Toyota Club Hungary [ Forum ]

Toyota Klub Magyarország Egyesület => Általános => A témát indította: MiCKEY - 2005.12.13 20:49:58

Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2005.12.13 20:49:58
Ide másolom azokat a kérdéseket amelyek bármilyen úton is de levélben érkeztek hozzánk, általában az info címre.
Kérek mindenkit, hogy igyekezzünk válaszolni, akár a levelekben megadott címekre :)
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2005.12.13 20:50:52
Helló Mindenkinek!
 
Nagy problémánk van. Most vettünk egy 2001-es kiadású 1.6 VVTI Toyota Avensis Sol -t. Nagyon meg vagyunk vele elégedve, csak egy a baj: gyári kazettás magnó van benne, és bárhová fordulunk, senki nem tud segíteni abban, hogy milyen módon lehetne beleszerelni CD lejátszót. Ha van erre valami megoldás, vagy valaki aki tud ebben segíteni az jó lenne.
 
E-mail:hadi1kukacfreemail.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2005.12.13 20:53:59
Hello!
 
Érdeklődni szeretnék,egy 89-es starlet első spojlere után,hogy hol tudnám beszerezni,mert már az egész földet átkutattam de nem akadtam nyomára,több bontónak is írtam már de semmi!Remélem ti tudtok segíteni!Címem amire várom válaszotok: toyotastarletkukaccitromail.hu
Csatolok egy képet is amin rajta van amiről beszélek!
 bal oldali starleton van rajta egy front spojler a lökős alatt arról beszélek olyat szeretnék venni ha tudtok eladódt,vagy hogy honnan tudnék hozzájutni nagyon örülnék!Előre is köszönöm a segítséget!!!!!   Ui:egy fanatikus starlet rajongó!a címemre válaszoljanak kérem !!!


[a csatolmányt egy admin törölte]
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2005.12.13 20:55:05
Szia!

Az előző generációs Avensisből érdeklene, hogy mit jelentenek a Felszereltségi szintek.
A Linea Terra a fapados ez OK. ST?, SOL? Liftba? ...
A 4-5 ajtós között van érdembeli különbség? :-) Egy teljes leírás (katalógus) is jól jönne, akár, ha felllelhető.

Előre is köszi a válaszodat!

Üdv,
Cs   (ravkukacindex.hu)
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Xtrem - 2005.12.13 23:11:37
Idézetet írta: "MiCKEY"
Szia!

Az előző generációs Avensisből érdeklene, hogy mit jelentenek a Felszereltségi szintek.
A Linea Terra a fapados ez OK. ST?, SOL? Liftba? ...
A 4-5 ajtós között van érdembeli különbség? :-) Egy teljes leírás (katalógus) is jól jönne, akár, ha felllelhető.

Előre is köszi a válaszodat!

Üdv,
Cs   (ravkukacindex.hu)


Én vállalom, hogy válaszolok ennek az illetőnek.  :kacsint:
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2005.12.23 16:08:53
Avval a kérdéssel kereslek meg, hogy megvegyem, vagy ne vegyem.. :)
 
Szeretnék venni egy '77-es Celica GT-t (108 Lóerő)...
Meg is van már a gép, csak nem tudom pontosan mire figyeljek a vásárlásnál!
Tehát mielött odamennék szeretnék egy kicsit utánnanézni a dolognak, gondolom ezt érted!
Olyan apróságok, mint kaszni, és belső tér, nem gond, mert azt látom, engem inkább az érdekel, amit nehezebb észrevenni és némi ismeretséget igényel!
Mivel nincs sok időm, csak egy hetem, ezért fontos lenne minél többet megtudni erről a típusról, úgyhogy ha bári ötleted van evvel kapcsolatban, akkor kérlek jelezd!
 
Előre is mindent nagyon köszönök!
 
Rudolph!
 
Ui.: Boldog Karácsonyt!!!

rudolphkukacfreemail.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2005.12.23 19:16:58
Idézetet írta: "MiCKEY"
Avval a kérdéssel kereslek meg, hogy megvegyem, vagy ne vegyem.. :)
 
Szeretnék venni egy '77-es Celica GT-t (108 Lóerő)...
Meg is van már a gép, csak nem tudom pontosan mire figyeljek a vásárlásnál!
Tehát mielött odamennék szeretnék egy kicsit utánnanézni a dolognak, gondolom ezt érted!
Olyan apróságok, mint kaszni, és belső tér, nem gond, mert azt látom, engem inkább az érdekel, amit nehezebb észrevenni és némi ismeretséget igényel!
Mivel nincs sok időm, csak egy hetem, ezért fontos lenne minél többet megtudni erről a típusról, úgyhogy ha bári ötleted van evvel kapcsolatban, akkor kérlek jelezd!
 
Előre is mindent nagyon köszönök!
 
Rudolph!
 
Ui.: Boldog Karácsonyt!!!

rudolphkukacfreemail.hu


Megválaszolva...
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2006.01.10 10:22:10
... Na arról lenne szó. hogy vennék egy Toyota 4Runnert .
Hát elég régen keresek valami elfogadható terepjárót , De ahogy  belemerültem a Suzukik tanulmányozásába , hát mit mondjak ...ha gyári akkor gyenge,ha meg megcsinálják rendesen akkor meg akár nagyot is vehettek volna !?Szóval tetszik az a gép és ahogy jobban körülnéztem  az öregebbje megfizethető (kb.1.mill).
Eggyet most vittek el előllem , de jó lenne gazdagabbnak lenni néhány jó tanáccsal, hogy  mi az amire esetleg jobban oda kell figyelni a vásárlásnál.
Válaszát előrre is köszönöm !
saryzolikukacvnet.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2006.01.31 19:20:35
Tisztelt Toyota Club!

A következő lenne a kérdésem. Egy 2003-as Toyota Corolla Sedan Sol-om van. A gyári cd lejátszó a könyv szerint sem tudja lejátszani az írott cd-ket. Tudnak esetleg valamilyen megoldást arra, hogy az írott cd-ket is le lehessen játszani?

Válaszukat előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Tóth István
fermaxkukact-email.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2006.01.31 19:57:46
Idézetet írta: "MiCKEY"
Tisztelt Toyota Club!

A következő lenne a kérdésem. Egy 2003-as Toyota Corolla Sedan Sol-om van. A gyári cd lejátszó a könyv szerint sem tudja lejátszani az írott cd-ket. Tudnak esetleg valamilyen megoldást arra, hogy az írott cd-ket is le lehessen játszani?

Válaszukat előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Tóth István
fermaxkukact-email.hu


Megválaszolva.
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: jofe - 2006.02.01 08:09:56
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "MiCKEY"
Tisztelt Toyota Club!

A következő lenne a kérdésem. Egy 2003-as Toyota Corolla Sedan Sol-om van. A gyári cd lejátszó a könyv szerint sem tudja lejátszani az írott cd-ket. Tudnak esetleg valamilyen megoldást arra, hogy az írott cd-ket is le lehessen játszani?

Válaszukat előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Tóth István
fermaxkukact-email.hu


Megválaszolva.

Nem írhatnátok esetleg ide a válaszokat is, hogy okuljunk?
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: whis - 2006.02.01 13:11:12
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "MiCKEY"
Egy 2003-as Toyota Corolla Sedan Sol-om van. A gyári cd lejátszó a könyv szerint sem tudja lejátszani az írott cd-ket.

Megválaszolva.

Már késő, de nekem 2003-as Terra van, az audio típusa W5802. Az írottakat simán viszi, az RW-k között válogatós (TDK tuti megy).
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2006.02.01 15:53:02
Megírtam ezt is...
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2006.02.01 15:54:41
Idézetet írta: "jofe"

Nem írhatnátok esetleg ide a válaszokat is, hogy okuljunk?


Tessék:

Kedves Tóth úr!


A honlapunkra érkezett kérdésére az alábbi válasszal tudok élni.

Sajnos valóban vannak olyan típusszámú fejegységek, amelyek nem tudnak írott cd lejátszani, ez azonban nem egységes. A 2004-es modellfrissítés után készült darabok már megbírkóznak ezzel a feladattal is, de a korábbi modellek között is akad ilyen.

Sajnos ha a lejátszója nem tudja olvasni az irott cd-ket (sem az R, sem az RW típust), akkor csak egy fejegység csere segíthet. Ezt legolcsóbban bontott darabbal lehet megúszni, és itt még a régit is beszámítathattja kis szerencsével.

Bontók és boltok listáját a honlapunkon megtalálja.

Remélem tudtam segíteni valamelyest.


Amennyiben további kérdése van, igyekszünk segíteni. És persze a fórumunkat is célszerű felkeresni a kérdésekkel, hiszen több szem többet lát….

: )))

Üdvözlettel: Mészáros Mihály



Na, okultál?
:)
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2006.05.24 17:49:25
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni... Egy új autó vásárlását fontolgatom, és többek között eljutottam a 4runner-hez is, ezzel kapcsolatban írok.

Ha jól láttam, már nem forgalmazzák-gyártják õket. Gyári ill. utángyár- tott alkatrészt ugyanakkor mennyire nehéz találni hozzá (és 5-10 év múlva mi lesz a helyzet)?

Mennyire megbízhatóak a Toyoták között? Mennyire drága a szervize- lése?

+nekem az erénye némileg hátránya is, ugyanis kihasználatlanul lenne
ilyen hosszú, nem tudom, hogy a nehéz parkoláson és manõverezésen kívül milyen hátránnyal jár még ez (vagy csak én látom így a helyzetet)

Több mindent is hallottam a diffirõl. Szériafelszerelés-e vagy sem?
Utólag lehet beleszereltetni? Esetleg azt meg tudnátok írni, hogy a "sperr diffi" miben különbözik a mezei diffitõl?


Köszönettel,
Csáki Balázs
csaki pont balazs kukac freemail.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MEB - 2006.05.31 14:46:28
Idézetet írta: "MiCKEY"
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni... Egy új autó vásárlását fontolgatom, és többek között eljutottam a 4runner-hez is, ezzel kapcsolatban írok.

Ha jól láttam, már nem forgalmazzák-gyártják õket. Gyári ill. utángyár- tott alkatrészt ugyanakkor mennyire nehéz találni hozzá (és 5-10 év múlva mi lesz a helyzet)?

Mennyire megbízhatóak a Toyoták között? Mennyire drága a szervize- lése?

+nekem az erénye némileg hátránya is, ugyanis kihasználatlanul lenne
ilyen hosszú, nem tudom, hogy a nehéz parkoláson és manõverezésen kívül milyen hátránnyal jár még ez (vagy csak én látom így a helyzetet)

Több mindent is hallottam a diffirõl. Szériafelszerelés-e vagy sem?
Utólag lehet beleszereltetni? Esetleg azt meg tudnátok írni, hogy a "sperr diffi" miben különbözik a mezei diffitõl?


Köszönettel,
Csáki Balázs
csaki pont balazs kukac freemail.hu


Az autó ugyan nem elterjedt Mo.-n,de bármit meg lehet hozzá kapni az eddigi tapasztalatom alapján.Az utángyártott dolgok természetesen olcsóbbak,pl. gyári elsõ fékbetét 21eFt.,ugy.:10eFt. Kérésemre a helyi Toyota márkakereskedés minden gond nélkül szerzett pár apróságot a géphez.
A megbízhatóságát nem kell ecsetelnem.Referenciaként elég megnézni,hogy a Föld eldugott zugaiban,sivatagokban,a harmadik világ országaiban melyik márka autói a "buschtaxik".
Szervíz:olaj,szûrõk,fékbetétek,hasonló árban mozognak a konkurrensek kínálatához képest. Az autó méreteit elõször nekem is furcsa volt megszoknom,mivel egy Suzuki Samuraiból ültem át.Ma már könnyû vele manõverezni,a parkolás sem okoz problémát.
A hátsó diffi LSD-s,de valószínûleg már nem mûködik az ilyen korú autókban.Ha mindenáron zárat szeretnél bele,akkor ARB és kézi kapcsolású,semmi esetre sem automata.
Szériahibaként az ötödik ajtó elektromos mozgatását és az elsõ hajtás gyengeségét szokták emlegetni.A mechanika mûanyag fogaskerekei kopnak el és emiatt lerázkódik az üveg.Természetesen javítható.

Ha teheted,válaszd a három literes dízel vagy benzin erõforrást! A 2,4-es dízellel csak "4Mover"-nek nevezhetõ az autó.
Nagyon kiváló gépek:ma is verhetetlen külsõ forma,akár luxus,de mindenképpen prímán felszerelt és kényelmes beltér,jó menetteljesítmények akár terepen,akár közúton!
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2006.05.31 16:04:10
Megtennéd, hogy a levélben írt mélcímre válaszolsz?
Vagy elküldhetem a nevedben?
(Ezek a kérdések a klub info mélcímére jönnek, ezért valószínüleg ezt a topicot nem olvassa a kérdezõ)
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: mester - 2006.06.18 10:21:44
hamarosan boldog tulajdonosa leszek egy Toyota Corolla wagon 1.4 4d autónak.Ha vannak jó tanácsok szívesen venném.Köszönöm.

Ez a HSZ nem ebben a topicba illik. A HSZ-t a Corolla/D-4D topicba tettem át. Trotter
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2006.10.20 13:15:42
Tisztelt Címzett!
 
Azt szeretném megkérdezni, hogy a Toyota Carina E tipusú autókat mikor kezdték el Angliában gyártani.
 
Köszönettel: Báthory Balázs

bbb03kukachotmail.com
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Szeke - 2006.10.20 13:56:54
Idézetet írta: "MiCKEY"
Azt szeretném megkérdezni, hogy a Toyota Carina E tipusú autókat mikor kezdték el Angliában gyártani.
 
Köszönettel: Báthory Balázs

'92 decemberében.
'96 januártól pedig kizárólag Angliában folyt a gyártás, egészen '97 októberig, a gyártás befejezéséig.
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Trotter66 - 2006.10.20 15:35:08
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "MiCKEY"
Azt szeretném megkérdezni, hogy a Toyota Carina E tipusú autókat mikor kezdték el Angliában gyártani.
 
Köszönettel: Báthory Balázs

'92 decemberében.
'96 januártól pedig kizárólag Angliában folyt a gyártás, egészen '97 októberig, a gyártás befejezéséig.


Remélem elküldted e-mailban az érdeklõdõnek..... :hmm:  :kacsint:
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Szeke - 2006.10.24 15:32:35
Idézetet írta: "Trotter66"
Remélem elküldted e-mailban az érdeklõdõnek..... :hmm:  :kacsint:

Negative.
Lehet, h rosszul gondolom, de annak kéne válaszolnia, akinek a mailt küldték, nem?  :hmm:
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2006.10.24 15:55:06
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Trotter66"
Remélem elküldted e-mailban az érdeklõdõnek..... :hmm:  :kacsint:

Negative.
Lehet, h rosszul gondolom, de annak kéne válaszolnia, akinek a mailt küldték, nem?  :hmm:

Ezek a kérédsek az info kukac toyotaclub.hu-ra érkeznek.
Mickey azokat rakja ide, amikre nem tud válaszolni. És azért rakja ide, hogy aki tudja a választ, az válaszoljon az illetõnek.
Persze megvárhatjuk azt is, amíg regisztrál valaki info néven, és akkor az összes kérdést a nyakába zúdítjuk.
 :rohog:
Addig is az lenne a kérés, hogy aki tud, válaszoljon a kérdezõknek és jelezze itt, hogy megtette, hogy más már ne írjon hiába.
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2006.10.30 12:51:13
Tisztelt Uram !
 
Szeretnék Magyarországon vásárolni egy külfödröl behozott Toyota camry hibrid autót.
Mivel ezt tudomásom szerint Europában sem forgalmazzák ,ezért kérdezem, hogy ezt a modelt
tudom-e itthon javítatni?
 
Tisztelettel :        Mészáros István
tvstud2kukactvnetwork.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2006.11.02 14:01:47
Idézetet írta: "MiCKEY"
Tisztelt Uram !
 
Szeretnék Magyarországon vásárolni egy külfödröl behozott Toyota camry hibrid autót.
Mivel ezt tudomásom szerint Europában sem forgalmazzák ,ezért kérdezem, hogy ezt a modelt
tudom-e itthon javítatni?
 
Tisztelettel :        Mészáros István
tvstud2kukactvnetwork.hu


Megválaszolva.
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2006.11.07 22:16:37
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "MiCKEY"
Tisztelt Uram !
 
Szeretnék Magyarországon vásárolni egy külfödröl behozott Toyota camry hibrid autót.
Mivel ezt tudomásom szerint Europában sem forgalmazzák ,ezért kérdezem, hogy ezt a modelt
tudom-e itthon javítatni?
 
Tisztelettel :        Mészáros István
tvstud2kukactvnetwork.hu


Megválaszolva.


Valami olyasmirõl volt szó, hogy ide is bemásoljuk a választ, hátha tanulunk belõle :) :) :)
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2006.11.08 09:49:55
Idézetet írta: "MiCKEY"
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "MiCKEY"
Tisztelt Uram !
 
Szeretnék Magyarországon vásárolni egy külfödröl behozott Toyota camry hibrid autót.
Mivel ezt tudomásom szerint Europában sem forgalmazzák ,ezért kérdezem, hogy ezt a modelt
tudom-e itthon javítatni?
 
Tisztelettel :        Mészáros István
tvstud2kukactvnetwork.hu


Megválaszolva.


Valami olyasmirõl volt szó, hogy ide is bemásoljuk a választ, hátha tanulunk belõle :) :) :)


Okluj:

Kedves Mészáros Úr!

Az Ön által vásárolni kívánt gépkocsihoz minden valószínûség szerint lehet alkatrészeket szerezni Magyarországon is, az autó szervízelése azonban ennek ellenére kérdéses. A hazai szervízek általában nincsenek felkészülve a nem metrikus alkatrészekkel szerelt gépkocsik javításra. Azt javaslom, hogy kérdésével keressen meg egy márkaszervízt, ahol választ kaphat a fenti kérdésre. (Egyre több, európában nem forgalmazott Toyota illetve Toyotához köthetõ (Pl.: Scion) gépkocsi kerül be az országba, ezért biztosan van márkaszervíz ahol fogadni tudják õket. Az Ön esetében a hibrid rendszer teszi kérdésessé a dolgot...)
Javaslom, hogy az esetleges garanciális javításokról is érdeklõdjön, mivel a hibrid rendszer esetleges javítása igen komoly összegbe kerül.


Üdvözlettel:
....
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Xtrem - 2006.11.09 19:17:13
Amennyire én tudom, a kanadai specifikációs (ott vásárolt) gépjármûvek megfelelnek az EU-s szabványoknak, és ott is metrikus egységet használnak.
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2006.11.15 09:25:20
Hello!

Nekem egy 98-as 4E-FE-s Corolla II 1.4i-m van.
A tablazat igy szol az oldalon:

Corolla II.   1.4i/2.0D   1997-01   165/70R14T   2.1   2.1   5.5x14   4x100x54   39   
175/65R14T   185/60R14H
   1.4i/1.6i/1.8i/2.0D   1997-01   175/65R14T   2.1   2.1   5.5x14   4x100x54   45   
185/65R14T   185/60R14H

Az autóm könyvében meg ez van (160 km/h esetén):
4E-FE motor esetén:
   175/65R14 81T   175/65R14 82H
   185/65R14 86H   195/55R15 84V

Ebbõl adódóan valami nem O.K., és õszintén szólva a könyvemben bízom inkább...
Itt megjegyezném még, hogy az angol user's manualban nem szerepel a 195-ös gumiméret...
A weboldalon lévõ táblázat honnan származik? Vagy leginkább...  
melyiknek higgyek? :)

Üdv,
   Csurgi  csurgai.ferenckukaceusystel.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2006.11.20 10:40:22
Tisztelt Uram!
 
Szeretném megtudni, hogy az 1000 ccm benzines Yarisba pontosan milyen típusú motorolaj való?
 
Válaszát elõre is köszönöm!
 
Nagy Zoltán
nzozokukacfreestart.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2007.03.08 11:46:23
Tisztelt Club!
Sûrgõsen keresek egy bal oldali (gyári bontott) külsõ elektromos visszapillantó tükröt az 1998 decemberi kiadású Toyota Avensis autómhoz. Sajnos a forgalomban lévõ az utángyártottak nem jók.
Amennyiben tudnak segíteni, úgy ezen a címen vagy a 30/353-**** telefonszámon értesíteni szíveskedjenek.
Üdvözlettel,
Szabó Mihály

sabomiskukacgmail.com
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2007.03.08 11:47:30
Üdvözlöm önöket Nagy Bélának, hívnak Komáromban lakom, olyan problémával fordulok önökhöz, hogy nem e tudnának segíteni, abban hogy hova lehetne fordulni a következõ problémával. Szeretnék rendelni egy Toyota Auris személygépkocsit.

A következõ felszereltséggel eröforással 1,4 D4D 90 Le automataváltós MMT és, talán ami még nagyon fontos lenne az az intelligens nyitás és indítási rendszer, meg digitális klíma    esõ és szürkület érzékelõ.

Nos ezek talán másnak kényelmi funkciók, de sajnos nekem nagyon fontos kiegészítõk

Lennének, ugyanis mozgáskorlátozott személy vagyok, és nagyon megkönnyítenék a személygépkocsi vezetését. Nos ezek a felszereltségek mind léteznek a Toyota Auris mûszaki és felszereltség listáján, a Sol felszereltségben de itt van a bökkenõ az 1, 4 D4D motor csomagot nem lehet csak Luna felszereltséggel rendelni, amibe nincs benne a digitális klíma meg az intelligens nyitás és indítási rendszer. Az 1, 6 ós benzines eröforással lehet ugyan rendelni, de sajnos azt meg nem tudnám fenntartani.

A bosszantó hogy 1 évet vártam erre az autóra és a végén mindhiába.

Amibe a segítségüket kérném, nem tudják, hogy hova lehetne fordulni, hogy külön egyedi elbírálás alapján nem e lehetne az 1, 4 D4D 90 Le automata sebváltós MMT és Sol felszereltséggel megrendelni az autót.

 Magyarországon már próbálkoztam a márkakereskedések és az importõr sem igazán volt segítõkész. És elégé el vagyok keseredve. Fáradságukat elõre is köszönöm.

Tisztelettel: Nagy Béla

bubikukacvivamail.hu

Tel: 0620591****
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2007.03.08 11:49:27
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 1995-ös Carine XLI-t, de kézikönyv nem volt hozzá. ilyesmire a neten rá lehet találni?

A segítséget elõre köszönöm,
Tamás

kappakukacfreemail.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2007.03.08 15:02:12
Idézetet írta: "MiCKEY"
Üdvözlöm önöket Nagy Bélának, hívnak Komáromban lakom, olyan problémával fordulok önökhöz, hogy nem e tudnának segíteni, abban hogy hova lehetne fordulni a következõ problémával. Szeretnék rendelni egy Toyota Auris személygépkocsit.

...


Megválaszolva.
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2007.03.08 15:09:32
Idézetet írta: "MiCKEY"
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 1995-ös Carine XLI-t, de kézikönyv nem volt hozzá. ilyesmire a neten rá lehet találni?

A segítséget elõre köszönöm,
Tamás

kappakukacfreemail.hu


Megválaszolva...
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2007.03.31 18:06:24
Jó napot kivánok. Egy érdekes és tanulságos történetet szeretnék ismertetni önökkel. Ha esetleg tudnak valami megoldást a problémára vagy tájékoztatást adni, hogy kihez fordulhatok akkor azt szívesen veszem!!!
 
Ime a sztori:
2006 Májusában vásároltam egy Toyota Corolla Verso sol típusó új személygépkocsit a 2,2 177Le díesel motorral szerelt változatot. Az autó nagyon jól mûködött elgédett voltam vele minden szempontból. Mikor elkezdett hülni az idõ elõjött egy reggel az a probléma, hogy mikor hidegen beiindítottam az autót az alapjárat ingadozott és majd csak azután állt be a helyes tartományba. A hibával a szervízet azonnal felhívtam, idõpontot egyeztettünk és bevittem az autót. Rárakták a számítógépre ami nem jelzett semmi hibát, így hát mondták, hogy ott kell hagyni az autót, mivel õk is szeretnék látni az általam észlelt hibát. Az autót otthagytam, majd másnap érdeklõdtem, hogy nekik is elõjött e a hiba. A válaszuk igen volt és az injektort jelölték meg a hiba forrásának. Azt mondták, hogy ki kell szedni és el kell küldeni bevizsgáltatni, hogy megfelelõen mûködik e. Addig is rendelkezésemre bocsájtottak egy csereautót.  Az injektor visszaérkezett, hogy semmi baj nincs vele, addigra a szervíz lerendelt egy másik saját szalonban lévõ ugyan ilyen motorral szerelt tesztautót, hogy majd kicserélik az injektorokat hátha mégis azzal van a baj. Ez a mûvelet meg is történt, majd telefonáltak, hogy rendben van az autó, reggel hideg volt többször indították és rendben volt minden. Én mentem az autóért majd rákérdeztem, hogyan van az, hogy az én autómba egy tesztautó használt injektorait rakták bele, miért nem rendeltek újat. A válasz erre az volt, hogy a toyota kiadta a denzonak a befecskendezõ rendszerek gyártását és szervízelését így hát a gyár ezzel nem foglalkozik. A denzo pedig nem ad újat csak HASZNÁLT FELÚJÍTOTTAT, ekkor az autómban kb 7000 km lehetett. Meg is jegyeztem, hogy ez számomra elég érdekes, hogyha egy új autóban leromlik az injektor akkor kapok bele egy használt fejújítottat? A válasz igen volt. Tudomásul vettem a dolgot beültem az autóba, de igen ám az indításkor megint észleltem a hibát, Az autót leállítottam és szóltam a szervizeseknek, hogy nézzék meg az autót. Õk indították nekik is ugyan azt csinálta. Mondtam, hogy én nem fogom így haza hozni az autót, mire õk azt válaszolták, hogy vigyem el és teszteljem. Majd ha nem lesz jó vigyem vissza. Természetesen bementem a szalonba és elmondtam, hogy addig nem viszem el az autót amíg tökéletes nem lesz. És közöltem, hogy ne próbáljanak "használt felújított" alkatrészt beletenni az autómba amibe 7000km van. Ekkor már több mint két hetet kellett nélkülöznöm a gépkocsimat. Visszakaptam a csereautót és azzal jöttem haza. A következkõ héten ismét jön a telefon a szervízbõl, hogy mehetek az autóért mert már minden jó két reggel is indítgatták, hiba nélkül mûködött. Tényleg rendben volt kb 2 napig. Ezután reggel indítottam és semmi, az autó nem akart beindulni. Ekkor már kezdtem elveszíteni a türelmem hívtam a szervizet,hogy jöjjenek és vigyék innen az autót ha bírják. Jött is az értékeítõ meg egy szerelõ az autó persze nekik sem indult. Próbálkoztak mindennel lehúzgáltak vezetékeket indítgatták, semmi. Majd egyszer valahogy padlógázzal sikerült beindítani az autót, elvitték. Rá két napra telefonáltak, hogy megnyugodhatok megvan a hiba. Mikor elvitték rárakták a számítógépre az autót egész éjszakára és reggelre kiírta, a komputer, hogy "kívánja e a magasnyomású szivattyút erre az éghajlatra beállítani". Ezt meg is tették és mondták, hogy ez biztos lemaradt mikor behozták az országba az autót. És hidegben nem kapott annyi üzemanyagot, mint ami szükéges és azíért dadogott be indításkor. Örültem neki, hogy végre megvan a hiba elhoztam az autót, ismét. Jól is mûködött egy ideig az autó, de néha elõjött a hiba. A szervizet ismét felhívtam, mondták, hogy vigyem be az autót, kicserélik a magasnyomású szivattyút. Biztos hogy az a baja, nem ad elég üzemanyagot. Jó bevittem az autót, ott kicsrélték  a szivattyút és mondták, hogy egyeztettek a gyárral és már egy módosított szivattyút raktak bele, mert már a gyár is találkozott ezzel a hibával és változtattak az egységen. Ugye azt már mondanom sem kell, hogy a tesztautó szivattyúját kaptam meg!!!! Mindegy csak legyen végre jó az autó. Ismét elhoztam az autót remélve, hogy többet ezzel a hibával mégegyszer nem kell találkoznom. De ez nem így történt, ismét telefon az autó megint nem jó. Utánna már a központi toyotától hívtak, hogy elnézést kérnek a hibáért dolgoznak rajta, nem én vagyok az egyetlen, európában is találtak ilyen autót és magyarországon is, valószínûleg szoftver hiba lesz, majd értesítenek, hogy sikerült e megoldást találni a problémára. Jött is a telefon a szervízbõl nemsokára, hogy megvan a módosított szoftver mehetek és felprogramozzák. Ez meg is történt, most már kb két hónapig hiba nélkül ment is az autó. Aztán megint elõjött, ismét elmentem a szervízbe, mondtam, hogy adjanak egy új autót vagy találjanak ki valamit, mert ez így nem mehet tovább. Cserérõl persze szó sem lehet. A válasz az volt, hogy van a városban még egy ilyen hibás autó és a gyártól azt az utasítást kapták, hogy rakják rá gépre az autót indításkor és az ekkor tárolt adatokat küldjék el a gyárnak. És megróbálnak gyógyírt találni a problémára. Csak az gond, hogy én már 2006 szeptembere óta ugyanabba a cipõbe járok és az már kezd nagyon bûzleni. Jelenleg itt tartunk!!
Több toyotám is volt már és eddig egyikkel sem volt semmi gond, ezért is döntöttem a japán cég és az új autó vásárlás mellett. Véltem, hogy a mai világban inkább az új autó a biztosabb elsõsorban a garancia miatt és persze hogy új. De úgy látszik ez már sajnos semmit nem jelent és én is csak addig voltam jó még odavittem a 6,700,000 Ft-ot.
 
Így leírva elég vicces számomra is az egész történet ugyankkor felháborít az a tanácstalanság és a tökéletes hozzá nem értés amivel a szervízben is találkoztam. Azt hittem, hogy a toyota egy komoly cég és nem enged meg magának ilyen presztizs veszteséget és komolyan veszi a vásárlóit. Nagyot csalódtam az egész cégben, nem elsõsorban a hiba miatt hanem azért ahogyan ezt az egészet kezelik!!!!!!
 
Ha kérdésük van az email címemem látható
Köszönettel venném ha meg tudnák adni a magyarországi toyota képviselet email címét !!!
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2007.03.31 18:48:26
Nem látok itt mélcímet, úgyhogy majd küldd el neki Mickey:
TMH: info@toyota.hu
denzo=Denso
Használt felújított=optifit (teljes garanciával, olyan mintha új lenne)
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2007.04.02 08:56:40
Nem akartam mail cimet megadni, elküldöm ...
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2007.06.19 22:57:51
Tisztelettel érdeklõdnék Nagy Béla vagyok és abban kérném a segítségüket hogy tudnának e abban nekem segíteni hogy a Lukoil töltõ állomásain forgalmazott dízel üzemanyagok milyen

Cetánszámuak, alacsony kéntartalmúak e vagy sem.

Most vettem egy Toyota Auris 1, 4D4D dízel személygépkocsit és tanácstalan vagyok, hogy hol tankoljak az autóba. Komáromban lakom és a legolcsóbb üzemanyagot a Lukoil forgalmazza, a Mollal és az OMV – vel szemben 9- 10 Ft különbség de az autót sem szeretném tönkrevágni. A márkakereskedésben azt mondták, hogy legalább 48 as vagy magasabb cetánszámu gázolajat tankoljak az autóba.

Segítségüket elõre is köszönöm.

Üdv: Nagy Béla bubikukacvivamail.hu
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: rezol - 2007.06.20 09:41:59
Utánanéztem dízeles fórumokon: a Shell V-Power-t és az OMV-t preferálják, de a Lukoil-rõl se írtak rosszat.
Mindenesetre lehet cetánszám növelõ adalékot kapni, pl a Wynns-nek is van ilyen terméke.
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Lévai Béla - 2007.07.02 17:14:46
Idézetet írta: "MiCKEY"
Tisztelettel érdeklõdnék Nagy Béla vagyok és abban kérném a segítségüket hogy tudnának e abban nekem segíteni hogy a Lukoil töltõ állomásain forgalmazott dízel üzemanyagok milyen

Cetánszámuak, alacsony kéntartalmúak e vagy sem.

Most vettem egy Toyota Auris 1, 4D4D dízel személygépkocsit és tanácstalan vagyok, hogy hol tankoljak az autóba. Komáromban lakom és a legolcsóbb üzemanyagot a Lukoil forgalmazza, a Mollal és az OMV – vel szemben 9- 10 Ft különbség de az autót sem szeretném tönkrevágni. A márkakereskedésben azt mondták, hogy legalább 48 as vagy magasabb cetánszámu gázolajat tankoljak az autóba.

Segítségüket elõre is köszönöm.

Üdv: Nagy Béla bubikukacvivamail.hu


Bár a kérdés meglehetõsen régi, próbálok korrekt választ adni druszámnak.
A MOL mindkét nagy finomítója ( a battai és a pozsonyi) nagyon alacsony kéntartalmú üzemanyagot készít, tudomásom szerint a legjobbak egyikét a világon!
A 48-as cetánszámot még a régi fûtõolaj is tudta, ez nem lehet gond.
Ha ácsingózol az 500e km-es futásteljesítményre akkor MOL, de sztem a LUK is príma (kicsit magasabb kéntartalom, ebbõl adódóan nagyobb belsõ savas korrózió). A savkorróziót viszont nem fogod érezni, egyszerûen nem mehetsz annyit a géppel, hogy a felületi felmaródás gondot okozzon!
Szóval tankolj a LUK-nál nyugodtan és szervízeltesd a gépet elõírás szerint, akkor nem lesz semmi gond!
Voltaképpen a kéntartalom korlátozása/csökkentése inkább környezetvédelmi, mint autómûszaki érdek.
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2007.07.02 19:24:23
Ezek a levelek az info kukac toyotaclub.u mélcímre jönnek. A szokás az, hogy aki tudja rá a választ, az a levélben megadott címre válaszol mélben, jelezve. És ide is kiírja, hogy válaszolt, elkerülendõ azt, hogy még 6 embertõl megkapja ugyanazt.
Megteszed, hogy elküldöd neki mélben a válaszodat?
Cím: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Lévai Béla - 2007.07.02 22:23:52
Bocsánat, megy a mail-re!
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2009.01.14 17:38:16
T. Toyota-Club!
 
87ezret futott Avensis 1.8 automatat hasznalok(2003-as).
Mar ketszer csontig (ill. szegecsig) kopott a hatso jobb
KULSO(!) betetem...most mar tarcsat is csereltek
(nem vagyok biztos benne, hogy a vastagsaga miatt
feltetlen szukseges volt....).
Lassan elfogy az elso fekbetet is, ott is tarcsat
akarnak csereltetni....
Kerdeseim:
1./ mi lehet az oka, hogy a kulso betet (amelyiket
nem a munkahenger nyom!!!) kopik el,
mikozben a masik 3 beteten van meg 5-6 mm?!
2./ mi a fektarcsa uj merete? mikor ajanlott es
mikor muszaj cserelni???
 
Koszonettel: Nadel Janos
nadel at enternet.hu

Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2009.01.15 16:45:57
Srácok, valaki tud válaszolni a "kolléga" kérdéseire?
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Misi - 2009.01.15 16:49:40
Szerintem Ő már regisztrált (http://forum.toyotaclub.hu/index.php?action=profile;u=3221).
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2009.02.04 22:21:34
Találtak egy Toyota kulcsot... részletek a honlapon...

betűhibák javítva   music
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: Trotter66 - 2009.02.05 12:49:45

betűhibák javítva   music
[rohog]  [rohog] [rohog] [rohog] [rohog] 
music: mostanában sztem ne akarjál semmit sem....  :D :D :D
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: kelemenes - 2010.07.18 12:27:25
Tisztelt klubtagok!
Segítséget kérek, mert a T. Yariis Linea terratip. 2001-es Free tronicos autómban meghibásodott a kuplungkemelő szerkezet szvattyú motorja.
A szervíz csak a vezérléssel olajtartállyal együtti komplett cserét ajánlotta. ISZONYÚ DRÁGA!!!!
Van-e olcsóbb megoldás, bontott vagy új alkatrész?
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: kleingy - 2010.07.18 12:29:44
A Yaris szerviz topicba írj. ;)
Cím: Ablaktörlő lapátok.
Írta: Halogén - 2010.07.18 14:00:11
Szép napot!
Tanácsot kérnék több embertől,hogy milyen márkájú ablaktörlő lapátot vegyek.És sima gumi a jobb, vagy a szilikonos?
 Válaszokat köszönöm!
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: kleingy - 2010.07.18 14:18:00
Srácok, ez az a topic, ahol a postai levélben érkezett kérdésekre kapnak választ az érdeklődők. Az adott autó topicjába vagy az általános beszélgessünk topicba írjatok.  :szemez:
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2011.02.02 14:44:02
Kedves Toyota Club!
 
A páromnak asszem 1996-os Toyota Corollája van...
Szeretném meglepni Őt Toyota feliratú trikó ülés huzattal. Sajnos ami van az autónak az elég rossz állapotban van.
Böngésztem a neten, de sajna nem találtam sehol olyan helyet, ahonnan be tudnám szerezni!
 
Azért fordultam hozzátok, h hátha ti tudtok nekem segíteni.
 
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
 
Üdv nektek:
Farkas Rita


Ha tud valaki, pls segítsen. Mail címet pü-ben elküldöm.
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: kleingy - 2011.02.02 14:55:55
http://minosegiuleshuzat.hu/

Esetleg sima trikó üléshuzatot vegyen bárhol (2-3 ezer forint minőségtől függően) és hímeztesse rá a Toyota feliratot.  :)

szerk: ÍME (http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/utaster_csomagter/autokarpit_ules/triko_uleshuzat_toyota_ford_peugeot_honda_daewoo_185688660.html)
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: MiCKEY - 2011.02.02 15:19:15
Köszi, válaszoltam is :)
Cím: Re: Kérdések melyek levélben jöttek
Írta: kezdő - 2011.02.24 15:37:50
Érdekes egy stori!!

Elmondom az enyémet! 2004-es avensis 147 LE. benzines, tuti 90.000,- km! Szinte csak városban ment. Most vettem, de megbízható helyről. Mármint a km. az stimmel, balesete nem volt. Ez fix. Szakszervízben volt előtte szervízelve, hogy ott mit csináltak vele, az Ég tudja.

A kupplungot ki kellett cseréltetnem, mert izomlázat lehetett kapni, annyira felkeményedett. Amikor szétszedték, mondjuk el is volt kopva rendesen.
kb. 150e Ft
Gyertyákat cseréltek kb. 40e Ft
Nem szünt meg az ingadozó alapjárat. Az autó időnként úgy húzott, lehetett érezni, hogy benne a lóerő. Időnként alig ment, ilyenkor 7,5-8 liter helyett a kijelző 10 litereket mutatott.
Másnap megint elindulok, megint jól húzott. Délután haza, megint nem! Csak olyan lomhán, mintha csak 70 LE lenne benne.

A szakszervízben azt mondták, biztosan a pillangó szelep, kitakarítják majd 25 e-ért.
Elvittem egy kisebb helyre. 1 napot tesztelték. Rátettek minden féle számítógépes műszert. Nem azt nézték, hogy van-e hibajelentés a motorban, mert nem is volt.
Végül a szerelőim azt mondták: megnyúlt a vezérműlánc. Egyébként amikor kiszerelték, fél cm-el volt hosszabb mint a vadiúj-megrendelt. Az oda-vissza 1 cm.
fogaskereket is cserélnek és valami feszítő patront. Meg akkor már új generátorszíj és olaj ill. tömítő. Kb. 200e-ből megúszom. Remélem, hogy a probléma ezzel megoldódott.
Ugyanis állítólag ha megnyúlik a lánc, akkor   a vezérlés megváltozik, azaz nem akkor van a szikra amikor kéne. Ezért ingadozik az alapjárat, Hogy hol húzott a motor, hol nem, lehet, hogy a feszítőpatron időnként működött, időnként nem. Láttam kiszerelt állapotban. Nem nézett ki jól. Kézzel összenyomta, néha beakadt ott valami stift, néha nem. Remélem a szerelőim nem tévedtek és megoldják a hibát. Majd leírom, ha kell. Holnap rakják össze az autót.
Kiváncsi vagyok.



Jó napot kivánok. Egy érdekes és tanulságos történetet szeretnék ismertetni önökkel. Ha esetleg tudnak valami megoldást a problémára vagy tájékoztatást adni, hogy kihez fordulhatok akkor azt szívesen veszem!!!
 
Ime a sztori:
2006 Májusában vásároltam egy Toyota Corolla Verso sol típusó új személygépkocsit a 2,2 177Le díesel motorral szerelt változatot. Az autó nagyon jól mûködött elgédett voltam vele minden szempontból. Mikor elkezdett hülni az idõ elõjött egy reggel az a probléma, hogy mikor hidegen beiindítottam az autót az alapjárat ingadozott és majd csak azután állt be a helyes tartományba. A hibával a szervízet azonnal felhívtam, idõpontot egyeztettünk és bevittem az autót. Rárakták a számítógépre ami nem jelzett semmi hibát, így hát mondták, hogy ott kell hagyni az autót, mivel õk is szeretnék látni az általam észlelt hibát. Az autót otthagytam, majd másnap érdeklõdtem, hogy nekik is elõjött e a hiba. A válaszuk igen volt és az injektort jelölték meg a hiba forrásának. Azt mondták, hogy ki kell szedni és el kell küldeni bevizsgáltatni, hogy megfelelõen mûködik e. Addig is rendelkezésemre bocsájtottak egy csereautót.  Az injektor visszaérkezett, hogy semmi baj nincs vele, addigra a szervíz lerendelt egy másik saját szalonban lévõ ugyan ilyen motorral szerelt tesztautót, hogy majd kicserélik az injektorokat hátha mégis azzal van a baj. Ez a mûvelet meg is történt, majd telefonáltak, hogy rendben van az autó, reggel hideg volt többször indították és rendben volt minden. Én mentem az autóért majd rákérdeztem, hogyan van az, hogy az én autómba egy tesztautó használt injektorait rakták bele, miért nem rendeltek újat. A válasz erre az volt, hogy a toyota kiadta a denzonak a befecskendezõ rendszerek gyártását és szervízelését így hát a gyár ezzel nem foglalkozik. A denzo pedig nem ad újat csak HASZNÁLT FELÚJÍTOTTAT, ekkor az autómban kb 7000 km lehetett. Meg is jegyeztem, hogy ez számomra elég érdekes, hogyha egy új autóban leromlik az injektor akkor kapok bele egy használt fejújítottat? A válasz igen volt. Tudomásul vettem a dolgot beültem az autóba, de igen ám az indításkor megint észleltem a hibát, Az autót leállítottam és szóltam a szervizeseknek, hogy nézzék meg az autót. Õk indították nekik is ugyan azt csinálta. Mondtam, hogy én nem fogom így haza hozni az autót, mire õk azt válaszolták, hogy vigyem el és teszteljem. Majd ha nem lesz jó vigyem vissza. Természetesen bementem a szalonba és elmondtam, hogy addig nem viszem el az autót amíg tökéletes nem lesz. És közöltem, hogy ne próbáljanak "használt felújított" alkatrészt beletenni az autómba amibe 7000km van. Ekkor már több mint két hetet kellett nélkülöznöm a gépkocsimat. Visszakaptam a csereautót és azzal jöttem haza. A következkõ héten ismét jön a telefon a szervízbõl, hogy mehetek az autóért mert már minden jó két reggel is indítgatták, hiba nélkül mûködött. Tényleg rendben volt kb 2 napig. Ezután reggel indítottam és semmi, az autó nem akart beindulni. Ekkor már kezdtem elveszíteni a türelmem hívtam a szervizet,hogy jöjjenek és vigyék innen az autót ha bírják. Jött is az értékeítõ meg egy szerelõ az autó persze nekik sem indult. Próbálkoztak mindennel lehúzgáltak vezetékeket indítgatták, semmi. Majd egyszer valahogy padlógázzal sikerült beindítani az autót, elvitték. Rá két napra telefonáltak, hogy megnyugodhatok megvan a hiba. Mikor elvitték rárakták a számítógépre az autót egész éjszakára és reggelre kiírta, a komputer, hogy "kívánja e a magasnyomású szivattyút erre az éghajlatra beállítani". Ezt meg is tették és mondták, hogy ez biztos lemaradt mikor behozták az országba az autót. És hidegben nem kapott annyi üzemanyagot, mint ami szükéges és azíért dadogott be indításkor. Örültem neki, hogy végre megvan a hiba elhoztam az autót, ismét. Jól is mûködött egy ideig az autó, de néha elõjött a hiba. A szervizet ismét felhívtam, mondták, hogy vigyem be az autót, kicserélik a magasnyomású szivattyút. Biztos hogy az a baja, nem ad elég üzemanyagot. Jó bevittem az autót, ott kicsrélték  a szivattyút és mondták, hogy egyeztettek a gyárral és már egy módosított szivattyút raktak bele, mert már a gyár is találkozott ezzel a hibával és változtattak az egységen. Ugye azt már mondanom sem kell, hogy a tesztautó szivattyúját kaptam meg!!!! Mindegy csak legyen végre jó az autó. Ismét elhoztam az autót remélve, hogy többet ezzel a hibával mégegyszer nem kell találkoznom. De ez nem így történt, ismét telefon az autó megint nem jó. Utánna már a központi toyotától hívtak, hogy elnézést kérnek a hibáért dolgoznak rajta, nem én vagyok az egyetlen, európában is találtak ilyen autót és magyarországon is, valószínûleg szoftver hiba lesz, majd értesítenek, hogy sikerült e megoldást találni a problémára. Jött is a telefon a szervízbõl nemsokára, hogy megvan a módosított szoftver mehetek és felprogramozzák. Ez meg is történt, most már kb két hónapig hiba nélkül ment is az autó. Aztán megint elõjött, ismét elmentem a szervízbe, mondtam, hogy adjanak egy új autót vagy találjanak ki valamit, mert ez így nem mehet tovább. Cserérõl persze szó sem lehet. A válasz az volt, hogy van a városban még egy ilyen hibás autó és a gyártól azt az utasítást kapták, hogy rakják rá gépre az autót indításkor és az ekkor tárolt adatokat küldjék el a gyárnak. És megróbálnak gyógyírt találni a problémára. Csak az gond, hogy én már 2006 szeptembere óta ugyanabba a cipõbe járok és az már kezd nagyon bûzleni. Jelenleg itt tartunk!!
Több toyotám is volt már és eddig egyikkel sem volt semmi gond, ezért is döntöttem a japán cég és az új autó vásárlás mellett. Véltem, hogy a mai világban inkább az új autó a biztosabb elsõsorban a garancia miatt és persze hogy új. De úgy látszik ez már sajnos semmit nem jelent és én is csak addig voltam jó még odavittem a 6,700,000 Ft-ot.
 
Így leírva elég vicces számomra is az egész történet ugyankkor felháborít az a tanácstalanság és a tökéletes hozzá nem értés amivel a szervízben is találkoztam. Azt hittem, hogy a toyota egy komoly cég és nem enged meg magának ilyen presztizs veszteséget és komolyan veszi a vásárlóit. Nagyot csalódtam az egész cégben, nem elsõsorban a hiba miatt hanem azért ahogyan ezt az egészet kezelik!!!!!!
 
Ha kérdésük van az email címemem látható
Köszönettel venném ha meg tudnák adni a magyarországi toyota képviselet email címét !!!

Cím: Toyota Yaris D4-D
Írta: zazaza - 2012.03.06 15:19:13
Sziasztok!

Azért írok, mert a Toyotánk turbója megadta magát. Nem tudom van-e javaslata valamelyötöknek, hogy honnan lehet felújított turbót szerezni. Természetesen egy kipróbált, megbízható céget keresnék...

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

Adrian
Cím: Re:Toyota Yaris D4-D
Írta: Trotter66 - 2017.04.29 19:40:27
Sziasztok!

Azért írok, mert a Toyotánk turbója megadta magát. Nem tudom van-e javaslata valamelyötöknek, hogy honnan lehet felújított turbót szerezni. Természetesen egy kipróbált, megbízható céget keresnék...

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

Adrian

Nekem a Ferryker bejött már egy alkalommal.
Cím: Re:Toyota Yaris D4-D
Írta: OldPiet - 2017.04.29 19:55:27
Sziasztok!

Azért írok, mert a Toyotánk turbója megadta magát. Nem tudom van-e javaslata valamelyötöknek, hogy honnan lehet felújított turbót szerezni. Természetesen egy kipróbált, megbízható céget keresnék...

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

Adrian
Ha nem jó a turbó akkor mi történik? Nem megy az autó, nem gyorsul?
Én soha nem érzem mikortól működik a turbó, vagy az szinte mindig rásegít?
Cím: Re:Toyota Yaris D4-D
Írta: Trotter66 - 2017.04.30 14:48:23
Ha nem jó a turbó akkor mi történik? Nem megy az autó, nem gyorsul?
Én soha nem érzem mikortól működik a turbó, vagy az szinte mindig rásegít?
https://hu.wikipedia.org/wiki/Turb%C3%B3felt%C3%B6lt%C5%91