Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
OFF-topic / Re:Egyéb autók
« Utolsó üzenet: írta vd1234 Dátum 2024.04.15 09:09:19 »
Ha jól néztem, akkor ez egy kb. 25-30 milliós, 367 LE-s autó. Nem elég, hogy 1-2 eurós alkatrészre kell várni (mert az legyen gyári, utángyártottat nem építenek be, de a tulaj sem akarja, mert később nehezebben tudja eladni, mert nem lesz gyári a hűtőtartó konzol!!!!! A vevő első kérdése ez lesz, gyári-e a javításra használt hűtőtartó konzol), hanem azt sem tudni, mikor lesz kész, 3 milliós a számla, még jó, hogy Balázsnak cascója is volt.
Ilyenkor eszembe jut, mikor megtörtem a Carinát, valami 15000 volt a lámpa, és mire mindent kikalapáltak meg lefestettek, hála Istennek a vége valami 130000 lett, és mondjuk max. 1,5 - 2 hét alatt befejezték. Jó, hát ez 5 éve volt, akkor ezt a Mercedest még nem is gyártották le.
Nem 367 LE, nem fordulnak meg utána az emberek (még...  ;) ), de általában elvisz A-ból B-be.
42
OFF-topic / Re:Egyéb autók
« Utolsó üzenet: írta music Dátum 2024.04.15 07:46:27 »
43
Általános / Re:Gumik és felnik
« Utolsó üzenet: írta music Dátum 2024.04.15 07:36:44 »
En hosszabb ideje negy evszakosokat hasznalok a priuson. Tokeletesek, szerintem ez a jovo. A kozeljovo meg az, hogy negy evszakos + nyari a forro honapokra
Km függvény is. Az előző Verson az volt, azzal mentem évi 10.000 km körül és a 4. év végére le is kopott annyira, még el is merevedett annyira, hogy cserélni kellett ennyi idő után. Ezt kell szembeállítani a másikkal, megéri-e.
Ellenpólus: a Yarison most téli-nyári van az évi párezer km-re - amikor legutóbb vettem rá gumit, még ment annyit, hogy kelljen külön -, viszont a nyáriak simán elmennek így 8 szezont is, a Hankook télit még nem tudom, hány szezont bír.
A PCV-n meg direkt ki tudom használni, hogy Michelin nyári van, mert már 55.000 van bennük, és futásteljesítményt tekintve legalább még egyszer ennyi bele is fér.
44
Általános / Re:Beszélgessünk
« Utolsó üzenet: írta vd1234 Dátum 2024.04.14 19:53:19 »
https://www.vezess.hu/vezetunk/2024/04/14/nem-hiszed-el-mivel-takarjak-le-forgalomfigyelo-kamerakat/
Kíváncsi vagyok, itthon is mikor kezdik el a trafipax dobozokat kinyomni purhabbal  :D
45
Általános / Re:Gumik és felnik
« Utolsó üzenet: írta robi (Robi) Dátum 2024.04.14 17:44:58 »
Asszony Yariszára is az megy ősztől. A télieket már leadtam selejtre, a nyáriak ezt az uccsó szezont radirozzák...
46
Japán autók / Re:Mazda
« Utolsó üzenet: írta csufár Dátum 2024.04.14 16:14:15 »
Mi ujság van vele? T25 után egy frissebb M6 kombi lesz valószínűleg. Szimpatikus, hogy ezek az újabbak nem rozsdásodak már mint a rgiek.
Biztos vagy ebben? :)
47
Általános / Re:Gumik és felnik
« Utolsó üzenet: írta csufár Dátum 2024.04.14 16:11:28 »
En hosszabb ideje negy evszakosokat hasznalok a priuson. Tokeletesek, szerintem ez a jovo. A kozeljovo meg az, hogy negy evszakos + nyari a forro honapokra
48
Általános / Re:Benzin-dízel üzemanyag - milyen márkát preferálunk?
« Utolsó üzenet: írta music Dátum 2024.04.12 23:22:42 »
Ez akkor lenne hír értékű, ha 20-30 Ft-s csökkenést intézett volna...
Egy jól működő ország jól működő médiájában igen.
Ausztriában azért még egy tízessel drágább.
49
Carina / Re:Carina
« Utolsó üzenet: írta vd1234 Dátum 2024.04.12 16:51:28 »
Sziasztok!

Köszi a biztatást, ma is dolgoztam rajta kicsit. Sajnos nem volt több erőm, vagyis a jobb oldalt tudtam megcsinálni, pedig a balon is gondolkodtam...De hála Istennek legalább ez úgy néz ki, hogy megvan. Még nem próbáltam, mert olajat nem töltöttem a váltóba, azt később.
Tapasztalatok, hátha jól jön valakinek:
A belső féltengelycsukló kiszedése a váltóból megsz*vatott. Feszítővassal próbáltam, ahogy a javítási írja, hát az nem pálya. Megpróbáltam: Youtube-on találtam egy módszert: kiütővilla! Azzal rögtön kijött, csak egy csomó idő elment előtte :(
A szimering nagyon rossz helyen van. Vagy a kipufogót kell leszedni, vagy az alsó merevítőt... Erre már nem volt lelki erőm: megvizsgáltam, úgy tűnt, hogy jó lesz még, menti vissza a féltengely. Jobb első talpas gömbfej is cserés volt, bal oldalon az is jó  :hmmmm:
Szétszedve a féltengelyt kiderült, hogy a belső harang tökéletesen jó volt,de volt rajta 1 db 1 cm-es hasadás, amin kb. az összes zsír kiment belőle  :eek: Ráadásul volt benne szabadon egy zégergyűrű, a gyári hasított, ami a csillagot fogja fel a tengelyre! Viszont a tengelyen volt egy másik zégergyűrű, nem értem, mit műveltek ezzel. Lehet, hogy a szabad gyűrű csinálta a bajt, nem tudom. A belső rugós gyűrűt is hagytam a régit benne.
A váltón a töltő és leengedőcsavarokat kicserélem, találtam a Bárdinál nagy keresés után  (FEBI31704), ez teljesen jónak tűnik, imbuszcsavar réz tömítéssel.

Ha mégis folyna a szimering, akkor majd nyáron nekiállok jobban lebontani a dolgokat, de nagyon remélem, hogy jó lesz.
50
Általános / Benzin-dízel üzemanyag - milyen márkát preferálunk?
« Utolsó üzenet: írta Xtrem Dátum 2024.04.12 16:18:49 »
Vagy az egész arról szól, hogy az index leírhassa, bejött Nagy Márton stratégiája (berendelte a MOL vezetőit egy kis elbeszélgetésre az árakról)?

Ez akkor lenne hír értékű, ha 20-30 Ft-s csökkenést intézett volna... hiszen ez a csökkentés simán beleférne, elvégre 420-on valahányas EUR árfolyammal vették alapul ezt az adóterhet vagy micsodát...  :wacko:

Egyáltalán maradt még olyan szomszédunk, ahol drágább lenne a benzin?

Hiába, kell a lé...  :hmmmm:
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10