Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030574 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10470 Dátum: 2007.10.06 15:41:29 »
Idézetet írta: "Francois"
Üdvözlet Mindenkinek!

Azt szeretném kérdezni, hogy az 1996-97. körüli Corollákról igaz-e, miszerint a belsõ terük kisebb mondjuk az 1. generációs Yarisokénál.

Sokfajta Toyotát vezettem már hosszabb-rövidebb ideig (Yaris 1. gen., Corolla 6. gen., Carina E, Camry 1. gen., Hiace 2-3. gen.), de pont a szóban forgó Corolla 5. generációst még nem, ezért nincs saját tapasztalatom benne.   Fõként a kombi változat méretei érdekelnek, mert nem tudom, csak a csomagtartóban van-e különbség, valahogy magasabbnak is tûnnek a többinél.
 :toy:


Nekem volt ilyen sedanban. 4 175 körüli ember kényelmesen elfért benne, 5 is, befért, de vállban szorított az autó. Ha vezettél 6. generációst (nekem is olyan van most), annál tágabb valamivel a belsõ tér az 5. verzióban (E10)

Amúgy összehasonlítottam anyám 206-osával, illetve apám új Fiestájával, és kb. hasonló méretû belsõ terük volt. Szerintem a Yaris 1 belsõ tere max lábtérben lehet picit nagyobb, ha a hátsó ülést leghátulra tolod. De használható csomagtartó méret esetén tuti nem nagyobb a Corollánál.

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Re: Hí All!
« Válasz #10471 Dátum: 2007.10.06 19:06:03 »
Idézetet írta: Szuti
Idézetet írta: Blasius78
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Blasius78"


Szóval mi csöröghet még egy mozgó kocsiban gázadásra?




Majdnem biztos hogy tudom a választ.Jövõhéten viszem a kocsit kicserélik a vezérmúszíjfeszítõt.Az emilfreynél a szerelõsrác amikor mentünk észrevette hogy csörög alacsony fordulatnál nálam 1500 körül hirtelen gázadásnál.Azt mondta hogy az ottani sales srácnak is hasonlóképpen kellett cserélni ugyanezt pár hónapja.Remélem segítettem.


Köszi a segítséget! Ezzel, meg a másik kapott tippel, a flexicsõvel nyitok a szerelõnél, remélem a kettõ közül lesz valamelyik. Mondjuk nekem kb. 8000 km-el és 11 hónappal ezelõtt cserélték a vezérmûszíjjat és a görgõket Kiskõrösön. Van remény szerinted, hogy gariban megcsinálják? Ha nem, kb. milyen összeg a javítás?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10472 Dátum: 2007.10.08 12:28:22 »
Na sikerült végre lefotóznom a betuszkolt magnómat.  :pofa:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

És egy pici leírás a szombat délután és estérõl az autóval kapcsolatban.
         

Francois

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10473 Dátum: 2007.10.09 12:06:39 »
Idézetet írta: "Blasius78"
Nekem volt ilyen sedanban. 4 175 körüli ember kényelmesen elfért benne, 5 is, befért, de vállban szorított az autó. Ha vezettél 6. generációst (nekem is olyan van most), annál tágabb valamivel a belsõ tér az 5. verzióban (E10)

Amúgy összehasonlítottam anyám 206-osával, illetve apám új Fiestájával, és kb. hasonló méretû belsõ terük volt. Szerintem a Yaris 1 belsõ tere max lábtérben lehet picit nagyobb, ha a hátsó ülést leghátulra tolod. De használható csomagtartó méret esetén tuti nem nagyobb a Corollánál.


Köszi az infót!  Azért, hogy pontosítsunk, az 5. generációs Corolla (E10 ?) a kereklámpás volt, ugye?  Illetve ha jól tudom, akkor ennek volt egy módosított változata, már egyben lévõ elsõ lámpákkal, ami mûszakilag azonban nem volt más.  Ez volna az E11?  Vagy tévedek?  Mert amit én vezettem, az már a 2002. után gyártott modell volt és a tulaja nevezte 6. generációsnak.  Bocsi az újabb kérdésekért, de ezekkel nem vagyok teljesen tisztában.
 :toy:
Francois
Toyota Carina E Wagon 1.6 XLi 1996.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10474 Dátum: 2007.10.09 12:47:47 »
Az E10-es volt a csíklámpás (1997-igy gyártották), az E11-es a kereklámpás, illetve ennek ráncfelvarrott változata, ami már VVT-i motors volt. Ezeket 1997-2000-2002-ig gyártották. A most kifutott modell volt az E12, a jelenlegi Corolla/Auris pedig E15 kód alatt fut. (E13 tudtommal nincs, E14 pedig a kizárólag japánban futó Toyota Fielder.)
 :kacsint:

Francois

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10475 Dátum: 2007.10.09 13:59:06 »
Idézetet írta: "Misi"
Az E10-es volt a csíklámpás (1997-igy gyártották), az E11-es a kereklámpás, illetve ennek ráncfelvarrott változata, ami már VVT-i motors volt. Ezeket 1997-2000-2002-ig gyártották. A most kifutott modell volt az E12, a jelenlegi Corolla/Auris pedig E15 kód alatt fut. (E13 tudtommal nincs, E14 pedig a kizárólag japánban futó Toyota Fielder.)
 :kacsint:


Köszönöm, most már minden világos!  Lassan képbe kerülök, mint Monalisa.   :nagymosoly:
 :toy:
Francois
Toyota Carina E Wagon 1.6 XLi 1996.

DM74

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Toyota Corolla 2006 1.4 HB Sol+
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10476 Dátum: 2007.10.12 12:04:33 »
Sziasztok,

2 dolog:

a)
Ma reggel munkába menet  :vezetes:  azon tûnõdtem el, hogy a bézs belsejû E12-es kocsimban hogyan mutatna, ha a középkonzol és az ajtók ezüst részeit valamilyen szép fabetétre cserélném.

Hallott már valaki ilyen megoldásról? Gyártanak valahol ilyen betéteket? És egyáltalán ha valaki látott már ilyet, akkor nagyon gagyi a kinézet, vagy esetleg feldobja a belsejét? (nem mintha bármi panaszom lenne, sokszor percekig ülök benne vagy állok mellette és gyönyörködöm)

b)
Ismer valaki olyan céget, akik nem túl drágán de szépen tudnak bézs belsejû kocsit kitisztítani?? Én vettem egy kárpittisztítót, de az a folt amit az ülésen hagyott rosszabb lett, mint amit el akartam tüntetni. Pedig elõtte kipróbáltam a gumiszõnyeg alatt, de ott nem látszott, hogy baj lesz az ülésen. Mindenesetre ráébredtem, hogy inkább fizetnék érte, de akkor már ragyogjon belülrõl.

Köszi!
Azt értem, hogy gőzgép, de mi hajtja????

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10477 Dátum: 2007.10.12 20:14:20 »
Idézetet írta: "Jurci"
Sziasztok,
Ma reggel munkába menet  :vezetes:  azon tûnõdtem el, hogy a bézs belsejû E12-es kocsimban hogyan mutatna, ha a középkonzol és az ajtók ezüst részeit valamilyen szép fabetétre cserélném.

Hallott már valaki ilyen megoldásról? Gyártanak valahol ilyen betéteket? És egyáltalán ha valaki látott már ilyet, akkor nagyon gagyi a kinézet, vagy esetleg feldobja a belsejét? (nem mintha bármi panaszom lenne, sokszor percekig ülök benne vagy állok mellette és gyönyörködöm)

Köszi!


Létezett ilyen variáció, legalábbis külföldön tuti volt, néztem anno ilyen szürkeimport Corit, nekem nem tetszett az a mûanyagfa :kacsint:   az ezüst betét sztem tök jól néz ki, a bézzsel is...

Persze szubjektív.

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10478 Dátum: 2007.10.13 10:29:42 »
Két hozzászólás a népítéletrõl :arrow:  ennél nemtom mirõl beszél :hmm:  hogy kényelmetlen a 180centivel meg hogy nõi autó :banging:  a másik meg az utolsó bekezdésig (hibalista) tetszett... :|  :szemforgat:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10722
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10479 Dátum: 2007.10.13 11:55:11 »
Idézetet írta: "Peti500"
a másik meg az utolsó bekezdésig (hibalista) tetszett... :|  :szemforgat:


És természetesen a következõ autója egy VW konszernbõl származó "csoda" lesz.  :kacag:  :rohog:
Meg vicces, ahogy a számokat bûvöli. 30e km-rõl beszél, aztán pedig beírja, hogy csak 15e km-et vezette.  :lol:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10480 Dátum: 2007.10.13 12:18:34 »
Idézetet írta: "Xtrem"

És természetesen a következõ autója egy VW konszernbõl származó "csoda" lesz.  :kacag:  :rohog:
Meg vicces, ahogy a számokat bûvöli. 30e km-rõl beszél, aztán pedig beírja, hogy csak 15e km-et vezette.  :lol:


Amiket az elején ír, ha ironikusan is de igaz, a fék alulméretezett, a hátsó futómû kriminális, a váltónak nem mindig van kedve sportolni, utána viszont már kicsit szõrszálhasogatós, továbbá írja hogy évi30ból csak1000 sportos, a TS-be pont az a szép :nana:  ha nem pörgeted "nem megy" :D  tehát anyu is nyugodtan használhatja, ellenben egy turbós autót... :roll: (1.8as turbós fauvét amúgy se vennék soha :? )

Engem a végén azaz otthoni csere nem megoldható ezért állni, várni kell kicsit szíven ütött :|  amúgy nem lett volna rossz... :wink:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10481 Dátum: 2007.10.13 12:25:05 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Jurci"
Sziasztok,
Ma reggel munkába menet  :vezetes:  azon tûnõdtem el, hogy a bézs belsejû E12-es kocsimban hogyan mutatna, ha a középkonzol és az ajtók ezüst részeit valamilyen szép fabetétre cserélném.

Hallott már valaki ilyen megoldásról? Gyártanak valahol ilyen betéteket? És egyáltalán ha valaki látott már ilyet, akkor nagyon gagyi a kinézet, vagy esetleg feldobja a belsejét? (nem mintha bármi panaszom lenne, sokszor percekig ülök benne vagy állok mellette és gyönyörködöm)

Köszi!


Létezett ilyen variáció, legalábbis külföldön tuti volt, néztem anno ilyen szürkeimport Corit, nekem nem tetszett az a mûanyagfa :kacsint:   az ezüst betét sztem tök jól néz ki, a bézzsel is...

Persze szubjektív.


Nyugatabbra biztosan volt bézs/fabetét kombináció. Pár hónapja láttam itt Pécsett egy facelift elõtti E12-est, rendszámából ítélve import. Piros fényezés, ízléses 16-os alufelnik, bézs belsõ, fabetét. Nagyon elegánsan mutatott :10:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10482 Dátum: 2007.10.13 12:27:30 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Nyugatabbra biztosan volt bézs/fabetét kombináció. Pár hónapja láttam itt Pécsett egy facelift elõtti E12-est, rendszámából ítélve import. Piros fényezés, ízléses 16-os alufelnik, bézs belsõ, fabetét. Nagyon elegánsan mutatott :10:


Elegánsnak, tényleg elegáns, de sztem nem passzentos az E12-höz.......

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10483 Dátum: 2007.10.13 12:33:30 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Xtrem"

És természetesen a következõ autója egy VW konszernbõl származó "csoda" lesz.  :kacag:  :rohog:
Meg vicces, ahogy a számokat bûvöli. 30e km-rõl beszél, aztán pedig beírja, hogy csak 15e km-et vezette.  :lol:


Amiket az elején ír, ha ironikusan is de igaz, a fék alulméretezett, a hátsó futómû kriminális, a váltónak nem mindig van kedve sportolni, utána viszont már kicsit szõrszálhasogatós, továbbá írja hogy évi30ból csak1000 sportos, a TS-be pont az a szép :nana:  ha nem pörgeted "nem megy" :D  tehát anyu is nyugodtan használhatja, ellenben egy turbós autót... :roll: (1.8as turbós fauvét amúgy se vennék soha :? )

Engem a végén azaz otthoni csere nem megoldható ezért állni, várni kell kicsit szíven ütött :|  amúgy nem lett volna rossz... :wink:


Sztem nem a lehúzás volt a szándéka, nekem ez õszinte kritikának tûnt. Mondjuk helyenként olyasmiket kritizál, amik természetesek ebben a kategóriában (pl. szimpla középkonzol), dehát na bumm. Izzót cserélni meg nyilván azért nem tud, mert ügyetlen :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10484 Dátum: 2007.10.13 12:35:47 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Palaczk"


Nyugatabbra biztosan volt bézs/fabetét kombináció. Pár hónapja láttam itt Pécsett egy facelift elõtti E12-est, rendszámából ítélve import. Piros fényezés, ízléses 16-os alufelnik, bézs belsõ, fabetét. Nagyon elegánsan mutatott :10:


Elegánsnak, tényleg elegáns, de sztem nem passzentos az E12-höz.......


A bézs belsõhöz miért ne? Az eleve konzervatív-elegáns benyomást kelt, megy hozzá a fa. Az E12 belsõ formavilág pedig van elég visszafogott ahhoz, hogy ne üssék egymást a fabetéttel. Nekem kimondottan tetszett. Ízlés dolga.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )