Toyota Club Hungary [ Forum ]
Típusok - TOYOTA => Sportautók => A témát indította: Misi - 2006.03.15 13:34:46
-
Mert már erre is van igény...
:nagymosoly: :nagymosoly: :nagymosoly:
-
Megvettem!!! Igen igen igen!!! :) Legjobb jármű a világon! (Celica/MR2/Supra tulajok ezt ne vegyék figyelembe :))
Jajj tényleg nagyon zsír. Holnap viszem a Toyota Tsusho Szállás utcai szervízébe, állapotfelmérésre.
Tapasztalatok ezzel a szervízzel?
Üdv:
A világ jelenleg legboldogabb embere:)
-
Megvettem!!! Igen igen igen!!! :) Legjobb jármű a világon! (Celica/MR2/Supra tulajok ezt ne vegyék figyelembe :))
Jajj tényleg nagyon zsír. Holnap viszem a Toyota Tsusho Szállás utcai szervízébe, állapotfelmérésre.
Tapasztalatok ezzel a szervízzel?
Üdv:
A világ jelenleg legboldogabb embere:)
Gratula :nagymosoly:
-
Megvettem!!! Igen igen igen!!! :) Legjobb jármű a világon! (Celica/MR2/Supra tulajok ezt ne vegyék figyelembe :))
Jajj tényleg nagyon zsír. Holnap viszem a Toyota Tsusho Szállás utcai szervízébe, állapotfelmérésre.
Tapasztalatok ezzel a szervízzel?
Üdv:
A világ jelenleg legboldogabb embere:)
Gratula!!!
Nekem is nagyom tetszik amúgy a Paseo. Szép járgány. És elég ritka felénk.
Ha gondolod, dobj fel egy-két képet ide :wink:
-
Megvettem!!! Igen igen igen!!! :) Legjobb jármű a világon! (Celica/MR2/Supra tulajok ezt ne vegyék figyelembe :))
Jajj tényleg nagyon zsír. Holnap viszem a Toyota Tsusho Szállás utcai szervízébe, állapotfelmérésre.
Tapasztalatok ezzel a szervízzel?
Üdv:
A világ jelenleg legboldogabb embere:)
Én is gratulálk hozzá!
Egy ismerősnek volt Paseo-ja kb. 8-10 éve. Jó kis kocsi volt, bár sok emlékem nem maradt róla, talán 1x ültem benne.
Egyedül a hátul ülők nem lelkesedtek érte, 170 centi felett már félre kellett hajtani a fejüket. De hát ez nem egy családi autó! :)
Ha lesz róla képed én is szívesen megnézném!
-
Toyota Tsusho szervíz tapasztalatok:
13 órára időpont-egyeztetés, fél órát munkafelvevőre várás, addig seftes-simlis szervízesek káromkodásának hallgatása a szalonban(!). Szervízbebegurulás, autóm a fenti szervízesek által erős, hosszas méregetése, sugdolózás, röhögcsélés (mindezt úgy, hogy én(=ügyfél) ott van az autó mellett), nekem a zsebemben bicskakinyílás. A kocsit hivatalosan tesztelő szervízest láttán kissé megnyugvás - beszélgetésünk alatt teljes megnyugvás (nem egy seftes-kopasz-aranyláncot pulóveren kívül hordó k****g fogja az autómat rángatni).
A srác korrektnek levés :) ilyen modellt életében nem látás, mégis róla úgy beszélés, mintha minden nap ilyet szerelne... Ennek ellenére tényleg jófejnek, segítőkésznek, hülye kérdéseimre türelemmel válaszolónak levés. Problémák összegzése (hátsó lengéscsillapítók-, elöl gumiharangok-, vezérműszíj-, olaj- cserés, papir átadása, én könyörgés, hogy a 8 rongyot kifizethessem (a pénztárnál).
Összességében nem jó tapasztalat-szerzés.
AndrewGL
U.i: képeket rakok fel, ha szép idő lesz, mert naffényben szeretném fényképezni :)
A Klubtagok azonban hamarosan láthatják élőben is, mert benevezek :)
-
Toyota Tsusho szervíz tapasztalatok:
13 órára időpont-egyeztetés, fél órát munkafelvevőre várás, addig seftes-simlis szervízesek káromkodásának hallgatása a szalonban(!). Szervízbebegurulás, autóm a fenti szervízesek által erős, hosszas méregetése, sugdolózás, röhögcsélés (mindezt úgy, hogy én(=ügyfél) ott van az autó mellett), nekem a zsebemben bicskakinyílás. A kocsit hivatalosan tesztelő szervízest láttán kissé megnyugvás - beszélgetésünk alatt teljes megnyugvás (nem egy seftes-kopasz-aranyláncot pulóveren kívül hordó k****g fogja az autómat rángatni).
A srác korrektnek levés :) ilyen modellt életében nem látás, mégis róla úgy beszélés, mintha minden nap ilyet szerelne... Ennek ellenére tényleg jófejnek, segítőkésznek, hülye kérdéseimre türelemmel válaszolónak levés. Problémák összegzése (hátsó lengéscsillapítók-, elöl gumiharangok-, vezérműszíj-, olaj- cserés, papir átadása, én könyörgés, hogy a 8 rongyot kifizethessem (a pénztárnál).
Összességében nem jó tapasztalat-szerzés.
AndrewGL
U.i: képeket rakok fel, ha szép idő lesz, mert naffényben szeretném fényképezni :)
A Klubtagok azonban hamarosan láthatják élőben is, mert benevezek :)
Próbáld esetleg meg a Supratrendnél is , ott láthatod a bannerjüket jobboldalt fent . Majd ha klubtag leszel , mert azoknak kedvezmény is jár :)
-
Üdv Mindenkinek!
Köszönöm a tanácsot a szervízzel kapcsolatban, most már égetően szükséges, mert pénteken kigyulladt ez a visszajelző (http://www.johnminor.com/blogImages/chkeng.jpg) :( :(, és tegnap még a kipufogóm is kilukadt, így kicsit dragsteres a hangja... A SupraTrendre, mint megváltóra gondolok...
Pénteken megjelentem a mikrotalin, ezúton is külön üdvözlök mindenkit, aki ott volt. Képek hamarosan.
Milyen felbontásban tegyem fel öket?
Üdv:
AndrewGL
-
Sajnos vannak javítanivalók (>100 eFt), de úgy gondolom megéri.
Szeretnék rá 15"-os alufelnit, meg erre nyár gumit és az OZ Superturismo GT-t néztem ki, erre azt mondták, hogy túl puha, inkább válasszak német gyártmányt. Mi a véleményetek errõl? Gumik közül melyiket ajánljátok/nem ajánljátok? Jelenleg 185/60R14 van rajta, ET39-es, meg tudja valaki mondani ennek a 15"-os váltómértetét?
Üdv:
AndrewGL
-
Szép ez az autó! :10:
Még mindig tetszik nekem a Paseo :szemez:
Grat. Hozzá!
-
Jól áll a kocsinak ez a fekete, gratula!!
Gumi és felni ügyben többet tudnak segíteni az Általános/Gumik topicban.
Az általad írt méret pontos váltója 195/50R15, ez viszont viszonylag ritkább méret és ezért drágabbak az ilyen méretű gumik.
ITT (http://www.miata.net/garage/tirecalc.html)tudsz további méreteket nézni, amik még kis eltéréssel, de jók lehetnek.
-
Sajnos vannak javítanivalók (>100 eFt), de úgy gondolom megéri.
Szeretnék rá 15"-os alufelnit, meg erre nyár gumit és az OZ Superturismo GT-t néztem ki, erre azt mondták, hogy túl puha, inkább válasszak német gyártmányt. Mi a véleményetek erről? Gumik közül melyiket ajánljátok/nem ajánljátok? Jelenleg 185/60R14 van rajta, ET39-es, meg tudja valaki mondani ennek a 15"-os váltómértetét?
Nekem van 4 db 15"-os Stilauto SR500-as felnim 195/50 R15 Continental PremiumContact gumikkal.
A Yaris-on használtam őket, szerintem elég jók voltak. :nagymosoly:
-
Sajnos vannak javítanivalók (>100 eFt), de úgy gondolom megéri.
Szeretnék rá 15"-os alufelnit, meg erre nyár gumit és az OZ Superturismo GT-t néztem ki, erre azt mondták, hogy túl puha, inkább válasszak német gyártmányt. Mi a véleményetek erről? Gumik közül melyiket ajánljátok/nem ajánljátok? Jelenleg 185/60R14 van rajta, ET39-es, meg tudja valaki mondani ennek a 15"-os váltómértetét?
Nekem van 4 db 15"-os Stilauto SR500-as felnim 195/50 R15 Continental PremiumContact gumikkal.
A Yaris-on használtam őket, szerintem elég jók voltak. :nagymosoly:
Aham, köszi.
A "használtam" azt jelenti, hogy most nem használod/esetleg eladó?:)
Üdv
-
Azt hiszem cserbenhagyott a stilisztika érzékem. Szívesen fogadnék tanácsokat azügyben, hogy a kocsi formáját/méreteit tekintve milyen jellegű felni passzolna rá...
-
(http://www.autogumi.org/images/type/2/2913311104.jpg)
Nos, ez a felni nekem nagyon bejön, de
1.) nem tudom, hogy a valóságban jól mutatna-e az autón, virtuálisan rárakva kicsi béna.
2.) Jobban hajlok a német cucc felé...
Ezen kívül OZ-ból nagyon tuti még a Hydra:
(http://www.autogumi.org/images/type/2/1816495509.jpg)
Úgy gondolom viszont, hogy a kocsi fekete színét alapul véve talán jobb választás lenne egy olyan felni (a vékony küllők jobban tetszenek :) ) aminek a pereme, illetve a küllők szélei ilyen grafitos behatású, mint pl. ez:
(http://www.autogumi.org/images/type/1/7248658310.jpg)
(http://www.autogumi.org/images/type/2/4369985454.jpg)
Apropó több helyen is nagyon olcsón adják a Pirelli P5000 Drago gumit (195/50R15=10990 Ft bruttó), van okom gyanakodni, hogy ilyen olcsó???
-
A sokküllősnél arra figyelj, hogy azok inkább 17-18'-ban mutatnak jól, a kisebb méretnél néha nagyon bénán néznek ki, mert a közepe mindnek ugyanakkora, csak a külső méret változik.
Próbaképp ezt az oldalt nézd meg: http://www.aez-wheels.com/cgi-bin/evoweb.dll/wheels.63C60AB43c8b7bf8c4b0db2bd7fa743cf018cc7?form=web_frameset
válaszd a kerékválasztót (csak IE - vel megy rendesen!)
Kocsitípus és felni szerint meg tudod nézni!
szerintem neked Aez Dion, Dotz Daytona, Vagy Dotz Zandvorth ami jól néz ki 15"-ban Persze az igazi, ha élőben meg tudod nézni!
-
(http://www.alufelni.info/images/type/1/1868969669.jpg)
Ehhez mit szóltok? :) Persze az AEZ logót szigorúan Toyota emblémára cserélve.
-
Ehhez mit szóltok? :) Persze az AEZ logót szigorúan Toyota emblémára cserélve.
Szerintem szép :)
De én mindig is az 5 küllős felniket szerettem. Biztos feldobná a kocsidat ez a felni.
Meg az is igaz, amit Tamás69 mondott, a sok küllős nem mutat olyan jól, mint az 5.
-
Mi is ilyen felnit akartunk a Carinára, de végül lemez lett :szomoru: Vedd meg :nagymosoly:
-
Meg is vennék a k. életbe, ha gyártana az AEZ 4 lyukasban ilyet... :szomorú:
-
Meg is vennék a k. életbe, ha gyártana az AEZ 4 lyukasban ilyet... :szomorú:
JA, sorry, most nézem, hogy a Paseo az 4 lyukas, a Carina, meg 5, vegyél TOORA-t, az van csak 4 lyukasba, van 1 nagyon állat a Startfelni.hun, ami krómos, de a sima is szép.
Ez az: (http://www.startfelni.hu/images/type/2/8643360984.jpg)
-
Igazad van nem voltam egyértelmű!
Természetesen eladó! :nagymosoly:
Ha érdekel keress PÜ.-ben.
-
Összefutottam ma a Hungárián egy fekete Paseo-val, azt hittem te voltál AndrewGL, aztán láttam hogy se klubbos rendszám-tartó és elöl sem matrica rendszám volt...
-
Összefutottam ma a Hungárián egy fekete Paseo-val, azt hittem te voltál AndrewGL, aztán láttam hogy se klubbos rendszám-tartó és elöl sem matrica rendszám volt...
Nem én voltam, ma nem jártam arra. Ha én vagyok, akkor nem biztos, hogy le tudod olvasni a feliratot a rendszámtáblatartón... (http://www.korfball.hu/forum/images/smiles/teccikerteni.png) 8) :vezetes:
Na, komolyság: Laca köszi, de inkább a német felnik felé kacsingatok, köszi az ajánlatot.
Asszem ez áll legközelebb az elképzelésemhez:
(http://www.startfelni.hu/images/type/1/5636393561.jpg)
A gyári felnim adatai: 4*100*54 ET39
A Pásztóy erre a fenti "Dezent F" felnire pedig ezt mondja:
Lyukkör: 4x100, Középfurat:60,1, ET38
[...]Marketing rizsa[...] A kerék csak nagy ET-s személyautókra 6,5x15; 7x16; 7x17 -es méretekben rendelhető.
Ez jó vagy rossz? :)
AndrewGL
-
A középfurat nem stimmel, ez ha jól tudom nem jó, mert az a teherviselő, vagy micsoda, szal arra vagy csináltatni kell valami, ami kiegészíti a megfelelő méretre, vagy nem szabad megvenni. Amúgy én is szemezgettem ezzel a felnivel.
-
A gumik terén melyik lehet jobb választás?
YOKOHAMA 195/50R15H A.drive (AA01) ~12 eFt
(http://www.pasztoy.hu/nyarigumi/images/yokohama/aa01.gif)
FULDA 195/50R15H Carat Progresso ~11,5 eFt
(http://www.pasztoy.hu/nyarigumi/images/fulda/progres.jpg)
YOKOHAMA 195/50R15H S306 ~11,5 eFt
(http://www.pasztoy.hu/nyarigumi/images/yokohama/s306.gif)
FALKEN 195/50R15H ZE512 ~11,5 eFt
(http://www.pasztoy.hu/nyarigumi/images/falken/ZE512.jpg)
PIRELLI 195/50R15V P5000 DRAGO ~10,5 eFt
(http://www.pasztoy.hu/nyarigumi/images/pirellia/p5000.jpg)
Nem sokat konyítok a gumik felületi kialakításához, de a Falken és a Pirelli jobbnak tűnik a többinél...
Cáfoljatok rám, ha nagy baromságot írok. :))
Üdv:
AndrewGL
-
A haverom azt mondta, hogy a lyukszám még ún. pogácsával módosítható. Igaz ez? :)
-
A Yoko A drive az jó, a Falken se rossz, a Pirelli az önmagában is garancia a jó minőségre. Én a Bridgestone-t se hagynám ki, nekünk Turanza ER300 lett a befutó, igaz /60-as a mi méretünk, de abban a kategóriában a 2. lett a teszteken.
-
Köszi az infot (mellesleg az aláírásomat is kipróbálom :D :rohog:
-
Mári szétoffolom a témát: :D
International 4WD 0-300km/h records:
1st
Owner: VeilSide
Country: Japan
Vehicle Type: Nissan Skyline R32 GTR
0-100km/h: 2.76
100-200km/h: 3.86
200-300km/h: 6.38
0-300km/h: 13.00
Ismeri valaki a Forma-1-es adatokat? Sztem jócskán megközelíti (meghaladja?)
(http://www.gtnet.co.jp/home/blog/shops/image/20041008/recommend10_3r.jpg)
-
(http://www.freewebs.com/2fast2furious_2/DREAM%20PASEO.JPG)
(http://smoochy-flex.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/hp_tuning8.jpg)
-
Na, igen, errõl van szó, ez már tényleg szép tuning. Tegnap láttam 1 Paseot, és az jutott eszembe, hogy a hátsó ülésben mekkora a legmagasabb ember, aki nem veri be a fejét az üvegbe?
-
Az akkora embert gyereknek vagy törpének híják :) sztem kb. 140 cm...
-
No, eldõlt a választás felni/gumi ügyben:)
Felni: Borbet X8
(http://www.legow.hu/andrewgl/X8.jpg)
Ha minden jól megy, hétfõn kerülnek fel, ContiSportContact gumikkal együtt. :)
-
Szupi a felni, csak vigyázz rá, padkázásnál, meg a Conti gumira is, mert az se szereti.
-
No, eldõlt a választás felni/gumi ügyben:)
Felni: Borbet X8
Szép!
Biztos majd nagyon feldobja az amúgy is szép kis autót!
-
Ide egy jó hosszú hozzászólás jött volna, de természete4sen amikor elküldtem, akkor "a lap nem jeleníthetõ meg" lett és oda az egész.
a k. anyját de idegesítõ ez..-...
-
(http://p4.piczo.com/img/i6149829_81532_4.jpg)
(http://p4.piczo.com/img/i6059221_37010_4.jpg)
(http://p4.piczo.com/img/i8687573_84750_4.jpg)
(http://p4.piczo.com/img/i8915001_63652_4.jpg)
(http://p4.piczo.com/img/i9420141_120_4.jpg)
(http://www.geocities.co.jp/MotorCity/2748/photo/sgr/SGR-R.jpg)
(http://www.geocities.co.jp/MotorCity/2748/photo/tonk/tonk21.jpg)
(http://p4.piczo.com/img/i110719546_94974_4.jpg)
-
(http://memimage.cardomain.net/member_images/5/web/2357000-2357999/2357781_4_full.jpg)
(http://memimage.cardomain.net/member_images/3/web/543000-543999/543424_8_full.jpg)
-
Ebbõl (http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=726722&command=ugras&screenwidth=1024) se jön sok szembe...
Anno kereken 400db-ot adtak el belõle Németországban.
(A cabrio változat egyébként Californiában készült.)
-
Nah én is bepofátlankodom már ide! Mivel Azonos tipusó Motor jelü kóddal rendelkezem :) 2E nem pedig 5E-FE vagy FHE vagy FTE :)
DE nem ezt akartam, nem is gondolná az ember hogy ez is Starlet? ... érdekes :) Amúgy a multkor csak jókedvüségböl versenyeztem egy ilyen géppel, nem tudtuk eldönteni kijé a jobb egyszer ö ment el egyszer én! Lehet csak ö is játszott. Meséljetek ár róla hogy mit tud egy Paseo ???
-
Nah én is bepofátlankodom már ide! Mivel Azonos tipusó Motor jelü kóddal rendelkezem :) 2E nem pedig 5E-FE vagy FHE vagy FTE :)
DE nem ezt akartam, nem is gondolná az ember hogy ez is Starlet? ... érdekes :) Amúgy a multkor csak jókedvüségböl versenyeztem egy ilyen géppel, nem tudtuk eldönteni kijé a jobb egyszer ö ment el egyszer én! Lehet csak ö is játszott. Meséljetek ár róla hogy mit tud egy Paseo ???
Hahó!
Az elsõ mondatodat nem igazán tudom értelmezni :nagymosoly:
Amúgy tudomásom szerint a Paseonak nem sok köze van a Starlethez, a Tercelhez viszont annál inkább...
Kérdésedre a válaszom: a II. generációs (96-99-ig gyártott) Paseoban 1,5 literes, 16 szelepes szimpla vezérmûtengelyes moci van, 90 LE-vel. Ez az 5E-FE.
Az I. generációsból létezik az 5E-FHE, szintén 1,5L; 16V; de 110LE.
5E-FTE motorral tudomásom szerint sosem gurult ki Toyota gyárból, egyszerûen a turbósított 5E-FE-rõl van szó.
Szerintem az autó külalakja többet sejtet, mint amit a gyári motorral tud.
Ezen kívül jelentõs ballépésnek tartom a merev hátsó hidat és a dobféket hátul.
Ettõl függetlenül élvezhetõ autó, de nekem ez kevés volt... folytatást késõbb.
Üdv:
-
a Tercelnek is "E" kódja van? Mármint a motornak????
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Tercel
-
Sziasztok!
Érdeklõdni szeretnék, hogy nem tudtok-e olyan helyet, ahol javítanak lengõkar szilentet? természetesen Paseohoz.
A Toyotánál Bécsbõl akarnak hozni 25-30-ért teljes lengõkart, de nekem csak egy gumi rossz rajta. (marháta értek hozzá :-) )
Állítólag vannak mûhelyek, akik foglalkoznak az ilyesfajta dolgok legyártásával.
Segítségeteket elõre is köszönöm.
Barney
-
Sziasztok!
Érdeklõdni szeretnék, hogy nem tudtok-e olyan helyet, ahol javítanak lengõkar szilentet? természetesen Paseohoz.
A Toyotánál Bécsbõl akarnak hozni 25-30-ért teljes lengõkart, de nekem csak egy gumi rossz rajta. (marháta értek hozzá :-) )
Állítólag vannak mûhelyek, akik foglalkoznak az ilyesfajta dolgok legyártásával.
Segítségeteket elõre is köszönöm.
Barney
Próbáld meg a Supra Trendet.
:kacsint:
Amúgy lehet, hogy a lengõkaros megoldással jobban jársz.
Legalábbis nekem annó ugyanez volt a gondom a 626-os mazdámmal, a felújítás után 1 hónappal tönkrement az is. Vehettem lengõkarostúl...
-
Sziasztok!
Érdeklõdni szeretnék, hogy nem tudtok-e olyan helyet, ahol javítanak lengõkar szilentet? természetesen Paseohoz.
A Toyotánál Bécsbõl akarnak hozni 25-30-ért teljes lengõkart, de nekem csak egy gumi rossz rajta. (marháta értek hozzá :-) )
Állítólag vannak mûhelyek, akik foglalkoznak az ilyesfajta dolgok legyártásával.
Segítségeteket elõre is köszönöm.
Barney
Igen, vannak ilyen cégek. Két telefonszám: 1/282-4700, és 28/452-273.
Tényleg gáz ez, hogy nem lehet külön szilentet rendelni, csak együtt a lengõkarral - ez sima lehúzás :turelmetlen: ... Node szerencsére a dolog megkerülhetõ.
-
Sziasztok!
Érdeklõdni szeretnék, hogy nem tudtok-e olyan helyet, ahol javítanak lengõkar szilentet? természetesen Paseohoz.
A Toyotánál Bécsbõl akarnak hozni 25-30-ért teljes lengõkart, de nekem csak egy gumi rossz rajta. (marháta értek hozzá :-) )
Állítólag vannak mûhelyek, akik foglalkoznak az ilyesfajta dolgok legyártásával.
Segítségeteket elõre is köszönöm.
Barney
Próbáld meg a Supra Trendet.
:kacsint:
Amúgy lehet, hogy a lengõkaros megoldással jobban jársz.
Legalábbis nekem annó ugyanez volt a gondom a 626-os mazdámmal, a felújítás után 1 hónappal tönkrement az is. Vehettem lengõkarostúl...
nekem meg bírta még sokáig a felujított. - szerencse kérdése, meg hogy menyire jó anyaggal dolgoznak.
-
Sziasztok,
Eladó a Paseo-m. A gyári 5E-FE motor helyett 20 szelepes 4A-GE silvertop van benne (1,6l; sor4 szívó; 150LE).
A legismertebb hazai használtautós portálon fent van a hirdetés (kód: 2117389).
Bővebben priviben/telefonon/személyesen.
Számom: húsz/5öt9-öt4tíz
Üdv
-
Hogy-hogy eladod? Főleg így, hogy egyedire csináltad?
-
Hogy-hogy eladod? Főleg így, hogy egyedire csináltad?
Szerelmes lett :-*
A neve: Supra :yes:
-
Így már értem....
::)
-
Üdv. mindenkinek....Minden bántás,és egyéb nélkül kérdezném....hogy a paseo-t a Toyota miért nevezi sportautónak??? a Külseje ok..2 ajtós coupe....de egy nagyobb motort (1.8 v.2.0) azért rakhattak volna bele...bár nem tudom mit tud az 1.5 (90LE) de nem hiszem hogy sokat lehetne tőle várni....mondjuk egy bizti...jobban tetszik mint egy 1.5 CRX!! Meg mondjuk ahogy nézegettem a műszerfal sincs túlkomplikálva!!
Ha valaki tudja magyarázza már el!! :)
-
Szerintem a sportautónak nem csak a motor a meghatározója. Talán ezért.
-
Szerintem a sportautónak nem csak a motor a meghatározója. Talán ezért.
Az ok...de én egy sportautótól azért azt várnám hogy "haladjon" azért gondolom érted mire célzok....
Bár mondom...nem ismerem a gyorsulási stb...értékeit....csak a 90Le-ből és az 1.5-ből indultam ki....
Amit írtatok itt előbb az az 1.6 150Le mondjuk azért az már szimpatikusabb felállás ehhez a kasznihoz!! :)
Igaz a celicához se értem az 1.6-ot...fogyija ugyanaz közel mint a 2.0-nak...de közel nem tudja azt!! :) Na mindegy....nem vagyok autótervező....bár az én beteg agyam csak nagy ccm-es motrokat gyártana,full nyomatékkal!! :)
-
Ami talán érdekes, hogy a Paseo csak egy féle motorral volt, míg a Celica, amiből az alapok mindig is harmatosak voltak, elérhető volt erősebb motor is.
Mondjuk a Paseo inkább nőknek készült....
-
Üdv. mindenkinek....Minden bántás,és egyéb nélkül kérdezném....hogy a paseo-t a Toyota miért nevezi sportautónak??? a Külseje ok..2 ajtós coupe....de egy nagyobb motort (1.8 v.2.0) azért rakhattak volna bele...bár nem tudom mit tud az 1.5 (90LE) de nem hiszem hogy sokat lehetne tőle várni....mondjuk egy bizti...jobban tetszik mint egy 1.5 CRX!! Meg mondjuk ahogy nézegettem a műszerfal sincs túlkomplikálva!!
Ha valaki tudja magyarázza már el!! :)
Kategóriáján belül kell nézni a Paseo-t. Nem sportkocsi, annyi biztos. Kicsi, könnyű és olcsó sportOS kupé, fiatal vevőknek kitalálva. Mint a Nissan 100 NX vagy a Mazda MX-3, például. Ezen a körön belül a teljesítménye is okés.
-
Ami talán érdekes, hogy a Paseo csak egy féle motorral volt, míg a Celica, amiből az alapok mindig is harmatosak voltak, elérhető volt erősebb motor is.
Mondjuk a Paseo inkább nőknek készült....
Na jah...lehet igazad van...ez lesz a kulcsszó akkor...nőknek készült inkább...értem akkor a gömböjded formákat is!! :) Mivel egyébként szép,formás kisautó!! :)
-
Szerintem a sportautónak nem csak a motor a meghatározója. Talán ezért.
Az ok...de én egy sportautótól azért azt várnám hogy "haladjon" azért gondolom érted mire célzok....
Bár mondom...nem ismerem a gyorsulási stb...értékeit....csak a 90Le-ből és az 1.5-ből indultam ki....
Amit írtatok itt előbb az az 1.6 150Le mondjuk azért az már szimpatikusabb felállás ehhez a kasznihoz!! :)
Igaz a celicához se értem az 1.6-ot...fogyija ugyanaz közel mint a 2.0-nak...de közel nem tudja azt!! :) Na mindegy....nem vagyok autótervező....bár az én beteg agyam csak nagy ccm-es motrokat gyártana,full nyomatékkal!! :)
A Celica is "csak" egy sportos kupé - nem sportkocsi. Leszámítva a turbós, összkerekes változatait. Ugyanarra a receptre készült, mint az európai megfelelői (Capri, Manta, Scirocco) - végy alapul bevált tömegmodell-technikát, és építs rá csinos, sportos kétajtós kupé-karosszériát. A típust nem kis arányban középkorú/idősebb, és gyakran női vevők választották -a nyugati piacokon- új autóként, főleg a belépő modelleket.
Ami a Toyoták közül tényleg igényt tarthat a "sportkocsi" titulusra, az a 2000 GT, az MR-2-esek és a Supra. Függetlenül attól, hogy mondjuk menetteljesítmények szempontjából a Supra és az MR más ligában játszanak - ugye nem minden hogy hogy megy az autó, egy sportkocsinál legalább ugyanennyit számítanak a menettulajdonságok :yes: ... (És pont emiatt nem sportkocsi sem a Celica, sem a Paseo.)
-
Szerintem a sportautónak nem csak a motor a meghatározója. Talán ezért.
Az ok...de én egy sportautótól azért azt várnám hogy "haladjon" azért gondolom érted mire célzok....
Bár mondom...nem ismerem a gyorsulási stb...értékeit....csak a 90Le-ből és az 1.5-ből indultam ki....
Amit írtatok itt előbb az az 1.6 150Le mondjuk azért az már szimpatikusabb felállás ehhez a kasznihoz!! :)
Igaz a celicához se értem az 1.6-ot...fogyija ugyanaz közel mint a 2.0-nak...de közel nem tudja azt!! :) Na mindegy....nem vagyok autótervező....bár az én beteg agyam csak nagy ccm-es motrokat gyártana,full nyomatékkal!! :)
A Celica is "csak" egy sportos kupé - nem sportkocsi. Leszámítva a turbós, összkerekes változatait. Ugyanarra a receptre készült, mint az európai megfelelői (Capri, Manta, Scirocco) - végy alapul bevált tömegmodell-technikát, és építs rá csinos, sportos kétajtós kupé-karosszériát. A típust nem kis arányban középkorú/idősebb, és gyakran női vevők választották -a nyugati piacokon- új autóként, főleg a belépő modelleket.
Ami a Toyoták közül tényleg igényt tarthat a "sportkocsi" titulusra, az a 2000 GT, az MR-2-esek és a Supra. Függetlenül attól, hogy mondjuk menetteljesítmények szempontjából a Supra és az MR más ligában játszanak - ugye nem minden hogy hogy megy az autó, egy sportkocsinál legalább ugyanennyit számítanak a menettulajdonságok :yes: ... (És pont emiatt nem sportkocsi sem a Celica, sem a Paseo.)
Mondjuk a Supra az fincsi falat!! :) Azokból a most már "felnőttkorúak" is tetszettek..tetszenek!! Bármikor jöhetne egy az udvaromba!! :) Mr2 nekem nem szimpi..kicsi...de ilyen az én ízlésem!! :)
Suprából a 3.0 Turbo az botrány.....akarom,akarom,akarom.....camry előtt az volt az első alternatíva ami felmerült bennem!! :) Csak a szűkösebb utastér miatt nem azt választottam!! Egyébként nagy szerelmem az az autó....de kinek nem az???!! :) :devil:
-
Mondjuk a Supra az fincsi falat!! :) Azokból a most már "felnőttkorúak" is tetszettek..tetszenek!! Bármikor jöhetne egy az udvaromba!! :) Mr2 nekem nem szimpi..kicsi...de ilyen az én ízlésem!! :)
Suprából a 3.0 Turbo az botrány.....akarom,akarom,akarom.....camry előtt az volt az első alternatíva ami felmerült bennem!! :) Csak a szűkösebb utastér miatt nem azt választottam!! Egyébként nagy szerelmem az az autó....de kinek nem az???!! :) :devil:
Ááááhhh, a supra az vacak, csak öreg roncs... :whistling:
-
Ja, 3 literesben nem is gyártott jó autót a Toyota...
Talán egy Soarer...
De, hogy ezt miért írtam.....
-
Mondjuk a Supra az fincsi falat!! :) Azokból a most már "felnőttkorúak" is tetszettek..tetszenek!! Bármikor jöhetne egy az udvaromba!! :) Mr2 nekem nem szimpi..kicsi...de ilyen az én ízlésem!! :)
Suprából a 3.0 Turbo az botrány.....akarom,akarom,akarom.....camry előtt az volt az első alternatíva ami felmerült bennem!! :) Csak a szűkösebb utastér miatt nem azt választottam!! Egyébként nagy szerelmem az az autó....de kinek nem az???!! :) :devil:
Az MR nagyon finom játszópajtás ám :yes: ! Én első generációsat vezettem, Lymphaterét - szuper kis kanyarodógép, klassz direkt kormánnyal, atomprecíz váltóval :clap:
A Supra is remek - de teljesen más élmény. Az inkább amolyan igazi hosszútáv-futó sportkocsi, van benne hely, kényelmes :yes: ... kmr-ét vezettem a tavaszi talin. Megy mint állat, gyönyörű a hangja, kiváló a váltója, és az a kilátás a nagy tepsi motorháztetőre önmagában is élmény :cool2:
-
Ja, 3 literesben nem is gyártott jó autót a Toyota...
Talán egy Soarer...
De, hogy ezt miért írtam.....
nemtom :alien:
-
Ja, 3 literesben nem is gyártott jó autót a Toyota...
Talán egy Soarer...
De, hogy ezt miért írtam.....
Na majd asszem a Jocóra dobok egy mailt!! :whistling: Átmegy azt megvitatjátok ezt a 3.0 kérdést!! hehehehe :) :tt2: :devil: Tényleg imádtam a celicám is nem kicsit...de nálam a supra az etalon!! :) Mr2-nél a motor elhelyezéssel is vannak bajaim...mekkora gáz hogy ha megakarom nézni az olajszintet akkor hátra kell mennem...:)))) Ez nem skoda 120L :) :no:
-
Ez a 3 liter kmr-nek szólt.
Talán holnap kiderül mindenkinek, hogy miért.
:whistling:
-
Mondjuk a Supra az fincsi falat!! :) Azokból a most már "felnőttkorúak" is tetszettek..tetszenek!! Bármikor jöhetne egy az udvaromba!! :) Mr2 nekem nem szimpi..kicsi...de ilyen az én ízlésem!! :)
Suprából a 3.0 Turbo az botrány.....akarom,akarom,akarom.....camry előtt az volt az első alternatíva ami felmerült bennem!! :) Csak a szűkösebb utastér miatt nem azt választottam!! Egyébként nagy szerelmem az az autó....de kinek nem az???!! :) :devil:
Ááááhhh, a supra az vacak, csak öreg roncs... :whistling:
Látom Neked is csak ilyen "öreg,vacak talicskák" az eseteid..:) de gondolom azért Te se mondanál le róla semmi pénzért!! :)
-
Ez a 3 liter kmr-nek szólt.
Talán holnap kiderül mindenkinek, hogy miért.
:whistling:
okok...csak mondom piszkállak kicsit!! :devil:
-
Csak bátran.
:tt2: :yes:
-
Mondjuk lehet nekem vannak "beteg" gondolataim...de a Toyota is hozhatna ki egy 5000ccm feletti motorral rendelkező sportautót...lásd Dodge és társai....:) Pffff...bele se merek gondolni....szerintem az lenne a köv. választás....bár a camry 3.5-es változata is piszkálja már a fantáziám!! :ph34r: Csak a megvalósításhoz kellene még némi "pénzmag"!! :whistling:
-
Látom Neked is csak ilyen "öreg,vacak talicskák" az eseteid..:) de gondolom azért Te se mondanál le róla semmi pénzért!! :)
A kor nem számít :whistling:
Most épp ilyen van, voltak már újak is. Fontosabb a (műszaki) tartalom. :flowers:
Egyébként meg minden eladó. :D
-
Mondjuk lehet nekem vannak "beteg" gondolataim...de a Toyota is hozhatna ki egy 5000ccm feletti motorral rendelkező sportautót...
És lőn:IS-F
Mondjuk ez alulról súrolja az 5 litert.
-
Mondjuk lehet nekem vannak "beteg" gondolataim...de a Toyota is hozhatna ki egy 5000ccm feletti motorral rendelkező sportautót...
És lőn:IS-F
Mondjuk ez alulról súrolja az 5 litert.
Viszont az IS-F sem a szupersportkocsi kategória, "csak" brutál erős középkategóriás szedán.
-
Finnyás banda....
-
Mondjuk lehet nekem vannak "beteg" gondolataim...de a Toyota is hozhatna ki egy 5000ccm feletti motorral rendelkező sportautót...
És lőn:IS-F
Mondjuk ez alulról súrolja az 5 litert.
Viszont az IS-F sem a szupersportkocsi kategória, "csak" brutál erős középkategóriás szedán.
Az IS-F tényleg nem sportkocsi. De majd ő ...
(http://z.about.com/d/cars/1/0/K/b/07_Lexus_lfa_concept.jpg)
:yes:
-
Mondjuk lehet nekem vannak "beteg" gondolataim...de a Toyota is hozhatna ki egy 5000ccm feletti motorral rendelkező sportautót...
És lőn:IS-F
Mondjuk ez alulról súrolja az 5 litert.
Viszont az IS-F sem a szupersportkocsi kategória, "csak" brutál erős középkategóriás szedán.
Az IS-F tényleg nem sportkocsi. De majd ő ...
:yes:
Hmmmmmm....széééééép!! :) Nem kicsit...nagyon... :clap:
-
Széép :)
Mi ez? LF-A ?
-
Széép :)
Mi ez? LF-A ?
Azaz! :wub:
-
Nem, ez az új Paseo! :tt2: :offtopic: :tt2: :tt2: :tt2: :tt2:
Amúgy gyönyörű :wub:
-
Ja, 3 literesben nem is gyártott jó autót a Toyota...
Talán egy Soarer...
De, hogy ezt miért írtam.....
Na majd asszem a Jocóra dobok egy mailt!! :whistling: Átmegy azt megvitatjátok ezt a 3.0 kérdést!! hehehehe :) :tt2: :devil: Tényleg imádtam a celicám is nem kicsit...de nálam a supra az etalon!! :) Mr2-nél a motor elhelyezéssel is vannak bajaim...mekkora gáz hogy ha megakarom nézni az olajszintet akkor hátra kell mennem...:)))) Ez nem skoda 120L :) :no:
Ja, tényleg gáz hártamenni :sweatdrop: :2guns:
Szegény Lotus, Porka, Ferrari és Lambo tulajok mind mind szégyenlik is :helpsmilie: :surrender: :shifty: :whistling:
-
Ja, 3 literesben nem is gyártott jó autót a Toyota...
Talán egy Soarer...
De, hogy ezt miért írtam.....
Na majd asszem a Jocóra dobok egy mailt!! :whistling: Átmegy azt megvitatjátok ezt a 3.0 kérdést!! hehehehe :) :tt2: :devil: Tényleg imádtam a celicám is nem kicsit...de nálam a supra az etalon!! :) Mr2-nél a motor elhelyezéssel is vannak bajaim...mekkora gáz hogy ha megakarom nézni az olajszintet akkor hátra kell mennem...:)))) Ez nem skoda 120L :) :no:
Ja, tényleg gáz hártamenni :sweatdrop: :2guns:
Szegény Lotus, Porka, Ferrari és Lambo tulajok mind mind szégyenlik is :helpsmilie: :surrender: :shifty: :whistling:
Ezeket nem is használják sokat...nagyrészt garázsban állnak!! :) :devil: :clap:
-
N/A tessék máris szétvanoffolva a topik:)
Valaki írja már le még 1x, hogy a Paseo nőknek készült, olyan jól hangzik :2guns:
Ezen kívül pedig ajánlom minden fitymáló szíves figyelmébe, hogy üljön be egy 940 kilós 90LE-s Paseoba, és városi körülmények között meg fog lepődni...
azért nyilván nem CRX-élményt kell várni.
Az enyém azért lett eladó, mert egyszerűen készen lett. Én pedig szeretek Lego-zni:)
Ez már viszont nem az az autó. Sokkal agresszívebb a motor és a futómű is.
Készült egy video a gyorsulási képességről, ha valakit érdekel, itt megtekinthető:
http://videa.hu/videok/jarmuvek/0-100-auto-1jH77orMO15KHVBs
Ideje lenne már eladni, másra is kell a pénz, nem csak a hülyeségre:)
Irányára: 950.000,- Ft.
Csatoltam egy képet.
Üdv
[a csatolmányt egy admin törölte]
-
Azt, hogy a Paseo női autó a Toyota deklarálta. Sajnálom.
Egészen pontosan a 30 év körüli nőket célozták meg vele. Ajánlott olvasmány: Joachim Kuch Toyota 1936 óta, 114. oldal.
-
Engem is meggyőzne a garázsban. :tt2:
-
Engem is meggyőzne a garázsban. :tt2:
Nosza :ph34r:
-
Na , gyerünk , vágj bele :clap: a corit megveszem arra ne legyen gondod ::)
Engem is meggyőzne a garázsban. :tt2:
-
Azt, hogy a Paseo női autó a Toyota deklarálta. Sajnálom.
Egészen pontosan a 30 év körüli nőket célozták meg vele. Ajánlott olvasmány: Joachim Kuch Toyota 1936 óta, 114. oldal.
holnap beszkennelem :1eye:
-
Nincs az a pénz, hogy megváljak a kis bagolykámtól. :tt2: (na jó, van, de annyit nem adsz érte :1eye: )
Ellenben ha lenne még egy autóra való pénzem (muhaha)... akkor tetszene. Ha mán' eccer úgyis női autóként jellemzi a Toyota. :sorcerer:
-
Nincs az a pénz, hogy megváljak a kis bagolykámtól. :tt2: (na jó, van, de annyit nem adsz érte :1eye: )
Ellenben ha lenne még egy autóra való pénzem (muhaha)... akkor tetszene. Ha mán' eccer úgyis női autóként jellemzi a Toyota. :sorcerer:
Nemrég kipróbáltam AndrewGL autóját, hát sok mindennek nevezném, de női autónak semmiképpen!!!!
-
Nem is szeretem a tipikus női autókat, csak írtátok feljebb, hogy a Toyota hívta így. :winkiss:
-
De AndrewGL autója nem szériamotoros.
A gyári az egy 1.5-ös 90 lovas.
-
Ajánlott olvasmány: Joachim Kuch Toyota 1936 óta, 114. oldal.
(http://kepfeltoltes.hu/thumb/081203/20081203111126419_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) (http://kepfeltoltes.hu/view/081203/20081203111126419_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
(http://kepfeltoltes.hu/thumb/081203/20081203111126419_0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) (http://kepfeltoltes.hu/view/081203/20081203111126419_0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
-
Csinos kis autó ez, női vagy sem - elfogadnám :yes:
-
Csinos kis autó ez, női vagy sem - elfogadnám :yes:
Ízlések és pofonok...nem akarok megbántani vele senkit...de nekem nem az esetem a kicsike!! :no:
-
én simán megvenném...csak hát családi kocsi kell :ph34r:
-
Csinos kis autó ez, női vagy sem - elfogadnám :yes:
Ízlések és pofonok...nem akarok megbántani vele senkit...de nekem nem az esetem a kicsike!! :no:
Nem hiszem, hogy megbántanál valakit ::). Attól szép a világ, hogy különbözőek vagyunk. :clap:
Pl. van akinek egy izgalmas Camry forma jön be :yawn:
-
Csinos kis autó ez, női vagy sem - elfogadnám :yes:
Ízlések és pofonok...nem akarok megbántani vele senkit...de nekem nem az esetem a kicsike!! :no:
Nem hiszem, hogy megbántanál valakit ::). Attól szép a világ, hogy különbözőek vagyunk. :clap:
Pl. van akinek egy izgalmas Camry forma jön be :yawn:
Nem a formával van a bajom,hanem a mértével....nem is a kasznival mint inkább a motorral...!! :hammer:
-
Nem a formával van a bajom,hanem a mértével....nem is a kasznival mint inkább a motorral...!! :hammer:
Azért az 160LE a kevesebb mint 1000kg-ra nem olyan rossz... ;)
-
ja. láttátok a kocsiról a videjót? kevés kocsi kapná el sztem még Petié sem biztos. Andrew nem kispályás nagyon jó a kocsija.
-
Karesz gondolom a gyári motorra érti azt, hogy kicsi. Mármint az 5E-FE-re.
Nos, mint fentebb is kifejtettem, érdemes azért kipróbálni, de tény ami tény az egy F-es (gazdaságosságra kifejlesztett) motor.
A silvertop már nem annyira. Érdekes azonban, hogy városi körülmények között (és nehéz a lábam) a 20V sem eszik többet 8,5-9-nél. Az igaz viszont, hogy a minimum oktánszám 99-es...
A nőies vonalakról pedig annyit, hogy nem különösebben mérvadó nekem holmi magyar újság szerkesztőjének a véleménye, mert ha jól sejtem ez nem eredeti, japán fordítás.
Továbbá eddig több hímnemű egyén érdeklődött az autó felől, mint hölgy :) Bár én szívesen eladom bárkinek, aki megfizeti az árát :)
No offense, csak a véleményem volt.
Üdv
-
Nem a formával van a bajom,hanem a mértével....nem is a kasznival mint inkább a motorral...!! :hammer:
OK, nézd, nem lehet minden autó majd' 5 méteres és közel 200 lovas ;) ... Abban a kategóriában bőven elég volt ebbe a kis könnyű kasztniba az az 1.5-ös, 90 lovas gép - nem az volt a cél, hogy valami aszfaltszaggató menetteljesítményei legyenek (megjegyzem, még így is fürgébb volt a korabeli Toyoták jelentős részénél).
-
Nem a formával van a bajom,hanem a mértével....nem is a kasznival mint inkább a motorral...!! :hammer:
OK, nézd, nem lehet minden autó majd' 5 méteres és közel 200 lovas ;) ... Abban a kategóriában bőven elég volt ebbe a kis könnyű kasztniba az az 1.5-ös, 90 lovas gép - nem az volt a cél, hogy valami aszfaltszaggató menetteljesítményei legyenek (megjegyzem, még így is fürgébb volt a korabeli Toyoták jelentős részénél).
Igazából a Celicából sem vagyok kibékülve az 1.6-al...abból is a 2.0-t szeretem...lehet furcsa az ízlésem...de ez van!! :) Egyébként a camry-n se érződik a közel 200Le :) Szívem vágya egyébként egy supra turbo lenne...de az újabbik kasznisból...de hát ritka mint az a bizonyos fehér holló!! :wacko:
-
N/A tessék máris szétvanoffolva a topik:)
Valaki írja már le még 1x, hogy a Paseo nőknek készült, olyan jól hangzik :2guns:
Ezen kívül pedig ajánlom minden fitymáló szíves figyelmébe, hogy üljön be egy 940 kilós 90LE-s Paseoba, és városi körülmények között meg fog lepődni...
azért nyilván nem CRX-élményt kell várni.
Az enyém azért lett eladó, mert egyszerűen készen lett. Én pedig szeretek Lego-zni:)
Ez már viszont nem az az autó. Sokkal agresszívebb a motor és a futómű is.
Készült egy video a gyorsulási képességről, ha valakit érdekel, itt megtekinthető:
http://videa.hu/videok/jarmuvek/0-100-auto-1jH77orMO15KHVBs
Ideje lenne már eladni, másra is kell a pénz, nem csak a hülyeségre:)
Irányára: 950.000,- Ft.
Csatoltam egy képet.
Üdv
Azé' a Helikopter elbírt volna kicsivel több sebességet is.... :1eye:
-
Azé' a Helikopter elbírt volna kicsivel több sebességet is.... :1eye:
Amikor elindultam, a kamerára koncentráltam és nem az előttem lévő forgalomra, aztán mindig utolértem valakit...
Visszanézve a videót, tényleg nincs beteljesedés :) Ezt majd tavasszal orvosoljuk, ha addig nem kel el. :1eye:
-
nem vitték még el? :ph34r:
nekem nagyon tetszik a kocsi. gyerekülés belefér? :ph34r: öö. kettő is? :sleeping: :flowers:
megnézném de félek h ...
-
tiszteletem a résztvevőknek!
tavaly már jártam a toyota fórumban, akkor egy verso után kérdezősködtem, de akkor abból aztán nem lett semmi
most egy paseo cabrio vásárlásán töröm a fejem
szívesen vennék a verdáról nagyfelbontású képeket, főképp az utastérről, és a csomagtartóról, amiről azt írják, hogy 200 literes, ami számokban nagyon kicsinek tűik
tapasztalatokat a fogyasztásról, használhatóságról, hibákról és bármit, amit tudni érdemes
előre is köszönöm a segítséget, üdv mindenkinek: Strossi
-
de ismerös nick név :hmmmm:
amugy képeket lehet találsz a google képkeresövel ;)
-
Itt a fórumon senkiről se tudok, akinek Paseoja lenne, sztem külföldi fórumokon kéne utánaolvasni, mivel ezt itthon sose forgalmazták. Meg van pár népítélet (http://nepitelet.hu/autok/toyota/paseo_1995/) is róla.
Esetleg itt (http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5-4992850)vannak nagy felbontású fotók, addig mentsd le őket, amíg fenn van a hirdetés.
(http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3364/1141/33408070050_large.jpg)
-
előre is köszi a válaszokat
azt szomorúan olvastam, hogy nincs fórumos, aki paseoval rendelkezne :(
igazi teszteket is csak külföldi oldalakon találtam a típusról
a népítéleteket olvastam
igazából pont azt a verdát szemeltem ki, amelyiket belinkelted :)
nem nagyon találni képeket gugliban sem :(
ha van további info, segítség, bármi, szívesen veszem
köszönettel: Strossi
ja lehet, hogy a nick nevem ismerős, főleg carstylingon és honda fórumon - bár már inkább csak olvasgatok itt-ott, nem vagyok annyira aktív, mint a kezdetekkor - ez nekem 2004 :)
Itt a fórumon senkiről se tudok, akinek Paseoja lenne, sztem külföldi fórumokon kéne utánaolvasni, mivel ezt itthon sose forgalmazták. Meg van pár népítélet (http://nepitelet.hu/autok/toyota/paseo_1995/) is róla.
Esetleg itt (http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5-4992850)vannak nagy felbontású fotók, addig mentsd le őket, amíg fenn van a hirdetés.
(http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3364/1141/33408070050_large.jpg)
-
ja lehet, hogy a nick nevem ismerős, főleg carstylingon és honda fórumon - bár már inkább csak olvasgatok itt-ott, nem vagyok annyira aktív, mint a kezdetekkor - ez nekem 2004 :)
:yes:
-
jó reggelt
ismét tolakodom kérdésekkel :1eye:
nem van valaki Hódmezővásárhely környékén, aki megnézné, leinfózná és esetleg pár fotóval még vonzóbbá tenné számomra az alábbi gépjárművet?
bár az is kiderülhet, hogy messziről el kell kerülni :cry:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5-4992850
nagyon be vagyok érte indulva, de a távolság nem kicsi, ezért lenne jó több infó róla
ja és még megvan a Hondi is, annak is egy gondos új gazdát kell keresnem
köszönöm :innocent:
-
faintos kis autó kár h a pcsába van.. :cry:
-
faintos kis autó kár h a pcsába van.. :cry:
nnnaaaaa, en ott szulettem :)
Strossi, kuldjek oda valakit? Jomagam szept. 15-en megyek haza, addig barmi lehet.
-
egy újszülöttnek minden vicc új
URAK! igaz, h a Paseo hátsókerekes????
egyik helyen ezt olvastam, másikon azt h első.... most akkor melyik?
üdv :cool2:
-
tuti hogy elsö....... :yes:
amugy mi késztet arra hogy egy fiatal civicböl egy öregebb paseoba ülj át? :hmmmm:
-
köcce
annyira nem fiatal az a civic, 2001-es
és már régóta meg vok őrülve egy cabrióért
volt már két Corollám, hibátlan volt mindkettő
meg vok ződűve most....
üdv
tuti hogy elsö....... :yes:
amugy mi késztet arra hogy egy fiatal civicböl egy öregebb paseoba ülj át? :hmmmm:
-
sztem ha bele vagy esve mindenképp menj rá. nagyon ritka és sztem teljesen szép.
ha nem volt rommá törve akkor hozd el. opel tigrát körberöhögi
-
fontos a 4 ülés?
mert ha nem akkor egy ilyen crx del sol is jo választás lehet http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/cr-x/honda_cr-x_crx_1.6_esi_utolso_ar-4992433 (http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/cr-x/honda_cr-x_crx_1.6_esi_utolso_ar-4992433)
vagy mr2, mx5 stb.
-
üdv
megköszönném, de azt nem kívánom senkitől, h emiatt időben és pénzzben költségbe verje magát
vagy ha addig nem történik semmi, akko jóó vóna :sleeping:
faintos kis autó kár h a pcsába van.. :cry:
nnnaaaaa, en ott szulettem :)
Strossi, kuldjek oda valakit? Jomagam szept. 15-en megyek haza, addig barmi lehet.
-
magam szempontjából elég vóna a 2 ülés, de mivel mindennapos autó lenne, és nem játszós, ezért kell a 4 ülés legalább
ha delsolt néznék, akko semmiképp se ilyen tunningoltat, hanem valami gyári állapotút szeretnék
amúgy meg miért akarsz lebeszélni a Toyotáról? :eek:
fontos a 4 ülés?
mert ha nem akkor egy ilyen crx del sol is jo választás lehet http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/cr-x/honda_cr-x_crx_1.6_esi_utolso_ar-4992433 (http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/cr-x/honda_cr-x_crx_1.6_esi_utolso_ar-4992433)
vagy mr2, mx5 stb.
-
magam szempontjából elég vóna a 2 ülés, de mivel mindennapos autó lenne, és nem játszós, ezért kell a 4 ülés legalább
ha delsolt néznék, akko semmiképp se ilyen tunningoltat, hanem valami gyári állapotút szeretnék
amúgy meg miért akarsz lebeszélni a Toyotáról? :eek:
dehogy akarlak...... csak szerintem sovány az az 1.5 90 le egy cabriohoz...........multhéten láttam egy cabrio turbos celicát, na az már inkább :yes:
-
volt egy 6g-s 1,4-es 90 lovas civicem, városban bőven elég, és kategóriájában nem volt sok ellenfele :)
a mostani 110 ló is igazán csak autópályán érdekes, városban csak az üzemanyagot pusztítja :1eye: na jó, azért nem olyan sokat....
magam szempontjából elég vóna a 2 ülés, de mivel mindennapos autó lenne, és nem játszós, ezért kell a 4 ülés legalább
ha delsolt néznék, akko semmiképp se ilyen tunningoltat, hanem valami gyári állapotút szeretnék
amúgy meg miért akarsz lebeszélni a Toyotáról? :eek:
dehogy akarlak...... csak szerintem sovány az az 1.5 90 le egy cabriohoz...........multhéten láttam egy cabrio turbos celicát, na az már inkább :yes:
-
ez nagyon franko lenne...... :wub:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=146270154&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=8&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Cabrio&tabNumber=2 (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=146270154&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=8&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Cabrio&tabNumber=2)
-
egész jó kia paseokat adnak 900-1000 euróért. rohadt regado.. :censored:
-
én is körbenéztem német oldalakon, ki is néztem egyet
ha elment a Hondi, és még megvan, lehet, meggondolom :cool2:
figy, én azt számoltam, ha 1.000,- ojróér (270ezer) nézel verdát, regadóval (95ezer) járulékos költségekkel, mint vizsga, (38ezer) átírás, (22ezer) behozatal (kb. 100ezer) - még így is olcsóbb, mint amiket itthon lehet kapni, ráadásul így valamit tudhatsz az előléletéről, ha te hozod el....
ja az igaz hogy a 2.000,- ojrósat má nem érné meg, hacsak azt nem mondod, h nem keresni akarsz, hanem egy télleg pikk-pakk tuti verdát akarsz magadnak megszerezni
bár azt találhatsz az olcsóbb árkategóriában és belefuthatsz egy gagyiba a drágák között is :wacko:
példák:
750,- ojró (röhej) és elég szép a képeken:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=150780283
3000,- ojró ez viszont már sok egy ilyen verdáért szerintem, bár igaz, h ölég gazdagon felszerelt modell, pl- fullbőr, és korához képest alig van benne km:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=149276261
úhhogy lehet válogatni! :clap:
egész jó kia paseokat adnak 900-1000 euróért. rohadt regado.. :censored:
-
figy, én azt számoltam, ha 1.000,- ojróér (270ezer) nézel verdát, regadóval (95ezer) járulékos költségekkel, mint vizsga, (38ezer) átírás, (22ezer) behozatal (kb. 100ezer) - még így is olcsóbb, mint amiket itthon lehet kapni, ráadásul így valamit tudhatsz az előléletéről, ha te hozod el....
Hol láttad, hogy 95 ezer a regadó (http://www.euvonal.hu/regado.php)? Én 172 ezret számoltam így gyorsban...
-
figy, én azt számoltam, ha 1.000,- ojróér (270ezer) nézel verdát, regadóval (95ezer) járulékos költségekkel, mint vizsga, (38ezer) átírás, (22ezer) behozatal (kb. 100ezer) - még így is olcsóbb, mint amiket itthon lehet kapni, ráadásul így valamit tudhatsz az előléletéről, ha te hozod el....
Hol láttad, hogy 95 ezer a regadó (http://www.euvonal.hu/regado.php)? Én 172 ezret számoltam így gyorsban...
Nézd meg itt ;)
http://www.mgoe.hu/index.php
-
Jaaa, most van ez a felezős játék? :D
-
Jaaa, most van ez a felezős játék? :D
Elméletileg nem a fele mert az csak a kedves adó csaló külföldi rendszámos tulajoknak jár.
-
Jaaa, most van ez a felezős játék? :D
Elméletileg nem a fele mert az csak a kedves adó csaló külföldi rendszámos tulajoknak jár.
Ok mar egyszer fizettek a szlovak/roman/.... Rendszamert! Hany bort akarsz meg lehuzni roluk? :D
-
Jaaa, most van ez a felezős játék? :D
Elméletileg nem a fele mert az csak a kedves adó csaló külföldi rendszámos tulajoknak jár.
Ok mar egyszer fizettek a szlovak/roman/.... Rendszamert! Hany bort akarsz meg lehuzni roluk? :D
Akkor lehet nekik csomagolni a mosodákkal együtt :devil:
-
tiszteletem
hát úgy alakult a dolog, h a kilesett paseot eladták, és cabrioban csak ennél jóval drágábban lehet kint is kapni, meg nagyon messze is vannak, a hirdetett darabok
ennyiért már itthon is van, coupe meg jóval olcsóbban is akad itthon, igaz, nem nagy a választék
így a választás egy másik kiszemeltre került, pénteken haza is hoztam, most intézem rá a rendszámot
lehet "köpködni" ::) Nissan 100NX targatetővel
sikerült aránylag közelben (1200 km odavissza) Németben egy nagyon ritka darabto találni
absz tuningmentes, újkorától 1 gazdás, 156000 km-es, sérülésmentes a kicsike
a tulaj sírt, amikor elhoztam, szépen hiba nélkül tette meg az utat hazáig
úhhogy ez van, de ahogy magamat ismerem, lesz még Toyotám! :cool2:
üdv mindenkinek!
-
ja és a verda
[a csatolmányt egy admin törölte]
-
ja és a verda
így oldalról nem annyira ronda :flowers: :D
grat hozzá! ;)
-
nem ronda ez egyáltalán. :wub:
gratula hozzá. írd meg a honosítás folyamatát.
-
köszönöm
igazából a targatető és a gokart fíííling, ami ebben a verdában megfogott, és mégis 4 üléses
honosítás:
miután megvan a kiválasztott autó, veszel egy nagy levegőt, meg egy havert, akinek van jogsija, és elmész érte :cool2:
előtte azért még itthonról kérd le a forgalmiját, németül typenschein-t, és menj be a KPM-hez, infózd le, h vajon melyik EURO osztályba tartozik az autó, mert az alapján szabják ki a regadót
regadó mértéke pillanatnyilag EURO 1-re 145.000,- EURO 2-re 96.000,-
ami még fontos lehet, egy kalkulációt csináli, mibe lesz a verda elhozatal (benzinköltség + pályamatricák), vámrendszám (80 Euro), regadó, műszaki vizsga (38.000,-) - vagy ha van rajta érvényes műszaki, akkor csak honosítási szemle (8.000,-) és az okmányirodai ügyintézés (22.000,-) összes költségével, hogy egyáltalán megéri-e neked?
miután hazahoztad bejelented vizsgára vagy honosítási szemlére a KPM-nél, jobban jársz, ha érvényes műszakis verdát veszel, mert akkor a KPM-nél csak szemlére kell vinni, ahol megkapod a honsításhoz szükséges járműadatlapot, és ennek költsége, csak 8.000,-
(ezek után, ha majd lejár a műszaki vizsga, akkor már oda viszed, ahová akarod, nem szükséges a KPM-hez)
ha ez megvan, irány a vámhivatal (itt nálunk az egy káosz) ott a KPM által kiadott műszaki adatlapon feltüntetett EURO besorolás alapján kiszabják a regadót
elmész, befizeted, visszamész a vámhivatalba, ott ellenjegyzik, és mehetsz az okmányirodába - én itt tartok most - és ott kiadják a befizetett költség után az autó magyar forgalmiját, rendszámot és majd küldik, gondolom a törzskönyvet
röviden ennyi
miután felraktad rá a magyar rendszámot, ha még marad rá pénzed, teletankolod, és egy szegedi halászlézés keretében ki is autózod azonnal az összeset [rohog]
ha van kérdés, csak írjatok
nem ronda ez egyáltalán. :wub:
gratula hozzá. írd meg a honosítás folyamatát.
-
pont amikor érdekelne engem a verda akkor hal meg a téma??? :no:
valaki tudna még tanácaokat adni,segiteni??
-
mire vagy még kiváncsi? :innocent:
bár meg sem száradt a pecsét a Nissan okmányain, szabályszerűen elvitték alólam, méghozzá Szegedre - csak nélkülem :)
azóta a Civicet is eladtam, átültem egy három gyémántos kormánya mögé
ha így megy tovább, lesz még nekem Toyotám! :cool2:
-
huh szuper hogy Itt vagy!!!
háromgyémántos???az melyik lenne???
sajnos a japánokba nemvagyok olyan jó mert németes vagyok inkább de tegnap egy véletlen során találtam rá a Paseo ra és marhára megtetszett!énis németből szeretnék behozni egyett de először is az érdekelne hogu esetleg ez az 1.5literes motor lett-e másik tipusba is rakva valamint az alkatrész beszerzés mennyire nehéz hozzá??
másrészről a behozatal...szoval ha megveszek kint egy szecskát akkor hogytudom talpon hazahozni???
milyen rendszámmal például??
köszönöm!!
-
szia
minden kérdésedre nem tudok válaszolni
Mitsu Colt lett a verda, 2006-os, itthoni, 3 ajtós, fekete, 95 lovas, 50ezer km-el, 1 gazdás, leinfózott verda :cool2:
a Paseohoz annyira alkatrész szempontból nem tudok hozzászólni, volt anno 2 Corollám, de a szokásos dolgokon kívül absz semmi nem kellett hozzá, tökéletesen megbízható konstrukció, kivétel amikor az akkori csajom az egyiket totálkárosra törte - akkor is bontóból meg tudtam szerezni hozzá mindent
behozatal feltételei nem tudom, változott-e ez évtől
a regadó az igen, érdemes utána kérdezni typenschein alapján a kpm-nél
ha az autón van még érvényes műszaki, akkor elvileg csak szemléztetni kell, és megadják rá a kinti műszaki időtartamát
utána itthon má oda viszed vizsgázni, ahová akarod
haza tudod hozni lábon, csak indulás előtt az ottani városházán, miután az eladó kijelentette, és leadta a saját rendszámát, 4 napos vám rendszámot kell váltanod rá, ami biztosítással együtt kb. 100 ojró
ennyit tudok mondani
korábbi hozzászólásaimban pontosan leírtam, h mi és mennyibe kerül a komplett folyamatban
volt nekem is egy-két német verdám, azok se rosszak, de sztem a rizsrakéta az igazi :clap:
-
nagyon köszönök minden eddigi infot nagyon sokat segitettél!! :clap:
-
Érdeklődni szeretnék hogy van egy Toyota Paseo 1997-es gépjárművem és mikor kanyarodok olyan ropogós kattogás hallatszik előröl, mindegy melyik irányba kanyarodok. De csak akkor mikor ki van engedve a kuplung (terhelés alatt), ha kinyomott kuplunggal lendületből kanyarodok viszont semmi kattogás. Ebből gondolom hogy nem féltengelycsukló (már nézve), hanem differenciálmű lehet a baja.
Kérdésem az lenne találkozott e már ilyennel?
-
nézegetem mostanában a paseokat. 15 év körüliek tehát full öregautók és 3-400ért kéne kapni őket mint a carinákat. e10 corikat. erre 7-800 ért árulgatják őket..miért?
kint is olcsók már.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-paseo-1-5-alus-gsd-wintereifen-eschweiler/170550834.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
-
Mivel kevés van belőle nincsen a típus által meghatározott ár, hanem az egyes autókat kell nézni.
A mobile-n is 90 darab van, ennek közel fele 2000EUR felett van hirdetve, és vannak amik jóval felette. Szóval nem látom azt a nagy különbséget az itthoni és a kinti árszint között.
Az meg egy másik kérdés hogy végül mennyiért mennek el... Figyelembe kell venni, egy sport(os) autónál nagyobb eséllyel fordul elő h valaki beleszeret a típusba vagy az adott autóba és ezért egy átlagos, hasonló korú autónál magasabb árat is kifizet érte.
-
jó persze ez igaz de pl a nissannál a 100nx és ezek a kis kupészerű kocsik is sokkal olcsóbbak illetve árában vannak mazdánál is a bukólámpás 323f is lejjebb vannak. a paseo kutyát sem érdekel nincs másodvirágzása (mint pl a ford taunus-nak) szal nemtom. :hug:
-
Sziasztok nem tudtok valami paseo optikai tuningot.. szeretnék venni!
-
nemtom. tetszik. :wub:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5_s-6864445
-
Nekem is bejön a Paeso, itt Csabán is van egy eladó. Szép ezüst metál, olasz import, de egészen jó állapotban. 620e Ft...
Ez 400-ért nem tudom,milyen lehet... :hmmmm:
-
komolyan, kezdek szerelmes lenni.. :censored:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5-6819343
:cry:
-
Ameddig ki nem próbáltam egyet én is gondoltam a megvételén... De annyira rázós, fapados volt, hogy teljesen alkalmatlannak tűnt a mindennapi közlekedésre. Aztán inkább megvettem a Supra-t ;)
Évekkel korábban volt egy másik élmény Paseo-val kapcsolatosan. Láttam kiszállni belőle két embert a hátsó ülésről egy 150 km-es út után. Kissé meggyötört volt az arcuk, pedig nem voltak túl nagy termetűek. :))
-
És itt van még hozzá egy semmitmondó teszt (http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/toyota_paseo_1_5_1997_-_hasznaltteszt-10262?utm_source=feedly)is. :)
-
Ameddig ki nem próbáltam egyet én is gondoltam a megvételén... De annyira rázós, fapados volt, hogy teljesen alkalmatlannak tűnt a mindennapi közlekedésre. Aztán inkább megvettem a Supra-t ;)
Évekkel korábban volt egy másik élmény Paseo-val kapcsolatosan. Láttam kiszállni belőle két embert a hátsó ülésről egy 150 km-es út után. Kissé meggyötört volt az arcuk, pedig nem voltak túl nagy termetűek. :))
Hát, ez egy Starlet, leültetett és keményített futóművel :) ... nem csoda, hogy fapados. Az ilyen kis kupékban pedig a hátsó ülés igazából szinte csak alibi :D
-
Persze, csak más ezt tudni , meg más érezni egy próbaúton :)
Ráadásul 10+ évesen már zörög is benne ez-az.
Így elég hamar eldőlt, ilyen autóm nem lesz.
-
Persze, csak más ezt tudni , meg más érezni egy próbaúton :)
Ráadásul 10+ évesen már zörög is benne ez-az.
Így elég hamar eldőlt, ilyen autóm nem lesz.
Megértelek :yes:
-
nem értelek titeket, kicsi a hely..nem mondeo kombit akarok.. ::)
megpróbálok beleülni egybe ha sikerül. pár év és a kétkilós kategóriában lesz akkor meggondolom.. :whistling:
-
A hátsó ülések helykínálata csak egy adalék volt a történetben. Ha elolvasod amit írtam, nem ez a fő probléma az autóval.
-
pár év és a kétkilós kategóriában lesz akkor meggondolom.. :whistling:
De addigra rohadni fog :flowers:
-
Egy ilyen automata váltóst én simán el tudnék képzelni magamnak munkábajárósnak:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5-6925157 (http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5-6925157)
Van napfénytető meg klíma, nem zabálja le a fejem a benzin fogyasztásával, kicsi a tömege, csak egy szép felni kell még rá, azt had szaladjon...
-
Ejj, jól megkéri az árát...
-
A hátsó ülések helykínálata csak egy adalék volt a történetben. Ha elolvasod amit írtam, nem ez a fő probléma az autóval.
értem én, egyenlőre nem téma a dolog. azért kösz az infót. :)
-
De addigra rohadni fog :flowers:
tudom, minden rohad.. ;)
-
Hello!Most vettem egy Toyota Paseot (1997) és keresek hozzá alkatrészt,bontót!(pl vezető oldali külső kilincs)Budapest,Debrecen,Nyíregyháza jöhet szóba!Mert eddig még nem találtam olyan japán vagy toyota bontót ahol lenne is hozzá alkatrész!
-
Hello!Most vettem egy Toyota Paseot (1997) és keresek hozzá alkatrészt,bontót!(pl vezető oldali külső kilincs)Budapest,Debrecen,Nyíregyháza jöhet szóba!Mert eddig még nem találtam olyan japán vagy toyota bontót ahol lenne is hozzá alkatrész!
első körben itt szemezgess:
http://www.toyotaclub.hu/toyota-bontok-boltok
ha nem találsz sehol semmit, akkor irány az ebay, ha minden igaz, akkor ez a tiéd:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1997_TOYOTA_PASEO_EL54L-DCMSKW_6703.html
ha nem, akkor változtasd meg a modellszámot,
szóval itt a cikkszám szerint 69220 kellene neked.
-
Köszi az infót EZER HÁLA! :clap:
-
Hello nem tudom mi lett a kuplunggal egyik napról a másikra "elromlott"vagyis olyat csinál néha hogy benyomom a kuplungot és nem tudom mozgatni a sebváltót olyan mint ha be se nyomtam volna de aha 2-3 at pumpálok rajta akkor meg működik!(kuplung olaj,fent a tartály az tele van)levegős lenne a kuplung vagy kevés benne a sebességváltó olaj? és még annyit hogy hol lehet fel önteni a sebességváltó olajt melyik csavar az ?
-
Alkatrészek kérdésében érdemes az Ebay-t is nézegetni pl. olyan országokban, ahol a Paseokat anno értékesítették is új autóként. Ilyen ország lehet Ausztria, Németország, Olaszország. Szerintem sok alkatrészt lehet összeszedni sokszor elég jó áron.
Egyébként gratulálok az autóhoz, itt a fórumon idén már legalább 3x visszatérő téma volt elsősorban az ára miatt. aranyos, pofás kis autó. :yes:
-
Lehet kuplung szerkezet, de inkább kuplung munkahenger vagy a pedálnál levő pumpa.
-
továbbra is nagyon tetszenek a Paseok. ma is ment előttem egy, :wub: :wub:
viszont érdekes hogy paseoban az usa kivitel lényegesen rondább mint az EU
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo-8024599
-
megőrülök ezért az autóért..és senkinek nem kell..helyem is lenne hozzá a skodát kivágnám a ház elé ezt meg beraknám a tető alá.. :devil:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5-8447873
sírni fogok ha elviszik.. :cry: :cry:
és pont most nincs ennyim se az építkezés miatt... :cry:
-
Sziasztok!
Ujdonsult paseo tulajdonos lettem es a segitsegeteket kernem, hogy honnan tudnek ra karosszeria elemet venni? Pl.: Jobb elso sarvedo
-
Sziasztok!
Eladó lett kicsi!!!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/paseo/toyota_paseo_1.5-10346524
-
Sziasztok. Új vagyok a fórumon ezért kérlek nézzétek el ha nem illendő dolgot teszek most. Az a helyzet hogy van nekem egy szép zöld 97-es Paseom, ami szegénykém elég leharcolt állapotban van és szeretnék tőle megválni habár magát a típust imádom, mégsem szeretnék vele többet foglalkozni, sajnos teljesen másra kell a pénz. Hozzáértőknek vagy azoknak akik szeretik a típust még jó is lehet. (végül is saját lábán gurul) Sokminden cserés lenne rajta, névszerint ami eszembe jut:
Motortaróbak, hátsó dobfék, lengéscsillapítók, kézifék, önindító, kicsit zabálja az olajat, sajnos egyszer csúnyán meglett patkázva (télen nekicsúztam) amitől szegénykém 90 fölött eléggé ráz.
Alapvetően nem drágák a dolgok rajta, nemrég lett vizsgáztatva is (sajnos a hátsófék azóta lett gatya), vizsga előtt a kuplung, az első fékek tárcsástul betétestül, olaj, kerekek, vezérlés is le lett cserélve, ezek szerény számításaim szerint kb 1000km (talán annál kevesebbet) mentek. Maga a blokk azon felül hogy eszi az olajat nagyon erős, a váltó pontos. Jómagam nem karambolóztam az autóval (habár a rossz kézifék miatt egyszer sikerült nekigurítani egy fának de ezen felül nem volt törve) Kicsit szégyenlem magam mikor ezeket leírom mert tényleg egy pöpec, kényelmes vagány verdáról beszélünk és a jó Isten látja lelkem ha lenne pénzem és lelkierőm meg is csinálnám koppra, de sajnos nincs. Ha valakit is érdekel így első hallásra fényképet és egyéb információkat azonnali hatállyal a rendelkezésére bocsátom.