Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6030679 alkalommal)

0 Felhasználó és 15 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10410 Dátum: 2007.09.09 01:34:30 »
Idézetet írta: "hgabor"
Olvastam Palaczk elõzõ írását, hogy már 2 dolog is elromlott nem túl régi corollájukon....én már elõrébb tartok:)...


Öröm olvasni az ilyen leírásokat :kormom: ...

A gond az, hogy jóbarátnémnak elõtte egy 91-es Volvo 440-ese volt. Most is az lenne az autója, ha egy idõ után nem kezdett volna gyakran elromlani. Meg akarta tartani határozatlan ideig, akár veterán koráig. Nem akart másik autót. De elkezdett a kocsi xarakodni, õ meg ezt nem tolerálja. Úgyhogy eladta, és -kimondottan a problémák esélyének minimalizálása céljából- vett egy új Toyotát. Mondanom sem kell, megintcsak azzal a szándékkal, hogy ez most aztán meglesz 10-12 évig vagy akár még tovább.

Na, ehhez kell az egészet viszonyítani :nana: ! Õ szerintem már iszonyat ki lenne akadva, ha 1.5 év alatt négyszer kellett volna javítani az autót. Nem ezért vette, nagyon-nagyon nem ezért vette.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

hgabor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10411 Dátum: 2007.09.09 13:30:38 »
Hát igen....kicsit nekem is elment a kedvem, mikor megtudtam az újabb (már 4-ik) hibát.....elõtte volt 2 swiftem, meg egy  G Astrám, újonnan vettem ezeket is, és egyikkel sem volt soha semmi bajom....mikor eljutottam oda, hogy végre lehet egy corollám, azt hittem ezzel sem lesz bajom....hát tévedtem, és nem kicsit csalódtam...ennyi erõvel nyugodtan vehettem volna olasz (persze nem Ferrari), vagy francia autót is...ismerõseim között van mindkettõbõl, egyiknek sincs semmi baja...hát én meg így jártam a megbízható Toyotával...egyébként imádom a kocsit, kategóriájában sztem nincs jobb, bárki bármit mond, csak a kis csomagtartójával b...szogatnak a kollégák, de nem érdekel...3an elférünk benne, az autó meg sokkal jobb, kényelmesebb mondjuk mint egy G vagy H Astra....csak kicsit ideges lettem már hogy 4szer vihetem szervizbe...persze amíg garis, addig nincs gond, csak órákat tölteni a szervizben sem kellemes, még ha nem is kerül semmibe...azt hiszem legkésõbb 3 éves korában lecserélõdik...úgy látszik ezzel most nem volt szerencsém.....

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10412 Dátum: 2007.09.09 15:48:55 »
Ami azt illeti, van miért aggódnunk nekünk is. Damoklész-kardok listája: turbófeltöltõ, vezérmûlánc, generátor, és persze az MMT-váltó, amit már javítottak egyszer, de ez nem jelent semmit, mint azt -többek közt- a Klubon belüli tapasztalatok is jelzik. Ez bõven elég lenne, sõt bõven sok, néggyel több a kelleténél :turelmetlen: ... Viszont arra végképp nem számítottam, hogy még ilyen kis hülyeségek is be fognak társulni, mint most ez a kürt :shock:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

hgabor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10413 Dátum: 2007.09.09 19:18:11 »
Hát igen....mikor olvastam milyen gondok szoktak lenni a d4d-val, akkor örültem, hogy nem azt vettem, fõleg nem MMT-vel....de reméljük nektek nagyobb szerencsétek lesz az autóval....nem is értem mi ez a nagy minõségi romlás a toyotánál...végre van annyi pénzem, hogy megvegyem, erre ez már rég nem az a toyota ami régen volt...mármint megbízhatóságban....mert amúgy minden nagyon tetszik benne, kényelem, csendesség....de ezezk a hibák nem hiányoztak...következõnek gondolkodom az Auris 2.0 d4d-n, nem tudom, azon is vannak hasonló hibák mint az 1,4 d4d-vel? Mert akkor inkább 1,6 benzinessel veszem...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10414 Dátum: 2007.09.09 19:26:55 »
Idézetet írta: "hgabor"
Hát igen....mikor olvastam milyen gondok szoktak lenni a d4d-val, akkor örültem, hogy nem azt vettem, fõleg nem MMT-vel....de reméljük nektek nagyobb szerencsétek lesz az autóval....nem is értem mi ez a nagy minõségi romlás a toyotánál...végre van annyi pénzem, hogy megvegyem, erre ez már rég nem az a toyota ami régen volt...mármint megbízhatóságban....mert amúgy minden nagyon tetszik benne, kényelem, csendesség....de ezezk a hibák nem hiányoztak...következõnek gondolkodom az Auris 2.0 d4d-n, nem tudom, azon is vannak hasonló hibák mint az 1,4 d4d-vel? Mert akkor inkább 1,6 benzinessel veszem...


Ácsi-ácsi! A romló megbízhatóság nem csak Toyota-jelenség, igazából minden autógyártót érint. Közhely, de továbbra is igaz, hogy a japánok megbízhatósága továbbra is jobb, mint a többi márkáé. Abszolút értelemben véve viszont romlik, ez tény. Ezek a mai autók összehasonlíthatatlanul bonyolultabb szerkezetek, mint akár a 10 évvel ezelõttiek - a még régebbiekrõl nem is beszélve. Emellett a gyártókat egyszerre terheli az újítási és spórolási kényszer. Ez a három dolog együtt törvényszerûen több meghibásodást okoz :| ...

"Nagy" romlásról egyébként nincs szó. Gyakoribbak a problémák, de nem nagyságrendnyi különbségekrõl beszélünk.

Ha jól tudom, a turbó-, vezérmûlánc- és generátor-problémák igazából csak az 1.4-es dízel Corollákat érintik. A kétliteres dízeleket nem, és a szintén 1.4-es, de még 75 lovas Yaris I-es dízeleket sem. A Yaris II dízelekkel nemtom mi a helyzet, de mivel azokban ugyanaz a 90 lovas változat van, mint a Corollákban, ezért gondolom, a problémáik is közösek.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

hgabor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10415 Dátum: 2007.09.09 20:40:54 »
Igen, igazad van...és legalább emiatt a hibák miatt sem állt meg az autó, lehetett tovább használni, szóval túl nagy baj nincs....csak kicsit furcsa volt egy Toyotától...
És azért nem rohanok most lecserélni, vagy Aurist venni, de asszem maradok az 1,6 benzin SOL, vagy 2,0 d4d Luna mellett, ha odajutok majd...az 1,4 benzin már nem túl erõs a megnövekedet súly mellé, a dízel sem valami fürge, meg az olvasott hibák miatt tartok tõle...de mondom, ez azért nem holnap lesz...remélem más baj addig nem jön elõ a Corollán....

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10416 Dátum: 2007.09.10 00:20:41 »
Idézetet írta: "hgabor"
Hát igen....mikor olvastam milyen gondok szoktak lenni a d4d-val, akkor örültem, hogy nem azt vettem, fõleg nem MMT-vel....de reméljük nektek nagyobb szerencsétek lesz az autóval....nem is értem mi ez a nagy minõségi romlás a toyotánál...végre van annyi pénzem, hogy megvegyem, erre ez már rég nem az a toyota ami régen volt...mármint megbízhatóságban....mert amúgy minden nagyon tetszik benne, kényelem, csendesség....de ezezk a hibák nem hiányoztak......


Azért a sima, mezei benzinesekkel kategóriákkal kevesebb (mondhatni semmi :wink: ) probléma nincs, sztem sajnos kifogtál egy peches darabot, ez benne van a pakliban... :roll:

Hasonló eset zajlott (zajlik) ismerõs körben, egyik barátomnak 3éves az 1.5ös dCi Mégányja :arrow:  0 hibával, másik haver 1.4 16V-je szétszívatja az agyát, ez van... :|

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10417 Dátum: 2007.09.10 01:27:45 »
Idézetet írta: "hgabor"
Igen, igazad van...és legalább emiatt a hibák miatt sem állt meg az autó, lehetett tovább használni, szóval túl nagy baj nincs....csak kicsit furcsa volt egy Toyotától...
És azért nem rohanok most lecserélni, vagy Aurist venni, de asszem maradok az 1,6 benzin SOL, vagy 2,0 d4d Luna mellett, ha odajutok majd...az 1,4 benzin már nem túl erõs a megnövekedet súly mellé, a dízel sem valami fürge, meg az olvasott hibák miatt tartok tõle...de mondom, ez azért nem holnap lesz...remélem más baj addig nem jön elõ a Corollán....


Új Corollából vezettem az 1.4-es dízelt (kézi váltóval), nem tûnt erõtlennek, együtt tudnék élni vele, de az biztos, hogy nem egy gyorsulóbajnok, viszont a jó rugalmassága ezt elfogadhatóan kompenzálja. Az 1.4 benzin valszeg már tényleg vérszegény.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10418 Dátum: 2007.09.10 01:28:41 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "hgabor"
Hát igen....mikor olvastam milyen gondok szoktak lenni a d4d-val, akkor örültem, hogy nem azt vettem, fõleg nem MMT-vel....de reméljük nektek nagyobb szerencsétek lesz az autóval....nem is értem mi ez a nagy minõségi romlás a toyotánál...végre van annyi pénzem, hogy megvegyem, erre ez már rég nem az a toyota ami régen volt...mármint megbízhatóságban....mert amúgy minden nagyon tetszik benne, kényelem, csendesség....de ezezk a hibák nem hiányoztak......


Azért a sima, mezei benzinesekkel kategóriákkal kevesebb (mondhatni semmi :wink: ) probléma nincs, sztem sajnos kifogtál egy peches darabot, ez benne van a pakliban... :roll:


Amennyire tudom, az 1.4 benzineseknél a VVTi rendszer hibája nem tekinthetõ egyedi jelenségnek :szemforgat:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

hgabor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10419 Dátum: 2007.09.10 07:06:54 »
Igen, nekem is azt mondták a szervízben, hogy ez a VVTi hiba ez szériahiba...ahol csináltattam ott is 6-8 darab ilyen volt mint az enyém.....mondjuk nekem emellett volt ugye más bajom is...

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10420 Dátum: 2007.09.10 10:22:56 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Amennyire tudom, az 1.4 benzineseknél a VVTi rendszer hibája nem tekinthetõ egyedi jelenségnek :szemforgat:


Én csak arra tudok támaszkodni amit a Használtautó katalógusban írnak, ott 2002ig írják lehetséges hibaként, és persze az E11 kifutó szériáit is érintheti, nem egyedi, de nem is széiriahiba...

Hogy még mindig elõ-elõ fordulnak hibák, hát erre nem tudok mit írni... :?

hgabor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10421 Dátum: 2007.09.10 10:27:36 »
Hát ez az....pedig ez egy jó régi, kiforrott motor....és mégis....nem értem miért nem tudták ezt eddig megoldani....az enyém ugye 2005 év végi gyártású, és abban a sorozatban volt több rossz is állítólag....

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10422 Dátum: 2007.09.10 10:40:55 »
Idézetet írta: "hgabor"
Hát ez az....pedig ez egy jó régi, kiforrott motor....és mégis....nem értem miért nem tudták ezt eddig megoldani....az enyém ugye 2005 év végi gyártású, és abban a sorozatban volt több rossz is állítólag....


Igen, valószínûleg az egy hibás széria lehetett, viszont ki van cserélve gariba, ellehet felejteni :vag2:  (tudom itt az elv a fontos hogy elromlott) amúgy volt olajfogyasztásos probléma is a kis vvt-ivel, ami még az elsõ E12-õket is érintette...
Csak hogy borzoljam a kedélyeket. :ordog:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10722
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10423 Dátum: 2007.09.10 11:32:44 »
Idézetet írta: "Peti500"
amúgy volt olajfogyasztásos probléma is a kis vvt-ivel, ami még az elsõ E12-õket is érintette...

No igen, ez az 1.6-os Avensis esetében is elõfordult.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10424 Dátum: 2007.09.10 19:48:05 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "hgabor"
Hát ez az....pedig ez egy jó régi, kiforrott motor....és mégis....nem értem miért nem tudták ezt eddig megoldani....az enyém ugye 2005 év végi gyártású, és abban a sorozatban volt több rossz is állítólag....


Igen, valószínûleg az egy hibás széria lehetett, viszont ki van cserélve gariba, ellehet felejteni :vag2:  (tudom itt az elv a fontos hogy elromlott) amúgy volt olajfogyasztásos probléma is a kis vvt-ivel, ami még az elsõ E12-õket is érintette...
Csak hogy borzoljam a kedélyeket. :ordog:


Olajfogyi-probléma a korai 1.6-os VVTi-kkel volt. Az 1.4-eseken inkább ez a VVTi-rendszer szokott vacakolni (és nem csak az E11-eseken, és nem csak 2002-ig). Itt a Klubon belül, ha jól emlékszem, Whis korábbi (vagy mostani???) autóján is cserélni kellett.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )