Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6035255 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

advanced

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10350 Dátum: 2007.09.02 22:07:56 »
Negy ev utan hutlen lettem a corollamhoz.Lecsereltem egy uj Honda civic 1.8 Sportra.Edesapam legnagyobb oromere, ugyanis ove lett a Corolla
/ 1.6 sol  2003-as    50000km /
Egyebkent nagyon jo auto volt, szerettem, es orulok hogy a csaladban maradt.
De tudjatok a japan autok kozt, a Honda a kiraly. Motorikusan felulmulhatatlan. / 140 tempomat 6.5l /  :wink:

qkta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 56
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10351 Dátum: 2007.09.03 20:01:34 »
Idézetet írta: "advanced"
Negy ev utan hutlen lettem a corollamhoz.Lecsereltem egy uj Honda civic 1.8 Sportra.Edesapam legnagyobb oromere, ugyanis ove lett a Corolla
/ 1.6 sol  2003-as    50000km /
Egyebkent nagyon jo auto volt, szerettem, es orulok hogy a csaladban maradt.
De tudjatok a japan autok kozt, a Honda a kiraly. Motorikusan felulmulhatatlan. / 140 tempomat 6.5l /  :wink:


  Végül is megmaradtál "ferde szemû"szimpatizánsnak, sok balesetmentes kilométert kívánok!
qkta (1.6 Corolla)

Krepuska

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 102
  • '07 Corolla 1.6 Luna
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10352 Dátum: 2007.09.03 21:32:08 »
Idézetet írta: "qkta"
KREPUSKÁnak sok szerencsét az új autóhoz, a fordulatszám miatt ne aggódj, ez ilyen, majd megszokod, szerintem még jó is, ha ügyesen csinálod, a váltások egészen simák lesznek-a következõ fokozat nem alapjárat közzeli fordulatsz.-ról indul, ettõl aztán olyasmi érzést kelt mintha automata váltós lenne.
  ui.:  Aug.31-kén vehettem át én is az új Corollámat,(1,6 Luna) csodálatos 1 szerkezet!


Hát igen, csak egyet tudok érteni  :pofa:  A Suzuki után meg fõleg szokatlan, az elejét még egyáltalán nem érzem, de majd belejövök ebbe is. Csak jó lenne már megzargatni egy kicsit, de ez a 3500-as limit 500 km-ig... Megyek össze-vissza, mint egy hangya, csak minél hamarébb túllegyek a bejáratáson.  :turelmetlen:

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10353 Dátum: 2007.09.03 21:45:58 »
Idézetet írta: "Krepuska"
Idézetet írta: "qkta"
KREPUSKÁnak sok szerencsét az új autóhoz, a fordulatszám miatt ne aggódj, ez ilyen, majd megszokod, szerintem még jó is, ha ügyesen csinálod, a váltások egészen simák lesznek-a következõ fokozat nem alapjárat közzeli fordulatsz.-ról indul, ettõl aztán olyasmi érzést kelt mintha automata váltós lenne.
  ui.:  Aug.31-kén vehettem át én is az új Corollámat,(1,6 Luna) csodálatos 1 szerkezet!


Hát igen, csak egyet tudok érteni  :pofa:  A Suzuki után meg fõleg szokatlan, az elejét még egyáltalán nem érzem, de majd belejövök ebbe is. Csak jó lenne már megzargatni egy kicsit, de ez a 3500-as limit 500 km-ig... Megyek össze-vissza, mint egy hangya, csak minél hamarébb túllegyek a bejáratáson.  :turelmetlen:

Azért 500 km-nél kicsit több az a limit! Inkább az elsõ pár ezer km-en érdemes kímélni a gépet, ami annyit tesz, hogy sem túl magas, sem túl alacsony fordulaton nem érdemes járatni, valamint kerülni kellene a tartós azonos fordulaton való autózást.
Gabe 254.

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10354 Dátum: 2007.09.03 22:25:50 »
Azért nem olyan nagy érvágás ez a 3500-as fordulat. Ma Pesten szabályosan versenyeztem a forgalommal, hogy hamarabb hazaérjek, cikáztam 1000-el, de így se kellett 1ik fokozatban se 3200-as fordulat fölé menni.
Amúgy meg 2200-as fordulat felett csak 80 felett megyek  :kacsint:
Laco 73 :D

advanced

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10355 Dátum: 2007.09.03 23:53:41 »
Koszi qkta! Hasonlo jokat Neked is! :vezetes:

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10356 Dátum: 2007.09.04 00:15:30 »
Idézetet írta: "KLaco"
Azért nem olyan nagy érvágás ez a 3500-as fordulat. Ma Pesten szabályosan versenyeztem a forgalommal, hogy hamarabb hazaérjek, cikáztam 1000-el, de így se kellett 1ik fokozatban se 3200-as fordulat fölé menni.


Na ez az amit a vvti-vel nem lehet megcsinálni, 3500fölött kezd megjönni az életkedve...

rezol

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10357 Dátum: 2007.09.04 06:43:41 »
Idézetet írta: "advanced"
Negy ev utan hutlen lettem a corollamhoz.Lecsereltem egy uj Honda civic 1.8 Sportra.Edesapam legnagyobb oromere, ugyanis ove lett a Corolla
/ 1.6 sol  2003-as    50000km /
Egyebkent nagyon jo auto volt, szerettem, es orulok hogy a csaladban maradt.
De tudjatok a japan autok kozt, a Honda a kiraly. Motorikusan felulmulhatatlan. / 140 tempomat 6.5l /  :wink:
Szia!
Na és milyen a Honda?
Írhatnál róla az OFF topik, Egyéb autók fórumában. :vag2:

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10358 Dátum: 2007.09.04 09:30:25 »
Idézetet írta: "Szonár"
Idézetet írta: "advanced"
Negy ev utan hutlen lettem a corollamhoz.Lecsereltem egy uj Honda civic 1.8 Sportra.Edesapam legnagyobb oromere, ugyanis ove lett a Corolla
/ 1.6 sol  2003-as    50000km /
Egyebkent nagyon jo auto volt, szerettem, es orulok hogy a csaladban maradt.
De tudjatok a japan autok kozt, a Honda a kiraly. Motorikusan felulmulhatatlan. / 140 tempomat 6.5l /  :wink:
Szia!
Na és milyen a Honda?
Írhatnál róla az OFF topik, Egyéb autók fórumában. :vag2:

De van ám Hondás topic is :) Ott még jobb helye lenne a beszámolónak  :wink:
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10359 Dátum: 2007.09.04 11:25:43 »
Idézetet írta: "Peti500"
Na ez az amit a vvti-vel nem lehet megcsinálni, 3500fölött kezd megjönni az életkedve...
Vezettem már Yarist, ami csak 1 literes. 3000nél szoktam elváltani, ha sietek  :kacsint: Felesleges széttiporni ezeket a kocsikat. Tegnap versenyeztem 1 csomót a Könyves Kálmánon, meg a Lágymányosin, de az lett a vége, hogy az a kocsi, amelyik beállt stabil 60-ra, elõrébb jutott, mint én.
Csak akkor van értelme 3500 fölé pörgetni, ha elõzni kell, vagy gyorsulást akarsz rendezni.
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10360 Dátum: 2007.09.04 13:20:24 »
Idézetet írta: "Peter"
Ja és igen, külön biztositéka van a dudának. Ha leszeded a fedelet, akkor maglátod, fel van iratozva. A relét is meg fogod találni, az is fel van iratozva.


OK, de a relérõl hogyan tudom megállapítani, hogy rossz? A biztosítékon ugye látszik ránézésre, de a relérõl hogyan mondom meg?

Egyébként tartok tõle, hogy relén, biztosítékon és kábelen kívül ok lehet még a kapcsoló is, ami a kormánykerékben van. Na, meglátjuk hamarosan... Csütörtökön megyek jóbarátnémhez, akkor majd kiderül.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peter

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1629
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10361 Dátum: 2007.09.04 14:58:47 »
Idézetet írta: "Palaczk"
OK, de a relérõl hogyan tudom megállapítani, hogy rossz? A biztosítékon ugye látszik ránézésre, de a relérõl hogyan mondom meg?

Egyébként tartok tõle, hogy relén, biztosítékon és kábelen kívül ok lehet még a kapcsoló is, ami a kormánykerékben van. Na, meglátjuk hamarosan... Csütörtökön megyek jóbarátnémhez, akkor majd kiderül.


Legegyszerûbben ugy tudod megállapítani, hogy meghallgatod. Ha nyomkodod a dudát, akkor kattogni kellene neki. Ha kattog és nem szol a duda, akkor valszeg maga a duda romlott meg. Viszont ha nem kattog, akkor még nem biztos hogy a relé romlott meg. Ha nem kattog, akkor én megpróbálnám méricskélni, ki kellene találni hogy melyik lába melyik kör. Ahogy nyomkodod a dudát az egyik körnek biztosan zárodnia kellene. Ha ez nem történik meg, akkor valami mással van a gond. Ha ez megtörténik, és a relé nem kattan, akkor a relé a hunyó.
A moszkvicsunkban krepált be egyszer a duda, ott a relé volt a hunyó. Akkor volt otton másik, betettem, mûködött. Gondolom neked nincs másik. Vagy nézz szét abban a dobozkában, ugy rémlik van ott még másik relé is, próbáld meg kicserélni esetleg.

A kormányon a kapcsoló azt hiszem mikrokapcsolós (nem vennék rá mérget), ha baromi közel tartod a füled, itt is kellene hallanod egy pici kattanást. Ha hallasz kattanást, akkor jó a kapcsoló.

qkta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 56
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10362 Dátum: 2007.09.04 17:39:38 »
Idézetet írta: "Krepuska"
[

Hát igen, csak egyet tudok érteni  :pofa:  A Suzuki után meg fõleg szokatlan, az elejét még egyáltalán nem érzem, de majd belejövök ebbe is. Csak jó lenne már megzargatni egy kicsit, de ez a 3500-as limit 500 km-ig... Megyek össze-vissza, mint egy hangya, csak minél hamarébb túllegyek a bejáratáson.  :turelmetlen:


Nekem Székesfehérváron azt mondták, hogy legalább két-háromezer kilométerig kíméljem az autót, az elõzõnél be is tartottam (1,4 HB), azt hiszem most is kibírom. Amúgy én meg a hátsó fertályával vagyok bajban, nem igazán tudom, hogy mennyi van még a koppanásig.
qkta (1.6 Corolla)

advanced

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10363 Dátum: 2007.09.04 17:40:57 »
Egy honapja van meg a Civic, eddigi tapasztalataim pozitivak.Nos ami a formatervezest es a belso terkialakitast illeti a tobbiek fenyevekre vannak lemaradva.
Ugorjatok be egy Honda szalonba, erdemes megnezni.
Na de nem akarom megserteni a Toyotasokat, hiszen a maga nemeben egy nagyszeru auto.Nekem a 4 ev alatt csak oromom volt benne.
Szivesen vissza fogok ulni barmikor a regi Corollamba.
Minden jot! :otlet:

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #10364 Dátum: 2007.09.04 19:05:23 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Peti500"
Na ez az amit a vvti-vel nem lehet megcsinálni, 3500fölött kezd megjönni az életkedve...
Vezettem már Yarist, ami csak 1 literes. 3000nél szoktam elváltani, ha sietek  :kacsint: Felesleges széttiporni ezeket a kocsikat. Tegnap versenyeztem 1 csomót a Könyves Kálmánon, meg a Lágymányosin, de az lett a vége, hogy az a kocsi, amelyik beállt stabil 60-ra, elõrébb jutott, mint én.
Csak akkor van értelme 3500 fölé pörgetni, ha elõzni kell, vagy gyorsulást akarsz rendezni.


 :szemforgat:
Jó most ne úgy nézd hogy megfog egy közlekedési lámpa, és a tatter aki 5ösbe 60nal jön elmegy melletted, ha menni akarsz (értsd nem csak a 7es buszt legyorsulni :D ) vezérlésváltás kell :nana:  az meg csak 3500fölött jön meg.
én ha sietek a második piros rovátka elõtt váltom el... :twisted:  
Az olyan 6500lehet :hmm: