Sziasztok!
A kipufogóról megint,most rövidebben.
Hála Istennek nem volt baj eddig vele, csendes a rendszer, de ma szabadságon vagyok, és délelőtt levettem az elejét. Nagy az arcom, mert a középső dob előtti csatlakozót múltkor lecseréltem, és most a hátsó részt rajta tudom hagyni, vagyis le tudom szedni külön az elejét, nem kis kényelem
Levételkor úgy vettem észre, mintha a hőterhelés miatt a feszülés kisebb lett volna annál, mint amikor felraktam, tehát idomult egész hosszban.
Egy helyen megvágtam a csövet, nyitottam rajta, behegesztettem egy V alakú csődarabot. Most kettő pálca elég volt majdnem két körbevarráshoz, a múltkor sikerült hozzá rutint gyűjteni. Visszaraktam, de nem igazán feszül kevésbé, viszont a flexicső talán jobban áll most. Mikor raktam vissza a leömlőre, a múltkori új Toyota gyári tőcsavar szépen kihúzta a meneteket. Nagyon mérges lettem volna, viszont most az volt a jó, hogy tegnap hoztam el a Bárditól ilyen okból rendelt három 35 mm hosszú M10x1,25-ös FA1 kipufogócsavarokat (350 Ft / db). A leömlőn a lyukat kifúrtam 10-esre, aztán ment bele a csavar, alulra meg rézspray plusz az anya, és nem kell vacakolni vele
A csöveket lefújtam 5-600 fokig hőálló horganyspray-vel, mert bár aluplattírozott és a varratok is hő- meg korrózióállók, de a hegesztés mellett eltűnik az alumínium róla. A flexicsőtől a katalizátorig is lefújtam, a katalizátort nem. Szétvágáskor érdekes volt, hogy a katalizátornál belül víz volt, akkor gyakorlatilag működik a cucc. Arra figyeljetek, hogy ha valaki venne univerzális Bosal katalizátort (cikkszám: 099-948_BOSAL), akkor a hővédő lemez katalizátor felőli peremén reszelje le a sorját, mert olyan mint a borotva és kétszer vágtam el vele az ujjamat múlt héten.
Most ugyanúgy megy fülre, remélem bírja majd, mert most tervezünk menni Bp-re autópályán.
A nyári gumikat sajnos nem tudtam feltenni, mert észrevettem, hogy hiányoznak róluk ragasztott súlyok, és a gumis csak jövő héten tudja vállalni. Nem tudom, milyen bóvli cuccot raktak fel, régen nem volt ilyen bajuk.