Tegnap este meghallgattuk kívülrõl, onnan tényleg nem annyira vészes :roll: Belül rosszabbnak tûnik. De lehet, hogy pár ezer km után simul egy kicsit (2300 km van benne).
Ma reggel figyeltem egy-két dologra. A külsõ hõmérõ nagyon sokára (~6-7 km) találta meg a hõfokot, teremgarázsból indulva (16 fok, kint -2). A mostani Corollám ezt már az utca végére jól mutatja. A vízhõfok jelzõ egész hamar ugrott egy egységet felfelé (~800 m), de utána sokkal lassabban lépkedett feljebb. A fûtés csak nagyon sokára indult meg (már majdnem beértem a munkahelyre, 12.5 km).
Odapillantottam a fordulatszámra, hogy érzés és hang szerint mikor váltok. Meglepõdtem, hogy ez 2000-nél történt, normál használatban, de keresztezõdésbõl történt kigyorsításnál sem ment el 3000-ig :roll: 1600 alatt van a gyenge tartomány. A gázpedál is hosszabb úton jár, mint a benzinesben, így bátrabban lehet/kell taposni. Így azért valamivel fickósabb. Viszont nem ugyanúgy lódul meg, ha 1800-nál nyomok egy padlót vagy ha 2400-nál kezdem el fokozatosan tolni padlóig a pedált. Utóbbi esetben 4000-ig sokkal jobban megy, mintha már alacsony fordulaton lepadlóztam volna és úgy engedtem volna 4000-ig. Így kettesben elég vehemensen felszaladt 80-ig, de hármasban is jól nyomja ebben a tartományban.
Ma visszaülök a benzinesbe, meglátom a kontrasztot. Utána visszaülök 4 napra a dízelbe :pofa:
Ja, Misi megmutatta, hogy hogyan lehet a középsõ könyöklõt vízszintesen állítani :pofa: Magamtól sosem jöttem volna rá.
És kipróbáltam a refit is, brutális! :nagymosoly:
A kocsi hátulját nem lehet látni, oldalsó tükörben sem, mivel kicsit befelé van keskenyítve. Csak a hátsó kilincsek látszanak és onnan azért még van ~1 méter autó :faradt: