Sziasztok!
Köszi a biztatást, ma is dolgoztam rajta kicsit. Sajnos nem volt több erőm, vagyis a jobb oldalt tudtam megcsinálni, pedig a balon is gondolkodtam...De hála Istennek legalább ez úgy néz ki, hogy megvan. Még nem próbáltam, mert olajat nem töltöttem a váltóba, azt később.
Tapasztalatok, hátha jól jön valakinek:
A belső féltengelycsukló kiszedése a váltóból megsz*vatott. Feszítővassal próbáltam, ahogy a javítási írja, hát az nem pálya. Megpróbáltam: Youtube-on találtam egy módszert: kiütővilla! Azzal rögtön kijött, csak egy csomó idő elment előtte
A szimering nagyon rossz helyen van. Vagy a kipufogót kell leszedni, vagy az alsó merevítőt... Erre már nem volt lelki erőm: megvizsgáltam, úgy tűnt, hogy jó lesz még, menti vissza a féltengely. Jobb első talpas gömbfej is cserés volt, bal oldalon az is jó
Szétszedve a féltengelyt kiderült, hogy a belső harang tökéletesen jó volt,de volt rajta 1 db 1 cm-es hasadás, amin kb. az összes zsír kiment belőle
Ráadásul volt benne szabadon egy zégergyűrű, a gyári hasított, ami a csillagot fogja fel a tengelyre! Viszont a tengelyen volt egy másik zégergyűrű, nem értem, mit műveltek ezzel. Lehet, hogy a szabad gyűrű csinálta a bajt, nem tudom. A belső rugós gyűrűt is hagytam a régit benne.
A váltón a töltő és leengedőcsavarokat kicserélem, találtam a Bárdinál nagy keresés után (FEBI31704), ez teljesen jónak tűnik, imbuszcsavar réz tömítéssel.
Ha mégis folyna a szimering, akkor majd nyáron nekiállok jobban lebontani a dolgokat, de nagyon remélem, hogy jó lesz.