Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030494 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10485 Dátum: 2007.10.13 12:40:59 »
Idézetet írta: "Palaczk"

...nekem ez õszinte kritikának tûnt. Mondjuk helyenként olyasmiket kritizál, amik természetesek ebben a kategóriában (pl. szimpla középkonzol), dehát na bumm. Izzót cserélni meg nyilván azért nem tud, mert ügyetlen :)


Én is ezt írtam :nana: nincs baj azzal amit ír, jó kritika a  :toy: nak, az izzócserés dolog viszont vicc...
Az E12-nél egy tapasztalatlan kéz is max. félóra alatt kicseréli, de ha nem megy (vagy ne adj' az akksis odalon van) legalább megnézem hogy csinálják és nem fogok 3hetente/havonta mszervizbe menni... :rolleyes:

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10486 Dátum: 2007.10.13 12:48:05 »
Idézetet írta: "Palaczk"


A bézs belsõhöz miért ne? Az eleve konzervatív-elegáns benyomást kelt, megy hozzá a fa. Az E12 belsõ formavilág pedig van elég visszafogott ahhoz, hogy ne üssék egymást a fabetéttel. Nekem kimondottan tetszett. Ízlés dolga.


Ahogy mondod ízlés dolga, akkor úgy mondom a kategóriához nem illik a fa, én nem érezném jól magam benne, ellenben a bézs-ezüst nagyon jó retro-techno hatást kelt 8)  amúgy ha jól emlékszem az LS Lexusban is ezt kritizálták (bézs/fa), pedig nem éppen egy kategória... :D

DM74

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Toyota Corolla 2006 1.4 HB Sol+
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10487 Dátum: 2007.10.16 14:27:38 »
Szerintem a bézs a fával jól harmonizál. Nekem a Corolla belseje amúgy is olyan komoly, nagyautós. Legalábbis egy Avensis-nek sincs különb belseje.

Itt találtam megoldásra, bár az amcsik minden eltúloznak. nekem elég lenne a középkonzol és a 2 ajtóbetét cseréje:

 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-04-05-06-07-Toyota-Corolla-DASH-TRIM-23PS-FREE-GIFT_W0QQitemZ120170917545QQihZ002QQcategoryZ40017QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
 
 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TOYOTA-COROLLA-03-04-05-06-TRIM-KIT-DASH-BOARD-STYLING_W0QQitemZ280163465775QQihZ018QQcategoryZ40017QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

De most már tudom, hogy mindenre van lehetõség...
Azt értem, hogy gőzgép, de mi hajtja????

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10488 Dátum: 2007.10.16 19:24:54 »
Idézetet írta: "Jurci"
Szerintem a bézs a fával jól harmonizál. Nekem a Corolla belseje amúgy is olyan komoly, nagyautós. Legalábbis egy Avensis-nek sincs különb belseje.


Sztem szörnyû ez a mûanyagfa... :?

Persze nem nekem lesz... :nagymosoly:
Úgyhogy  :pszt:

DM74

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Toyota Corolla 2006 1.4 HB Sol+
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10489 Dátum: 2007.10.16 22:44:01 »
Idézetet írta: "Peti500"
Sztem szörnyû ez a mûanyagfa... :?

Persze nem nekem lesz... :nagymosoly:
Úgyhogy  :pszt:


Na ja, ez sem tökéletes megoldás. De egy ötlet. Ráér, egyelõre ki kell találnom honnan kezdenek elõjönni a kis zörejek a kocsimban.  :hmm:

Találtam közelebbi céget is Norvégiában:

http://www.vipauto.no/eng/

Itt is van Corolla E12-es cucc. Ez legalább tényleg az itthon kapható belsejû és nem az amcsi változat:

http://www.vipauto.no/catalog/product_info.php?cPath=21_47&products_id=281
Azt értem, hogy gőzgép, de mi hajtja????

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10490 Dátum: 2007.10.16 23:49:12 »
Idézetet írta: "Jurci"

Na ja, ez sem tökéletes megoldás. De egy ötlet. Ráér, egyelõre ki kell találnom honnan kezdenek elõjönni a kis zörejek a kocsimban.  :hmm:

Találtam közelebbi céget is Norvégiában:

http://www.vipauto.no/eng/

Itt is van Corolla E12-es cucc. Ez legalább tényleg az itthon kapható belsejû és nem az amcsi változat:

http://www.vipauto.no/catalog/product_info.php?cPath=21_47&products_id=281


Új középkonzolt (és egyéb elemeket) akarsz, vagy ilyen matricákat???

DM74

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Toyota Corolla 2006 1.4 HB Sol+
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10491 Dátum: 2007.10.17 15:01:54 »
Idézetet írta: "Peti500"

Új középkonzolt (és egyéb elemeket) akarsz, vagy ilyen matricákat???


Nos az elképzeléseimben új konzol lett volna, de egyelõre csak matricás megoldást találtam. Majd még keresgélek.
Azt értem, hogy gőzgép, de mi hajtja????

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10492 Dátum: 2007.10.17 21:18:55 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Palaczk"

...nekem ez õszinte kritikának tûnt. Mondjuk helyenként olyasmiket kritizál, amik természetesek ebben a kategóriában (pl. szimpla középkonzol), dehát na bumm. Izzót cserélni meg nyilván azért nem tud, mert ügyetlen :)


Én is ezt írtam :nana: nincs baj azzal amit ír, jó kritika a  :toy: nak, az izzócserés dolog viszont vicc...
Az E12-nél egy tapasztalatlan kéz is max. félóra alatt kicseréli, de ha nem megy (vagy ne adj' az akksis odalon van) legalább megnézem hogy csinálják és nem fogok 3hetente/havonta mszervizbe menni... :rolleyes:

Na, tegnap nekem is volt "szerencsém" izzót cserélni, és bizony ha tehettem volna, inkább bízom másra. Aztán persze vettem ma egy új szett emltefényû izzót, és immáron úgy estem neki, hogy tudtam, hogy kell cserélni. Így 3 perc volt a két csere...
Gabe 254.

Szalay Zsolt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Rezeg a kuplung és kattog a kormány
« Válasz #10493 Dátum: 2007.10.18 10:26:14 »
Sziasztok!

A következõ problémákkal fordulok hozzátok tanácsért:

Van egy 2004/12-es Corollám. Kb 1 éve tapasztaltam elõször, hogy valami nem oké a kuplunggal. Járó motornál sebességváltáskor, ameddig nyomom be vagy engedem ki a pedált, addig egy rezgést érzek. Kb. 20 km-t autózom a munkahelyemre (Budapest). Ez elég ahhoz, hogy megfájduljon/bizseregjen a lábam, mire megérkezem.
Az érdekesség, ha autópályán huzamosan megyek 180-nal, akkor utána megszûnik a jelenség és kellemesen sima lesz az érzés, amikor benyomom, vagy felengedem a kuplungot. Olyan, mint amilyennek lennie kellene. Aztán 100km alatt szépen visszaroggyan a rossz rezgésbe.

Voltam vele szervizben, de ott azt mondták, hogy ez így jó/nem éreznek semmit, pedig higyjem el, sok Corollát kipróbáltak már.

Nem tudom, hogy mi lehet az igazság. Lehet, hogy azért mondják, hogy elõbb járjon le a garancia? Nem akarok rosszat feltételezni róluk, mert rendesnek tûnnek, viszont a problémámmal nap mint nap találkozom.

A másik gondom pedig a kormány. Ha lassan megyek (10-20km/h) és áttekerem a kormányt, akkor idõnként kattogó hangot hallok. Találkoztatok már ilyennel? Egyébként ha valami rázós útra tévedek, akkor az egész kormányból olyan hang jön, mintha nem lenne meghúzva minden csavar. Persze kézzel én semmit nem érzek, minden jónak tûnik, csak a hang egy kicsit zavar.
Szintén megnézte a szerviz és nem találtak semmit.

Elõre is köszönöm a hozzászólásokat.

Zsolt

Peti

  • Vendég
Re: Rezeg a kuplung és kattog a kormány
« Válasz #10494 Dátum: 2007.10.18 10:51:29 »
Idézetet írta: "Szalay Zsolt"


Nem tudom, hogy mi lehet az igazság. Lehet, hogy azért mondják, hogy elõbb járjon le a garancia? Nem akarok rosszat feltételezni róluk, mert rendesnek tûnnek, viszont a problémámmal nap mint nap találkozom.

.........................

Szintén megnézte a szerviz és nem találtak semmit.



Vidd el másik mszervizbe!

Lehet nem szívesen nyúlnak hozzá egy éppen garanciából kiguruló autóhoz, a kuplung vibrációról lövésem sincs, a kormányszerkezet-hibáról volt szó régebben, feltéve ha japán gyártású a géped, mert csak azokat érintette...

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10495 Dátum: 2007.10.18 11:50:53 »
Ajánlanám a Toyota Supert, keresd Máté Imrét.
 :kacsint:

attila23

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 224
Re: Rezeg a kuplung és kattog a kormány
« Válasz #10496 Dátum: 2007.10.18 23:25:52 »
Idézetet írta: "Szalay Zsolt"
Sziasztok!

A következõ problémákkal fordulok hozzátok tanácsért:

Van egy 2004/12-es Corollám. Kb 1 éve tapasztaltam elõször, hogy valami nem oké a kuplunggal. Járó motornál sebességváltáskor, ameddig nyomom be vagy engedem ki a pedált, addig egy rezgést érzek. Kb. 20 km-t autózom a munkahelyemre (Budapest). Ez elég ahhoz, hogy megfájduljon/bizseregjen a lábam, mire megérkezem.
Az érdekesség, ha autópályán huzamosan megyek 180-nal, akkor utána megszûnik a jelenség és kellemesen sima lesz az érzés, amikor benyomom, vagy felengedem a kuplungot. Olyan, mint amilyennek lennie kellene. Aztán 100km alatt szépen visszaroggyan a rossz rezgésbe.

Voltam vele szervizben, de ott azt mondták, hogy ez így jó/nem éreznek semmit, pedig higyjem el, sok Corollát kipróbáltak már.

Nem tudom, hogy mi lehet az igazság. Lehet, hogy azért mondják, hogy elõbb járjon le a garancia? Nem akarok rosszat feltételezni róluk, mert rendesnek tûnnek, viszont a problémámmal nap mint nap találkozom.

A másik gondom pedig a kormány. Ha lassan megyek (10-20km/h) és áttekerem a kormányt, akkor idõnként kattogó hangot hallok. Találkoztatok már ilyennel? Egyébként ha valami rázós útra tévedek, akkor az egész kormányból olyan hang jön, mintha nem lenne meghúzva minden csavar. Persze kézzel én semmit nem érzek, minden jónak tûnik, csak a hang egy kicsit zavar.
Szintén megnézte a szerviz és nem találtak semmit.

Elõre is köszönöm a hozzászólásokat.

Zsolt


Kuplunggal nekem is volt már problémám, amire azt mondták a márkaszervízben, hogy minden ok. Tavaly télen jelentkezett ha sokat állt hidegben az autó, akkor a kuplung felengedéskor gyakran beragadt az utolsó két centin, majd késõbb kiugrott. Jó idõben és szervízben (meleg garázsból indulva) nem jelentkezett. Most télen majd kiderül, hogy megvan-e még a hiba. (az elõzõ tél nem volt vmi komoly ugyebár) :hmm:

Az egész futómû zörög kockaköves úton, ezt már a nulladik km-tõl csinálja, ezt is megnézettem, ez is normális. Ezek után már félve mentem oda a rossz vezérmûlánccal, de az legalább tényleg rossz volt, így megnyugodtam, hogy nem én vagyok a hülye.  :faradt:

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10497 Dátum: 2007.10.19 18:41:48 »
Corolla 1.4 D4D 2007, tapasztalat (~300 km):
Nehéz volt megtalálni egy kompromisszumos üléspozíciót, a kuplung nagyon hosszú úton jár, ezáltal hogy felengedett kuplungnál ne érje a combom a kormánykereket, eléggé hátra kellett tolni az ülést. Ekkor viszont kinyomott kuplungnál már nagyon ki kell nyújtani a lábat. Egy kicsit játszottam még az ülésmagassággla meg a támlával, míg végül találtam egy elfogadható pozíciót. A háttámla fokozatai túl nagyok nekem pont két állás között lenne kényelmes. Mögöttem nem igazén maradt túl sok hely.
A vezetõajtón a könyöklõ túl mélyre került, nekem nem kényelmes, a két ülés közötti jó.
A mûszerek leolvashatósága nekem nehézkes egy kicsit, a km eosztások túl sûrûre sikeredtek, ehhez képest a mutató túl rövid.
A mûszerfalban zörög valami (3 hetes autó).
Nagyon elbaltázott megoldás, hogy a csomagtartó csak bentrõl nyitható, ráadásul nincs rajta fogantyú a lezáráshoz.
A futómû okés, csendes, eléggé feszes, de nem kényelmetlen. A kormányzás is rendben van. A kormány fogása kellemes.
A motor nagy csalódás: városi használtaban nagyon dízeles, leginkább egy viszonylag szigetelt Transithoz hasolnít (ez negatív kritika akart lenni). Amikor az Aurisban és az elõzõ Corollában próbáltam ezt a motort, nem volt ennyire kerregõ. Melegen sem csendesedik. Igazából 70-115 között kellemes, ekkor már nem dízeles és még nem is hangos. 130 felett erõsen nõ a belsõ zaj, csak emelt hangon lehet beszégetni. Városban egyébként gyorsításkor a legbrutálisabb a dízel-kereplés. Az erejétõl nem voltam elájulva, ahol számottevõen jobban megy, mint az 1.4 benzin, az a 100-130 visszagyorsítás autopályán, illetve ugyanezen tartományban enyhébb emelkedõn. Alul van egy tartomány, ahol gázadásra nem történik semmi, de ezt még nem figyeltem meg számszerûen. 145-nél 3400-at forog.
A váltója nekem tetszik, az jól eltalált, pontos.
A csomagtartó jó nagy, két kisbõrönd és egy sporttáska elkottyant benne.
A lámpái jók, a tompítot is elég masszívan világítja meg a kocsi elõtti területet. A refit még nem tudtam kipróbálni.
A vezetõoldali ablaknál mintha süvítene valami.
A rádió hangzása városban elég jó, autópályán a mélyek hiánya szembetûnõ. MP3-at hallgattam végig. Arra nem jöttem rá, hogy rá lehet-e venni arra, hogy a számok hosszú címét hogyan lehet görgetni a kijelzõn. A rádió kijelzõjét csinálhatták volna egy kicsit nagyobbra (ez nem a digitklímás kivitel), hogy több infó ráférjen. A mûszerekbe integrált multifunkciós kijelzõ nehezen használható, sok idõbe telik, mire az ember körbelépteti az infót.
Az eddigi átlag 5.4, ez szerintem jó érték egy bejáratás alatt lévõ céges autónál. Eger oda-vissza alatt két egységgel csökkent az üa szint.
A vízhõfok-jelzõ értelmezése még nem teljesen világos: melyik egységnél tekinthetõ üzemmelegnek? Kár, hogy minden borostyánsárga. Amúgy sokkal nehezebben melegszik be, mint a benzines.
Egyelõre ennyi tapasztalatom van, majd még jövõ héten is nálam lesz 4 napig  :kacsint:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10498 Dátum: 2007.10.20 00:05:57 »
Nemtudom abban mennyi kilométer van, de az enyémben is kb az 5000. után lett használható az 1500rpm alatti tartomány.

-nyugis autókázásnál 1000-1100-ról indulva, 1500-1700-ig pörgetve lehet használni, ezt az elsõ kilómétereken nagyon nem szerette.
-dinamikusabb használatkor arra kell figyelni, hogy 1500-tól tölt  a  turbo, tehát em praktikus az alá engedni a fordulatot.
-hameg menni kell, akkor 3500-4000-ig ellehet forgatni
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10499 Dátum: 2007.10.20 00:57:19 »
Idézetet írta: "whis"
145-nél 3400-at forog.


 :mivan: Nekem 200-nál forog ennyit. Jó rövid váltót kapott... Furcsa, hogy ilyen hangosnak tartod, az enyém egyáltalán nem az, sõt, kimondottan csendes, és ha hangja van, az sem kerregõs (legalábbis melegen). Bár az is lehet, hogy ez jobban le van szigetelve, nemtudom... Mindenesetre az az 5,4 liter szerintm kárpótol sokmindenért  :kacsint:
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT