További pár élmény a D4D Corollával kapcsolatban:
Kb. 700 km-t tettem meg vele összsesen, az utolsó 400 km-en nulláztam a fedcompot, 5.7 literes átlag jött ki. Igaz, ez zömében autópálya 145-150-es tempóval, nagyon kevés országúttal és várossal. A hangját már egész megszoktam, erõsebb gyorsításkor fura a felerõsödõ kereplõ hang, de végül is együtt lehet élni vele.
A 2000-3000 közötti tartományban érezhetõen fickósabb, mint az 1.4 VVTi. Normál városi haladás esetén ehhez sajna vissza kell kapcsolni, mivel 50-nél negyedikben még nincs töltése. Azt is szokni kell, hogy a töltés éledésekor megugrik az ereje, ezt a gázpedál megfelelõ kezelésével lehet kicsit simítani. Városi tempónál az órája meglepõen keveset csal, (szinte) elhanyagolható, 140-nél már megvan a 6-7 km/h fölfelé.
A futómû jól sikerült, elnéztem egy hajtûkanyart a Mátrában, de sikerült úgy abszolválnom hatvanas tempó mellett, hogy csak éppen átsodródtam egy picit a záróvonalon. :faradt: Semmi büntetõ reakció nem lépett fel a futómû felõl, még a gumik sem csikorogtak, semlegesen sodródott az eleje.
A lámpája egy léptékkel jobb, mint az E12-é, a reflektorja pazar. A ködlámpa remekül megvilágítja az út szélét, így erdõs vidéken jobban belátni az útszéli bozótos alá.
Az üzemanyagtanknál valamit elfuseráltak, közel tele tanknál és üres csomagtartónál bántóan hallani, ahogy lötyög a nafta.
A középkonzolon hiányzik a rakodórekesz, az ülés közötti részen a fedett rekesz meg néha elõnyös, néha meg akadályoz.
Hirtelen ennyi. Most egy darabig a benzinessel járok, aztán még nov végén visszaülök a dízelbe, akkor hátha feltûnik pár dolog.