Ez olyan topik lesz, mint az indexen a "Hová tűnt VDani" fóruma??? :lol: :lol:
Tényleg, hova tűnt?
:D
Tényleg, hova tűnt?
:D
Gondolom most a Mazdásokat szórakoztatja. :D
Erről lemaradtam, én még a Smartnál tartok - rég olvastam arrafelé ::)Uccsó off. :szemez: Erre cserélte le a Yarist: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=1200
Most veszem észre ezt a topikot. Látom Szuti megunta a sok telefonhívást , talán Ricsi is......
Rendesek vagytok. :sorcerer: :flowers:
Ebben az esetben egyértelmű: TS. Nem tudtam, hogy ilyen mélységekben akar tuningolni...de azért japánul még nem akar megtanulni, ugye? ;)
Hát majdnem. Pl. vabaki = benti cipő iskolában. :)))
oda vissza már sokadszor nézem a Fast and furious mindhárom részét a 2. megvan eredetiben dvd-n a másik 2-t meg HDDVD-ről szedték át PC-re gyönyörű 1080-as sorfelbontásban.
Mióta ez van , nem tudok aludni. Még jó, hogy heti 5x dolgozok bent addig is elvonják a figyelmemet erről.
Más is volt így ezzel ?????
Tenyleg penteken ki jon a talira? Ha esetleg tudna jonni es benzines 1.4 vagy 1.6 2002 utani Corollas, akkor lehet beugranek meghallgatni a motorjat. :-)
Csak hogy ne fuss bele abba hogy ráköltesz egy vagon pénzt a kocsidra és nem leszel megelégedve az eredménnyel.Elvileg a tiédet olyan 2.2Mftért el lehetne adni mivel szép állapotban van és mondjuk pont most vett ma egy haverom egy 2002-es ts-t ami rendben volt igaz 101ekm-vel,de szép állapotban átnézetve 2.3mft-ért.Annak ha elviszi Ricsihez és ugye el fogja akkor rendbeteszi amit kell bár esztétikailag és motorikusan is rendben volt nagyon az autó,mentem vele vagy negyedórát és próbálgattam is.Na szóval a lényeg.Ne a tuningoldalakat bújd és kergesd az őrületbe az embereket a kérdésekkel hogy miképpen lehet 30 lóerőt vagy 50-et rátenni a kocsidra hanem vegyél egy TSt!!!:-)))
Kérek mindenkit aki ezt hasonlóan gondolja támogassa a topicot hozzászólásokkal:-)
Köszi.
Csak hogy ne fuss bele abba hogy ráköltesz egy vagon pénzt a kocsidra és nem leszel megelégedve az eredménnyel.Elvileg a tiédet olyan 2.2Mftért el lehetne adni mivel szép állapotban van és mondjuk pont most vett ma egy haverom egy 2002-es ts-t ami rendben volt igaz 101ekm-vel,de szép állapotban átnézetve 2.3mft-ért.Annak ha elviszi Ricsihez és ugye el fogja akkor rendbeteszi amit kell bár esztétikailag és motorikusan is rendben volt nagyon az autó,mentem vele vagy negyedórát és próbálgattam is.Na szóval a lényeg.Ne a tuningoldalakat bújd és kergesd az őrületbe az embereket a kérdésekkel hogy miképpen lehet 30 lóerőt vagy 50-et rátenni a kocsidra hanem vegyél egy TSt!!!:-)))
Kérek mindenkit aki ezt hasonlóan gondolja támogassa a topicot hozzászólásokkal:-)
Köszi.
Szia!
Bocsi, hogy belekontárkodom, de véletlenül nem az AutoCity-nél vette a haverod a TS-t?????
Csak hogy ne fuss bele abba hogy ráköltesz egy vagon pénzt a kocsidra és nem leszel megelégedve az eredménnyel.Elvileg a tiédet olyan 2.2Mftért el lehetne adni mivel szép állapotban van és mondjuk pont most vett ma egy haverom egy 2002-es ts-t ami rendben volt igaz 101ekm-vel,de szép állapotban átnézetve 2.3mft-ért.Annak ha elviszi Ricsihez és ugye el fogja akkor rendbeteszi amit kell bár esztétikailag és motorikusan is rendben volt nagyon az autó,mentem vele vagy negyedórát és próbálgattam is.Na szóval a lényeg.Ne a tuningoldalakat bújd és kergesd az őrületbe az embereket a kérdésekkel hogy miképpen lehet 30 lóerőt vagy 50-et rátenni a kocsidra hanem vegyél egy TSt!!!:-)))
Kérek mindenkit aki ezt hasonlóan gondolja támogassa a topicot hozzászólásokkal:-)
Köszi.
Szia!
Bocsi, hogy belekontárkodom, de véletlenül nem az AutoCity-nél vette a haverod a TS-t?????
De.Budaörsön,miért???
Igen,nekem is úgy tűnt hogy rendben van az autó...Így most megnyugtatom a haveromat...Köszi.
A haverom is egy 1.4 hondából ült át a Ts-be és el van ájulva teljesen hogy milyen kaffa:-)Igen,nekem is úgy tűnt hogy rendben van az autó...Így most megnyugtatom a haveromat...Köszi.
Még mindig fent van a hírdetés... :whistling: szép a gép....
Tutinet helyében én már hírdetném a gépemet, hátha valaki pont egy 1.4-es megkímélt corollát keres... ;)
Ez egész jónak látszik.
Akkor már inkább facelift utánit.Vajon miért nincs rajta a hűtőrácson a TS embléma ? :hmmmm:
Azok kívülről sokkal inkább hasonlítanak arra amiket tutinet mostanában nézeget. A facelift előttieken ugyanúgy hiányzik a küszöbszpoiler, és a látványosabb lökös.
Itt van pl. ez:
http://www.hasznaltauto.hu/2666114_toyota_corolla_2005 (http://www.hasznaltauto.hu/2666114_toyota_corolla_2005)
Tutinet! 1,6-os Corollát vezettél már? Esetleg "B" variációként azon is elgondolkodhatnál, amennyiben nem találsz normális TS-t, illetve ha túl sokba kerül. A Corolla E12 az 1,6-os VVT-i kimondottan sportos érzetet kelt az emberben, baromi OK az autó (kicsit bánom, hogy nem azt vettem, na de az anyagiak nem engedték akkoriban). Én nem vagyok tununghívő, sőt, kimondottan a gyári cuccokat szeretm, még az alufelniben is kizárólag gyári használt jöhetett nálam szóba. Ettől függetlenül az is meggondolandó (persze aki jártas ebben az majd véleményezi), hogy a tuningod alapjául veszel egy 1,6 VVT-i ráncfelvarrt 3ajtós Sport felszereltségű Corollát.
Ezen már van spoiller, oldalküszöb meg miegymás. Átdobnád rá az ültető rugókat, vennél rá egy brutál hátsó szárnyat, rámenne a sportdob, a 16/17 col-os felni (esetleg egy használt gyári TS felni), nameg kapna egy fóliázást, esetleg egy utólagos xenont, és persze egy minőségi chip-tuningossal simán felhúznád 125/130 lóra. És kész is a kocsid! ;)
PL:
http://www.hasznaltauto.hu/2621075_toyota_corolla_2005
Azért túlzásokba ne essünk, az 1,6 corolla a maga 110 lovával szerintem egy normálisan autózható gép, semmi extra; ( nekem az 1,4 egy kicsit alulmotorizált) 10,2s 0-100 szerintem nem nevezhető sportosnak.Persze, ez a sportos dolog mindig relatív. Viszont simán lehet, hogy az 1,4-el elégedetlenkedő Tutinetet simán kielégíteni a nyomatékosabb, dinamikusabban pörgő 1,6-os motor, aminél így alapban nem lehet sokkal virgoncabb a TS Yaris sem, nameg egy chip-el már 125/130lovasként kimondottan pimasz dolgokat is lehet művelni vele. Tényleg a malacpersely szólt belőlem, végül is jóval olcsóbb a TS-nél, egyszerűbb belőle megkímélt példányt találni, nameg a spoilerszett rajta van ezeken is.
Tutinet! 1,6-os Corollát vezettél már? Esetleg "B" variációként azon is elgondolkodhatnál, amennyiben nem találsz normális TS-t, illetve ha túl sokba kerül. A Corolla E12 az 1,6-os VVT-i kimondottan sportos érzetet kelt az emberben, baromi OK az autó (kicsit bánom, hogy nem azt vettem, na de az anyagiak nem engedték akkoriban). Én nem vagyok tununghívő, sőt, kimondottan a gyári cuccokat szeretm, még az alufelniben is kizárólag gyári használt jöhetett nálam szóba. Ettől függetlenül az is meggondolandó (persze aki jártas ebben az majd véleményezi), hogy a tuningod alapjául veszel egy 1,6 VVT-i ráncfelvarrt 3ajtós Sport felszereltségű Corollát.
Ezen már van spoiller, oldalküszöb meg miegymás. Átdobnád rá az ültető rugókat, vennél rá egy brutál hátsó szárnyat, rámenne a sportdob, a 16/17 col-os felni (esetleg egy használt gyári TS felni), nameg kapna egy fóliázást, esetleg egy utólagos xenont, és persze egy minőségi chip-tuningossal simán felhúznád 125/130 lóra. És kész is a kocsid! ;)
PL:
http://www.hasznaltauto.hu/2621075_toyota_corolla_2005
Most beszéltem egy barátommal, aki a XIII. ker-ben a Lehel-Hungária saroktól nem meszze lakik a Centrál parkban. Ott van egy TS-es srác (fekete színű TS)a mélygarázsban szokott parkolni de panaszkodott a barátomnak, hogy 13-14 litert is megeszik a TS-e. Tényleg ilyen vészes a fogyija ?
Ennyit 3 literes autók esznek , nem ?
Fejből nem tudom az 1.6 paramétereit (utánakeresni meg lusta vagyok :) ) de a yaris TS 109LE, 140Nm, és 950kg, ehhez még hozzájön az 1.6-os corolláénál rövidebb áttételezés. Szerintem a corollánál jóval dinamikusabb. És innen a corolla TS még egy nagy ugrás.
Persze, ez a sportos dolog mindig relatív. Viszont simán lehet, hogy az 1,4-el elégedetlenkedő Tutinetet simán kielégíteni a nyomatékosabb, dinamikusabban pörgő 1,6-os motor, aminél így alapban nem lehet sokkal virgoncabb a TS Yaris sem, nameg egy chip-el már 125/130lovasként kimondottan pimasz dolgokat is lehet művelni vele. Tényleg a malacpersely szólt belőlem, végül is jóval olcsóbb a TS-nél, egyszerűbb belőle megkímélt példányt találni, nameg a spoilerszett rajta van ezeken is.
Nem 105Le a TS Yaris? No de lényegtelen, valóban dinamikusabb tud lenni a Yaris, viszont napi használatba ez nem jön ki nagyon, nem hátbaverő a különbség érzésem szerint. Maradjunk abban, hogy az 1,6 azért dinamikusabb az 1,4-nél, és készségesebben pörög, ahogy emlékszem.Tutinet helyzetében - na nem nagyon, de mégis - rossz döntés lenne az 1.4-1.6 csere. Nem tudom hogyan pörög most az E12 piaca, de nem mehet vmi fényesen, kérdéses, hogy milyen kondíciókkal tudná eladni az autóját. (Mondjuk ez TS vásárlásnál is fennáll.) Emellett most vette nemrég az 1.4-et, az autó még - ha jól tudom - nincs kifizetve, így előtörlesztési díj + áthitelezni az "új" autóra a tartozást + átíratás + egy alap szervizelés, ect-ect... Rádob egy valag pénzt, és akkor még nem garantált a "kielégülés"! :tt2: Félreértés ne essék: A TS-nél ugyanez a helyzet, viszont egy jóval értékesebb és élvezhetőbb autót kap cserébe.
Félreértések elkerülése végett én is azt mondom, hogy vegyen TS-t, viszont olcsóbb B megoldásként egy 1,6 Sport felszereltség sem lehet nagyon nagyon rossz döntés, mivel a motor alapból erősebb (ezzel megspórolható a motortuining, meg sportlégszűrő meg mittudomén hogy akarta az 1,4-et tuningolni Tutinet), nameg alapból körbe van spoilerezve a kocsi, ami szintén megspórolható. Ez csak egy kis kitérő, inkább koncentráljunk a TS-re :winkiss:
Tutinet autóján nincs hitel.Pedig nekem így rémlett. Akkor "spórolhat" 50-100e-t az autócsere során! :D
Ismétlem, tutinet kp-re vette (http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=354.msg206593#msg206593) a kocsiját. :flowers:Hát ha még havi törlesztőt sem fizet, akkor tuti tele lehet zsetonnal! :tt2: Nem kérdés a csere :excl: :punk:
Hallod, tutinet, egy csomó lóvét spórolhatsz így. :D
A 109LE-t TMH-s pdf-ből néztem, de én is láttam már 105-t és 106-t is. A facelift során is volt változás. A forgalmiban nem emlékszem már hány kW volt.
A többi részben egyetértünk :)
Kit érdekel egy ilyen kaliberű autónál, hogy mennyit fogyaszt? :helpsmilie:
Maradjunk abban, hogy az 1,6 azért dinamikusabb az 1,4-nél...
...hát meg kell találni az ideális arányt az biztos.Ha Talán annyit megér hogy most még nem mész csak mondjuk itthon nyaralni hogy beletedd magad egy Ts-be.Nekem megérte.Nyár mindig van a fiatalság viszont szalad:-)Esetleg egy TS Corival körbeautózni az országot?! Annál jobb nyaralás nem kellene! :szemez:
A tuningolás viszi a pénzt szépen....a TS meg...hát szerinted miért jár a legtöbb ember 1,4es Corollával, mint pl én is? ;)
Egyébként esetleg a corollád be tudod szinte egy az egybe egy TS Yaris-ra cserélni, azzal jobban lehet élvezkedni, szóval ha valami bohémabb dolog hiányzik az életedből. Én megmaradok az 1,4-es Corollámnál, és tuningolom új szőnyeggel, meg esetleg csomagtértálcával :D
Tutinet autóján nincs hitel.
Ha 1ZZ-FE motorhoz való akkor az nem 1.4-es, hanem 1.8 ;)Na mit találtam Neked!:)
http://global.ebay.com/Blitz_Supercharger_Kit_-_Toyota_1ZZ-FE_/200299475020/item
Miért , mi ez ? Kompresszor az 1.4-eshez ????
Hány LE-t hozna rajta ?
Ha 1ZZ-FE motorhoz való akkor az nem 1.4-es, hanem 1.8 ;)
Igen mert 1.4-es az 4ZZ . :tt2:
Akkor kinek írta ezt Szuti ? :cool2:
Celicára meg MR2-re jó, már akinek van ilyenje... nem igazán ismerek ilyet.
Egyébként elárulok egy "titkot" . Az 1.4-es és az 1.6-os és az 1.8-as motor az mind - mind ugyanaz a blokk. Csak főtengelyt kell cserélni meg hajtókarokat és az 1.4-ből 1.8 leszAsszem volt mar errol szo!
Ha 1ZZ-FE motorhoz való akkor az nem 1.4-es, hanem 1.8 ;)
Egyébként elárulok egy "titkot" . Az 1.4-es és az 1.6-os és az 1.8-as motor az mind - mind ugyanaz a blokk. Csak főtengelyt kell cserélni meg hajtókarokat és az 1.4-ből 1.8 lesz.
Az Emilfrey egyik szervizese megcsinálta a sajátját ott áll minden nap a benzinkút mellett az emilfery-nél, megnézhető. Ezüst színű E12-es ültetve.
Más kérdés, hogy a motorhoz érdemes e hozzányúlni ezért, szerintem nem érdemes. De a lehetőség legalább megvan, ez is valami.
Azért még egy pár cucc kell hozzá ezeken felül... :whistling:
Csak főtengelyt kell cserélni meg hajtókarokat és az 1.4-ből 1.8 lesz.
Igen, ki kell cserélni a motortér fedőt olyanra, amire az van írva, hogy VVTL-I.
[rohog] [rohog] [rohog]
...hát meg kell találni az ideális arányt az biztos.Ha Talán annyit megér hogy most még nem mész csak mondjuk itthon nyaralni hogy beletedd magad egy Ts-be.Nekem megérte.Nyár mindig van a fiatalság viszont szalad:-)
Hát ez az, annyira én sem vagyok már fiatal sajna.......
20-as éveimben meg esélyem se volt autóra.
Akkor végképp nincs más választásod csak egy TS.... És mikor ha nem most??? :devil:Így van itt a válság, most kell autót venni, cserélni. :yes:
Jobb lenne ezzel belföldön cirkulálni, mint az 1,4-essel külföldön, nem?? :whistling:
Szóval erről beszéltem skypeon :D :devil:Azért ez kicsit sokáig tartana... :whistling: ;)
Szóval erről beszéltem skypeon :D :devil:
Most miről beszéltél pontosan ? Megnéztem a videót és egy spoilerezett fehér Corollát láttam, aminek fülsértő hangja lett a hátsó dobtól. Viszont Pl. Ricsi tudná milyen dobot tegyen rá, hiogy normális hangja legyen akár egy 1.4-esnek is. A múltkor egy Peugeut 208-asra tett hátsó dobot és jó mély hangja lett.
De nem értem hogy jön ez a video az én esetemhez.......
Na mit találtam Neked!:)
http://global.ebay.com/Blitz_Supercharger_Kit_-_Toyota_1ZZ-FE_/200299475020/item
Na mit találtam Neked!:)
http://global.ebay.com/Blitz_Supercharger_Kit_-_Toyota_1ZZ-FE_/200299475020/item
Hat ez azert nem ilyen egyszeru Szuti. A Blitz es Greddy (Magnuson MP62) kompresszor kitek egyaltalan nem mennek a ZZ-FE motorokkal, ezeket a 2ZZ-GE-hez fejlesztettek ki (Celica GTS) es minden mas kocsihoz atalakitasok szuksegesek. Hol tobb, hol kevesebb. Pl. bizonyos Celica-nal (2004-2005) ki kell szerelni a levego befecskendezo rendszert, mig korabbi kocsiknal nem. Sot bizonyos variaciokban a digitalis gazpedalt bowdenesre kell alakitani ennek minden nehezsegevel egyutt.
Szerintem a hirdetes el van irva, vagy mar egy erosen atalakitott verzio. De nem lepodnek meg, ha fizikailag fel sem menne a motorra...
Én csak azt linkeltem be amit találtam.Amúgy a srác akinek a greddy szett van csak azt mondta hogy a yaris vízpumpáját kellett áttenni a coriba és kész.Amúgy neki 2éve megy rendesen a dolog és semmi baja.Azt gondolom ha a gyári tte kompresszorosnak sincs baja akkor a greddynek sem kellene.
Így van itt a válság, most kell autót venni, cserélni. :yes:
OFF
És akinek 2 GT4-ese is van :whistling:
Megnéztem a pirosat amikor Ricsinél voltam.. Lesz vele dolog. Most nem kifejezetten szalon-állapot :D
Mi a terv vele?
ON
Figyu van egy srác akinek tte-s kopmija van Ő magyar.semmi ilyen open,meg closed loop baja nincsen.Akinek greddy cucca van Ő görög,neki sincs semmi baja a kopmival... mindketten minimum 2 ée használják problémamentesen.Én csak azt linkeltem be amit találtam.Amúgy a srác akinek a greddy szett van csak azt mondta hogy a yaris vízpumpáját kellett áttenni a coriba és kész.Amúgy neki 2éve megy rendesen a dolog és semmi baja.Azt gondolom ha a gyári tte kompresszorosnak sincs baja akkor a greddynek sem kellene.
De a sracnak nem TTE-s cucca van? Vagy Greddy?
Figyu van egy srác akinek tte-s kopmija van Ő magyar.semmi ilyen open,meg closed loop baja nincsen.Akinek greddy cucca van Ő görög,neki sincs semmi baja a kopmival... mindketten minimum 2 ée használják problémamentesen.
Figyu van egy srác akinek tte-s kopmija van Ő magyar.semmi ilyen open,meg closed loop baja nincsen.Akinek greddy cucca van Ő görög,neki sincs semmi baja a kopmival... mindketten minimum 2 ée használják problémamentesen.
Hat nem tudom, mivel te magad mondtad, hogy egyikuknek sincs semmilyen muszere, EGT, nyomas, wideband, stb. elegge szerencsesek akkor, ha nincs gondjuk. Egyaltalan hogy lett betuningolva az Emanage? A closed loop meg nem valogat. Closed loopban soha semmilyen piggy back computer (pl Emanage) nem kepes beleszolni a befecskendezett uzemanyag mennyisegebe. Ezen soha senki nem tud valtoztatni mert a Toyota ECU ilyen (Celica, Corolla 2001+). Mondjuk ha nincs muszered vagy laptopod akkor persze ast sem tudod hogy mikor van closed loopban....
Egy mazlijuk lehet, hogy amig a gyari komputer closed loopban van (0-4000RPM altalaban) addig nem igazan tolt a kompresszor es nem megy fel az EGT. Turbonal maskeppen lenne. Vagypedig kikotottek az elso oxigen szenzort es ettol sohasincs closed loopban az ECU.
valahogy csak sikerült el :censored:-nom az előző hozzászólást.... :clap:
Visszatérve a kiinduló témához.... :tt2:
Tutinet, hogy állsz az elhatározással?? :devil:
valahogy csak sikerült el :censored:-nom az előző hozzászólást.... :clap:
Megigazítottam.
;)
Szia Szuti,
Tegnap sikerült elhozni a kocsit, nem volt több bonyodalom. Egy kis olajat rá kellet önteni, de majd meglátjuk. A próbaút alatt minden ok. a váltó kicsit szokatlan, de majd belejövök.
A Cartásnak pedig annyit, hogy: hagyja a tuningolást másra, vegyen egy TS-t a garázsba!
Az, hogy a legújabb diesel mondeót 160-nal végigtolod az Érdi emelkedőn, majd mikor kiáll előled elhúzol mellette ( látni kellet volna a két öltönyös fickó tátott száját ) többet ér bármilyen hátsó spoliernél.
Hálás köszönet mindenért.
Tutinet, hogy állsz az elhatározással?? :devil:
Hi!
Sehol, nincs rá pénz. Sajnos egy TS ára 2 db. olyan 1.4-es ára, mint ami nekem is van.
Mivel faceliftest vennék mert az tetszik , ,ill. 5 ajtósat mert ha a család meglátja a 3 ajtósat ..na azt nem részletezném........ :no:
De figyeljük a hirdetéseket és veszek kaparós sorsjegyet is hátha nyerek, komoly. Haver 5 millát nyert csak úgy..... :D :D
Egyébként max. elégedett vagyok a jelenlegi járgányommal, csak egy kis plusz optikai tuningot szeretnék rá , ennyi. :cool2:
Kéne a facelift előtti TS-ről a gyári leírás, mik vannak benne alapszériában.Ugyanilyen van nekem is:D szívesen segítek, ha kéred:) Ami nincs a ráncfelvarrothoz képest: esőérzékelős ablaktörlő, fényre sötétedő belső visszapillantó tükör, fehér (égkék?) műszerfal világítás-ebben még piros.
Van egy egész jó állapotú 60.000 km-el, és 5 ajtós. Meg tudnék vele barátkozni a képek alapján. :yes:
Holnap rácsörgök a boltra , ki kéne nyomozni a tulajt........ Esteleg ha próbaút ,... de ne igyunk előre a medve bőrére......
1-2 ember jöhetne aki szakértőbb nálam TS ügyben , Szuti és mégvalaki.
http://www.hasznaltauto.hu/2331299_toyota_corolla_2002
Elszomorítalak,ez törött volt.Onnan tudom csak én is hogy múltkor megtalált a wiwen egy vadidegen srác/ne kérdezzétek hogyan fogalmam sincs/,de megnézte a kocsit és már messziről látszott neki is hogy ez törött volt.Még egy van ami szintén régóta van fent a használtautón,azt én nem láttam még,de talán Peti mondta hogy az is törött lehetett.Ez az:
Kérdés milye volt törve. Mert ha max egy spoiler vagy egy sárvédő az nem izgatna. Meg tudod kérdezni milye volt törve ?
Esetleg az a srác akivel értekeztél előkerülhetne...
Vennék Celicát is de abból csak T23-ast de inkább nem, mert nem igazán Pestre való , meg azt se szeretem ha mindenki megbámul, hogy ki ez az úrigyerek......5ös Bmw-vel nyomtam én is lámpánál, tetszett az arcszerkezete [rohog]senki nem nézi ki ebből az autóból, hogy mit tud :D
Ültem benne többször utasként és szinte minden megállóba forgolódtak utánunk pedig kívül semmi tuning nem volt rajta csak a fékek voltak tuningolva. :cool2:
A Corolla pont jó , mer belesimul az utcai forgalomba nem feltűnő, kutya nem látja mi van benne belüll :)))) De ha kell akkor oda lehet neki lépni, meggyalázva a sok tarkopasz tulajú golfost, bmw-s diszkós droidot . Nesze nektek unalmas Corolla. :nono:
Más márkák, tipusok: maradnék a Toyotánál abból is az E12-nél mégha facelift előtti csak 5 ajtós legyen. Ez egy nagyon eltalált és nagyon biztonságos kasztni , nagyon jó légellenállású tényezővel ha jól tudom 0.28, vagy javítsatok ki ha tévednék....
5ös Bmw-vel nyomtam én is lámpánál, tetszett az arcszerkezete [rohog]senki nem nézi ki ebből az autóból, hogy mit tud :D
Naja, erről beszélek. Most pont úgy vagyok, hogy a mostani kocsiban alapban minden újonnan van cserélve, szűrők, gyertyák, égők, olajok, hűtőfolyadék stb.. + téli nyári gumijaim szinte újak alig futottak. Kívül belül patent az autó, egyedül klíma nincs benne , japánban készült.
Most ezt kéne eladni.
Sityu ezt most írta egy cimbim.Jól mondtam a vásárlásnál amikor néztük az autódat:
!!!! "....kereskedéből vásárolt használt vagy új autóért az autókereskedés 6 hónap szavatoságot kell vállalnia...." ezt tudtátok??? ez törvény!!
ha kell belinkelem
A kedvesemék használt autóra árulnak garanciát, kereskedéseken keresztül. Innen az infó. Ugye ezt nem sok mindenki tudta eddig?
Naja, erről beszélek. Most pont úgy vagyok, hogy a mostani kocsiban alapban minden újonnan van cserélve, szűrők, gyertyák, égők, olajok, hűtőfolyadék stb.. + téli nyári gumijaim szinte újak alig futottak. Kívül belül patent az autó, egyedül klíma nincs benne , japánban készült.Mennyi km van a kocsidban? A yarisTS 5ajtós nem mozgat?
Most ezt kéne eladni.
Naja, erről beszélek. Most pont úgy vagyok, hogy a mostani kocsiban alapban minden újonnan van cserélve, szűrők, gyertyák, égők, olajok, hűtőfolyadék stb.. + téli nyári gumijaim szinte újak alig futottak. Kívül belül patent az autó, egyedül klíma nincs benne , japánban készült.Mennyi km van a kocsidban? A yarisTS 5ajtós nem mozgat?
Most ezt kéne eladni.
97 pacit 105-re cserélni úgy hogy nem férsz el benne?Akkor más inkább a celica ha nem akarsz elférni de menni igen még ha a kisebbet is választod ami 143 pacis...Igaz...Viszont akkor várnia kell, mert ebben a 2,4-2,9M körüli árban nem nagyon van vonzó TS Corolla. Ha már más autókkal OFF-olunk, akkor meglehetne említeni egy IS200-ast is akár. :wacko:
... az IS-ből még 50 lóerőt hiányolnék.
Még egy van ami szintén régóta van fent a használtautón,azt én nem láttam még,de talán Peti mondta hogy az is törött lehetett.Ez az:
http://www.hasznaltauto.hu/2155114_toyota_corolla_2002
Ez valóban régóta fent van, azóta csak az ára megy egyre lejjebb s lejjebb...
Azt viszont nem tudom hogy ugyanaz e :hmmmm: : mert volt egy ilyen túljátszott lökhárítós amit ismerős nézett meg nekem, nem pesten volt az autó és azon (akkor még?) tuti nem volt ilyen matrica förtelem, csak annyit mondott hogy felejtsem el..... :whistling:
Még egy van ami szintén régóta van fent a használtautón,azt én nem láttam még,de talán Peti mondta hogy az is törött lehetett.Ez az:
http://www.hasznaltauto.hu/2155114_toyota_corolla_2002
Igen,pont ezt mondtam hogy Te sztem már írtál itt róla...
Valszeg megint Peti egere szórakozott. Én még láttam jó helyen a hsz-ét.
Valszeg megint Peti egere szórakozott. Én még láttam jó helyen a hsz-ét.
De tényleg. :surrender: Össze-vissza ugrál állandóan, meg kimegy a jobb felső sarokba és bezárja az ablakot :saddam:
A fecelift előttieket szerintem hanyagolhatjuk. Tutinet írta, neki mindenképpen a faceliftes jön be.Tegnap már belinkelt egy facelift elötti autót, mint lehetséges választást. Amennyiben ragaszkodik az 5ajtóhoz, és a faceliftes verzióhoz, akkor úgy 3,5M-4M körül jár.
Szerintem ez az az auto amire te is gondolsz... Szolnokon lattam en is osszetorve.Még egy van ami szintén régóta van fent a használtautón,azt én nem láttam még,de talán Peti mondta hogy az is törött lehetett.Ez az:
http://www.hasznaltauto.hu/2155114_toyota_corolla_2002
Ez valóban régóta fent van, azóta csak az ára megy egyre lejjebb s lejjebb...
Azt viszont nem tudom hogy ugyanaz e :hmmmm: : mert volt egy ilyen túljátszott lökhárítós amit ismerős nézett meg nekem, nem pesten volt az autó és azon (akkor még?) tuti nem volt ilyen matrica förtelem, csak annyit mondott hogy felejtsem el..... :whistling:
Még egy van ami szintén régóta van fent a használtautón,azt én nem láttam még,de talán Peti mondta hogy az is törött lehetett.Ez az:
http://www.hasznaltauto.hu/2155114_toyota_corolla_2002
Ez valóban régóta fent van, azóta csak az ára megy egyre lejjebb s lejjebb...
Azt viszont nem tudom hogy ugyanaz e :hmmmm: : mert volt egy ilyen túljátszott lökhárítós amit ismerős nézett meg nekem, nem pesten volt az autó és azon (akkor még?) tuti nem volt ilyen matrica förtelem, csak annyit mondott hogy felejtsem el..... :whistling:
Szerintem ez az az auto amire te is gondolsz... Szolnokon lattam en is osszetorve.
Sikerült megint valamit elszúrni a hozzászólással... :D
Szóval nem értem az embereket, hogy honnan veszik, hogy ezek a felemás lökhárítók jól néznek ki... :lol:
Szóval még mindig a téma.Nekem Tutinet azt mondta hogy jó lenne a ráncfelvarrás előtti modell anyagi megfontolás miatt.Én egyetértek vele.Ha belegondolok én az 1.6-os sol felszereltségű csodaszép corimra 40ezerért vettem oldalsó szoknyákat hátsó toldattal együtt még egy szárny és kész a ts ami úgy néz ki mint az újabb.Még ha az újnak a rugóit aláteszed ami ugye nekem is van és árulom is akár Sityunak is akkor annyival lejjebb lesz és nem is lesz keményebb tőle az autó.Szóval ha lenne olyan régebbi ami jó állapotban van és nincs hókotró az elején akkor azt sztem érdemes lenne megvenni és kis ráfordítással nagyon szép lehetne.tesztvezetésre már benevezett nálam, már csak hívnia kéne :tt2: nekem is 1,4 volt anno és ég és föld a kettő. Ezért akarom, hogy kipróbálja
Kompresszor...
Vagy IS300.
Szóval nem értem az embereket, hogy honnan veszik, hogy ezek a felemás lökhárítók jól néznek ki... :lol:
Szia Szuti,
Kösz a felajánlást, de én szeretném teljesen gyári állapotban megtartani, se futómű, se sportlégszűrő, se másik felni, spolierből is elég ami rajta van, végre van egy kocsim amivel el tudok menni horgászni is. :lol: A régivel minden vackon felakadtam. Ja, és imádok vele lassan menni, gurulunk, gurulunk, aztán egy kigyorsítás, majd gurulunk, gurulunk.
az is200-ból egy dolog hiányzik...én :wub: ;)... az IS-ből még 50 lóerőt hiányolnék.Kompresszor...
Vagy IS300.
...vagy némi spórolás után egy IS250. Kár, hogy annak a kéziváltója nem olyan pöpec, mint a tiédben lévő.is250 és az is200 között ég és föld :)
az is250 olyan, mintha focimeccsen pisztáciát ennél szotyi helyett...finom, sőt nagyon finom, de nem az igazi.
Szuti! Ki az a Ricsi?
Köszi az infót, még csak annyit, hogy helyileg kb hol? Bp melyik részén, vagy vidék?Szuti! Ki az a Ricsi?
Igen főleg toyotákkal foglalkozik nagyon sokat tud róluk és merem ajánlani mindenkinek.Jól dolgozik és nem milliókért csak el van havazva.Erre kell számítani...
Köszi az infót, még csak annyit, hogy helyileg kb hol? Bp melyik részén, vagy vidék?Szuti! Ki az a Ricsi?
Igen főleg toyotákkal foglalkozik nagyon sokat tud róluk és merem ajánlani mindenkinek.Jól dolgozik és nem milliókért csak el van havazva.Erre kell számítani...
13.ker tatai út.Érdekes, itt a fórumon hirdető Mobil-auto meg a XIV-kerben van szintén Tatai úton :)
Most vettem észre ezt a személyre szabott topicot! Óriási!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Állat! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Szuti! GRATULA! [rohog]
10/10 :yes:
Ennél többet nem is szabad egy e12-re pakolni.
Yes Sir !
Ezért inkább csinosítom amim van , aztán jónapot vegye le a kalapot......
Egy dolgot tisztázni kell mielőtt bárki bármibe ringatná magát.
A Corolla egy alsó középkategóriás autó ami akár családi akár szabadidőautóként akár munkába járni is használhatunk. A karosszéria egy jól eltalált formára vázra épül. És váz egy és ugyanaz az E12-nél még a facelift előttinél is.
A TS egy jóval erősebb motorral rendelkezik de a futóműve közel ugyanaz - ha nem teljesen az - karosszériája ugyanaz, mint a nem TS-é. A fékjei picit nagyobbak de alapvetően szinte azok is szériafékek.
Elég megnézni egy TS és egy sima E12 forgalmiját: közel ugyanaz a tömeg kb150 kg-ak nehezebb a TS, tehát ennyi anyagmennyiséggel kell az megerősített alkatrészeket és a nagyobb motort számolni.
Futóművet , féket stb. lehet erősíteni cserélni de attól még a váz, ami tartja az egészet az ugyanaz. És ezt kell figyelembe venni.
Lehet turbósítani de ez olyan, mintha valaki elkezdi a testépítést és kizárólag a felsőtestét edzi a lábait nem, vagyis nagy mellizmai , széles háta meg nagy bicepsze stb lesz , de vékony lábakon jár, ami egy strandon inkább ciki , nem beszélve arról hogy esetleges testépítő versenyen nem lehet ne ilyen amorf alakkal elindulni.
A compresszor ad még +20-30 LE-t ami még pont elég, de ez azzal jár, hogy a kocsi alját a motor alatt több helyen valamint a hátső lökös alatt keresztmerevítőkkel kell megerősíteni. Ez nem véletlen és az mutatja, hogy ez a vége ennek a kocsinak jobban ne erőltessük. Vagy lehet , de akkor gyors elhasználódás lesz a vége.
Fentebb belinkelt videók ne bátorítsanak senki hasonlóra, sőt inkább lebeszélő jellege lenne. Ez nem versenyautó, ez utcai autó ami erősebb az átlagnál de semmi több.
Ennek tudatában nekem nem ér meg +2 milliót előteremteni - nincs is honnan, max, kaparósjegy vagy lottó - arra, hogy "közel" ugyanolyan kocsit vegyek, mint ami most is van, igaz lealázhatnék pár németet de ez a pénzkiadás sok lenne. Meghát nem 4-500 ezret keresek nettóba havonta sajna.
Igazából nincs sok kedvem 2 évvel idősebb és kb 40-50 ezer km-el többet futott autót venni ,mert -ha nem a motorerőt nézzük - ez visszalépés lenne. Attól még érdekelnek a TS-ek meg szívesen beülnék már vezetni egyet .
Na ne már! Most akarod bezárni, mikor rátaláltam? :D
Na ne már! Most akarod bezárni, mikor rátaláltam? :D
Én szívem szerint nem zárnám be max csak ha esetleg Tutinet benevezne akkor megkérném hogy írjuk át a topicot Tutinet és a TS címre:-)Ha nem lesz meg akkor lehetne az a topic neve hogy Tutinet és a csoda1.4 ha ezt akarja fejlesztgetni.Meg lehetne tudni mégis mit fog tudni kihozni az 1.4-esből.Szóval alternatívák vannak:-)
Na ne már! Most akarod bezárni, mikor rátaláltam? :D
Én szívem szerint nem zárnám be max csak ha esetleg Tutinet benevezne akkor megkérném hogy írjuk át a topicot Tutinet és a TS címre:-)Ha nem lesz meg akkor lehetne az a topic neve hogy Tutinet és a csoda1.4 ha ezt akarja fejlesztgetni.Meg lehetne tudni mégis mit fog tudni kihozni az 1.4-esből.Szóval alternatívák vannak:-)
csak azért akarja lebeszélni saját magát, mert még mindig nem jött el tesztvezetésre. Kíváncsi lennék, mit mondana azután?
Na ne már! Most akarod bezárni, mikor rátaláltam? :D
Én szívem szerint nem zárnám be max csak ha esetleg Tutinet benevezne akkor megkérném hogy írjuk át a topicot Tutinet és a TS címre:-)Ha nem lesz meg akkor lehetne az a topic neve hogy Tutinet és a csoda1.4 ha ezt akarja fejlesztgetni.Meg lehetne tudni mégis mit fog tudni kihozni az 1.4-esből.Szóval alternatívák vannak:-)
csak azért akarja lebeszélni saját magát, mert még mindig nem jött el tesztvezetésre. Kíváncsi lennék, mit mondana azután?
Na ne már! Most akarod bezárni, mikor rátaláltam? :D
Én szívem szerint nem zárnám be max csak ha esetleg Tutinet benevezne akkor megkérném hogy írjuk át a topicot Tutinet és a TS címre:-)Ha nem lesz meg akkor lehetne az a topic neve hogy Tutinet és a csoda1.4 ha ezt akarja fejlesztgetni.Meg lehetne tudni mégis mit fog tudni kihozni az 1.4-esből.Szóval alternatívák vannak:-)
csak azért akarja lebeszélni saját magát, mert még mindig nem jött el tesztvezetésre. Kíváncsi lennék, mit mondana azután?
Most pénteken esetleg sort is lehetne keríteni a dologra.Szólok TSityunak is hogy ugorjon be.Én is odaérnék fél 9 körül szerintem..
...de megnézve a hazai használtcikk TS piacot nem túl kecsegtető a látvány, pár éves valaha összetört, így-úgy rendbetett autókat árulnak, valószínűleg sok érdekes értéket mutatna egy rétegvatagságmérő, Hónapok óta kint vannak ezek az eladásra szánt TS-ek. Sőt amire mondtam, hogy egész jó lenne már Szuti jelezte, hogy tört volt. Ez elég lehangoló.
...és akkor 2 db 2.400eft-s autó fog menni az euroringen és megnézzük melyikből milyen arccal szállsz ki és mit mutat a stopper.Persze mehetnénk az enyémmel is,de akkor az nem lenne reális összehasonlítás.Mit szól a nagyközönség?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁcsiiiiiiiiiiiiii Tutinet Pályázni akar!!!!!Ezt mondja mindenkinek meg engem is kér hogy segítsek neki megmutatni merre kell menni és hogyan meg féktáv meg mittomén.Nem mondom hogy annyit mint én,de akar az biztos!
Peti ha bemásolnám az összes beszélgetésünket Tutinettel skypeon és ezt megtenné Misi,Kmr,Bartrender,Ricsi akivel dumálgatni szokott/bocs ha bárkit is kihagytam/ akkor érdekes dolgkra derülne fény hogy mit is szeretne...Tehát menni azt szeretne.Nem annyit,de menne!
Ezért célszerű egy olcsóbbat venni ami nem törött.Kis türelemmel biztosan lesz olyan...
Akkor ki jon ma este? Esetleg en is beugranek a klubkartyamert...
Akkor ki jon ma este? Esetleg en is beugranek a klubkartyamert...
Én megyek.
Most nem értem, tutinet az elején nagyon odavolt a ts-ért és most meg úgy veszem ki a szavaiból, hogy inkább már nem kell neki... Nem hiszem, hogy az emberek itt rászeretnék őt beszélni bármire is, csak segíteni abban, hogy inkább egy erősebb autót vegyen mint az 1.4-est tuningolja. Szuti nagyon jól leírta a lényeget, ha pályázni és erősebb autóra vágyik valaki, akkor az inkább hoz egy kis áldozatot, eladja a makulátlan verdáját és befektet egy sokkal erősebb autóba ami teljesen megfelel igényeinek és vágyainak! Na persze, ez jár némi veszteséggel is, lesz egy pár évvel idősebb autója, lesz benne kicsivel több km, de össze sem lehet hasonlítani a kettőt! Ahogy az új ts tulaj is leírta, összehasonlíthatatlan a kettő, tutinet menj el pénteken a talira és vezess vagy ülj be egy ts-be. Tudom, a nyári talin ültél Szuti mellett, gondolom az is keltette fel az érdeklődésedet, én is ültem mellette, nagyon bitang a gépe, én is keresnék magamnak ha lenne rá keret, de sajnos nincs... Szerintem egy próbát megér az újabb tesztvezetés élménye, hiszen egyből rá fogsz jönni, hogy neked ts kell! Itt van Szuti és a többi ts szakértő akik szerintem teljes mértékben önzetlenül fognak neked segíteni és tanácsot adni, még el is menne Szuti veled a kiszemelt autót megnézni, ne hogy zsákbamacskát vegyél. Ott van még Ricsi is aki szintén egy biztos forrás, szerintem kapj az alkalmon, fel a fejjel és hajrá!!! :sorcerer: Én a helyedben tuti bíznék bennük és elmennék a pénteki talira, beszélgess velük, érdeklődj, szerveződj, tanulj! :flowers::clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
10/10 :yes:
Ennél többet nem is szabad egy e12-re pakolni.
Yes Sir !
Ezért inkább csinosítom amim van , aztán jónapot vegye le a kalapot......
Egy dolgot tisztázni kell mielőtt bárki bármibe ringatná magát.
A Corolla egy alsó középkategóriás autó ami akár családi akár szabadidőautóként akár munkába járni is használhatunk. A karosszéria egy jól eltalált formára vázra épül. És váz egy és ugyanaz az E12-nél még a facelift előttinél is.
A TS egy jóval erősebb motorral rendelkezik de a futóműve közel ugyanaz - ha nem teljesen az - karosszériája ugyanaz, mint a nem TS-é. A fékjei picit nagyobbak de alapvetően szinte azok is szériafékek.
Elég megnézni egy TS és egy sima E12 forgalmiját: közel ugyanaz a tömeg kb150 kg-ak nehezebb a TS, tehát ennyi anyagmennyiséggel kell az megerősített alkatrészeket és a nagyobb motort számolni.
Futóművet , féket stb. lehet erősíteni cserélni de attól még a váz, ami tartja az egészet az ugyanaz. És ezt kell figyelembe venni.
Lehet turbósítani de ez olyan, mintha valaki elkezdi a testépítést és kizárólag a felsőtestét edzi a lábait nem, vagyis nagy mellizmai , széles háta meg nagy bicepsze stb lesz , de vékony lábakon jár, ami egy strandon inkább ciki , nem beszélve arról hogy esetleges testépítő versenyen nem lehet ne ilyen amorf alakkal elindulni.
A compresszor ad még +20-30 LE-t ami még pont elég, de ez azzal jár, hogy a kocsi alját a motor alatt több helyen valamint a hátső lökös alatt keresztmerevítőkkel kell megerősíteni. Ez nem véletlen és az mutatja, hogy ez a vége ennek a kocsinak jobban ne erőltessük. Vagy lehet , de akkor gyors elhasználódás lesz a vége.
Fentebb belinkelt videók ne bátorítsanak senki hasonlóra, sőt inkább lebeszélő jellege lenne. Ez nem versenyautó, ez utcai autó ami erősebb az átlagnál de semmi több.
Ennek tudatában nekem nem ér meg +2 milliót előteremteni - nincs is honnan, max, kaparósjegy vagy lottó - arra, hogy "közel" ugyanolyan kocsit vegyek, mint ami most is van, igaz lealázhatnék pár németet de ez a pénzkiadás sok lenne. Meghát nem 4-500 ezret keresek nettóba havonta sajna.
Igazából nincs sok kedvem 2 évvel idősebb és kb 40-50 ezer km-el többet futott autót venni ,mert -ha nem a motorerőt nézzük - ez visszalépés lenne. Attól még érdekelnek a TS-ek meg szívesen beülnék már vezetni egyet .
Akkor ki jon ma este? Esetleg en is beugranek a klubkartyamert...
Bocsi, hogy ido elott el kellett jonnom, de tegnap hajnalban ertem vissza kis hazankba es 1 hete hianyoltak mar otthon... nem baj, a klubkartya urugyen mar biztos, hogy legkozelebb is mennem kell. :D
Voltál tutinet a talin? Vélemények és beszámolók az esti taliról, élményvezetés, stb.? Közelebb kerültél az esetleges döntéshez?
Voltál tutinet a talin? Vélemények és beszámolók az esti taliról, élményvezetés, stb.? Közelebb kerültél az esetleges döntéshez?
Igen ott voltam. Ültem is és vezettem is Kiscoro TS-ét. Egyszerre gyorsultunk Mozso 1.6-osával , igaz Mozsoék picit hamarabb kezdtek gázt adni de tartottuk őket végig. Mindkét autóban 3-an ültünk. Aztán vezettem a TS-t, igaz elég keveset. Jól pörög az tény és 6000 felett nem leszabályoz, mint az enyém, hanem elkezd gyorsítani. :clap:
Jó érzés az tuti, kérdés megéri ez az érzés a váltást. Ha esetleg rendőrrel vagy kamerával találkozik az ember abból sok kellemetlensége származhat így településen belül nem igazán lehet kihasználni max. csak pár önjelölt leonos sztrítfájtert lehet vele ottthagyni :)
Tehát 6000 felett igazán csak autópályán vagy valamelyik ringen lehet vele menni. Kormányozhatóság, iránythatóság ugyanaz mint az enyémnél a kocsitest is ugyanúgy viselkedik és reagál a dolgokra ebben nem éreztem különbséget. A motorerő az, ami teljesen más. Igaz ha a sebességtúllépést nézzzük azt a sajátommal is lazán túlléphetem bármikor.
Egy gyári TS-re sem árt (sőőőt kötelező érzésem szerint) egy ültetés, ugyanúgy fóliázás, hátsó szárny , 16-os alufelnik, semislickek, toronymerevítés és esetleg új sportosabb gátlók amit a pesti utak miatt úgyis cserél az ember előbb-utóbb és akkor már nem a drága gyárit hanem Konit rakat bele.
Nagyjából ennyi, de fogok még TS-t vezetni a ringen (remélem a Szutiét :)) )is ott inkább kijön a tudása.
Hol írtam , hogy 17-es felniket meg gumikat hogy akarok venni ?
A semisclick utcára lenne , pályázásra átszereltethetek kopott gumikat. A Koni gátlókról meg azt mondtam a talin, hogy akkor érdemes feltenni, ha a gyáriaknak annyi és cserélni kell addig nem.
Egyelőre csak ki kell várni egy megfelelő hirdetést, ajánlatot. Ha lesz lesz, ha nem nem. Azt gondolod, hogy nekem könnyű lesz eladni az enyémet ???
Hol írtam , hogy 17-es felniket meg gumikat hogy akarok venni ?
A semisclick utcára lenne , pályázásra átszereltethetek kopott gumikat. A Koni gátlókról meg azt mondtam a talin, hogy akkor érdemes feltenni, ha a gyáriaknak annyi és cserélni kell addig nem.
Egyelőre csak ki kell várni egy megfelelő hirdetést, ajánlatot. Ha lesz lesz, ha nem nem. Azt gondolod, hogy nekem könnyű lesz eladni az enyémet ???
Utcára slickek??? mit mondasz majd a rendőrnek igazoltatásnál?
Látom a Mozsóét de amennyit ő ráköltött a gépére abból tényleg vehetett volna egy TS-.t. Szóltál neki miellőtt elkezdte a turbósítást ????? :)
Hol írtam , hogy 17-es felniket meg gumikat hogy akarok venni ?
A semisclick utcára lenne , pályázásra átszereltethetek kopott gumikat. A Koni gátlókról meg azt mondtam a talin, hogy akkor érdemes feltenni, ha a gyáriaknak annyi és cserélni kell addig nem.
Egyelőre csak ki kell várni egy megfelelő hirdetést, ajánlatot. Ha lesz lesz, ha nem nem. Azt gondolod, hogy nekem könnyű lesz eladni az enyémet ???
En nem akartam TS-t. A kocsi vasarlasakor nem volt eleg keret ra, roviddel utana meg megszunt az ertekesitese mivel csak EURO3-as.
Ezzel vitatkoznék. Mitől lenne ojró3-as egy TS ????
Ezzel vitatkoznék. Mitől lenne ojró3-as egy TS ????
Sziasztok,Tisztelem az erőfeszítéseidet! :flowers:
Hát ez nem sikerült, pedig tegnap több órát is rászántam, hogy saját példámon bemutassam mért ne költsünk semmilyen 1.4-re.
Amit ott elmondtam, nem írnám le még egyszer, de van egy ötletem.
Egy teliholdas éjszakán hívjuk le Tutinetet az utcára, álljuk körül 13-an, fogjuk meg egymás kezét és hangosan mondjuk az ég felé:
-Tutinet, ne költs 1.4-re, vegyél TS-t.......... (13 szor összesen)
De ha ez se sikerül, még mindig maradnak lehetőségek: javasasszony, voodo varázslat.......
No én megyek csinálok egy átmeneti harakirit, vagy szepokut magamon.
A vodoozásnál még ott lehetsz,de véráldozatot nem szeretnék:-))
Itt tudod olvasgatni a sok hülyeséget amit anno írtam:
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=354.105
Itt tudod olvasgatni a sok hülyeséget amit anno írtam:
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=354.105
Végig olvastam... [rohog]
Kísérteties a hasonlóság :hmmmm:
Nem is gondoltam volna, hogy már több mint fél éves ez a Tutinet kontra vegyél TS-t sztori... :lol:
Szerintem nem azt linkelted be amit akartál. Ez nem a te 1.6-os fejlesztésedről szól, hanem tutinet tuning elképzeléseiről 2008. júliusból. Neked akkor már tég TS-ed volt...
Attól függ az új vagy a régi hozzászólások vannak-e felül a beállítások alapján.
Itt egy, a beállításoktól függetlenül működő link:
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=354.msg128555#msg128555 (http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=354.msg128555#msg128555)
Akkor neked ugyanúgy van beállítva a fórum megjelenítése mint Szutinak (a "Legutóbbi hozzászólások megjelenítése felül." nincs bekapcsolva).
Nekem be van, így a másik végéről mutatta a 105.hozzászólást...
Tutinet, itt az autód apám, még cserelehetőség is van, pont olyan kell nekik mint amilyen neked is van, rajta! :sorcerer:
http://www.hasznaltauto.hu/2717364_toyota_corolla_2004 (http://www.hasznaltauto.hu/2717364_toyota_corolla_2004)
Tutinet, itt az autód apám, még cserelehetőség is van, pont olyan kell nekik mint amilyen neked is van, rajta! :sorcerer:ez nem véletlenül Tondach (http://forum.toyotaclub.hu/index.php?action=profile;u=454) kocsija? (régebben yarisa volt...)
http://www.hasznaltauto.hu/2717364_toyota_corolla_2004 (http://www.hasznaltauto.hu/2717364_toyota_corolla_2004)
Tutinet, itt az autód apám, még cserelehetőség is van, pont olyan kell nekik mint amilyen neked is van, rajta! :sorcerer:ez nem véletlenül Tondach (http://forum.toyotaclub.hu/index.php?action=profile;u=454) kocsija? (régebben yarisa volt...)
http://www.hasznaltauto.hu/2717364_toyota_corolla_2004 (http://www.hasznaltauto.hu/2717364_toyota_corolla_2004)
az övé 3 ajtós, szürke, és békéscsabai :hmmmm:
Ez sem lesz jó, mert 3 ajtós...
Mondjuk én meg 5 ajtóst nem vennék. :D
Nem merném!! :tt2:oldalkocsis autó? :1eye:
De egy autóra oldalanként egy autó elég! :D
jólvanna, kössél belém!!!! :ph34r:Nem merném!! :tt2:oldalkocsis autó? :1eye:
De egy autóra oldalanként egy autó elég! :D
Korábban Saro-é volt, nem?Igen ez az a kocsi.
Ha jól emlékszem ez az autó volt már magasabb árral is hírdetve, nem JJJ-vel kezdődik a rendszáma?Korábban Saro-é volt, nem?Igen ez az a kocsi.
Korábban Saro-é volt, nem?Igen ez az a kocsi.
Mondjuk van most fent még egy - a leírásalapján - hibátlannak tűnő darab, fél évvel fiatalabb, ráadásul 400-zal olcsóbb is.
http://www.hasznaltauto.hu/2707783_toyota_corolla_2005 (http://www.hasznaltauto.hu/2707783_toyota_corolla_2005)
Beszéltük hogy ezzel valami bibi lehet,mert 4kiló engedmény és még fél évvel fiatalabb az nagyon sok,de megnézni érdemes lehetne...Az árából nem feltétlen következik, hogy bibi van vele. Nézőpont kérdése, szerinted 4kiló engedményes a fekete, szerintem meg a 3,7millás szürke ára irreális.
Látod Tutinet igazam volt hogy az az a ts amit kérdeztél törött volt.Még oetinek is felhívtam egy csajé volt akkor és asszem,de már egy kereskedésben 3.2-ért árulták,mert oldalról belement valaki.Peti emlékszel?Most pofátlanul 3.7-ért van meghirdetve...
Ja és én is 3.tulaj voltam amikor vettem a gépe 20ekm-vel 2évesen szóval vannak csodák.
Peri megkereshetem a ts topicban amikor beszéltünk róla és bemásolom este mit beszéltünk akkor.
Az árából nem feltétlen következik, hogy bibi van vele. Nézőpont kérdése, szerinted 4kiló engedményes a fekete, szerintem meg a 3,7millás szürke ára irreális.Ezt most nem értem... A két tulaj sok???? :eek:
Kezdjük ott, hogy 2.tulajos (egy ilyen sportautónál nem túl OK a sok tulaj), 2004-es évjárat (igaz, decemberi), közel 4,5éves, nameg kifutott modellről van szó (E12).
Ezt most nem értem... A két tulaj sok???? :eek:Igaz, az egy piros pont, hogy mindkét tulaj megfordult a tclub fórumon. Viszont a 3ajtó 'fekete pont' tutinet szemében, nameg én ma már nem hiszek a cserékben (azok az idők elmúltak), túl nagy a kínálat ahhoz, hogy az emberek meg tudjanak egyezni a cserében. Kiváncsi vagyok, hogy a TS-es tulaj hajlandó lesz e átülni egy klíma nélküli alap corollába, mikor teli van kínálati oldala különféle corikkal.
Ennek az autónak pont a tiszta előélet az előnye. Két tulaja volt, mindkettő itteni fórumozó. Nem rommátört és újjáélesztett kocsiról van szó. És nem is külföldről behozottról, mint amit Te linkeltél be elsőnek.
A másik előny a kisebb Cori beszámításának lehetősége. Innentől kezdve másodlagos mennyi a kocsi ára, az számít mennyit kellene ráfizetni.
Két tulaj innen a fórumról, főleg hogy Tondach az egyik, akkor tutinet szerintem most már sinen lehetsz, ez egy jó döntés lenne szerintem, főleg hogy még a tiédet is beszámítanák! :flowers: Mi kell még??? :surrender: Szerintem még alkudni is lehet egy picit...
Igy van, itt meg is lehetne csinálni az egészet! Tutinet, hol a frászban vagy? Itt intézi mindenki a dolgokat és találjuk az egyre jobb lehetőségeket, te meg sehol...
Igy van, itt meg is lehetne csinálni az egészet! Tutinet, hol a frászban vagy? Itt intézi mindenki a dolgokat és találjuk az egyre jobb lehetőségeket, te meg sehol...
Biztos elment pénzért a bankba. (http://index.hu/politika/bulvar/szeged090206/) :devil:
Szeged Tarján nevű városrészében történt az idei év tizennegyedik bankrablása. Egy 165-170 centiméter magas, zömök rablót keres a rendőrség.
Igy van, itt meg is lehetne csinálni az egészet! Tutinet, hol a frászban vagy? Itt intézi mindenki a dolgokat és találjuk az egyre jobb lehetőségeket, te meg sehol...
Biztos elment pénzért a bankba. (http://index.hu/politika/bulvar/szeged090206/) :devil:IdézetSzeged Tarján nevű városrészében történt az idei év tizennegyedik bankrablása. Egy 165-170 centiméter magas, zömök rablót keres a rendőrség.
Nyomoztam, nem tutinet a tettes.... :D :D :D
De tényleg hol a frászban van??? Mi itt kitesszük a belünket, oszt.... :surrender: :surrender:
Édesanyám évekig itt dolgozott... :no:
Igy van, itt meg is lehetne csinálni az egészet! Tutinet, hol a frászban vagy? Itt intézi mindenki a dolgokat és találjuk az egyre jobb lehetőségeket, te meg sehol...
Biztos elment pénzért a bankba. (http://index.hu/politika/bulvar/szeged090206/) :devil:
Beszéltem Tutinettel még él,de sztem nem meri ezt az egészet.Mi jobban akarjuk mint Ő maga... :devil:
Miért ne élnék, csak sokat dolgoztam és fáradt vagyok, kb. vagy 50-60 telefonhívásom volt minden nap és mindenkinek minden azonnal kellett.
TS-re meg inkább nincs pénze......
Önmagában is megértem, hogy a jó állapotú, hibátlan autódat nem akarod bagóért elpasszolni, majd átülni egy jóval drágább autóba, aminek a fentartása elvileg igen csak költségesebb lesz.....és erre még rájön a jelenlegi közhangulat......Szerintem TS-t az vegyen, akinek van rá pénze, rajong a sportos autókért, és nem 4rongyért tankol a kúton.Beszéltem Tutinettel még él,de sztem nem meri ezt az egészet.Mi jobban akarjuk mint Ő maga... :devil:Miért ne élnék, csak sokat dolgoztam és fáradt vagyok, kb. vagy 50-60 telefonhívásom volt minden nap és mindenkinek minden azonnal kellett.
TS-re meg inkább nincs pénze......
Önmagában is megértem, hogy a jó állapotú, hibátlan autódat nem akarod bagóért elpasszolni, majd átülni egy jóval drágább autóba, aminek a fentartása elvileg igen csak költségesebb lesz.....és erre még rájön a jelenlegi közhangulat......Szerintem TS-t az vegyen, akinek van rá pénze, rajong a sportos autókért, és nem 4rongyért tankol a kúton.
...olvassa...Két tulaj innen a fórumról, főleg hogy Tondach az egyik, akkor tutinet szerintem most már sinen lehetsz, ez egy jó döntés lenne szerintem, főleg hogy még a tiédet is beszámítanák! :flowers: Mi kell még??? :surrender: Szerintem még alkudni is lehet egy picit...
Már csak a tulajnak kéne olvasnia ezt...akár itt is létrejöhetne az üzlet :D "élőben" [rohog]
Akkor most mi lesz a jó kis topicunkkal?:-)))
Misi amit mondtál lehet hogy annak kellene érvénybe lépnie :tt2:
Szia Tutinet,
Nekem van egy jó ötletem, ha adsz egy telefonszámot felhívlak.
Itt már semmi nem készül...
Tutinet éppen kffelnit és spoilert vadászik a 1.4-re. Aztán irány a pálya!!!!!!!!!
Miért, nem szabad egyedivé tenni egy autót ?Dehogynem, csak akkor ne az legyen a hivatkozási alap h nincs pénzed TS-re. :nono:
Az, hogy jól megy , az relatív.
A Toyoták is jól mentek az F1ben, de jól ment a BMW is, sőt a Ferrari meg a Meki se ment rosszul.
De azt nyilatkozták a redbullosok is hogy ők is jól mentek. Tulajdonképpen jól ment az egész mezőny. Én kint voltam láttam is őket valóban jól mentek a pályán.
:yes: :yes:
sőt a Ferrari meg a Meki se ment rosszul.
A Ts meg a nem TS fogyikülömbségéből meg teljesítményadó külömbségéből is sokmindent lehet venni. Igaz nem azonnal , de 1-2 évet összeadva már szép summa.
A Ts meg a nem TS fogyikülömbségéből meg teljesítményadó külömbségéből is sokmindent lehet venni. Igaz nem azonnal , de 1-2 évet összeadva már szép summa.
Miért, nem szabad egyedivé tenni egy autót ?Dehogynem, csak akkor ne az legyen a hivatkozási alap h nincs pénzed TS-re. :nono:
Az, hogy jól megy , az relatív.
A Toyoták is jól mentek az F1ben, de jól ment a BMW is, sőt a Ferrari meg a Meki se ment rosszul.
De azt nyilatkozták a redbullosok is hogy ők is jól mentek. Tulajdonképpen jól ment az egész mezőny. Én kint voltam láttam is őket valóban jól mentek a pályán.
:yes: :yes:
Mennyi lesz egy felniszett gumival, meg a szpoilerek a fényezéssel?
A Toyoták meg egyáltalán nem mentek jól az F1-ben. Aki jól megy az nyer, aki néha-néha eljut a dobogóig, de összességében 4., 5. az csak középszer (középszar).
Hiba lenne csupán pár alkatrész árát összeadni és azt hozzátenni az én jelenlegi kocsimhoz és kimondani , Hogy de "ezért már TS-t is kapsz".
Egy normális TS-t, amire vigyáztak 3.5-3.7 millióért adnak, lásd fórumtag kolléga jelenleg hirdetett autója.
Körbejártam a témát sok embert kérdezgettem ez ügyben Toyotás szervizeseket is.
Az én autóm meg került kb. 2.1-be ha jól emlékszem, sikerült alkudnom is egy kicsit....:))
A kettő különbsége meg 1.4-1.6 millió + átírás költsége + rendszeres 2-3 literrel több fogyi mindenütt és kétszeres telj adó.
Nem gondolom és nem is valószínű, hogy akárcsak 1 milliót fogok tudni költeni a jelenlegi autómra. Ez a realitás.
De ha végre EU-s fizetést kapnék, ami jól jönne már, akkor viszont el fogok gondolkodni valóban egy jó autón, ami nem is biztos , hogy egy TS lesz.
Visszatérve a Toyota F1-re: Trulli és Glock is többször nyilatkozta, hogy jól mentek. Hogy ezt , hogy értették illetve mihez képzelték magukat jónak azt tőlük kell megkérdezni. Az biztos, hogy nem a csapnivaló brazil futamra gondoltak mert ott szégyen volt, amit műveltek. A magyar futamon viszont az élmezőnyben voltak.
De anno ott még a vitatott teljesítményt nyújtó Ralf is 3.volt a Toyotával.
2005 Hungaroring.
Végülis :)
Az én két autóm összesen nem volt 2 millió..
Végülis :)
Az én két autóm összesen nem volt 2 millió..
Mégis vagy 400 packó van benne és még szépek is:-)
Tutinet.Kiszámoltad már hány futócipő jönne ki az 1.4-ből,meg esőkabát és télikabát?Lehetnél egy magyar Forest Gump:-)
Nem számoltam , de nem is azért vettem, hogy eladjam 1 évvel később.
DE a te autód árából + amit ráraktál már kb. 2.5x annyi jönne ki mindenből. Nem ?
Végülis :)
Az én két autóm összesen nem volt 2 millió..
Mégis vagy 400 packó van benne és még szépek is:-)
Tutinet.Kiszámoltad már hány futócipő jönne ki az 1.4-ből,meg esőkabát és télikabát?Lehetnél egy magyar Forest Gump:-)
Nem számoltam , de nem is azért vettem, hogy eladjam 1 évvel később.
DE a te autód árából + amit ráraktál már kb. 2.5x annyi jönne ki mindenből. Nem ?
Most átnéztem a szekrényt és van benne minden kabát,cipő és még futni is szoktam szóval én már megtettem amit lehet:-)
Sztem Bartrendernek van igaza.Egy idősebb sportgépbe kellene beülnöd.Nem leszel fiatalabb,most még élnél a lehetőséggel.Ricsi gyorsan átnézné és már mehetnél is pályára vagy dolgozni is.Nem ciki az oda sem:-)
szerintem is egy idosebb sportkocsi lenne jo . én tuti ezt tenném. egy e12 és mellé egy jáccoauto
szerintem is egy idosebb sportkocsi lenne jo . én tuti ezt tenném. egy e12 és mellé egy jáccoauto
2 autó már sok lenne, lóerőadóban meg biztosításban.... :tt2:
Sztem 2 autót nem akar és eladni sem a corolláját.Azt akarja hogy olyan 7litert egyen városban és 6-ot a hungaroringen:-)A gumik változzanak át semi slickre amint a pálya közelébe ér és amint onnan visszajött akkor máris tudjon cementet hordani vele.Sztem ez a terve...
Szuti!
Meséltél egy haverodról, aki nemrég vett egy 2002-es 5ajtós TS-t az autocity-nél. Az illető nem Budaörsön lakik?
Én meg ott dolgozom, mellettem szokott parkolni, vagyis mögöttem :yes:Szuti!
Meséltél egy haverodról, aki nemrég vett egy 2002-es 5ajtós TS-t az autocity-nél. Az illető nem Budaörsön lakik?
De ott lakik.
Én meg ott dolgozom, mellettem szokott parkolni, vagyis mögöttem :yes:Szuti!
Meséltél egy haverodról, aki nemrég vett egy 2002-es 5ajtós TS-t az autocity-nél. Az illető nem Budaörsön lakik?
De ott lakik.
Jól néz ki, akkor ugrott be, hogy ismered, mikor megláttam a rendszámtábla tartóján az autocity feliratot.
Ha egy kicsit bevállalósabb lennék, én is egy olyanban ülnék :yes:
Na srácok kell még ez a topic? Kezdem unni az ide-oda labdadobálgatást, ahol fórumtagok vs Tutinet játszik...Már írtam én is, hogy tutinet kinyilvánította, hogy ne kell neki a TS...
Hmmm. Úgy látom nem csak a matricákat, de a rendszámtartót is le kellett volna szednem. Nem volt neked kék astra-d?
Előtte egy H betűs japán márkát hajtottam, az is ott áll még a parkolóba. Egyébként meg van ott két cég, egy G betűs, meg egy C betűs, és a sok nagy fekete, meg sok kis fehér autójukkal foglalják a parkolót, abból van a tumultus. :DOFF
Normál használat mellett:
Fogyasztás: kb +2l
Kötelező: havi +500ft
Kw adó: havi +2000ft (ahogy öregszik ez csökken :D)
Szervizköltség: még nem kellett, de nem hiszem, hogy jelentősen több lenne mint más Corollánál
CASCO: ízlés szerint
Skacok én már 3embert vettem rá Ts vásárlására.Ts888,Poccak,meg Tsityu is ha nem hiszitek kifejthetem bővebben mert nem kamu.Ts888-al voltunk kint 2 alkalommal a vácin és az nagyon tetszett neki,emellett 5ajtósat akart és kevés km-vel.Poccak/a celicafórumról/ azt mondta ha azt kibírja amit én csinálok a kocsival akkor neki kell egy ilyen mert nála is biztonságban lesz az autó.Tsityu meg 5ajtósat akart olyat ami jól megy és jó állapotban van:-))
Tényleg Misi nem kapok emiatt a toyotától mondjuk egy semi slick nyárigumiszettet? :D [rohog]
Tutinet amit írtál hogy lehet csinosítgatni a kocsit arra itt a példa:-)Nekem lenne ilyen tervem az enyémmel.Nagyon komolyan néz ki,bár amikor megvettem is írtam Kleingy-nek hogy jó lenne lefényeztetni valami másra,akkor nemannyira tetszett a grafit:-)
http://toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=81817
Tutinet, de most tényleg, itt van egy remek lehetőség! Tondach verdája amiből még tudnál is szerintem alkudni egy kicsit, be is számítaná a verdádat, hiszen neki olyan lenne jó amilyen neked van! Most akkor miért nem próbálod meg, miért nem nézed meg legalább, az nem kerül pénzbe, nem lesz több a fogyid, stb...??? Biztos Szuti elmenne veled, nem lennél egyedül, de ha még egy próbát vagy szemlét sem engedsz meg, akkor tényleg be lehetne zárni ezt a témát mert kezd eléggé húzódni és fárasztó lenni! :yes: Mindenki próbál tanácsot adni és segíteni, de te még egy autót sem néztél meg a hírdetések közül, legalább egyszer egy szakemberrel akár Szutival vagy Ricsivel elmehettél volna, nem gondolod? Mindig csak a fogyaszásnál kötünk ki, most meg a forma 1-nél, ezek más témába tartoznak, nem gondolod?Háááááát ööö igen...Sziasztok!
Ha valakinek az autózás a hobbija, akkor havi 15 ehuf ezért a hobbiért nem sok.Ez a lényeg. Valaki elcigizik, vagy elbulizik ennyit havonta.
Lehet , hogy nem lesz szükség Ts-t vennem de emellett annyit pályázok, amennyit akarok ha összejön a találka néhány emberrel. Akikhez egyik régi barátom bejáratos de ő azt hitte engem csak a számítógépek érdekelnek a kocsik nem így egy szót sem szólt ezekről. Ez igaz is volt 2-3 éve , habár olyan, hogy csak a számítógépek érdekelt olyan sose volt.... :winkiss:
A Hungaroringen van vezetéstechnikai képzés meg amatőr versenyzőképzés megpróbálom megbulizni ezeket aztán meglátom mi lesz. Saját kocsit nem érdemes ott nyúzni, barátom 8 kört ment egy BMW-vel és gumikat kellett utána cserélni, ezért kár saját jófajta gumiszettet kivinni.
Ha összejön BMW-kkel mehetek majd. Meglátom ,hogy mi lesz egyelőre nem élem bele magam, persze a gondolattól megint nehéz lesz addig elaludni esténként..... :yes:
Barátom említette, hogy tegyek le a saját kocsival való rendszeres pályázástól ha nem akarom szétrázatni a kocsit, meg 1-1 pályázás után a zsebbe is bele kell nyúlni rendesen. Így pl. a pályázás miatt nem érdemes TS-t venni.
Szutinak is volt pár zsebbenyúlós dolga emiatt pl. a legutóbbi affér.......Ugye senki sem akar egy TS mellett 1-2 hónapig békávézni ?
Tondach verdája nem ér 3.7 milliót szerintem és 3 ajtós , .........meg kel nézni a TS-eket jópár hónapok óta ott figyel a használautóponthun.Ha TS akarnék, szerintem kizárólag Tondach kocsija jöhetne szóba nálam. A használtautó piac meg nem hiszem, hogy szárnyal, mikor az új Toyota eladások "csupán" 70%-al estek vissza. A te fehér klíma nélküli coridért sem verekednének össze a vevők a házad elött, és az enyémért sem állnának sorba azon az árért, amennyire tartjuk.
Sztem szimplán nevetséges.
Sztem szimplán nevetséges.
Sztem szimplán nevetséges.
Sajna nem utunk előrébb a dologgal bár azt hallom most pont van egy 2002-es nagyon jó állípotú Ts,akinek a gazdája nincs megelégedve a kocsival és el akarja adni....Ez most tényleg nem vicc.Tud valaki erről valamit?Ha olvassa a fórumot akkor írhatna hogy mi az ok...Nem akarom a nevét mondani,de egy Barátomtól hallottam a dolgot.Lehet hogy már Tutinet is hallott a dologról.
Nos, elolvastam az utolsó pár HSz-t.A virágot a végére miért tetted?:-)
No comment. :cry: :cry:
Lelki szemeim előtt megjelenik a következő kép: tutinet beül egy 316-os sopilerezett 1992-es BMW szedánba, majd odacsap, kevés kékes füst a kipufogóból és a ringen beveszi az első kanyart. :flowers:
Talán nekem, hogy ne húzzam fel magam ezen a topicon még jobban...
[/quote
Akkor küldök én is... :flowers:
Nos, elolvastam az utolsó pár HSz-t.A virágot a végére miért tetted?:-)
No comment. :cry: :cry:
Lelki szemeim előtt megjelenik a következő kép: tutinet beül egy 316-os sopilerezett 1992-es BMW szedánba, majd odacsap, kevés kékes füst a kipufogóból és a ringen beveszi az első kanyart. :flowers:
Talán nekem, hogy ne húzzam fel magam ezen a topicon még jobban...Kérlek-kérlek-kérlek, ne húzd fel magadat, nem érdemes.
Trotter egy Úr vagy!Köszi!
Ha 5ezerért fényeznek valahol akkor újrafújatom az egész kocsit :cool2:
50 ezret akartam csak lemaradt egyn ulla
Azért ne idegeskedj nem olyan egetverő egy dolog ez. Felment a pulzusod ????
Nyugi, ízirájder , ízirájder ecsém.....
Tondach verdája nem ér 3.7 milliót szerintem és 3 ajtós , amit a család NEM ENGED megvenni bizonyos okok miatt. Próbára elmegyek még ettől csak úgy akármikor. Én elmentem volna Ricsivel vagy Szutival csak minek nézzek törött , széthajtott kocsikat amire egy rakat pénzt kell még a nem is olcsó vételáron felül költeni ???
Ja és az EU-s szélvédőmatricát kérdezte a múltkor valaki, 1200 HUF, nekem most fogják küldeni az újat.
Jó az új szélvédőm :yes:
Csak hogy tisztába tegyük a dolgokat életemben 1 alkalommal rontottam el a dolgot a saját Ts-emmel kapcsolatban az pedig akkor volt amit egy barátom is tud tanusítani hogy 3 subaru imprezát és egy 3.0V6-os turbós alfát slick gumikkal értem utól féktávon a célegyenes végén és amiatt esett szét a kuplung,mert az egyik subarus túl hamar fékezett,pedig lett volna még kb 4-5 másodperce a féktáv előtt besatuzott előttem és így kénytelen voltam berántani 5-4-3-2-be a kocsit hogy ne menjek bele az előttem bénázó subaruba.Mivel kikerülni nem tudtam a mellettem lévő autók miatt.Amikor belerakattam e speer diffit akkor mondta a srác hogy kb 10ekm-t bír még ki a kuplungtárcsa és aztán kuka.Na azóta kb 25ezret mentem vele és abból olyan 1000km volt a a pályázás...szóval szorozd be bátran ha megy...Az hogy Sosem volt az általad említett 'pár' zsebbenyúlós dolggom csak 1 olyan volt ami nem miattam volt igazán hanem mert vett egy baromarcú egy jó autót és épp előttem eszelte ki hogy neki merre is kellene fékeznie. Rettentően tudom sajnálni a barátodat hogy 8 kör után cserélnie kellett a gumikat.Azt tudom neki tanácsolni hogy ne a barum gumikkal menjen pályára hanem találjon egy jobb márkát és azokat fújja a megfelelő nyomásra hogy ne kopjon el a közepük 8 kör alatt.Amúgy ezt kb egy olyan embertől tudom elképzelni aki azt hiszi hogy a pirelli p zero nero egy semi slick gumi.A pont 1 hónap bkv-zés az amiatt volt hogy a trd-től amikor rendeltünk akkor szar volt a yen és azt hittük hogy kicsit jobb lesz pár nap múlva.Szóval ha belegondolok hogy hétfőn volt a kuplungcsatt és amikor kifizettük a trd-s cuccokat és 3 nappal később 15%-kal olcsóbban mint a normál ár megjöttek a cuccok japppppánból és a vámot is megoldottuk hogy jó legyen mindenkinek akkor az nekem azt jelenti hogy bármikor ha valami gond van a a géppel akkor 3 nappal később van hozzá bármi és Ricsi be is rakja pillanatok alatt szóval nem kell 9ezerért vennem váltógombot 2db-ot mint egyeseknek és közben az egész toyotás közösséget rettegésben tartani azzal hogy mi lesz ha nem fizettem ki és akkor ugye elvisznek az ebayrendőrök..... :devil: :tt2: hanem hatalmas szivesség tétele nélkül bármikor hozok Misinek 5600ft-os áron jappánból áfával szállítási ktg-vel csomagolva időben!
Kedvellek mert tanulni akarsz csak ne beszélj hülyéségeket!!! :1eye:
Van még szükség erre a topicra? Nem ismerem tutinetet, meg párszori szóváltásunk után valószínű, hogy nem is leszünk jókomák, de most neki van igaza, még ha határozatlan is...
Ábrándozik egy TS-ről, de az anyagi lehetőségeit csak Ő maga ismeri... Miért akarjátok ráerőszakolni? Mindenki a saját ****ával verje a csalánt ::)
Peace :1eye:
:clap: :yes:
Mi az uncsi ? Nem is én indítottam ezt az egészet, és már elején szóltam, hogy nem fog menni. Odaírtam miért, olvass vissza.
Én is unom már, hogy egyre többet dolgozok egyre kevesebb pénzért , mondhatnám nemde ?
Van még szükség erre a topicra? Nem ismerem tutinetet, meg párszori szóváltásunk után valószínű, hogy nem is leszünk jókomák, de most neki van igaza, még ha határozatlan is...
Ábrándozik egy TS-ről, de az anyagi lehetőségeit csak Ő maga ismeri... Miért akarjátok ráerőszakolni? Mindenki a saját ****ával verje a csalánt ::)
Persze, jó dolog egy 200lóerős autó, de a tulajdonos mosolyát nem feltétlen a 200lóerő hozza elő. Kakucson én is meghajtottam a kisdízel maga 90lovacskáját, és merem azt mondani, hogy volt akkora vigyor az arcomon az 57el kezdődő időtől, mint Szutinak a 4-5másodperccel(nem emlékszem, mennyit ment/mentél) gyorsabbtól. A tényleges időeredménynél nagyobb örömet okoz, hogy százalékosan mit tudsz kiautózni a meglévő techinkából... Relatív gyorsan menni is tud olyan jó lenni, mint gyorsan menni :flowers:
Peace :1eye:
értelek Szuti, de közben már elállt a vételi szándék ötletétől is, és azóta is csak kapja az ívet, hogy neki kell egy TS... Amit lehet, hogy Ő maga is így gondol, csak az anyagi részébe nem akar elmerülni... Összességébe mind a két oldalt megértem, csak ne erőszakoljátok már meg szerencsétlent :D
Milyen hisztiről beszélsz ? Akkor reggeltem újként és benyomtam egy licitet, amit megnyertem de közben leütöttem máshol ugyanazt. Ha én vagyok az első, akivel ez megtörtént bizony akkor elég baj de szerintem ez kizárt.
Olyan könnyedén adta magát hogy na, engedtem a csábításnak.....
Na srácok, akkor ezt az offot folytatjátok a megfelelő topicokban? Nekem is reszket a kezem a "téma bezárása" feliraton...
Külön off topic tutinetnek, nem semmi...
Nomeg a sportos kocsik mellett mint lehetőség (a vásárlás előtt) ott volt az Opel Astra G. 1.2 motorral.
Nomeg a sportos kocsik mellett mint lehetőség (a vásárlás előtt) ott volt az Opel Astra G. 1.2 motorral.
Na most már visítok, de tényleg :lol: :lol: :lol: :lol:
Egykettes Astra, mint sportos modell...
Szerintem, inkább akkor egy sportos Maruti, annak csak 8 decis a motorja, garantáltan keveset fogyaszt, és lehet vele csapatni is, ha kell. :otlet: :otlet:
Tüttürürűűűűűű Közhírré tétetik:Pénteken tömegverekedés a meki előtt.
OFF:
Nekem hiteles autóm van, de a forgalmiba az én nevem van a tulajdonos rovatba, a banknak meg semmi köze hozzá amíg fizetem a részleteket, és a lakásomon is hitel van, no annak a fele tényleg a banké. :devil:
ON:
Akkor inkább tedd félre a pénzt, de NE költsd az 1.4-re.
OFF:
Nekem hiteles autóm van, de a forgalmiba az én nevem van a tulajdonos rovatba, a banknak meg semmi köze hozzá amíg fizetem a részleteket, és a lakásomon is hitel van, no annak a fele tényleg a banké. :devil:
ON:
Akkor inkább tedd félre a pénzt, de NE költsd az 1.4-re.
Abban az esetben a bank a tulajdonos, ha lízingeled, hitel esetén nem! Sőt, most már lízinges autóknál sem a tulajdonos kerül be a forgalmiba, hanem az üzembentartó, aki te vagy
Abban az esetben a bank a tulajdonos, ha lízingeled, hitel esetén nem! Sőt, most már lízinges autóknál sem a tulajdonos kerül be a forgalmiba, hanem az üzembentartó, aki te vagy
De a törzsköny nem nálad van, és ez a lényeg. A kocsiról nem rendelkezhetsz önállóan , nem adhatod el magadtól, nem vagy kizárólagos tulaj.
Abban az esetben a bank a tulajdonos, ha lízingeled, hitel esetén nem! Sőt, most már lízinges autóknál sem a tulajdonos kerül be a forgalmiba, hanem az üzembentartó, aki te vagy
De a törzsköny nem nálad van, és ez a lényeg. A kocsiról nem rendelkezhetsz önállóan , nem adhatod el magadtól, nem vagy kizárólagos tulaj.
Miért kéne rendelkezni, ha nem akarom eladni. Ha eladásra kerülne a sor, akkor hiteli/lízing lezárás és rögtön van törzskönyv. Nem értem, mi a baj evvel?
volt nem hiteles/lízinges autóm is törzsönyvvel/forgalmival a kezemben. Estéről reggelre eltűnt, ott sem "rendelkezhettem" felette. De mi ez a baromság, hogy rendelkezel felette? És ki az az állat, aki jelzálog alapon vesz fel hitelt autóra? Létezik autóhitel, ahol az autó a fedezet (a törzskönyv) és nem kell fosni attól, hogy nem lesz fedél a fejed fölött, bármi is történik.
Miért kéne eladni? Nem azért vesz az ember autót, hogy eladja.
Ha meg még is úgy alakul, akkor hiteles autót is simán el lehet adni.
Az enyém is hiteles volt, de én kikötöttem, hogy akkor veszem meg a használótól ha kifizeti előtte az utolsó részletet is.
És így lett.
Ő mondja meg, hogy veszel e autót?
Személyiség nélkül születtél, vagy mi?
Tehát igen vagy nem?
Ő mondja meg, hogy veszel e autót?
Személyiség nélkül születtél, vagy mi?
Tehát igen vagy nem?
Akkor pedig venni fog:-)
Vagy Tsityunak a tanácsát kell megfogadni hogy keressük meg azt a Nőt akire hallgat Tutinet és beszéljük rá Őt!Lehetne egy új topic hogy ki tudja ki az a Nő...:-)
Beszéltem vele erről....
Mert észérvek nem hatnak, és csak újabb hülyeségek jönnek fel.zárjuk be Tutinetet egy TS-be [rohog]
Pénzed nincs, hitelt nem akarsz.
Ennek semmi értelme.
Szóval Szuti LSZILSZI
Pénzed nincs, hitelt nem akarsz.
Ezt eddig is tudta, aki rákérdezett.
ezért "fáradoztunk" hónapogik? áh...Na hogy legyen Tutinet?Pénzed nincs, hitelt nem akarsz.
Ezt eddig is tudta, aki rákérdezett.
Tőlem zárható.
Nomeg a sportos kocsik mellett mint lehetőség (a vásárlás előtt) ott volt az Opel Astra G. 1.2 motorral.
Na most már visítok, de tényleg :lol: :lol: :lol: :lol:
Egykettes Astra, mint sportos modell...
Szerintem, inkább akkor egy sportos Maruti, annak csak 8 decis a motorja, garantáltan keveset fogyaszt, és lehet vele csapatni is, ha kell. :otlet: :otlet:
Ember, nem az Astrát akartam sportosnak, először NEM SPORTOSBAN hanem olcsó kocsiban gondolkodtam.
Kezdésnek ide a városba szaladgálni megtette volna, de lebeszéltek róla. Meg arról is, hogy ne minden évben adjak-vegyek másik autót fokozatosan fejlesztve mert ez nagy költség meg sok sok utánajárás.
De amikor ténylegesen rászántam magam autóvásárlásra akkor csak annyi pénzem volt , ami egy ASTRÁRA futotta. Utána inkáb vártam és gyűjtöttem tovább. És csak ezután vettem a mostani autómat, ami szerintem nem volt rossz választás. Rögtön elsőnek egy TS-t megvenni meg aztán tényleg elérhetetlen lett volna árban. Szerintem még a mai napig nem lenne saját autóm ha TS-re szántam volna el magam.
Ja igen a hitellel ne gyertek, azt vegyetek fel a saját házatokra ha akartok a hiteles autó nem a tiétek, hanem a banké, amig nincs kifizetve.
Ez a sportos dolog azután jött elő, hogy ne olyan kocsit vegyek, amit hamar eladhatok, ez később jött be.
De visítsál, ha akarsz tőlem.
Nomeg a sportos kocsik mellett mint lehetőség (a vásárlás előtt) ott volt az Opel Astra G. 1.2 motorral.
Fura, hogy egy olyan valaki kezd el tanácsokat adni, aki egy Toyotáról francia szarra vált.
Elvből sem vennék francia autót.
Ez a topic le van zárva Trotter!Már látom. Részemről is.