Toyota Club Hungary [ Forum ]
Típusok - TOYOTA => Sportautók => A témát indította: MiCKEY - 2004.05.03 14:31:05
-
Bocs mindenkitől, most láttam, hogy ilyen még nincs :wink:
-
Nem lehet az 1.0 Yarist sportautó közé sorolni,szigorú 68LE-vel :?: :D :D
-
Nem lehet az 1.0 Yarist sportautó közé sorolni,szigorú 68LE-vel :?: :D :D
De, persze, a Yaris 1.0 TSport. :)))
-
Föleg mióta rajta vannak a nagykerekek.Elötte se volt egy versenygép,de azóta minden elözést át kell gondolni :crazy: :D
-
Én beférek ide? :-) Lécci lécci lécci :-D
-
Én beférek ide? :-) Lécci lécci lécci :-D
Kis jóindulattal :partyman:
-
Gyerünk Lymphater pezsditsd fel ezt a fórumot :D (kötelező jelleggel rángass ide embereket 8) )
-
Milyen érdekes, hogy itt a fórumon nem jellemző, nem nagyon képviselteti magát a Celicás tábor... pedig az is Toyota...
-
Nekik biztos Celicás fórumjuk van :)
-
Lehet nehezebben indulnak be :wink:
-
Néminemű segítségre lenne szükségem.
Van egy épp darabokban heverő 91es MR2esem, amihez alkatrészt hajtok éppen.
Nem tudnátok esetleg valami tippet adni, hogy kit/kiket lehetne keresni ilyen ügyben?
HAllottam néhány hónapja egy Zeke nevű szerelőről (Dorog és környéke valahol állitólag) aki állítólag MR2 specialista, és előtte a Toyota Sakuránál dolgozott. Nem ismerős a név véletlenül?
Bármilyen tippnek, ötletnek nagyon örülnék, hogy minnél előbb összeálljon a masinám.
Előre is köszönöm szépen
Dávid
varga.david@juva.hu
+36 30 201 9959
-
HAllottam néhány hónapja egy Zeke nevű szerelőről (Dorog és környéke valahol állitólag) aki állítólag MR2 specialista, és előtte a Toyota Sakuránál dolgozott. Nem ismerős a név véletlenül?
A cég neve "Supratrend" Ürömön vannak és a telefonszámuk: 06/26/550-140. A főnök neve Zeke Zsolt.
-
Milyen érdekes, hogy itt a fórumon nem jellemző, nem nagyon képviselteti magát a Celicás tábor... pedig az is Toyota...
Kevésbé állékony a csoport, kevesebb hozzászólással, és még az Index-en nyomulnak. Majd bedobom ezt a fórumot, mint jobb helyet.
-
Köszi a segitséget....
HAllottam néhány hónapja egy Zeke nevű szerelőről (Dorog és környéke valahol állitólag) aki állítólag MR2 specialista, és előtte a Toyota Sakuránál dolgozott. Nem ismerős a név véletlenül?
A cég neve "Supratrend" Ürömön vannak és a telefonszámuk: 06/26/550-140. A főnök neve Zeke Zsolt.
-
OFF
csak össze ne keverjen valaki Zekével, semmi közöm hozzá :rockout2:
ON
-
üdv...
Szerintetek milyen eséllyel indulok ha behozok külföldröl egy sérült MR2-t és miután kivettem belőle azt a néhány cuccot ami kell megprobálom eladni. egyben, darabokban, stb...
köszi
-
Hello Mindenki!
Olvasgattam a hozzászólásokat, és hiányoltátok a Celicásokat...
Jelentkezem!!!
Üdv!
-
Aranyos gép :-)
-
Hello Mindenki!
Olvasgattam a hozzászólásokat, és hiányoltátok a Celicásokat...
Jelentkezem!!!
Üdv!
Hali!!
Üdv itt!!!
[smilie=sm38.gif] [smilie=sm38.gif] [smilie=sm38.gif]
-
üdv...
Szerintetek milyen eséllyel indulok ha behozok külföldröl egy sérült MR2-t és miután kivettem belőle azt a néhány cuccot ami kell megprobálom eladni. egyben, darabokban, stb...
köszi
Mire lenne szükséged?
-
legfőképp egy főtengelyre :-) 2 literes, 3SGE motor van benne.
-
Ki, mit tud a 2000 Gt-ről? :)
-
Én nem túl sokat. :wink:
-
Ki, mit tud a 2000 Gt-r?l? :)
Palaczkban esetleg lehet bízni...
-
Aki még nem ismerné: http://www.tar.hu/lymphater/
-
2000 GT-ügyben meg lehet tekinteni a "Találkozók" topikok között , a "City Rally május 16.-án..." topikban a 7963. és a 7973. hozzászólásokat is :)
-
Hello Mindenki!
Olvasgattam a hozzászólásokat, és hiányoltátok a Celicásokat...
Jelentkezem!!!
Üdv!
Sziasztok!
Én is jelentkezem! 8)
Celica tulajok!
Van valakinek valamiféle könyvecskéje leírása vagy hasonló a Celica-hoz?
Kéne nekem ilyen!
Köszi!
-
Help!
A T- VIS be kéne egy tömítés! Jó lenne ha valaki tuna szerezni, mert a Zeke Zsolt azt mondta, hogy nincs sehol, csak egybe!
Tudok képet küldeni ,hogy mi kell! Szu
-
szunyog !
Küldj képet a myra kukac freemail pont hu -ra
-
Hi Lymphater!
Valójában a Te oldaladról van a kép,és már el is küldtem! Ahogy tudtam bejelöltem de nem látszik jól, úgyhogy leírok még egy-két adatot a cuccról!
Két kis tömítésről van szó , mely kerek és a belső átmérője 7.2 mm a külső pedig 14.4mm ! Elvileg ezek a gyári adatok!
Előre is köszi a segítséget!
Szunyog
-
Készül a Supra utódja!! (http://totalcar.hu/rhirek/?main:2004.10.07&196610)
-
Lymphater!
csaó,azt hallotam te tudsz okos dolgokat. nekem egy 2.0-es japán carinám van,a tökölin láthatátok. az érdekelne,hogy honnan lehetne 3s-ge motort keríteni(emberi áron)? vagy esetleg csak a yamaha hengerfejet,szívó,kipufogósorral,kábelekkel,computerrel,stb. ha tudsz légyszi adj egy pár tipet,előre is köszi![/b]
-
Lymphater!
csaó,azt hallotam te tudsz okos dolgokat. nekem egy 2.0-es japán carinám van,a tökölin láthatátok. az érdekelne,hogy honnan lehetne 3s-ge motort keríteni(emberi áron)? vagy esetleg csak a yamaha hengerfejet,szívó,kipufogósorral,kábelekkel,computerrel,stb. ha tudsz légyszi adj egy pár tipet,előre is köszi![/b]
Helló
http://www.fensport.co.uk/ itt nézz körül.
Mi a célod, a tiedben most milyen motor van 3sfe?
-
Gondoltam itt vetem fel a dolgot, mert talán ide tartozik, a dupla vezérmű tengelyes moci az mitől jobb, mint a szimpla? Remélem jól írom, csak feltűnt, hogy a Twincam talán ezt jelöli a motoron. Ettől erősebb lesz a motor? Többe kerülnek hozzá az alkatrészek?
Bocsi a kérdésért, lehet, nagyon egyszerű a válasz, de én nem értek ennyire az autókhoz.
-
Gondoltam itt vetem fel a dolgot, mert talán ide tartozik, a dupla vezérmű tengelyes moci az mitől jobb, mint a szimpla?
Amennyire tudom - nem nagyon - finomabb lesz a járása tőle. Elméletben egy parányit többet fogyaszt, de ez csak elméleti, mert mihez képest...?
-
Gondoltam itt vetem fel a dolgot, mert talán ide tartozik, a dupla vezérmű tengelyes moci az mitől jobb, mint a szimpla?
Amennyire tudom - nem nagyon - finomabb lesz a járása tőle. Elméletben egy parányit többet fogyaszt, de ez csak elméleti, mert mihez képest...?
A 1 vezérmű tengelyeshez képest gondoltam. De akkor 2 szíj van rajta, tehát 2-t kell cserélni, ha elkopik, ergó drágább a fenntartása.
-
Gondoltam itt vetem fel a dolgot, mert talán ide tartozik, a dupla vezérmű tengelyes moci az mitől jobb, mint a szimpla?
Amennyire tudom - nem nagyon - finomabb lesz a járása tőle. Elméletben egy parányit többet fogyaszt, de ez csak elméleti, mert mihez képest...?
A 1 vezérmű tengelyeshez képest gondoltam. De akkor 2 szíj van rajta, tehát 2-t kell cserélni, ha elkopik, ergó drágább a fenntartása.
Tudom, hogy arra gondoltál, csak azért kérdeztem meg, hogy mihez képest fogyaszt többet, mert ugyanazt a motort nem fogják megcsinálni 1 és 2 vezérműtengellyel is - pedig csak ebben az esetben derülhetne ki a különbség.
A fenntartása ennyiben drágább, de túl lehet élni. Az 1332ccm-es Toyota motorok például mind ilyenek, már '92 óta :!:
-
Sziasztok!!
Volt régebben egy 1978-as (RA40) 2.0ST metálzöld Celicám!! Régi négy körlámpás!! CGE-400 volt a rendszáma!! Nem tud róla valaki valamit?? Eladtam haveromnak,ő pedig valahova Hatvan környékére adta el!!
Hiányzik a "kicsike"...hátha a mostani tulaj meg akarna tőle szabadulni!! :) :) ::)
-
Gondoltam itt vetem fel a dolgot, mert talán ide tartozik, a dupla vezérmű tengelyes moci az mitől jobb, mint a szimpla?
Amennyire tudom - nem nagyon - finomabb lesz a járása tőle. Elméletben egy parányit többet fogyaszt, de ez csak elméleti, mert mihez képest...?
A 1 vezérmű tengelyeshez képest gondoltam. De akkor 2 szíj van rajta, tehát 2-t kell cserélni, ha elkopik, ergó drágább a fenntartása.
Általában a dupla vezérműtengelyeseken is egy szíj hajtja mindkét tengelyt. A dupla tengely a korszerűbb, igényesebb műszaki megoldás, ami hatékonyabb szelepvezérlést tesz lehetővé, különösen akkor, ha nem csak egy-egy szívó- és kipufogószelep van hengerenként. Korábban elit megoldásnak számított a kettős vezérműtengely, hirdették is büszkén a gyártók DOHC feliratokkal. Mára már eléggé általánosan elterjedtnek mondható.
-
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/01/19/tes_a_tokeletes_toyota_sportkocsi/
-
Ez a TES már volt az egyéb autókban.... ez a tökéletes fos.
-
Csak hanggal, nagyon kemény :)
[ Invalid YouTube link ]
-
Villanyhang... :clap:
-
Ennél már van egy hosszabb és belső kamerás felvétel is Youtubon, na, az a durva!!! :cool2:
-
Az csak sima :) Itt a V8 beindulása a kemény.
-
Szerintetek hátbatosz egy ilyen? ::)
-
Áhh, szerintem nem megy jobban egy Prius I-nél.
-
Áhh, szerintem nem megy jobban egy Prius I-nél.
Áhh, szerintem nem mehet jobban egy Prius I-nél. :D :D
-
Csak hanggal, nagyon kemény :)
Naggyon brutál! :)
-
Kíváncsi leszek elég lesz e a hibrid technika hogy megszorongassa az Audi egyeduralmát. A gázolajban cirka 10%-al több energia van mint a benzinben és a verseny a kiállások számától dől el leginkább. Most hogy a Peugeot nem indul ez évben a TS030-nak fogok szurkolni :taz: :taz:
-
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150883079384405&set=a.393058969404.169867.305304109404&type=1&theater
-
Na még ez is :)
http://www.toyotahybridracing.com/wp-content/gallery/pc-mac-1920x1200/1920x1200_3.jpg
-
A mai szabadedzés nem sikerült túl fényesre. Az egyik autó megállt, motort kellett benne cserélni. Az idők meg nem voltak az első ötön belül.
-
Néztem éjjel az első időmérőt és nem olyan vészes a dolog :)
Végül is 4. 6. hely 7-8 tizeddel lemaradva (3:30-as köröknél).
Ma este időmérők megint...
-
Akit érdekel Le Mans 24 időmérő live:
http://live.lemans-tv.com/
-
Amíg össze nem törték őket szerintem jó volt a tempó. És azt beszélték a közvetítésben is, hogy nem számítottak rá, hogy ennyire versenyképesek lesznek. Kár érte, de az mindenesetre bíztató, hogy van még bőven tartalék a hibrid hajtásláncban, viszont 2014-től lehet csak kifacsarni.
-
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre.
Érdeklődni szeretnék hogy van egy Toyota Paseo 1997-es gépjárművem és mikor kanyarodok olyan ropogós kattogás hallatszik előröl, mindegy melyik irányba kanyarodok. De csak akkor mikor ki van engedve a kuplung (terhelés alatt), ha kinyomott kuplunggal lendületből kanyarodok viszont semmi kattogás. Ebből gondolom hogy nem féltengelycsukló (már nézve), hanem differenciálmű lehet a baja.
Kérdésem az lenne találkozott e már valaki ilyennel?