Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030639 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

advanced

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10425 Dátum: 2007.09.10 22:37:16 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Szerintem a japán autók között a Lexus a király :wink:  :D ...


Ha azt mondod Lexus, en azt mondom ACURA !!! :idea:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10426 Dátum: 2007.09.11 00:00:18 »
Idézetet írta: "advanced"
Idézetet írta: "Palaczk"
Szerintem a japán autók között a Lexus a király :wink:  :D ...


Ha azt mondod Lexus, en azt mondom ACURA !!! :idea:


Van az Acurának olyan modellje, ami azonos szinten van az új Lexus LS-el ;) ? Ezen kívül, V12-es autót is egyedül a Toyota gyárt a japánok közül.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10722
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10427 Dátum: 2007.09.11 10:22:47 »
No meg a terepjáró kínálatot elnézve a Pajeron és a Patrolon kívûl nem igazán jut eszembe egyéb japó modell, ami a köztudatban is benne lenne, és tudtommal a Land Cruiser 100-as az egyetlen, amiben még megtalálható a V8-as benzines.

No de nem OFFolok többet.  :kacsint:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10428 Dátum: 2007.09.11 20:32:27 »
Idézetet írta: "Xtrem"
No meg a terepjáró kínálatot elnézve a Pajeron és a Patrolon kívûl nem igazán jut eszembe egyéb japó modell, ami a köztudatban is benne lenne, és tudtommal a Land Cruiser 100-as az egyetlen, amiben még megtalálható a V8-as benzines.

No de nem OFFolok többet.  :kacsint:


Januártól megint lesz 100-as Landi....
 :nagymosoly:

Zsoci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10429 Dátum: 2007.09.12 13:34:25 »
Sziasztok!

A következõ érdekes jelenséget vettem észre a ))-es corollámon: ritkán de elõfordul hogy amíg piroson állok elõször normális alapjáraton van a kocsi aztán egyszercsak ledobja a forudlatot egészen 500-ra és elkezd remegni az egész autó. Ekkor adok egy gázfroccsöt és máris minden ok. Hideg motorral ilyet sosem játszik.
Mi lehet az oka? kicsit zavaró amikor az egész autó elkezd rázkódni mint egy ifa, és ennyire leesik a fordulat...  én az alapjárati motorra tippelek, tisztítani kellene ilyesmi... esetleg tapasztalt már valaki ilyesmit?
orolla '99 + Astra '07 meg hamarosan kétkerekû is...

blacky

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Corolla '98 fordulatszám és hõfok
« Válasz #10430 Dátum: 2007.09.13 22:36:48 »
Sziasztok!

Lassan három hónapja egy '98-as 1.4-es (4E-Fe) Corolla tulaj vagyok. Bemelegedett motornál alapjáraton remeg egy kicsit az egész autó. Én motortartó gumibakra gyanaxom, de nem lehet az, hogy esetleg az alapjárat alacsony? Nincs a kocsiban fordulatszámmérõ sajnos :cry: . Nem tudja valaki, hogy hogyan lehet esetleg az alapjáratot állítani, vagy érdemes-e egyáltalán a fordulatban keresni a problémát? Másik dolog, hogy mostanság, hogy bejött a kicsit hidegebb idõ, ha városon kívül megyek, akkor a motor hõmérséklete a mérõmûszer alsó negyede és fele között mozog. Ha huzamosabb ideig olyan 80-90-nel megyek 5.-ben (asszem olyan 10 fok alatt volt az egyik este), akkor az alsó negyede körül van, ha viszont városban használom, akkor a felénél. Ez ugye, ha probléma, akkor a bibi a termosztát körül keresendõ...?  :hmm:

Köszi a válaszokat!
oyota Corolla 1998

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10431 Dátum: 2007.09.14 11:26:38 »
Ha jól rémlik, akkor szembe állsz a motorral, és jobb oldalt, hátul van egy fekete kis mûanyag, ami takarja a csavart, azzal lehet állítani, hang alapján.
A termosztát cserés, szerencsére nem 1 nagy költség, de nem tesz jót a mocinak, ha így közlekedsz, mert nem melegszik fel, többet fogyaszt, rosszabb a károsanyag kibocsátás...
Laco 73 :D

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10432 Dátum: 2007.09.14 13:11:48 »
Én a termosztát cserével kezdeném. Lehet, hogy az ingadozó vízhõmérséklet miatt változik az alapjáratod is.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10433 Dátum: 2007.09.17 22:02:02 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Az 1.4-eseken inkább ez a VVTi-rendszer szokott vacakolni (és nem csak az E11-eseken, és nem csak 2002-ig). Itt a Klubon belül, ha jól emlékszem, Whis korábbi (vagy mostani???) autóján is cserélni kellett.

Az elõzõn cseréltek mindenfélét (VVTi vezérlõ, lambda szonda, meg még valami), mire kiderült, hogy a fõtengelyen lévõ egyik szimering eresztett alacsony fordulaton és ez okozta a Check engine lámpa felgyulladását  :faradt: Persze mire ez kiderült, addig kicseréltek pár százezernyi értékû kütyüt, holott egy ezer Ft-os nagyságrendû vacak okozta a galibát  :elkeseredett:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10434 Dátum: 2007.09.20 16:10:03 »
Idézetet írta: "Zsoci"
Sziasztok!

A következõ érdekes jelenséget vettem észre a ))-es corollámon: ritkán de elõfordul hogy amíg piroson állok elõször normális alapjáraton van a kocsi aztán egyszercsak ledobja a forudlatot egészen 500-ra és elkezd remegni az egész autó. Ekkor adok egy gázfroccsöt és máris minden ok. Hideg motorral ilyet sosem játszik.
Mi lehet az oka? kicsit zavaró amikor az egész autó elkezd rázkódni mint egy ifa, és ennyire leesik a fordulat...  én az alapjárati motorra tippelek, tisztítani kellene ilyesmi... esetleg tapasztalt már valaki ilyesmit?


Nekem volt hasonló. Eleinte hideg motornál leesett az alapjárat, és lefulladt, meleg motornál jó volt. Utána kitisztították az alapjárati motort, akkor meleg motornál esett le a fordulat, és fulladt le néha a motor. Kicserélték az alapjárati motort potom 90 ezerért, de nem lett jobb.
A problémát végül a lambdaszonda cseréje oldotta meg, amit bontóban vettem egy tizesért. Azóta jó. Mivel valszeg az alapjárati motoromat feleslegesen cserélték, így van egy jó alapjárati motorom (csak meg kell találjam vhol a lakásban:). ha a tiéd 1,6-os, odaadhatom kipróbálni, az-e a rossz nálad.

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10435 Dátum: 2007.09.20 19:17:52 »
Idézetet írta: "Blasius78"
Kicserélték az alapjárati motort potom 90 ezerért, de nem lett jobb.
A problémát végül a lambdaszonda cseréje oldotta meg, amit bontóban vettem egy tizesért. Azóta jó. Mivel valszeg az alapjárati motoromat feleslegesen cserélték, így van egy jó alapjárati motorom...


Miért nem adtad+kérted vissza a pénzed ha nem az volt a hibás alkatrész???
Nekem ugyanezt eljátszották szintén egy ilyen többtízezres alkatrésszel, majdnem pereskedés lett belõle... :robbanfej:

mizo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re: Corolla '98 fordulatszám és hõfok
« Válasz #10436 Dátum: 2007.09.22 11:37:38 »
Idézetet írta: "blacky"
Sziasztok!

Lassan három hónapja egy '98-as 1.4-es (4E-Fe) Corolla tulaj vagyok. Bemelegedett motornál alapjáraton remeg egy kicsit az egész autó. Én motortartó gumibakra gyanaxom, de nem lehet az, hogy esetleg az alapjárat alacsony? Nincs a kocsiban fordulatszámmérõ sajnos :cry: . Nem tudja valaki, hogy hogyan lehet esetleg az alapjáratot állítani, vagy érdemes-e egyáltalán a fordulatban keresni a problémát? Másik dolog, hogy mostanság, hogy bejött a kicsit hidegebb idõ, ha városon kívül megyek, akkor a motor hõmérséklete a mérõmûszer alsó negyede és fele között mozog. Ha huzamosabb ideig olyan 80-90-nel megyek 5.-ben (asszem olyan 10 fok alatt volt az egyik este), akkor az alsó negyede körül van, ha viszont városban használom, akkor a felénél. Ez ugye, ha probléma, akkor a bibi a termosztát körül keresendõ...?  :hmm:

Köszi a válaszokat!

Nekem nem ennyire gázos a helyzet, de úgy tünik, mintha össze-vissza mûködne a szivató. Ha hidegen indítom be a kocsit, akkor olyan 1000-1100 körül ketyeg egészen addig, amíg fel nem melegszik. Ez gondolom rendben is van így. De van, hogy már a hõfokmérõ beállt szépen középre, meg már mentem is vele eleget, de még mindig nem veszi vissza 600 körülire az alapjáratot. Máskor pedig egybõl visszaveszi 600 körülire, ahogy felmelegedett a motor.
Végülis egyáltalán nem zavaró, mert nem pörgeti nagyon a motrot, nem ingadozik az alapjárat, nem esik le annyira, hogy picit is rángasson, csak furcsának találom. Lehet ez esetleg egy kezdõdõ hibának az elsõ jele?
Ha valakinek ismerõs a helyzet, vagy ért hozzá, akkor szívesen fogadom a hozzászólásokat, tanácsokat és megköszönöm, mert én nem nagyon vagyok tisztában az alapjáratot befolyásoló technikai részletekkel (lambda szonda...) sajnos...
Üdv,
Zoli

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Re: Corolla '98 fordulatszám és hõfok
« Válasz #10437 Dátum: 2007.09.22 12:51:37 »
Idézetet írta: "mizo"
Nekem nem ennyire gázos a helyzet, de úgy tünik, mintha össze-vissza mûködne a szivató.
Ebben az egészben az a szivató, hogy injektoros kocsiban nincs szivató  :!:  :kacsint: Nekem is volt ilyen alapjárat ingadozás, de nekem a 99%-át a levegõbeszívó csõ elrepedése okozta, valami koszt szívott be az a része a toroknak, ami az alapjárati levegõt vette volna. Ettõl elég érdekes, 2xxxrpm-es fordulaton ment, meg néha leengedte 800-ra, aztán föl. Most a tisztítás után jól mûxik, de az az 1% még mindig hiányzik. Régen, mikor jól ment, akkor 1200 volt a hideg alapjárat, és 700 körül melegen. Most 1500 hidegen, és 800 melegen. A meleg alapjáratot nem bánom, mert így nem remeg a kocsi legalább, viszont ami érdekes, hogy ha 100-nál kiteszem üresbe, akkor stabil 1000 az alapjárat, viszont ha megállok, akkor visszaveszi 800-ra. Szal sztem a lambda is döglõdik, ami egyébként oxigén szenzor, az enyémben legalábbis, mert nézte a szerelõ a robbantott ábrát. Átment zöldkártyán, szal nagy gond nem lehet vele, egyenlõre hagyom így, ahogy van. Ja és nekem E10-ben van ugyebár a 4E-FE  :kacsint:
Laco 73 :D

mizo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re: Corolla '98 fordulatszám és hõfok
« Válasz #10438 Dátum: 2007.09.22 13:33:59 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "mizo"
Nekem nem ennyire gázos a helyzet, de úgy tünik, mintha össze-vissza mûködne a szivató.
Ebben az egészben az a szivató, hogy injektoros kocsiban nincs szivató  :!:  :kacsint:

 :nagymosoly:  Hehe, mókás volt ez a szivatós dolog akkor  :nana:  Köszi a kiigazítást. Nekem ilyen szélsõséges és feltünõ ingadozást nem produkál, mint ahogy írtam is. Remélem, késõbb sem lesz belõle probléma...

mykos

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 82
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10439 Dátum: 2007.09.22 22:05:35 »
A hõfokmérõ középre állása nem a motor bemelegedését jelenti..az kb csak a termosztát kinyitását. -az olaj bemelegedése jóval késõbbre tehetõ.
Amikor visszahúzza ami ugye nagyban függ a külsõ hõmérséklettõl kb akkor melegedett be. Ha nem állok meg akkor nekem nem is húzza vissza, ha megállok és a féket is nyomom akkor van hogy még idõ elött visszahúzza, iylenkor még finoman remeg a motor, majd késõbb teljesen elmúlik mintha nem is járna. Szóval amíg nem állsz vele 5-10másodpercet amikor meleg a motor addig nem fogja visszahúzni-folyamatos dugóban kicsit idegesítõ..nálam legalábbis így van :roll:
AE111 Station Wagon 1,6 16i