Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 10
1
Avensis / Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Utolsó üzenet: írta keeper83 Dátum Ma - 13:16:24 »
Szívesen.
Mi a jó cikkszám? Én a 12361-64380 számra kerestem a Szakálnál, és van TedGum, Febest és Kavo is, utóbbiból komplett bak, de nem ismerem a márkát.

Jókat említesz, ezeket én is megtaláltam a szakálnál, de én az SRL-re gondoltam, amikor azt írtam, hogy nem találok nekem valót sehol. Ha jobb nem lesz, akkor lehet, hogy megpróbálom a TedGum-ot és kicserélem az elsőt és a hátsót is (csak szilentet).
2
Avensis / Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Utolsó üzenet: írta vd1234 Dátum 2023.02.02 19:09:16 »
Köszi a tapasztalatot. Kicsit utánaolvastam ennek az SRL-nek. Gyakorlatilag nem gyártó, hanem egy aftermarket piacról válogató, újracsomagoló márka. Ettől fügetlenül nem tűnik rosznak, mondhatnám őgy is, hogy szimpatikus, szavaznék is neki bizalmat, de 2001. 2.0 D4-D-hez sehol sem találok megfelelőt. Még a SzakálMetálnál van belőle nagyobb választék, de egyik sem ehhez a motorhoz és évjárathoz. A TedGum nevezetű "borzasztóan" neves márka, ami a legtöbb helyen elérhető első és hátsó billenésgátló szilent tekintetében. Gyúrom még a témát és szívesen veszek SRL-hez beszerzési forrásra ajánlatot.
Szívesen.
Mi a jó cikkszám? Én a 12361-64380 számra kerestem a Szakálnál, és van TedGum, Febest és Kavo is, utóbbiból komplett bak, de nem ismerem a márkát.
3
Általános / Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Utolsó üzenet: írta Xtrem Dátum 2023.02.02 11:25:01 »
Tegnap majdnem nekem is lezúzták az autómat a fehér úton.
Valami kis mitugrász MOL megosztó-autó, a külső sávból gondolt egyet, és index, körbetekintés meg minden nélkül bevágott az én sávomba. Ha nem rántom el a kormányt (ami villamos sín, mellette meg a szembe busz sáv, de szerencsére nem jött éppen semmi), akkor ez egy nagy csatt.
Persze duda ezerrel, de a barátunk nem nagyon törődött vele.
Erre elgurulunk a következő piros lámpás kereszteződésig a gyógyszergyári u-val, és ott egymás mellett állva egyszer csak lehúzza az ablakot, és a káromkodási repertoárja nagy részét rám zúdítja, meg hogy mindjárt letöri a tükrömet, mit képzelek én hogy rádudálok. Szerintem a magas IQ-jú fel sem fogta, hogy én egy balesetet védtem ki az imént az ő hibájából.

Erre meguntam a fröcsögését, meg mivel a lámpa éppen zöldre váltott, ezért csak odamutattam a belső visszapillantó tükröm felé, és közöltem vele, hogy majd viszontláthatja magát a youtube-on, erre azonnal abbahagyta az üvöltözést, és az elektromos autónak padlógázt adva ott is hagyott.
De kár, hogy nem volt kamerám, mindenesetre a paraszt legalább elhitte és azonnal behúzta fülét-farkát.  :innocent: :hmmmm:

Hogy micsoda emberek vannak..., pedig azt hittem elnézést fog kérni...  :no:

https://www.google.com/maps/@47.4933871,19.1414379,3a,75y,354.27h,78.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN4G_0R7RE8fb6WlZVjpD1A!2e0!7i16384!8i8192
4
Avensis / Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Utolsó üzenet: írta keeper83 Dátum 2023.02.02 11:23:41 »
Nem esküszöm, de én SRL-t vettem (tavaly biztos, mert akkor a jobb-bal oldaliakat cseréltem, azok a blokk súlyát tartják). Ha T22-nél hasonló a helyzet, mint a Carinán, akkor az elsőt és a hátsót is kicserélném. Carinán a hátsó nagyon rossz helyen van, és bár megvettem, még nem volt energiám beépíteni, de a jelek szerint nem is volt olyan rossz még, hogy a már kicserélt elsőt magával rántsa.
Az SRL szerintem nem rossz az eddigi tapasztalatok alapján.

Köszi a tapasztalatot. Kicsit utánaolvastam ennek az SRL-nek. Gyakorlatilag nem gyártó, hanem egy aftermarket piacról válogató, újracsomagoló márka. Ettől fügetlenül nem tűnik rosznak, mondhatnám őgy is, hogy szimpatikus, szavaznék is neki bizalmat, de 2001. 2.0 D4-D-hez sehol sem találok megfelelőt. Még a SzakálMetálnál van belőle nagyobb választék, de egyik sem ehhez a motorhoz és évjárathoz. A TedGum nevezetű "borzasztóan" neves márka, ami a legtöbb helyen elérhető első és hátsó billenésgátló szilent tekintetében. Gyúrom még a témát és szívesen veszek SRL-hez beszerzési forrásra ajánlatot.
5
Általános / Biztosítás
« Utolsó üzenet: írta Xtrem Dátum 2023.02.02 11:10:17 »
A vicc az, hogy így is, úgy is ugyanazé az A betűs biztosítóé idén a legolcsóbb ajánlat, tehát nem is egy no name biztosítóról beszélünk.
Online rendszert használós, bankkártyás fizetéssel a teljes éves díjat kifizetős, tehát kimaxolva a lehetőségeket, hogy minél kedvezőbb legyen az ajánlat.

És volt ennél az ajánlatnál még 100e Ft-tal drágább is, csak néztem.  :eek: :hmmmm:
6
Általános / Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Utolsó üzenet: írta vd1234 Dátum 2023.02.02 09:52:56 »
Egyértelmű, hogy te lennél a hibás - függetlenül, hogy milyen okból állt meg. Lehetett volna az egy hülye gyalogos, állat, bármi, ami miatt megállt. Más kérdés, hogy négyszemközt azért elbeszélgettem volna vele  :censored:

Nagyon régen volt egy hasonló esetem. Jobbra kis ívben kanyarodtunk ki egy védett útra. Azt előttem menő elindult, én is gurultam utána, miközben balra néztem még egyszer, ő meg satu fékkel megállt kanyarodás közben. Belekoccantam. Kérdeztem, hogy ember, miért állt meg? Nem tudja, úgy látta, jön valaki balról (a védett útról balra kanyarodott le egy kisteher velünk együtt, tehát fizikailag sem jöhetett onnan senki).
Minden körülménytől függetlenül én voltam a hunyó, pedig ....
Szóval ez is ez hasonló helyzet. lehetett.

Elsőre én is azt mondom, hogy én lettem volna a hibás, de azért elgondolkodtató, hogy:
- amiket felsorolsz, azok védhető esetek, nyilván meg is áll az ember. Valószínűleg pár méterrel mögötte ennyit még meglátok. Ez viszont jófejeskedés, egy körforgalomban szerintem erre nem kell számítanom, hogy bekövetkezik, főleg néhány méteren belül,  sosem tapasztaltam még ilyet.
- nyilván nem ugyanaz a kettő, de egy büntetőfékezésre is tudnám hasonlítani bizonyos szempontból: ott is forgalmilag indokolatlan a tett és mint ilyenre, nem kell számítanom, így ha belemegyek, akkor egyértelmű, hogy nem én vagyok a hibás. A végeredményt tekintve azonban nagy a hasonlóság, mert ugyan nem szándékos, de szerintem erősen nem gondolta végig, hogy mit csinál.
7
Általános / Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Utolsó üzenet: írta robi (Robi) Dátum 2023.02.02 09:51:50 »
Ilyen nekem is volt vagy 12 évvel ezelőtt de sose felejtem el... nyáron... a Kerepesiről befelé jövet, jobbra kanyarodva a Hungáriára. Egy külön kanyarodó ív van ami a busszávból válik ki (a sarki patika előtt), de egy zebra megy át rajta, és a Hungáriára érkezve egyenesen buszmegállóba vezet, tehát onnan gyorsan sávot kell váltani. Tempósan haladtunk, ráadásul ott rá kell nyomni picit mert gyakran pont akkor zöld a balról érkezőknek is, magyarán még azelőtt kell tudnod sávot váltani hogy kigyere a buszmegállóból, hogy megérkezne a busz, mert akkor elég necces helyzet alakul ki...

Na szóval itten ketten jöttünk a Kerepesi felől, már a buszsávban jobbrafelé indexelve, amikor az előttem lévő hirtelen fékez a kanyarodóra érve, én meg durr neki hátulról. Azért, mert én már bőven balra néztem, jön-e onnan valaki, tökre nem volt semmi ok amiért meg kellene állni... Az előttem lévő meg inkább arra figyelt hogy a zebrához közeledik egy hölgyike, így azt engedte át nagy kegyesen. Szerintem még bőven átmehettünk volna mindketten úgy, hogy az miniszoknyás hölgyike még csak közel se ér a zebrához, de na. Nyilván én voltam a hibás...

De szerencsére jófej volt a srác, mert nem keletkezett jelentős kár neki, öreg verdája (15+ éves) volt éppen csak egy plussz karcot okoztam neki, így azt mondta sietne, adjak neki egy 5000-est azt' kész. Nekem leesett a rendszámtáblám...
8
Általános / Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Utolsó üzenet: írta Nagycitrom Dátum 2023.02.02 09:07:04 »
Nem tudom, hogy adott esetben milyen megítélés alá esne egy ilyen baleset, mert a reggeli csúcsforgalomban a körforgalomban megáll valaki jófejeskedni, és egy másik valaki belemegy...?
Egyébként belegondolni is rossz, baleset a körforgalomban a reggeli csúcsban  :wacko: Bocs a sok ismétlésért.
Egyértelmű, hogy te lennél a hibás - függetlenül, hogy milyen okból állt meg. Lehetett volna az egy hülye gyalogos, állat, bármi, ami miatt megállt. Más kérdés, hogy négyszemközt azért elbeszélgettem volna vele  :censored:

Nagyon régen volt egy hasonló esetem. Jobbra kis ívben kanyarodtunk ki egy védett útra. Azt előttem menő elindult, én is gurultam utána, miközben balra néztem még egyszer, ő meg satu fékkel megállt kanyarodás közben. Belekoccantam. Kérdeztem, hogy ember, miért állt meg? Nem tudja, úgy látta, jön valaki balról (a védett útról balra kanyarodott le egy kisteher velünk együtt, tehát fizikailag sem jöhetett onnan senki).
Minden körülménytől függetlenül én voltam a hunyó, pedig ....
Szóval ez is ez hasonló helyzet. lehetett.
9
Általános / Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Utolsó üzenet: írta vd1234 Dátum 2023.02.02 08:52:50 »
Ma reggel kissé (?) érdekes jelenséggel találkoztam.
Várost elkerülő út, reggeli csúcsban a körforgalom előtt több száz méteres sor. Szakadó eső, erős szél, szóval elég takony idő. Előttem valamilyen Alfa Romeo, mögöttem egy nyergesvontató.
Eljutunk a körforgalomig. Alfa bemegy, én egy autó kihagyással (akinek elsőbbséget kellett adnom) utána, aki rögtön el is hagyta a körforgalmat. Erre  nézem, az Alfa ott áll előttem, mert ő jobbról beengedi a körforgalomba a márkatársát, jófejségből, szóval erős fék. Hála Istennek meg tudtam állni, mert ha nem, akkor még én leszek a hibás.
Nem tudom, hogy adott esetben milyen megítélés alá esne egy ilyen baleset, mert a reggeli csúcsforgalomban a körforgalomban megáll valaki jófejeskedni, és egy másik valaki belemegy...?
Egyébként belegondolni is rossz, baleset a körforgalomban a reggeli csúcsban  :wacko: Bocs a sok ismétlésért.
10
Általános / Re:Biztosítás
« Utolsó üzenet: írta music Dátum 2023.02.02 00:03:23 »
Biztos, hogy nem az összes biztosító esetében tényező ez. Csinálj külön ablakban egy-egy kalkulációt a kétféle lehetséges válasszal, és nézd meg, melyik biztosítónál különbözik a díj!  :otlet:
...és azt a biztosítót kerüld el...
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 10