
Laco 73 :D

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10677 Dátum: 2007.12.03 20:54:34 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nekem ugyanez a moci van a kocsimban...
Hû, na ilyesmi tippeket várnék Tõletek váltás, vezetési stílus tekintetében.  :oops: Én mindig 3500 körül váltok, 1-5-ig. Igen, arra figyelek, hogy ne tapossam a gázt nagyon, mert akkor sok-sok drága benya megy a mociba feleslegesen.  :pofa:
Köszi a dicséretet. :) Nem ismerkedni akartak, hacsak nem két anyám korabeli leszbivel hozott össze a sors.  :rohog:

Idézetet írta: "Klaco"
Csikorgós indulás, tíltás elött 1 hajszállal váltás, sansza nincs a Corsa-nak  :kacsint:
Jaj isten ments! Még ötezer környékén sem járt az autóm.  :oops:  :pofa:
Kadettet kisebb szívgörccsel gyilkoltam így, de Corit nem merem.  :pofa:
         

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10678 Dátum: 2007.12.03 21:34:02 »
Idézetet írta: "kleingy"
Idézetet írta: "KLaco"
Nekem ugyanez a moci van a kocsimban...
Hû, na ilyesmi tippeket várnék Tõletek váltás, vezetési stílus tekintetében.  :oops: Én mindig 3500 körül váltok, 1-5-ig. Igen, arra figyelek, hogy ne tapossam a gázt nagyon, mert akkor sok-sok drága benya megy a mociba feleslegesen.  :pofa:
Köszi a dicséretet. :) Nem ismerkedni akartak, hacsak nem két anyám korabeli leszbivel hozott össze a sors.  :rohog:

Idézetet írta: "Klaco"
Csikorgós indulás, tíltás elött 1 hajszállal váltás, sansza nincs a Corsa-nak  :kacsint:
Jaj isten ments! Még ötezer környékén sem járt az autóm.  :oops:  :pofa:
Kadettet kisebb szívgörccsel gyilkoltam így, de Corit nem merem.  :pofa:
Már meg is van a bibi. Ezt padlógázzal kell gyorsítani. Mármint ha üzemmeleg a moci, addig csak félpadlógázzal. Felesleges üzianyag nem megy bele az injektor, meg a kompjúter miatt. A kadett az más volt, meg a dízel az teljesen más. 5000-es fordulat 1-2szer belefér, kérdezd Peti500-at  :kacsint:
Laco 73 :D

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10679 Dátum: 2007.12.03 21:51:44 »
Szóval tolhatom neki mint a paraszt (bár nem szokásom)?  :mivan: (bocs a kifejezését)
Bár ha gyorsítok, nyilván sokkal több benya kell neki mint alaphelyzetben. Még ha nem is felesleges, hisz a gyorsulást szolgálja.
Ajajj, kezdem magam nem csak festett szõkének érezni és picit sztem túlmisztifikálom a dolgot.  :rolleyes:

Annyi csak a lényeg, hogy a lehetõ legkisebb fogyasztást szeretném elérni a kicsi kocsikámnál és szeretném megtudni, hogy ezt hogy lehetne elérnem, milyen vezetési stílussal (bár tudom, nehéz a válasz, hisz függ az idõtõl, a gumitól, a benyától, anyám vércsoportjától, stb)  :nyelv: .  :vezetes:
Igazság szerint eddig a 3500-as fordulatszámnál jött be a legjobb, 7.1-es átlag.  :shock:
Ehh, mi nõk mindig mindent túlkomplikálunk. :banging: