Kicserélték az alapjárati motort potom 90 ezerért, de nem lett jobb.
A problémát végül a lambdaszonda cseréje oldotta meg, amit bontóban vettem egy tizesért. Azóta jó. Mivel valszeg az alapjárati motoromat feleslegesen cserélték, így van egy jó alapjárati motorom...
Miért nem adtad+kérted vissza a pénzed ha nem az volt a hibás alkatrész???
Nekem ugyanezt eljátszották szintén egy ilyen többtízezres alkatrésszel, majdnem pereskedés lett belõle... :robbanfej:
Az volt a gond, hogy a szerelõ szerint a lambda IS rossz volt, meg az alapjárati motor is. Szerintem kamuzott, de a francnak volt kedve igazságügyi szakértõt bérelni, egy valag pénzt kifizetni a pereskedésre, így hagytam az egészet a fenébe. De többet azért nem megyek az Emil Freyhez ezek után.
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Van nekem is egy problémám, de nem jutok elõbbre vele: Elinduláskor 2-3 ezres fordulatnál csörög valami a kocsi elejénél, olyan fémes/porcelános csörgés. Rossz úton alapjáraton gurulva, és álló helyzetben túráztatott motornál nem csinálja, tehát nem valami elszabadult fém alkatrész lifeg a kocsi alján. Meg néha csinálja 50-nél is 4-esben, ha gázt adok. Mi a frász lehet ez? Arra gondoltam, nem lehet-e a katalizátor kerámiájának a törése, és ez csörög.
Félek, hogy ha elviszem szervízbe, kicseréltetik velem "a fél autót", mire megoldódik a hiba.
Szóval mi csöröghet még egy mozgó kocsiban gázadásra?