Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030583 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10440 Dátum: 2007.09.24 13:11:30 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Blasius78"
Kicserélték az alapjárati motort potom 90 ezerért, de nem lett jobb.
A problémát végül a lambdaszonda cseréje oldotta meg, amit bontóban vettem egy tizesért. Azóta jó. Mivel valszeg az alapjárati motoromat feleslegesen cserélték, így van egy jó alapjárati motorom...


Miért nem adtad+kérted vissza a pénzed ha nem az volt a hibás alkatrész???
Nekem ugyanezt eljátszották szintén egy ilyen többtízezres alkatrésszel, majdnem pereskedés lett belõle... :robbanfej:


Az volt a gond, hogy a szerelõ szerint a lambda IS rossz volt, meg az alapjárati motor is. Szerintem kamuzott, de a francnak volt kedve igazságügyi szakértõt bérelni, egy valag pénzt kifizetni a pereskedésre, így hagytam az egészet a fenébe. De többet azért nem megyek az Emil Freyhez ezek után.:)

Van nekem is egy problémám, de nem jutok elõbbre vele: Elinduláskor 2-3 ezres fordulatnál csörög valami a kocsi elejénél, olyan fémes/porcelános csörgés. Rossz úton alapjáraton gurulva, és álló helyzetben túráztatott motornál nem csinálja, tehát nem valami elszabadult fém alkatrész lifeg a kocsi alján. Meg néha csinálja 50-nél is 4-esben, ha gázt adok. Mi a frász lehet ez? Arra gondoltam, nem lehet-e a katalizátor kerámiájának a törése, és ez csörög.

Félek, hogy ha elviszem szervízbe, kicseréltetik velem "a fél autót", mire megoldódik a hiba.

Szóval mi csöröghet még egy mozgó kocsiban gázadásra?

mizo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10441 Dátum: 2007.09.24 13:47:17 »
Idézetet írta: "mykos"
Szóval amíg nem állsz vele 5-10másodpercet amikor meleg a motor addig nem fogja visszahúzni-folyamatos dugóban kicsit idegesítõ..nálam legalábbis így van :roll:

Hm...ebben lehet valami. Azt hiszem, nálam is hasonlóképpen történik a dolog. Bár most pár hétig nem tudom megfigyelni, mert egy - OFF: 1.8 H astra kombival  :elkeseredett: járok - rettenetes ...

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10442 Dátum: 2007.09.24 20:01:19 »
Idézetet írta: "Blasius78"
Van nekem is egy problémám, de nem jutok elõbbre vele: Elinduláskor 2-3 ezres fordulatnál csörög valami a kocsi elejénél, olyan fémes/porcelános csörgés. Rossz úton alapjáraton gurulva, és álló helyzetben túráztatott motornál nem csinálja, tehát nem valami elszabadult fém alkatrész lifeg a kocsi alján. Meg néha csinálja 50-nél is 4-esben, ha gázt adok. Mi a frász lehet ez? Arra gondoltam, nem lehet-e a katalizátor kerámiájának a törése, és ez csörög.

Félek, hogy ha elviszem szervízbe, kicseréltetik velem "a fél autót", mire megoldódik a hiba.

Szóval mi csöröghet még egy mozgó kocsiban gázadásra?
Ha terhelésre csörög, akkor flexicsõ talán. Nekem is elkezdte már sajna.
Laco 73 :D

Dzso bácsi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 379
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10443 Dátum: 2007.09.25 13:27:26 »
Sorry, hogy nem tudok linkelni...

A hétvégén ilyen autót is láttam.
(Ez Corolla nem?).
Mindenkinek kénye kedve szerint kívánom, hogy saját autója is lehetöleg ilyen szép kort élhessen meg mint, a linkelt egyed...
http://skodaklub.racingnet.hu/galeria/590/35400.jpg
http://skodaklub.racingnet.hu/galeria/590/35401.jpg
üdv,
Dzso bá, az offos
(+ Carinásos)
böszme pijos degusztátorkám...

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10444 Dátum: 2007.09.25 21:02:25 »
Szerintetek lehetséges az, hogy kuplungszerkezet cseréjekor vmit buherálnak a kormánnyak is? Tegnap vettem észre vidéki úton, hogy egyenes menetben az eddig cövekegyenes kormányom kicsit jobbra áll és ez zavar... :robbanfej:
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10445 Dátum: 2007.09.25 21:20:06 »
Idézetet írta: "Dzso bácsi"
Sorry, hogy nem tudok linkelni...

A hétvégén ilyen autót is láttam.
(Ez Corolla nem?).
Mindenkinek kénye kedve szerint kívánom, hogy saját autója is lehetöleg ilyen szép kort élhessen meg mint, a linkelt egyed...
http://skodaklub.racingnet.hu/galeria/590/35400.jpg
http://skodaklub.racingnet.hu/galeria/590/35401.jpg
üdv,
Dzso bá, az offos
(+ Carinásos)


Ez egy 1972-es Toyota Corona Mark II Coupe. 1858 ccm, 87LE (Csak 1 évig futott ez a karosszária változat)
Ritka gyönyörû állapotban... (Még ha nem is teljesen eredeti állapotban. A tükör az eredetin a sárvédõn van, az oldalán és a küszöbökön pedig króm díszcsík volt, itt csak ez utóbbi látszik De azért így is kéne...)

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10446 Dátum: 2007.09.26 09:10:35 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Blasius78"
Van nekem is egy problémám, de nem jutok elõbbre vele: Elinduláskor 2-3 ezres fordulatnál csörög valami a kocsi elejénél, olyan fémes/porcelános csörgés. Rossz úton alapjáraton gurulva, és álló helyzetben túráztatott motornál nem csinálja, tehát nem valami elszabadult fém alkatrész lifeg a kocsi alján. Meg néha csinálja 50-nél is 4-esben, ha gázt adok. Mi a frász lehet ez? Arra gondoltam, nem lehet-e a katalizátor kerámiájának a törése, és ez csörög.

Félek, hogy ha elviszem szervízbe, kicseréltetik velem "a fél autót", mire megoldódik a hiba.

Szóval mi csöröghet még egy mozgó kocsiban gázadásra?
Ha terhelésre csörög, akkor flexicsõ talán. Nekem is elkezdte már sajna.


Flexicsõ? Mit köt össze mivel? Drága cserélni? Merre kell keresni a motortérben?

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10447 Dátum: 2007.09.26 19:35:11 »
Flexi csõ, lehet, hogy hülyeséget mondok, de a leömlõ, és a kipufogó találkozásánál van. A célja, hogy a moci rezonanciája nem terjedjen át a kipuffra. 10e forint anyagköltség, max ugyanennyi munka. Mindenesetre kérdezd meg mástól is, mert lehet, hogy nem ez adja a hangot, csak tudom, hogy Carinán ez típusbetegség, 10 évente kiújul :D
Laco 73 :D

TZoli

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10448 Dátum: 2007.09.26 20:01:59 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Szerintetek lehetséges az, hogy kuplungszerkezet cseréjekor vmit buherálnak a kormánnyak is? Tegnap vettem észre vidéki úton, hogy egyenes menetben az eddig cövekegyenes kormányom kicsit jobbra áll és ez zavar... :robbanfej:


Szerintem nem kell hozzányúlni a kormánymûhöz váltólevételnél.
Miért kellett a kuplungodat cserélni?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10449 Dátum: 2007.09.26 21:37:04 »
Idézetet írta: "TZoli"
Idézetet írta: "Kgabe"
Szerintetek lehetséges az, hogy kuplungszerkezet cseréjekor vmit buherálnak a kormánnyak is? Tegnap vettem észre vidéki úton, hogy egyenes menetben az eddig cövekegyenes kormányom kicsit jobbra áll és ez zavar... :robbanfej:


Szerintem nem kell hozzányúlni a kormánymûhöz váltólevételnél.
Miért kellett a kuplungodat cserélni?

Volt egy fura nyenyeré hangja. Részletek a T-Maxos topicban.
Amúgy egyre zavaróbb a dolog (bár nem változik). Egyenes kormánnyal egész jó kis íveket lehet rajzolni. Pedig nem volt se kátyú, se ilyesmi... :hmm
Gabe 254.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10450 Dátum: 2007.09.26 22:07:29 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Idézetet írta: "TZoli"
Idézetet írta: "Kgabe"
Szerintetek lehetséges az, hogy kuplungszerkezet cseréjekor vmit buherálnak a kormánnyak is? Tegnap vettem észre vidéki úton, hogy egyenes menetben az eddig cövekegyenes kormányom kicsit jobbra áll és ez zavar... :robbanfej:


Szerintem nem kell hozzányúlni a kormánymûhöz váltólevételnél.
Miért kellett a kuplungodat cserélni?

Volt egy fura nyenyeré hangja. Részletek a T-Maxos topicban.
Amúgy egyre zavaróbb a dolog (bár nem változik). Egyenes kormánnyal egész jó kis íveket lehet rajzolni. Pedig nem volt se kátyú, se ilyesmi... :hmm


Menj vissza oda ahol a kuplungcserét csinálták. Egy váltó levételekor a minimum, hogy az alsó gömbfejeknél lekötik a lengõkart a csonkállványtól, hisz így lehet kihúzni a féltengelyeket. Tehát valamilyen szinten meg van bontva a futómû. Egy futómûállítással orvosolható...
Xanyi

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10451 Dátum: 2007.09.26 22:10:46 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézetet írta: "Kgabe"
Idézetet írta: "TZoli"
Idézetet írta: "Kgabe"
Szerintetek lehetséges az, hogy kuplungszerkezet cseréjekor vmit buherálnak a kormánnyak is? Tegnap vettem észre vidéki úton, hogy egyenes menetben az eddig cövekegyenes kormányom kicsit jobbra áll és ez zavar... :robbanfej:


Szerintem nem kell hozzányúlni a kormánymûhöz váltólevételnél.
Miért kellett a kuplungodat cserélni?

Volt egy fura nyenyeré hangja. Részletek a T-Maxos topicban.
Amúgy egyre zavaróbb a dolog (bár nem változik). Egyenes kormánnyal egész jó kis íveket lehet rajzolni. Pedig nem volt se kátyú, se ilyesmi... :hmm


Menj vissza oda ahol a kuplungcserét csinálták. Egy váltó levételekor a minimum, hogy az alsó gömbfejeknél lekötik a lengõkart a csonkállványtól, hisz így lehet kihúzni a féltengelyeket. Tehát valamilyen szinten meg van bontva a futómû. Egy futómûállítással orvosolható...

Én is ilyesmire gondoltam. Köszi!
Gabe 254.

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10452 Dátum: 2007.09.27 11:56:16 »
Idézetet írta: "KLaco"
Flexi csõ, lehet, hogy hülyeséget mondok, de a leömlõ, és a kipufogó találkozásánál van. A célja, hogy a moci rezonanciája nem terjedjen át a kipuffra. 10e forint anyagköltség, max ugyanennyi munka. Mindenesetre kérdezd meg mástól is, mert lehet, hogy nem ez adja a hangot, csak tudom, hogy Carinán ez típusbetegség, 10 évente kiújul :D


Köszi szépen, most már tudom merre kerestessem elõször a szerelõvel a hibás alkatrészt.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10453 Dátum: 2007.09.28 13:03:22 »
a flexicsö a leömlön van. a sorrend: leömlö-kozépsö csõ- dob
a leömlö a legdrágább kompletten 40e körül van.
gyakran flexxel lekapják a leömlöröl a flexicsövet és ráheggesztenek egy másikat.
ezt gyakran gányul csinálják meg.  nem kell elkapkodni a flexicsö cserét. nekem is tiszta rohadt de simán átment 3 napja a zöldkártyán.  ne cseréltesd ki habókra mert drága és nem biztos h ez abaj.
nem beszálve a lambdaszonda meg kat. meg  ilyen modern dolgokról
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10454 Dátum: 2007.10.02 19:10:45 »
Megtörtént az elsõ mûszaki hiba :wink:  
Kiégett az elakadásjelzõ izzója, aztán az A/C, aztán a páramentesítõ :o  ez így 3nap alatt, 120forintért vettem új izzókat, aztán csere... :vag2: