Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6027153 alkalommal)

0 Felhasználó és 20 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10500 Dátum: 2007.10.20 01:03:11 »
A ma esti mikortalin meghallgattuk, egyáltalán nem hangos. Normál Toyota diesel hangja van. Diesel motorok közt csendesnek számít.
Szerintem csak a benzines után tûnik furának.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10501 Dátum: 2007.10.20 08:15:36 »
Tegnap este meghallgattuk kívülrõl, onnan tényleg nem annyira vészes  :roll: Belül rosszabbnak tûnik. De lehet, hogy pár ezer km után simul egy kicsit (2300 km van benne).
Ma reggel figyeltem egy-két dologra. A külsõ hõmérõ nagyon sokára (~6-7 km) találta meg a hõfokot, teremgarázsból indulva (16 fok, kint -2). A mostani Corollám ezt már az utca végére jól mutatja. A vízhõfok jelzõ egész hamar ugrott egy egységet felfelé (~800 m), de utána sokkal lassabban lépkedett feljebb. A fûtés csak nagyon sokára indult meg (már majdnem beértem a munkahelyre, 12.5 km).
Odapillantottam a fordulatszámra, hogy érzés és hang szerint mikor váltok. Meglepõdtem, hogy ez 2000-nél történt, normál használatban, de keresztezõdésbõl történt kigyorsításnál sem ment el 3000-ig  :roll: 1600 alatt van a gyenge tartomány. A gázpedál is hosszabb úton jár, mint a benzinesben, így bátrabban lehet/kell taposni. Így azért valamivel fickósabb. Viszont nem ugyanúgy lódul meg, ha 1800-nál nyomok egy padlót vagy ha 2400-nál kezdem el fokozatosan tolni padlóig a pedált. Utóbbi esetben 4000-ig sokkal jobban megy, mintha már alacsony fordulaton lepadlóztam volna és úgy engedtem volna 4000-ig. Így kettesben elég vehemensen felszaladt 80-ig, de hármasban is jól nyomja ebben a tartományban.
Ma visszaülök a benzinesbe, meglátom a kontrasztot. Utána visszaülök 4 napra a dízelbe  :pofa:

Ja, Misi megmutatta, hogy hogyan lehet a középsõ könyöklõt vízszintesen állítani  :pofa:  Magamtól sosem jöttem volna rá.

És kipróbáltam a refit is, brutális!  :nagymosoly:

A kocsi hátulját nem lehet látni, oldalsó tükörben sem, mivel kicsit befelé van keskenyítve. Csak a hátsó kilincsek látszanak és onnan azért még van ~1 méter autó  :faradt:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

arany

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10502 Dátum: 2007.10.20 08:41:26 »
Hali!
Megörököltem egy arany színû 1984-es 1,6-os corollát.
Folyamatosan ég az econ lámpálya. Ez mit jelent?
Aki tud segítsen! Köszi.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10503 Dátum: 2007.10.20 09:56:14 »
Idézetet írta: "arany"
Hali!
Megörököltem egy arany színû 1984-es 1,6-os corollát.
Folyamatosan ég az econ lámpálya. Ez mit jelent?
Aki tud segítsen! Köszi.


ha zöld akkor jól fogyaszt ha rálépsz a gázra és pirosra/sárgára vált, akkor zabál
ennyi
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

arany

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10504 Dátum: 2007.10.20 14:52:10 »
Köszi.

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10505 Dátum: 2007.10.20 16:31:31 »
Idézetet írta: "whis"

Ma visszaülök a benzinesbe, meglátom a kontrasztot. Utána visszaülök 4 napra a dízelbe  :pofa:


Most az E12 1.4benzint hasonlítod az E15 kisd4d-vel... :?:

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10506 Dátum: 2007.10.20 21:11:29 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "whis"

Ma visszaülök a benzinesbe, meglátom a kontrasztot. Utána visszaülök 4 napra a dízelbe  :pofa:


Most az E12 1.4benzint hasonlítod az E15 kisd4d-vel... :?:

Aham, ezek vannak kéznél  :kacsint:  :nagymosoly:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10507 Dátum: 2007.10.21 01:19:30 »
Idézetet írta: "whis"

Aham, ezek vannak kéznél  :kacsint:  :nagymosoly:


Aha... :hmm:

Mondjuk kicsit necces a dolog, az E15 nagyobb, nehezebb, ha jól tudom más áttételezésû a váltója is :wink:

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10508 Dátum: 2007.10.21 12:05:48 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "whis"

Aham, ezek vannak kéznél  :kacsint:  :nagymosoly:


Aha... :hmm:

Mondjuk kicsit necces a dolog, az E15 nagyobb, nehezebb, ha jól tudom más áttételezésû a váltója is :wink:

De egy váltásra készülõ, potenciális vásárló E12 tulajnak jó támpont, hasznos infó lehet. :wink:
Gabe 254.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10509 Dátum: 2007.10.24 06:57:24 »
Nos, akkor a kontraszt után pár gondolat:
Visszaülve elsõként a kuplunggal gyûlt meg a "bajom", az új Corollában már padlószinten fogott, az enyémben csak középtájon, ebbõl volt egy kis bénázás, motorpörgetés.
A második, hogy az új Coriban könnyebben tekerhetõ a kormány. Aztán ami szintén feltûnt, hogy a futómûzajok egy fokkal kevésbé jönnek be az utastérbe. A motorok közti különbség pedig 2000-3000 között észrevehetõ, a dízel ebben a tartományban jobban tol. Persze ha az ember épp kihasználja ezt a tartományt a dízelnél. Most két napig szokom a benzinest, aztán holnap délután átülök megint a dízelbe, így lesz ellenkontraszt  :kacsint:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10510 Dátum: 2007.10.24 07:05:56 »
Idézetet írta: "Peti500"
[Aha... :hmm:
Mondjuk kicsit necces a dolog, az E15 nagyobb, nehezebb, ha jól tudom más áttételezésû a váltója is :wink:

Ahogy Kgabe is mondta, ez pusztán szubjektív infó, azoknak ad némi támpontot, akik most vennének autót és gondolkodnak a motorváltozaton.  :nana:
Én is gondolkodtam ezen a lehetõségen, de a hátsó lábtér miatt sajnos kiesett a kalapból. Az 1.4 D4D motor meg az autópályás tulajdonságai és képességei miatt nem igazán szimpatikusak. Ugyanakkor zömében városi és országúti közlekedéshez megfelelõ kompromisszum lehet.
A benzines 1.4-est még nem próbáltam sem Aurisban, sem Corollában, így arról nyilatkozni nem tudok. A kereskedésben adódó 5 perces kört meg nem nevezném próbalehetõségnek, ennyi idõ alatt a motorról szinte semmit nem lehet megtudni  :elkeseredett:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

szelac

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 37
fagyálló
« Válasz #10511 Dátum: 2007.10.25 06:10:04 »
Sziasztok!
Szerintetek van alapvetõ különbség a kék és a zöld színû fagyálló között? A környezetemben sokan úgy vélekednek, hogy a kék a jó, persze majdnem ennyien a zöldre voksolnak. Szóval mi az igazság?

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: fagyálló
« Válasz #10512 Dátum: 2007.10.25 08:16:42 »
Idézetet írta: "szelac"
Sziasztok!
Szerintetek van alapvetõ különbség a kék és a zöld színû fagyálló között? A környezetemben sokan úgy vélekednek, hogy a kék a jó, persze majdnem ennyien a zöldre voksolnak. Szóval mi az igazság?


Rózsaszín ????

-tök mindegy, a lényeg, hogy ne dzsunka kft mucsaröcsögei üzemében készüljön, és az alu hengerfejet ne tegye tönkre. - praktikus autosboltban körülnézni az ügyben, ha normális autósboltos segíteni fog. de ha bemész egy szalonba, nem sokkal drágábbért megveheted  :toy: cimkével is.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10513 Dátum: 2007.10.25 09:03:54 »
A Dzsunka Kft. ezúton utasítja vissza a termékei minõségével kapcsolatos valótlan kifogásokat!

Tisztelettel:
Vlagyimir Dzsunka
ügyvezetõ

England

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
Fagyálló
« Válasz #10514 Dátum: 2007.10.25 13:04:07 »
A gyári fagyálló az 2000 ft / liter és  1 / 1 -be bekeverve -37 fokos és ez a long life tipus