Toyota Club Hungary [ Forum ]

Toyota Klub Magyarország Egyesület => Márkakereskedők => A témát indította: vasquez - 2004.03.07 11:14:44

Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: vasquez - 2004.03.07 11:14:44
Ami tetszett: kedves kiszolgálás, készséges dolgozók. Az általunk keresett Corollákból a szalonban a teljes karosszériaválaszték kipróbálható volt.

Ami nem tetszett: Hétvégi látogatásunk miatt tesztvezetésre nem nyílt alkalom. Nem volt SOL felszereltségű Corolla a kiállított autók között. A kapott finanszírozási ajánlat THM-je kirívóan magas volt (CHF-alapú konstrukció, 50% kezdőrészlet, 12-14% THM). Nem adtak kedvezményt az árból.

Értékelés: 3
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Maul - 2004.03.08 16:23:40
Ők viszont ***a brigád.
Még nem okoztak csalódást.
Lekopogom.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Toygli003 - 2004.03.08 17:26:45
Valaki tud mondani a szervízuk minőségéről valamit??
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Maul - 2004.03.08 18:45:56
Hiace-em van,az első 15000-re már oda vittem.
Mindig időre és időben dolgoznak.
Úgy láttam,hogy ráadásul még értenek is hozzá.
30000km-nél fizettem kb.30000 Ft-ot,ami azért nem rossz.
Nekem pozitív tapasztalatom van velük.
Sőt,anyám VW-nek is megtalálták a hibáját.
Osztályzat: 5
Amíg nem hibáznak! :-))))
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Toygli003 - 2004.03.11 22:31:55
Szerencsére tegnap megísmertem itt egy benfentest, szóval már tuti, hogy ide viszem a kicsikét. Szerencsére így kizárható az is, hogy át..... :D
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Vektorigo - 2004.03.15 12:28:36
Avensis-t 15e-re ide vittem. Megkértem, hagy maradjak a kocsi mellett. Végig ott álltam. Egy Gergő nevű srác csinálta a kocsit, nagyon ügyesen. Minden rendben ment. Meg vagyok elégedve.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Toygli003 - 2004.03.15 13:21:00
Ez számomra egyre biztatobb, hogy mindenki csak dicséri ezt a márkakereskedőt :D
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: afekete - 2004.03.17 08:54:51
Na akkor egy negatív vélemény is, de csak az egyik kereskedőjükről:
Tavaly nyáron a két kereskedőjükkel találkoztam, az egyiknek valami van a lábával a másik pedig egy világos barna hajú, nyálas képű.
Az első nagyon rendes volt, készséges. A nyálas viszont végig a feleségemet bámulta, semmi értelmeset nem tudott mondani.
Végül is miatta vettük a Yaris-t a Mayer-nél.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Agyarka - 2004.03.19 20:58:25
A gépkocsim akkuja elhalálozott a garanciaidő alatt. Abban a szervízben ahová egyébként vinni szoktam kötelezőre éppen letározás volt, ezért felhivták a Reálszisztéma Budát és egyeztettek a munkafelvevővel, hogy rendezzék a problémám. A szervízük megnézte, és azt válaszolta, hogy az akkunak semmi baja. (Ekkor már mindenhova csak bikamadzaggal jártam. :evil: ) Hiába vezettem le papiron, hogy nem lehet jó az aksi, minősithetetlen hangnemben közölték, hogy húzzak oda vissza ahol vettem az autót.
Természetesen ezt nem voltak hajlandóak irásba foglalni, sőt a vizsgálatukról még csak véletlenül sem vettek fel garanciális munkalapot.
Csak sajnálni tudom az összes Toyotás és Lexusos autós társat akinek a kocsijába belekontárkodnak!-(((

Ui.: Természetesen leltár után szó nélkül cserélték az aksit az Érdi márkaszervízben.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Toygli003 - 2004.04.01 14:14:08
Ma voltam ebben a kereskedésben és vegyes érzelmekkel távoztam.
A munkafelvevőnek kb. 4-szer kellett elmondanom, hogy mi a baja az atomnak és még így sem értette meg. Aztán jött a kolléga, aki egyből vágta, hogy miről beszélek.
Meg is nézte, és azonnal mondta, hogy mi a teendő. Aztán rá is kérdeztem az alkatrész árára és megkaptam, hogy 40 ezer +ÁFA. Na ennek nagyon örültem. Sajnos mindenhol ennyibe kerül.
Így marad a bontó. A Thököly utcába 6000Ft az ára, de még megkérdezek egy emberkét.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Csabi - 2004.04.13 11:36:10
Akkor még egy nagyon nagatív vélemény...

Még múlt hónapban (márciusban) kialkudtam egy jó kis árat egy yarisra, kedvezményes hitellel. Mivel márciusban még bizonytalan volt a keresetem, ezért nem vettem meg (az akció eredetileg márciusra szólt, azóta meghosszabbították). Most már viszont meg tudom venni, ezért múlt pénteken visszamentem hozzájuk és mondtam, hogy akkor szeretném megvenni az autót. Erre az eladó srác pökhendi módon majdhogynem azt mondta, hogy 'nehogy má azt higgyem, hogy még él az ajánlatuk, az még múlt hónapban volt...'
Az egészben a stílus volt a legbosszantóbb, mert ha normálisan beszél, megértem, ők is a piacról élnek és bepróbálkozik..., na de ahogy mondta, legszivesebben képentöröltem volna...  

Hát ide soha többet nem megyek....

Vektorigo: legalább másik 3 kereskedésben is mondták, hogy nyugodtan be lehet menni a szerelő mellé szervizeléskor, tehát ez nem kiváltság...

Cs.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: DATMAN - 2004.05.13 08:01:06
Apám hozzájuk vitte az egy hónapos Avensisét (amit nem ott vett), mert a központi zár távirányítója nem működött. Telefonos egyeztetés után ment, 15 perc alatt kész volt, nagyon meg volt elégedve.

DM
Cím: alkatrészeladás
Írta: okoska - 2004.09.12 09:17:37
HibajavítóStift-et szerettem volna náluk venni, az eladó(alkatrészértékesítő) azt mondta mért nem ot veszem  ahol lakom!  És kifejtette az Ő álláspontját.Talán nem akarnak eladni , vagy nincs is érdekük csak leteljen az a bizonyos nyolc óra.Ez a hozzá állás nem igazán toyota mínőséget tükröz.!!!
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: afekete - 2004.12.08 08:53:21
Használt autót vettem náluk. Az átadás nagyon korrekt volt. Elmeséltek, megmutattak mindent - mondjuk sok mindent nem kellet, mert ez a második Toyotám.
És kaptam egy palack bort. Toyotást. Hétvégén fel is rakom a klub oldalra a képeim közé.
Az autó T-Plusz-os, úgyhogy átnézve, olaj csere, fagyáló, ablakmosó feltöltve.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Toygli003 - 2004.12.08 09:26:54
Idézetet írta: "afekete"
Használt autót vettem náluk. Az átadás nagyon korrekt volt. Elmeséltek, megmutattak mindent - mondjuk sok mindent nem kellet, mert ez a második Toyotám.
És kaptam egy palack bort. Toyotást. Hétvégén fel is rakom a klub oldalra a képeim közé.
Az autó T-Plusz-os, úgyhogy átnézve, olaj csere, fagyáló, ablakmosó feltöltve.


Itt az egyik haverom Apja a főnők. Nagy jó fej. És tényleg korekt. Próbáltam hívni toyota találkozóra, de mindig közbejött nekik valami. Az egyik legjobb barátjáé a Reál.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: afekete - 2004.12.10 20:31:53
Elfelejtettem, hogy kaptam két Toyotás kulcstartót is. :-)
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Satriani - 2005.02.10 14:49:31
Idézetet írta: "afekete"
Használt autót vettem náluk. Az átadás nagyon korrekt volt. Elmeséltek, megmutattak mindent - mondjuk sok mindent nem kellet, mert ez a második Toyotám.
És kaptam egy palack bort. Toyotást. Hétvégén fel is rakom a klub oldalra a képeim közé.
Az autó T-Plusz-os, úgyhogy átnézve, olaj csere, fagyáló, ablakmosó feltöltve.


Dettó. A kulcstartó viszont épp elfogyott, azt mondta az ügyintéző, hogy legközelebb, ha arra járunk, ad belőle.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Mercurius - 2005.04.07 18:30:40
Sziasztok!

Mi itt vettük a Corollánkat 2004-ben. A Karácsonyi úr volt a kereskedőnk. Nagyon korrekt volt, pedig sokat jártunk hozzá, mire megszületett a döntés. Rengeteg engedményt kaptunk, és a vétel után is korrekt volt, amikor el akartuk adni az autót, családi okokból...

Amikor először vittük vissza problémákkal, a szervízesek elzavartak minket, hogy semmi baja, míg az említett kereskedő kipróbálta, és azt mondta, ez javításra szorul.

Aztán más ügyből kifolyólag (nem karosszéria) vittük szervízbe az autót oda, és utánna 2 hétig volt olajszag az autóban. 1 hetet kellett várni, amíg fogadtak, és elkészült, aztán kiderült, hogy 2 órás munka volt rajta (7 napig volt náluk az autó). Nem tudom ez normális-e.

Most eljött a kötelező szervíz ideje. Gyakorlatilag dupla árat mondtak, mint egy másik Toyota márkaszervíznél. Ezt már többektől hallottam, hogy nagyon drágán csinálják a kötelező szervízt.
35-40e Ft, 15.000-es szervíznél. Szerintem ez az olajért, szűrőért, és a cseréjért meglehetősen sok.

Üdv.

Mercurius

Ui: A Toyota Mayer II.nél 18.000-t fizettem az olajcseréjért. No comment...
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Pecka - 2005.04.12 18:27:16
Hali!

Reálszisztéma a Budaörsi Úton....
Vegyes érzelmek.
Tesóm náluk vásárolta a gépét. Az értékesítő fiatalember nagyon korrekten végezte a munkáját és maximálisan ügyfélcentrikus volt. Mindketten bombáztuk kérdésekkel, tesóm az új kocsi minden részletéről, én pedig Corollával kapcsolatban pár dologról.
Hargitai István Úr  :10:

A másik nem ennyire jó tapasztalat a szervíz.
Mercuris kollegához hasonlóan rákérdezve a szervízköltségre a gyógyszeres doboz után nyúltam. Vagy az ő tablettájuk gurult el és ezért 42.000 Ft a 15.000-es szervíz, vagy az én pénztárcámnak kellene szteroidokat szedni, hogy felpumpálja magát.

Elkerekedett szemeim láttán közölte a munkafelvételen helyet foglaló Úr, hogy "ez mindenütt ennyibe kerül, egységes".
Gonosz ember lévén nem hittem neki,majd 10 perc és három telefonhívás után három lényegesen olcsóbb ajánlattal a tarsolyomban rájöttem, hogy kicsit messzire gurult náluk az a bizonyos pirula....

Összefoglalva óriási és éles a különbség az értékesítés és a szervíz között...
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: csaba100 - 2005.04.19 22:36:08
Sziasztok,

Én 2002-ben az akkori új Corolla Hatchback modellt vásároltam Érden, a már egy jó ideje megszunt Autohaus Kopf kereskedonél. Ez oké volt, tudtunk alkudni ill. az adott 3,6M Ft-os árba belealkudni központi zárat, elektromos ablakemelot.

A budai Reálszisztémánál többször voltam már szervizen, 15e, 30e, 45e mind ott volt. Tény, hogy igen drága volt mindig is a szerviz, ahogy néztem, az olaj ára dobta meg nagyon, az alkatrészek ára oké volt, de a munkadij mindig megdobta az egészet, mert ugye minden egyes muveletre külön munkadij adódik munkaóra alapján. Legutóbb én vittem nekik olajat, ami nem nagyon tetszett nekik, a Castrol szuper olajra azt mondták, hogy nem éppen az autómba illik  :shock:  Ennek ellenére barátságosan mondtam, hogy nem baj, nekem ez a vacak Castrol is jó lesz az o méregdrága Shell Ultra Helix-ük helyett.

Amúgy bármikor barki is szerelte (szervizelte) az autómat, mindig ott állhattam az autónál és barátságosak voltak a szerelok és segitokeszek. A munkafelvevo is korrekt volt, azzal sem volt baj.

A magas szerviz dijak miatt nem viszem már egy ideje hozzájuk az autót, bár ha magam vinném az olajat, akkor kb 5-7e ft-ot spórolnék.
Csaba
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: HITMAN - 2005.06.04 14:38:42
Cserélném a sedan Corollámat kombira. Láttam, van tárgyi kereskedőnél egy használt darab, a megfelelő paraméterekkel. Na, cseréljünk, mondom, mennyiért számítaná be az enyémet?
Beviszem, használtautós értékesítő ránéz, beütögeti az Eurotax-ba, és mond egy olyan árat, ami az addig máshol kapott ajánlatoknál (3 db OFF Opel ON, 1 db Toyota kereskedés) 400khuf-fal alacsonyabb... Csak lestem...  :roll:  Persze, a hasonló használtautókat már annyiért tették ki, mint amennyit máshol is kérnek értük...  :evil:
Vagy ennyire bénák, vagy lehúzós társaság Egyik sem éppen bizalomgerjesztő.
Ami biztos, hogy nem becsülik meg a saját márkájukat.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: music - 2005.06.04 15:11:23
Idézetet írta: "HITMAN"
Beviszem, használtautós értékesítő ránéz, beütögeti az Eurotax-ba, és mond egy olyan árat, ami az addig máshol kapott ajánlatoknál (3 db OFF Opel ON, 1 db Toyota kereskedés) 400khuf-fal alacsonyabb... Csak lestem...  :roll:  Persze, a hasonló használtautókat már annyiért tették ki, mint amennyit máshol is kérnek értük...  :evil:
Vagy ennyire bénák, vagy lehúzós társaság Egyik sem éppen bizalomgerjesztő. Ami biztos, hogy nem becsülik meg a saját márkájukat.

Tegnap, vagy tegnapelőtt megjelent náluk egy 98-as Corolla - klímás - nem túl sok km-rel 1.090e áron. Ez kb. 250e-rel a piaci ár alatt van.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Xtrem - 2005.06.04 18:27:11
Idézetet írta: "HITMAN"
Cserélném a sedan Corollámat kombira. Láttam, van tárgyi kereskedőnél egy használt darab, a megfelelő paraméterekkel. Na, cseréljünk, mondom, mennyiért számítaná be az enyémet?
Beviszem, használtautós értékesítő ránéz, beütögeti az Eurotax-ba, és mond egy olyan árat, ami az addig máshol kapott ajánlatoknál (3 db OFF Opel ON, 1 db Toyota kereskedés) 400khuf-fal alacsonyabb... Csak lestem...  :roll:  Persze, a hasonló használtautókat már annyiért tették ki, mint amennyit máshol is kérnek értük...  :evil:
Vagy ennyire bénák, vagy lehúzós társaság Egyik sem éppen bizalomgerjesztő.
Ami biztos, hogy nem becsülik meg a saját márkájukat.


Az bevett szokás, hogy a piaci ár alatt számolják be, + még ráteszik a saját hasznukat meg a bekalkulált tárolási díj összegét is.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: HITMAN - 2005.06.04 22:51:05
Idézetet írta: "Xtrem"


Az bevett szokás, hogy a piaci ár alatt számolják be, + még ráteszik a saját hasznukat meg a bekalkulált tárolási díj összegét is.


Nem mondod...Akkor nem fogalmaztam elég érthetően: az Eurotax vételi 2,2 millert mond erre a gépre. Mindenhol ennyit hoztak ki, kivéve itt, ahol 1,8milliót... Pofátlanság.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: HITMAN - 2005.06.04 22:52:30
Idézetet írta: "music"

Tegnap, vagy tegnapelőtt megjelent náluk egy 98-as Corolla - klímás - nem túl sok km-rel 1.090e áron. Ez kb. 250e-rel a piaci ár alatt van.


Az + gyanús... Lehet, törött volt, pl.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Xtrem - 2005.06.04 23:01:25
Idézetet írta: "HITMAN"
Nem mondod...Akkor nem fogalmaztam elég érthetően: az Eurotax vételi 2,2 millert mond erre a gépre. Mindenhol ennyit hoztak ki, kivéve itt, ahol 1,8milliót... Pofátlanság.


Akkor én értettem félre, bocsi. Tényleg pofátlanság.  :?
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: music - 2005.06.05 14:01:12
Idézetet írta: "HITMAN"
Nem mondod...Akkor nem fogalmaztam elég érthetően: az Eurotax vételi 2,2 millert mond erre a gépre. Mindenhol ennyit hoztak ki, kivéve itt, ahol 1,8milliót... Pofátlanság.

Az tényleg az. Az E-12 Corolláét még a 2.2M is nyomott ár.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2005.07.03 16:29:42
Szüleim 6 éves Vectráját 990.000-ért számították volna be. Elmentek egy Opel kereskedőhöz, az 1,6 millát mondott első ajánlatképpen. Jó, hogy idegen típus és aki Toyota kereskedőhöz megy használt autót nézni, az valószínű nem Opelt akar, de ekkora különbség.....
Amúgy az értékesítéssel elégedett vagyok, mindkét autót náluk vettem, az eladó korrekt és figyelmes volt minden egyes alkalommal.
Szervízről még nincs sok tapasztalatom, remélem csak kötelezőre megyek majd oda.... :lol:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: music - 2005.07.03 23:18:09
Idézetet írta: "Andris"
Szervízről még nincs sok tapasztalatom, remélem csak kötelezőre megyek majd oda.... :lol:

Én azért megkérdeznék több szervizt előtte, hogy kb. mennyiért fájna náluk az adott szerviz. Egyébként, ha klubtag vagy, akkor az M+F, Reálszisztéma Halásztelek és Super szervizekben kedvezmény is vár rád :!:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: alorinc - 2005.07.13 10:25:36
Mi decemberben akartunk Seicentot venni, de a Budai márkakereskedésben ia srác nem volt segítőkész, pedig bejelentkeztünk.

Ezért átmentünk - nejelentkezés nélkül, szombaton - a Reálszisztémába. Nagyon kedves értékesítő fogadott minket (T. Gergő). Segítőkész volt, elvihettük a kiszemelt autót próbakörre. Második alkalommal lefikszáltuk az árat, sok kedvezménnyel, majd harmadik alkalommal megvettük. Egy részét részletre 0% THM-mel.

Azátn úgy hozta a sors, h. fényezni kellett a hátsó szoknyát. Elvittem az autót, amíg várni kellet, kaptam ingyen üditőt (tudom, h. filléres dolog, de a figyelmesség!).

Stiftet akartam venni. Mondták, h. ha jövök az autóért addigra megrendelik.

Mentem az autóért, de nem rendelték meg!  :oops:
És mit tettek?
Elnézést kértek és ajándékba adtak egy tégelynyit.

Itt fogom venni a következő Yarist is.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: alorinc - 2005.07.14 12:11:50
El is felejtettem, hogy virágot és toyota emblémás bort is kaptunk.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2005.07.22 23:50:46
Én is ugyanettől a sráctól vettem a Yarist! :D  Szerintem is halál korrekt, ha valami van őt fogom keresni.
Nekünk bor nem jutott, de virág szintén volt!
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2005.10.22 19:53:06
Hidegen nagyon csörömpölt a motor, nem sikerült végleg megszűntetni, hát irány a szervíz. Az ítélet: ékszíj és feszítőgötgő csere. Mindenki figyelmes és kedves, de a macera 3 (!) napig tartott...  :shock: A magyarázat: nem volt raktáron alkatrész, meg kellett rendelni. Mivel nekem munkábajáráshoz nélkülözhetetlen az autó, elég érzékenyen érintett. :cry:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2006.01.14 20:26:37
Ma végre megbütykölték az ékszíjamat, azóta gyönyörűen duruzsol a motor.  :pofa:  Ami nem tetszett: Valószínúleg teljesen új munkaerő a munkafelvételen, fiatal hölgy. Én mondjam meg mit írjunk a munkalapra, mert Ő nem tudja!  :hmm:  Közösen kitaláltuk, hogy írjuk azt: "ékszíj ellenőrzés", mert hát az a baj, hogy csúszik a szíj. Aztán a következő probléma: "Megkérdezem ez most garanciális, vagy fizető lesz-e!"  :hipnozis:  Mondtam neki, hogy nyugodtan kérdezze meg, de mivel 7 hónapos az autó, tuti garis lesz. Persze igazam lett.  :rohog:
Aztán végül a csúcs kérdés: "Ez milyen autó? Toyota?" No comment.  :toy:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: leszilaci - 2006.01.16 08:50:25
Idézetet írta: "Andris"
Ami nem tetszett: Valószínúleg teljesen új munkaerő a munkafelvételen, fiatal hölgy.
Aztán végül a csúcs kérdés: "Ez milyen autó? Toyota?" No comment.  :toy:

de édes! :nagymosoly:
dehát a Te autód nem is  :toy: , mert igaziból Lexus volt, csak összement a mosásban  :ordog:
jaaaaa, akkor tessék átfáradni a mellettünk lévő L-szalonba  :mrgreen:  :rohog:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Deep Rush - 2006.01.17 10:29:02
Idézetet írta: "Andris"
Aztán végül a csúcs kérdés: "Ez milyen autó? Toyota?" No comment.  :toy:

Végül is jogos kérdés volt, mert gondolom nem sok Toyotát lát a szervizben, mert ugye nem szoktak elromlani :toy: :D
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Trotter66 - 2006.01.17 15:29:46
Idézetet írta: "Deep Rush"
Idézetet írta: "Andris"
Aztán végül a csúcs kérdés: "Ez milyen autó? Toyota?" No comment.  :toy:

Végül is jogos kérdés volt, mert gondolom nem sok Toyotát lát a szervizben, mert ugye nem szoktak elromlani :toy: :D


Előtte, biztos Renault szalonban dolgozott..... :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2006.01.20 00:16:51
A klubszoba a Lexus kereskedésben mellettük tényleg nagyon maszek! Bár-kávézó, biliárdasztal, plazma TV! Alig várom a 15 ezres szervízt, hogy átlátogassak egy kávéra!  :pofa:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Redbike - 2006.02.07 08:02:23
Nekem is vegyes érzelmek. Első szerviznél háromszor kellett visszavinnem, mert mindig sikerült a szerelőnek valami hibát ejteni a kocsin. Elöször a müszerfal alsó és felső fél kezdett szétnyilni majd a felső kesztyütartó ragadt be majd megkarcolták a belső burkolatot egy csavarhúzóval.
Igaz eddig beengedtek a szervizbe de nem is árt ott állni mellettük.
Különben készségesek, az biztos.
Az a hozzáállás viszont legutóbb nem tetszett, hogy én mivel keveset járok szerintük az autóval ,nem hallom meg, ha valami zörög benne. Vagy ha meg is hallom és zörög is, nekünk szerintük az nem számit annyira mert évente keveset hajtjuk!!!
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2006.02.07 19:53:42
Bizony elsőre valahogy nem sikerül náluk semmi. Nekem is újra lelazult az ékszíj, még talán rosszabb, mint volt. Nem hiszem el, hogy nem lehet egy ilyen dolognak rendesen a végére járni. Nincs se időm, se kedvem 2 hetente visszajárni ugyanazzal a problémával.  :banging:
Amúgy a hozzáállás nálam eddig mindig jeles volt, mindenki kedves, előzékeny.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: leszilaci - 2006.02.08 12:50:24
Idézetet írta: "Redbike"
Nekem is vegyes érzelmek. Első szerviznél háromszor kellett visszavinnem, mert mindig sikerült a szerelőnek valami hibát ejteni a kocsin. Elöször a müszerfal alsó és felső fél kezdett szétnyilni majd a felső kesztyütartó ragadt be majd megkarcolták a belső burkolatot egy csavarhúzóval.
Igaz eddig beengedtek a szervizbe de nem is árt ott állni mellettük.
Különben készségesek, az biztos.
Az a hozzáállás viszont legutóbb nem tetszett, hogy én mivel keveset járok szerintük az autóval ,nem hallom meg, ha valami zörög benne. Vagy ha meg is hallom és zörög is, nekünk szerintük az nem számit annyira mert évente keveset hajtjuk!!!


mennyit mentek évente?
hol kezdődik az "átlagos" futásteljesítmény?
akkor se zörögjön, szerintem  :kacsint:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2006.02.25 00:54:24
Már kicsit uncsi talán, de megint beballagtam a csörömpölő motor/ékszíj miatt. Hozzáállás dupla nulla. Első reakció a problémára: "kicseréljük az ékszíjat!" Mondom az már megtörtént, a probléma visszatért. A válasz: "Akkor mit vár még tőlünk? Mit csináljunk? Ez ilyen, majd ha már lesz kb. 10 ezer a kocsiban elmúlik, ez így szokott lenni!" Már van 12 ezer az autóban! "Hát akkor hajtsa minél többet, ahogy használódik a szíj, rendbejön." Mivel gondolom látszott rajtam, hogy kezd elborulni az agyam, kicsit visszavett a fazon és biztosított, hogy megérti a gondomat, sajnálja, de higyjem el, hogy semmi baja nem lesz az autónak ha így marad, mert bizony így fog maradni. Tényleg nem értem. Ha ez típushiba, miért nem írják rá a plakátokra, meg a prosikra, hogy "az ékszíj felől furcsa hang hallható, de aggodalomra semmi ok!"
Ha már otthagytam egy rakás pénzt, próbálják már meg kiszolgálni az igényeimet! Nem akarom nyújtani feleslegesen a témát, de én csak annyit szeretnék, hogy normális hangja legyen az autómnak! Ez olyan nagy dolog?  :?:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Tamás69 - 2006.02.25 12:56:40
Idézetet írta: "Andris"
Már kicsit uncsi talán, de megint beballagtam a csörömpölő motor/ékszíj miatt. Hozzáállás dupla nulla. Első reakció a problémára: "kicseréljük az ékszíjat!" Mondom az már megtörtént, a probléma visszatért. A válasz: "Akkor mit vár még tőlünk? Mit csináljunk? Ez ilyen, majd ha már lesz kb. 10 ezer a kocsiban elmúlik, ez így szokott lenni!" Már van 12 ezer az autóban! "Hát akkor hajtsa minél többet, ahogy használódik a szíj, rendbejön." Mivel gondolom látszott rajtam, hogy kezd elborulni az agyam, kicsit visszavett a fazon és biztosított, hogy megérti a gondomat, sajnálja, de higyjem el, hogy semmi baja nem lesz az autónak ha így marad, mert bizony így fog maradni. Tényleg nem értem. Ha ez típushiba, miért nem írják rá a plakátokra, meg a prosikra, hogy "az ékszíj felől furcsa hang hallható, de aggodalomra semmi ok!"
Ha már otthagytam egy rakás pénzt, próbálják már meg kiszolgálni az igényeimet! Nem akarom nyújtani feleslegesen a témát, de én csak annyit szeretnék, hogy normális hangja legyen az autómnak! Ez olyan nagy dolog?  :?:


Mi lenne, ha keresnél egy normális hozzáállású szervízt???

-Superben Máté Imrét, Kecskemét, vag Kisörös, és a monoriak sem rosszak!
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2006.02.25 13:04:40
Én is így gondoltam. Valószínűleg "átmegyek" a jövőben a Superhez, az új lakhelyemhez úgyis sokkal közelebb van! :pofa:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Robogó - 2006.02.27 23:49:12
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "Andris"
Már kicsit uncsi talán, de megint beballagtam a csörömpölő motor/ékszíj miatt. Hozzáállás dupla nulla. Első reakció a problémára: "kicseréljük az ékszíjat!" Mondom az már megtörtént, a probléma visszatért. A válasz: "Akkor mit vár még tőlünk? Mit csináljunk? Ez ilyen, majd ha már lesz kb. 10 ezer a kocsiban elmúlik, ez így szokott lenni!" Már van 12 ezer az autóban! "Hát akkor hajtsa minél többet, ahogy használódik a szíj, rendbejön." Mivel gondolom látszott rajtam, hogy kezd elborulni az agyam, kicsit visszavett a fazon és biztosított, hogy megérti a gondomat, sajnálja, de higyjem el, hogy semmi baja nem lesz az autónak ha így marad, mert bizony így fog maradni. Tényleg nem értem. Ha ez típushiba, miért nem írják rá a plakátokra, meg a prosikra, hogy "az ékszíj felől furcsa hang hallható, de aggodalomra semmi ok!"
Ha már otthagytam egy rakás pénzt, próbálják már meg kiszolgálni az igényeimet! Nem akarom nyújtani feleslegesen a témát, de én csak annyit szeretnék, hogy normális hangja legyen az autómnak! Ez olyan nagy dolog?  :?:


Mi lenne, ha keresnél egy normális hozzáállású szervízt???

-Superben Máté Imrét, Kecskemét, vag Kisörös, és a monoriak sem rosszak!



Őszinte véleményem az,  ha keresel egy Toyota szervízben dolgozo emberkét aki fusiban megoldja a problémádat. Hidd el, még a hozzáállása is más lesz, mert sajnos a szervizekben teljesen elveszik a kedvét a szereléstől ,ugyanis a normaidőre kapják a fizetésüket, nem pedig azért hogy gondolkodjanak .
A jó szakemberért érdemes több kilométert is megtenni. Én Újpestről képes vagyok Érdig elautózni , bármi problémám van. Őt szívesen ajánlom ha érdekel.        
                  Üdv Robogó
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Forint - 2006.09.27 20:04:37
Hello,

Sztem a Reál Buda (eddig) teljesen rendben van. Motordiag. lámpa felvillanása után elõzetes egyeztetéssel fél nap alatt megszerelték a kocsit gariban és még kívül-belül is kitakarították (kérés nélkül, grátisz :nagymosoly: ) nem nagyon tudom miért, de nagyon jól esett.
A hiba oka egyébként a VVTI jeladó kerék és szelep cseréje.. :szomoru:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Tamás69 - 2006.09.27 22:12:33
Idézetet írta: "Forint"
Hello,

Sztem a Reál Buda (eddig) teljesen rendben van. Motordiag. lámpa felvillanása után elõzetes egyeztetéssel fél nap alatt megszerelték a kocsit gariban és még kívül-belül is kitakarították (kérés nélkül, grátisz :nagymosoly: ) nem nagyon tudom miért, de nagyon jól esett.
A hiba oka egyébként a VVTI jeladó kerék és szelep cseréje.. :szomoru:


A Real az egyik legdrágább hely a tapasztalatok alapján!
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2006.10.02 12:56:17
Valószínûleg egy felpattanó kõ az autópályán rommátörte a jobb elsõ ködlámpámat. A szûkös idõbeosztásom miatt most itt javíttattam, pedig már a Superhez járok. + kértem a két elsõ ablaktörlõ gumijának cseréjét, mert már alig láttam ki a szélvédõn, annyira csíkoztak, az iszonyatos kaparó hangról nem is beszélve.
Végig kedvesek és szolgálatkészek voltak. 1 óra alatt készen is voltunk.  :pofa:
Amúgy tényleg elég drágák sajnos...  :szomoru:
Viszont tetszik ahogy átépítették a szalont!
Cím: Vegyes érzelmek, de inkább negatív
Írta: AttilaZK - 2006.10.30 23:13:47
Egy vidéki utam során leesett az turbo nagynyomású csöve az intercoolernél. A korábbi szervizem (Sakura) 6 napra tudott idõpontot adni.
Felhívtam a Reálszisztéma Budát. Ott is le akartak rázni, hogy "biztos nem az a hibája". Erre hivatkoztam a toyota.hu -n található leírásukban szereplõ gyorsszerviz szolgáltatásukra. Erre mondták, hogy beugorhatok vele, de nem garantálják hogy azonnal meg tudják csinálni.
Bevittem. Munkafelvevõ rögtön azzal fogadott, hogy "biztos nem az a hibája". Kértem, hogy legalább nézze meg. Fintorogva kijött. Kinyittatta velem a motorteret . Keresi, de nem talál semmit. Mondom neki, hogy "ha jól tudom a bal elsõ kerék elõtt van az intercooler és onnan is hallom az erõsebb hangot". Õ: "Indítsa be". Megteszem, fülel... "hát jó, akkor beviszem" és nagy füsttel bezakatol a szervizhez.  :evil:
Kis idõ múlva jön ki vigyorogva, hogy tényleg csak annyi volt és 10 perc múlva kész. Legalább nem nekem kellett szétszednem a garanciális autómat...

Rendeltettem velük egy elektromos ablakemelõ kapcsolót (lezáróban eltörött egy 2mm-es pöcök). Azt mondták kb. 1 hét és megvan. 1 hét után én hívtam õket, azt mondták még legalább 1 hét. Elfelejtettem õket, de kb. 1 hónap után hívtak, hogy megjött 1 napja az alkatrész és egyeztessünk. 1 héttel késõbbre egyeztettük az idõpontot, de mire mentem, valahogy nem volt meg az alkatrész. Még 2 hét várakozás után fél óra alatt cserélték (nekem 5 percbe telt megnézni elõtte mi a hibája).

Legutóbbi és valószínûleg utolsó húzásuk, hogy egy nap kiesett egy rugó a lábamra vezetés közben. Mivel a középsõ fedél a mûszerfal tetején nem nyílt, tudtam honnan jött. Bevittem hozzájuk (a la "gyors-szerviz"), hogy pattintsák vissza legyenek szívesek. Állításuk szerint "nem lehet azt csak úgy... komplett felsõ mûszerfal borítás kell". :hmm: Persze értetlenül néztem rájuk, de végül is megy még 3 hétig a kocsim azon rugó nélkül is, mire megjön az alkatrész.
Hívtak, hogy megjött és kb. fél órát fog igénybe venni a szerelés. 1 óra után kérdeztem a munkafelvevõt, hogy mennék dolgomra, mert fél órát ígértek és úgy szerveztem a többi idõpontomat. Megnézi... jön baljós arccal: "nem gondoltuk, hogy az egész mûszerfalat szét kell hozzá szednünk". :nana: Ekkor már gyanús volt (nem azt rendeltek?!) Szóval kaptam én is kártyát a Lexus-szalonban lévõ váróba ahol egy italt kapok érte, mert hogy még egy órát kértek a szerelésre. 1,5 óra után hívtak, hogy végre elkészültek (addig a kihelyezett PCn netezéssel nyugtatgattam magam, mellékesen jól el volt hanyagolva a gép). Munkafelvevõ a kérdésemre azt mondta, hogy "igen, most az egész mûszerfal felsõ rész új". Bizakodó örömöm, hogy a konstrukció módosított fedelet kapom (ami már tényleg nyitható) találkozhattam a korábban már egy kis belsõ karcot tartalmazó fedelemmel, mi több, továbbra sem funkcionált a rugó és két kézzel lehet csak nyitni. De mindennek a teteje az volt, amikor csavarhúzó nyomokat találtam a panelek réseinél.

Ezek után gondolhatjátok, hogy nem hozzájuk fogok járni.  :turelmetlen:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: apaarpi - 2007.01.20 22:49:04
Idézetet írta: "Andris"
Szüleim 6 éves Vectráját 990.000-ért számították volna be. Elmentek egy Opel kereskedõhöz, az 1,6 millát mondott elsõ ajánlatképpen. Jó, hogy idegen típus és aki Toyota kereskedõhöz megy használt autót nézni, az valószínû nem Opelt akar, de ekkora különbség.....
Amúgy az értékesítéssel elégedett vagyok, mindkét autót náluk vettem, az eladó korrekt és figyelmes volt minden egyes alkalommal.
Szervízrõl még nincs sok tapasztalatom, remélem csak kötelezõre megyek majd oda.... :lol:


Hasonló tapasztalatom van. 2004 nyarán rendeltem Avensist, itt az 1999-es 2 literes benzines CDX Vectráért nevetséges 1.5 millió ft-ot akartak adni, teljesen hülyének néztek.
A Veszprémi szalonban 2 misit ígértek, a székesfehérvári Strasszernél viszont 2.25-öt, természetesen ott vettem meg az autót(mindegyik szalonban átvizsgálás után mindták az árat). Néhány héten belül el is adták, 2.45-ért.
Egyébként a Fordnál még többet, 2.4 milliót ígértek érte, de inkább Avensist akartam, mint Mondeot.

Még annyi, hogy az új autó árából mindhárom kereskedésben kb. 5 %-ot engedtek, tehát abszolút a használt beszámítási ára döntött.
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: G6 - 2007.03.07 01:18:43
Nekem sajnos negatívak a tapasztalataim. Illetve tapasztalatnak nemigazán nevezhetõ az a fél óra kb, amit náluk töltöttem, de elég volt ahhoz, hogy többé ne hozzájuk forduljak.

A történet úgy kezdõdött, hogy egy toyotaclubos fórumtárssal közösen szerettünk volna kipróbálni egy D-CAT Avensist, elsõsorban a motor megismerésének céljából. Mivel más márkakereskedésnek nem volt ilyen tesztautója, hozzájuk fordultunk. Meg is beszéltünk egy idõpontot, oda is mentünk. Mivel mindketten fiatalok vagyunk, nemigazán vettek komolyan, a szalonba belépve senki sem jött oda hozzánk. Miután odaléptünk egy értékesítõhöz, õ felküldött az emeletre, ahol egy feltûnõen flegma férfi fogadott bennünket. Kitöltöttük a tesztvezetéshez szükséges papírokat, közben fölényes vigyor volt emberünk szája szélén, érzékeltette, hogy minek raboljuk mi az idejét, amikor láthatóan nem vagyunk komoly vevõk (és ebben nagyot tévedett). Nagynehezen azért megkérdezte, hogy melyik autó iránt érdeklõdöm, közöltem, hogy a D-CAT Auris a kiszemelt modell, erre gúnyosan mosolyogva azonnal rávágta, hogy hát az a motor nem lesz ebben az autóban. Én teljesen ledöbbentem, erre hivatkozott az A5-ös honlap cikkjében szereplõ táblázatra, amelyben nem szerepelt a 2.2-es dízel (ezt egyébként másnap már helyesbítették), majd rendkívül irritáló hangnemben, tagoltan ismétlegette, hogy értsem meg nem_lesz_ilyen_autó. Utána kissé elkeseredetten megemlítettem, hogy a Sakurában járva a kollégája azt mondta, hogy lesz ilyen motor, kb 6,5 millió körüi indulóárral. Erre kifakadt, hogy "jaaaa, hát akkor ön mindent tud, minek jön ide, mérnem a Sakuránál érdeklõdik?" Szó szerint ezt mondta. Majd elkezdte a sakurás értékesítõt hülyézni, hogy milyen meggondolatlan kijelentéseket tesz már, és nagyon félrenyúlt, ez a motor ugyanis a jelenlegi információi (tehát az A5, mint Toyota Motor Hungary hivatalos belsõ hírportálja) szerint nem lesz, szóval ez tuti. Amikor megkérdeztem, hogy esetleg külön rendelésre nem hozatnának-e be (csak azért, mert korábban volt már olyan Corollánk (1,6-os G6-os), amit itthon nem forgalmaztak, mégis leszervezte a behozatalt egy értékesítõ, szóval ez csak hozzáállás kérdése), rámripakodott, hogy hogy gondolom én ezt, persze, majd biztos amire rámutatok azt behozzák, hozassam be szépen én magam. De szó szerint ilyen stílusban. A kellemes hangvételû beszélgetés után nem szólt egy szót sem, kínos csendben, fájdalmas arckifejezéssel baktattunk ki a tesztautóhoz, ott még kicsit okoskodott, a megszokott flegma stílusában elõadta hogyan bánjunk az autóval, stb. Az egész tesztút alatt (kb 20 perc) érdemben egyszer sem szólalt meg, csak ült mellettem mogorva arckifejezéssel. Illetve egyszer, amikor egy 60-as táblánál 80-nal mentem, arrogánsan megjegyzte, hogy van-e 3 jogosítványom, mert erre szoktak ám mérni, szóval nem kéne így menni (kb így hangzott). Az autó maga nagyon szuper volt, húzott, mint egy mozdony, de kissé beárnyékolta a vezetés élményét az autóban uralkodó kínos hangulat. Miután visszaérkeztünk a szalonhoz, se puszi se pá, annyit mondott, hogy "ennyi volt". Nem ajánlotta fel a további segítségét, nem adott prospektust, árlistát, de még egy nyamvadt névjegykártyát sem, nem is kérdezte a telefonszámom, amin esetleg visszahívhat ha tud valamit az Aurisról, kiszálltunk az autóból és csókolom. Szóval nemigazán nyerte el a tetszésemet ez a hely, bár ez valószínûleg nem a Reálsziszéma egészének, hanem csak ennek az egy jóembernek a sara.

Ekkor még inkább csalódott voltam, mint mérges, mert nem tudtam tényleg igazat mondott-e a fószer az Aurisszal kapcsolatban. Pár nappal késõbb a Sakurába betipegve elõzetes telefonos egyeztetés alapján a cégvezetõ személyesen fogadott bennünket, kávéval kínált, és kb 1 órán át foglalkozott velünk. Elénk rakta a 2,2 D-CAT Auris még akkor hivatalosan közzé nem tett árlistáját, az autók konkrét érkezési idõpontját szín és ajtók száma szerint, rendkívül segítõkész volt. Kedélyesen elbeszélgettünk, biztosított a hamarosan szalonba érkezõ autók azonnali tesztvezetési lehetõségérõl, rögtön konkrét árajánlatot, finanszírozási tervezetet, használt autóra beszámítási végösszeget kaptunk, valamint busás kedvezményt a leendõ autó vételárából. A telefonos kontaktust pedig azóta is folyamatosan tartjuk. Szóval ezúton is üzenem a kedves reálszisztémás értékesítõnek, hogy _van ilyen autó_, de sajnos rendkívül szolgálatkész és alázatos hozzáállásával elérte, hogy ezt ne náluk vásároljuk meg, sõt, a közeljövõben messzirõl elkerüljem az üzletüket is. Legközelebb majd komolyan vesz minden szalonba belépõ személyt, és nem aszerint válogatja meg a modorát, hogy kibõl mennyi pénzt illetve vásárlási szándékot néz ki  :nemnem:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: leszilaci - 2007.03.07 08:18:19
szabad tudni,hogy hogyan hívták az értékesítõ úriembert?

eddig 2 autót vettünk a budaörsi realszisztémától, és tesztvezetni is voltam. kétszer is :nagymosoly:
lehet,hogy csak én akadtam bele, egy korrekt, segítõkész értékesítõbe?  :kacsint:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: empé - 2007.03.07 20:38:57
Szia G6!

Biztos hogy lesz 2.2.D-CAT az AURIS-ban! nálunk ki is próbálhatod(Veszprém, de szerintem máshol is), mert kb. április 10-én érkezik hozzánk

Üdv
P :kacsint:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: hillar - 2007.04.02 23:01:49
Rebegek egy üdvözlégyet egy ismerõsnek ...  :10:

ÁÁ :-))
Cím: Fény derült az igazságra!
Írta: AttilaZK - 2007.04.23 14:31:26
A Supernél kértem az ismételtem nem mûködõ mûszerfal-fedél javitását, amit korábban a Reálszisztéma Buda már javított (pontosabban ott azt mondták újra cserélték).
Most kiderült, hogy valójában mit csináltak és miért volt újra használhatatlan a fedél 1 hónap után (kb. 8 felynitás) és miért láttam ugyanazt a karcolást az "új" fedélen is, amit az eredetin: a fedelet a mechanikánál össze-vissza ragasztózták, hogy a rugó és a szerkezet a helyén legyen.
Ha mûködne egy szavam sem lehetne persze, de az már mindennek a teteje, hogy most nekem kell az õ, hivatalosan "szakszerûtlen javításuk" miatt garanciálisan nem cserélhetõ minõsítést kapnom a szervizre és járhatok utána, a TMH-nál, igazolgatva több helyrõl, hogy tényleg nem én szedtem szét a mûszerfalat.
Az is megér egy szót, hogy a rendszerükbe (informatika sem mehet náluk túl jól) csak egy korábbi kapcsoló cserérõl van nyom, de a mûszerfal javításról (állítólag) semmi. Pedig azóta 2x is voltam náluk (már tudom, csak káromra).

Ha engem kérdez valaki, akkor a Reálszisztéma csak nagy név, de amekkora a cégcsoport (aktatáskát vegyenek...) annyira csúszott ki a minõség az elvárható irányból.
Az ár/érték arány meg aztán erõsen alulmarad minden téren. Bár csak ne kellene visszamennem az õ hibájuk miatt és még nekem kérnem elnézést!!!
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: atish99 - 2007.09.21 08:38:16
Hát, igen. Nem mindegy gogy kitõl veszed  az autót.

    Mi már a 7. toyotánkat vesszük, és mindig 1 ugyanazon embertõl. Régen az M0-ban dolgozott most pedig a budai reálban. Mint ember, mint kereskedõ, Kíválónak mondanám.
    Õ miatta mikor átköltözött a Reál.. Budába, jöttünk utána, csakhogy tõle vehessük az autót.

 :10:  :toy: TIGRIS volna a beceneve, Karácsony Mihály a neve, tudom mindenkinek ajánlani. Messzemenõkig korrekt.
Cím: Reálszisztéma legjobb értékesítõje
Írta: Kisati - 2007.11.20 21:50:18
Sziasztok !

Én 2006-ban vettem új Yarisomat a Gergõnél a kis Tatárkánál, mert nehéz megérteni a nevét ( ritka név )  úgy mutatkozik be általában
mind a tatárok csak becézve !

Szóval hosszú keresgélés után gondoltam, ebbe a szalonba még bemegyek és kérek egy utolsó ajánlatot ! Este volt már zártak

de az értékesítõ még 1 órát ott maradt velem...... :10:

Gergõ kedves, udvarias , szakmailag ott van a toppon..... az értékesítõ a legjobb árat adta !

Már a negyedik autót veszem nála ! Korrekt kiszolgálás, segítet mindenben és tanácsot is adott a legjobb döntés meghozatalában !

NEM akart lehúzni az én érdekeimet vette figyelembe , hiszen nem egy kiló kenyeret vesz az ember !

Mindig õszinte volt , talán ez a legfontosabb ....... bármi kérdésem volt  készségesen azonnal válaszolt és segített !

Sajnos elment a Reáltól egyéb okok miatt ezért érdemes telefonon keresni !

Ajánlani tudom mindenkinek , bort és virágot is kaptunk...... a legszinvonalasabb kiszolgálásban volt részünk .....

Tatárka Gergõ 06204510405 :10:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Andris - 2007.12.07 17:31:59
Igen, én is mindkét autót tõle vettem anno. Szüleim az Emil Frey-nél akadtak rá nyáron, nála rendelték az Avensist. Aztán onnan is eltûnt, nem tudom merre lehet, de ha új autó vásárlása következik, biztos õt hívom majd elsõnek!
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: kleingy - 2008.02.07 21:27:00
Gazdagítanám a budai Reált egy nagy piros ponttal.

Elõre leegyeztetve kedd reggel vittem hozzájuk a Corit, mert egy idióta megtört elölrõl.
A kárügyintézõ nagyon korrekt volt, nem cicózott, gyorsan intézett mindent végig. Elvileg péntek
du/este lett volna kész a kocsim, ehhez képest ma (csüt) reggel 8-kor hívott, hogy kész az ótó,
mehetek érte, amikor jólesik. A kocsi kívül-belül kitakarítva - szintén kérés nélkül - mindenki nagyon korrekt volt.

 :10:
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Frida - 2008.03.19 15:43:49
Én is a Reálszisztémánál vettem a Yarisomat. A vásárlás elõtt bekértem több Toyota márkakereskedéstõl az ajánlatokat és õk adták messze a legjobbat. Az egyik szalonból felhívtak és közölték, hogy amennyiben meg van a legjobb ajánlatom, keressem fel õket azonnal és beszéljük át.  :pofa:  A legviccesebb az volt az egészben, hogy egy Diesel Terrát akartak annyiért adni, amennyiért egy Diesel Sol Plus-t a Reálban.  :rohog: Szóval vettem a kabátom és megköszöntem.  :pofa:
A Reálnál Muhari Zoltán értékesítõhöz volt szerencsém, aki rendkívül udvarias, kedves, türelmes (hozzám különösen nagy türelem kell  :pofa: ) szakmailag teljesen felkészült volt és mellesleg nagyon jó fej.  :pofa:
Folyamatosan tájékoztatott telefonon a dolgok menetérõl (autó érkezése, forgalomba helyezés, átvétel,stb) ahogy azt elõzetesen ígérte. Jó érzés volt tudni, mikor merre van az autóm.  :pofa: Mindez számomra azt jelentette, hogy nem csak egy "vevõ a sok közül" voltam számára, hanem egy érzõ emberi lény aki nagyon várja már az autóját.  :pofa:
Ami még nagyon fontos dolog volt, hogy mindig pontosan betratotta a határidõket.
Az átadásnál egy csokor virágot kaptam.  :pofa:
Két hónappal az autó átadása után visszamentünk hozzá a szalonba egy papírért és kedvesen fogadott minket. Sokat beszélgettünk az autóról.  :pofa:
Egy szó mint száz nagyon elégedett voltam, de úgy érzem ez Zoli és nem kifejezetten a Reál érdeme.
Egy biztos õt a jövõben is keresni fogom.  :pofa:
A szervízrõl viszont  nem sok jót hallottam eddig sajnos. A legnagyobb negatívuma, hogy õk a legdrágábbak. Szóval gondban leszek majd, hogy hova vigyem.  :szomoru:

Mindenesetre érdemes Zolinál érdeklõdni, aki a Reálnál akar vásárolni.  :pofa:
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Botond - 2008.10.09 00:15:29
Nos, voltam műszakiztatni a Reálszisztéma Budánál. Az autómat most tavasszal vásároltam használtan, 8 éves Yaris 1.3-as. 1-2 baját már ismertem én is, de kíváncsi voltam a szakik mit vesznek észre.

1. Telefonon elérhetetlenek, valami gond lehet a telefonközpontjukkal, mert ugyan a munkafelvevők megadták a direkt számukat, mikor azt hívom, hallatszik, hogy felveszik, majd a telefonközpont automatikusan visszakapcsol a zenére. egy fekete pont
2. Helyszínen viszont nagyon udvariasak a munkafelvevők és segítőkészek. Egy piros pont ezért.

Az autót bevittem a megbeszélt időpontra műszakiztatni. Átvizsgálták és úgy találták, hogy a műszakiztatáshoz mindenképpen cserélni kell a következőket:
- első helyzetjelző izzók: ez OK, nem égtek
- első ablaktörlő gumik. Nem tudom miért, tök jól törölnek.
- a hátsó ablaktörlő gumi viszont tök gáz. Azt nem vették észre.
- első futóműnél a stabilizátor gumibakokat. Megmutatták, valóban már régieknek látszanak, az anyag öregedett, és ki is fogom őket cserélni. De kétlem, hogy a műszakiztatás előfeltétele lenne.
- Az autóban nem a gyári, hanem annál szélesebb aksi van. Az autó japán, az előző tulaj akksi cserénél (állítólag) a francia modelbe valót tette bele, az szélesebb, így a japánba való rögzítővel nem tudta rögzíteni. És nem rögzítette. Az akksi neki-neki csusszant a mellette lévő fekete műanyag alkatrésznek (nemtom mi annak a neve  :sweatdrop: ) A Reálszisztéma megoldása a problémára: cserélni kell az aksit és kell hozzá új akksi leszorító. (akksi 23.000 ft + 4.000 Ft leszorító). Ez annyira nem lelkesített engem. Szerintem ezt meg lehet oldani másképp is.

A felsorolt javításokat mind a műszakiztatás előfeltételeként jelölték meg. 48.000 Ft alkatrészköltség + 15.000 Ft munkadíj (alaphangon) + 18.000 Ft vizsgadíj... durván 80-85.000 ft. Hmmm. Egy kicsit soknak tűnt ez nekem egy lényegében teljesen üzembiztos Yaris műszakiztatásához.

A dolog vége az lett, hogy az autó máshol műszakizott: Simon Lászlónál - itt a forumon ajánlották. Ő az aksit is tudta rögzíteni akksi csere nélkül.   :tt2:


Összegezve: a szervíz jó és megbízható, ha ott műszakizik az autód, akkor az biztos, hogy jó formában van. De nem olcsó és nem flexibilisek. Nagyon nem olcsó.
Viszont érthető: ők munkát és alkatrészforgalmat szeretnének, minél többet. Ebből (is) élnek.
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Tamás69 - 2008.10.09 09:07:46
botond!

Azért azt ne feledd, hogy márkaszerviz, és nem fognak barkácsolni. Az aksi leszorítás persze hogy megoldható másképp is, de ha meglátja egy központi ellenörzés, abból gondja lehet. - a rögzítést meg vizsgán szokták nézni.

-Idősebb kocsinál egyértelmű, hogy nem feltétlenül kell márkaszerviz, sokkal jobban jársz, egy jó maszekkal.
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: music - 2008.12.20 10:08:22
Most voltam náluk sokadszor és megintcsak jók a tapasztalataim velük.
Első ablaktörlőket cseréltettem meg is mondták mindkettőnek az árát de ablaktörlő karral együtt. Aztán amikor kiderült, hogy az enyém japán gyártás akkor szóltak, hogy elég a csak a gumikat cseréltetni mert ezeknél ezt is lehet. Fura, hogy a nem japánnál a kart is cserélik.
Ki is jött a srác ,  csepergő esőben  a parkolóban állva kicserélte a törlőgumikat. Mint kiderült a legutóbbi cserénél, ami 60 ezres szerviznél volt a Mayerban Budakeszin mindkét gumi fordítva volt föltéve. Elképedtem..... Nem mindegy melyik végénél fogva húzzák be a gumit mert valami vízzáró kiképzése van.
Nekem angol gyártású a kocsim, és azon is lehet csak gumit cserélni, meg is tették anno a Mayernél (a megfelelő irányban...)
Cím: Reálszisztéma Buda
Írta: Xtrem - 2008.12.21 09:58:34
Az olajjal kapcsolatban tudom van egy megfelelő fórum, de én nem látom ezt a 10W-40-es olajat olyan rossznak. Nekünk mindegyik Avensisünk végig ilyennel futott, a 2.4-esben 60e km van, a másikban már 188e.

Szóval ezért én nem adnék rossz pontot, de ez itt mártényleg OFF. ;)
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Ákos2004 - 2009.07.07 12:23:24
Klíma kondenzvíz elvezetésemmel volt probléma.
Felhívtam 10kor Tárkányi Csaba munkafelvevő urat, 11re vihettem is a kocsit.
5 perc múlva a munkaálláson volt az autó. A kondenzvíz elvezető gumicső dugulását elhárították, és 10perc múlva vihettem is az autót.
Mindezt ingyen megcsinálták, fizetnem nem kellett semmit.
Piros pont a gyorsaságért, és a grátiszért.
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Trulli - 2010.03.02 20:28:47
Én  a  realnál  dolgoztam elég  sokáig ugy  éreztem  megtaláltam  a számításom!De aztán  elküldtek  létszám  leépítés!Elváltak  utjaink!NEm  rossz  száj  izzel  menetm  el  de  azért  rosszul  esett!Szeretném megkérni  minden  meglévő  és  leendő  ügyfelet  hogy a  szervízes  fiukat  ne bántsák  hajtanak  eleget  az  ő  érdekükben (ügyfelek) ha  valami  akadály  vagy  nehézség  van  nem az  ő  hibájuk.Tudom.Kaptam  hideget  meleget  én is!Sokszor  nekem  vagy  más  kollégának  kellett  meg  mondania  mi a  baj.hát  már   nem kell nekem  ezzel  bajlódnom!Igen  drága  de  ha  azt  akarja  valaki  hogy relatív  hamar  megcsinálják a  kocsit  meglesz  csinálva!A  drágaság  hogy márkaszervíz és  gyári  alkatrészek vannak  felhasználva.de  sajnos  a munka erő  azt  hagy  ne  mondjam!üdvözletem  minden   kollégának  ha  olvassák  és  mindenki nek  baleset mentes  közlekedést kivánok  EGY önkéntes  tüzoltó
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Agyarka - 2010.04.12 20:08:07
Sziasztok!
Ma voltam náluk piros hűtőfolyadékot venni. A halásztelkiben csak zöld volt, ezért átgurultam hozzájuk. A raktáros nagyon készséges. Előrekevert dobozos itt sem volt, viszont felajánlotta a hordóból kimérést. Elmondása szerint gyári Toyota, és kétszeresére kell higítani a -35 C-hoz. (Otthon bemértem, és 1:1 arányban tényleg -35C volt)
Flakont sajnos nem tudtak adni, így elmentem két vizes palackért, amit megtöltöttek.

A pénztárnál először volt egy kis gond, mert sem a pénztáros, sem két főnöke nem tudott az 5% klubkártyás kedvezményről.-(
Rövid idő múlva azonban visszahívták és rendbe tették a dolgot.-)




Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Egükém - 2010.06.01 21:31:22
Sajnálatos dolog történt, otthontól távol autópályán kigyullad mindenféle lámpa a műszerfalon, az autó teljesítménye legfeljeb az egy negyede az eredetinek. Mást nem tudtam csinálni megfordúltam 350KM hazáig KB 80nnal.  Ezúton is szeretnék köszönetet mondani a Soproni toyota szervíznek a hibakód kiolvasásáért (lexusból sima obd olvasóval nem lehet), a Szombathelyi toyotában Xanyi kartársunknak a hiba okának felderítéséért és a Veszprémi toyotának illetve a Reálszisztéma Lexus budának a probléma megoldásáért.

EGR szelep ill járat tisztítás lett a megoldás, meg még pár "apróság".
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Hege - 2010.11.22 17:51:25
Sziasztok!
Sajnos a Reálszisztémáról nekem sincs jó tapasztalatom: annakidején 2007-ben az új Corollát szerettem volna megvenni, ezért mivel pont útba esett, benéztünk ebbe a szalonba a nejemmel.
Egy idősebb úr "foglalkozott" velünk, de abban nem volt köszönet...annyira lesajnálóan nézett ránk, hogy látszott rajta: ezek a csórók akarnak Toyotát? He? (igaz nem öltönyben jelentem meg, de akkor is... :banging:)
Nos ezek után soha többé nem mentem be abba a szalonba... single fuck
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: lasi - 2010.11.22 19:21:22
Mi is 2007ben vettük a corit, igaz használtat (2005).
2 volt  Bp-en kinézve...... egyik egy bácsié volt ( ez vettük meg)
másik meg a reálszisztémnál volt. mikor a " kedves" értékesitö megtudta hogy kp-s vétel lesz, naggyábol kitesékelt minket, nem foglalkozott velünk.
a hitel, lizing nagy ur :nonono:
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: mondi - 2010.11.24 18:22:03
Nekem jó tapasztalatom van velük! Ott vettem a kocsit, és mindenben segítettek, minden kérésemet igyekeztek teljesíteni stb. Szervízzel sem lenne bajom, de ha nem kb 2x annyiba kerülne mint a Toyota Mayer, ami még közelebb is van nekem...
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: OldPiet - 2010.11.24 18:25:37
Mi is 2007ben vettük a corit, igaz használtat (2005).
2 volt  Bp-en kinézve...... egyik egy bácsié volt ( ez vettük meg)
másik meg a reálszisztémnál volt. mikor a " kedves" értékesitö megtudta hogy kp-s vétel lesz, naggyábol kitesékelt minket, nem foglalkozott velünk.
a hitel, lizing nagy ur :nonono:
Hát ja , lehuznak +1 millióval, a kereskedő meg zsebre rak 2-300 e Ft-ot. Na de az ilyen "nagyúrnak"  vége , így sok kereskedőnek is.
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: music - 2010.11.25 00:02:07
Hát ja , lehuznak +1 millióval, a kereskedő meg zsebre rak 2-300 e Ft-ot. Na de az ilyen "nagyúrnak"  vége , így sok kereskedőnek is.
Ja, ezek a "nagyurak" ebből finanszírozzák a használtautó részleg veszteségét. Szerinted mennyi nyeresége van abból, hogy beszámítja tompika széthajtott járgányát a piaci 3millió helyett 2,6M-ért, ami majd mivel szét van hajtva, hónapokig, rossz esetben évekig - mert egy bizonyos állási idő után hirtelen nagyon nehéz lesz eladni, hisz a kocsi gyanús - ott dekkol, végül nagy nehezen továbbpasszolja 1,5-ért?
Ez nem ritka eset.
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Ákos2004 - 2010.11.28 22:47:07
..annyira lesajnálóan nézett ránk, hogy látszott rajta: ezek a csórók akarnak Toyotát?
Az egy dolog, hogy nem volt szimpátia az értékesítő irányába, de hogy lesajnálna? nem lehet hogy ez valami frusztráció?  :flowers: Szerintem az az ember elég sokat látott, nem hiszem, hogy lesajnálna valakit, aki Corollát akar venni.
 
Cím: Re: Reálszisztéma Buda
Írta: Ákos2004 - 2011.06.25 11:40:59
Voltam ma szervizben ügyes bajos dologgal: jó fejek, segítőkészek, és nem került sok pénzbe!
Cím: Re:Reálszisztéma Buda
Írta: wolfman - 2011.11.24 09:00:03
Friss tapasztalat.

Utolértek hátulról, gondoltam, hogy miután a Toyota Super (akikkel egyéb téren meg vagyok elégedve) karosszériamunka és igényesség terén nem áll a helyzet magaslatán hozzájuk viszem be az autót.

A papírmunka lerendezését követően telefonon időpontot egyeztettek velem, hogy mikorra kell vinnem a kocsit. Hétfőn bevittem, csütörtökön szóltak, hogy készen van. Pénteken mentem érte, de nem hoztam el, nekem nem egyezett a véleményem a karosszériáséval...

A dologhoz hozzátartozik, hogy elég rohadék sérülése volt a kocsinak, effektíve törve nem volt, viszont az ötödik ajtó körül lehetett látni, hogy a kasztni elnyílt, mint a tubarózsa, elment az ajtóhézag, és úgy nézett ki, mintha a kocsi az ötödik ajtó alatt meghízott volna.... Egyébként szinte semmi nem látszott.

Szóval megnéztük, a munkafelvevővel - Pap Zoltán - megegyeztünk, hogy otthagyom. El is vihettem volna, és később visszaviszem, de féltem, hogy esetleg valami baj éri. Tegnapelőtt szóltak, tegnap mentem érte. Teljesen rendben volt az autó, úgy néz ki, hogy sikerült megszüntetni a hézagnál jelentkező eltérést.

Alapvetően lehetne ez negatív tapasztalat is, hiszen kétszer kellett odamennem, nem sikerült előszörre tökéletesen megcsinálni, a tapasztalt hozzáállás, rugalmasság és gyorsaság okán azonban mégis kellemes tapasztalattal távoznom. Nem hajszoltak bele (vagy a biztosítót nem hajszolták bele) fölöslegesen alkatrész cserébe, vágásba-hegesztésbe-avultatásba, Zoltán pedig elnézést kért a kellemetlenségért (nem mintha rajta múlt volna).

Úgy tűnik, kaptam ajándékba egy belső takarítást is, bár ezt nem hangsúlyozták ki külön...  :flowers:
Cím: Re:Reálszisztéma Buda
Írta: BloodRedSandman - 2011.11.24 09:17:36
Utolért egy oszlop? :)  :flowers:
Cím: Re:Reálszisztéma Buda
Írta: wolfman - 2011.11.24 11:45:05
nem. egy kilencvenes évek eleji rönó klió...  :ph34r:
Cím: Re:Reálszisztéma Buda
Írta: Agyarka - 2014.10.20 15:25:56
Egy rendszámtábla tartó keret találkozott a hátsó lökhárítómmal, egy kb. 4 centis lakksérülést okozva. 
Mivel az ellenfél Allianz KGFB -jére ment a dolog ezért márkaszervizbe vittem.
A kárfelvétel azonnal, helyben megtörtént, a biztosítóval a papírmunkát 3 nap alatt lezongorázták.
A műanyag alkatrész miatt értékcsökkenést nem kaptam, csereautót viszont biztosítottak volna, de érdekmúlás miatt nem vettem igénybe.
A lökös fényezését szépen, pontosan a megbeszélt idő alatt megcsinálták, figyelmességként az autót belülről is kitakarították.
Az illesztési hézagok picit jobbak lettek mint az autó új korában voltak.

Cím: Re:Reálszisztéma Buda
Írta: wcorollad4d - 2015.03.19 11:19:16
Sziasztok,

Csak azért regisztráltam, hogy ezt megoszthassam veletek  ::)
Nekem nagyon negatívak a tapasztalataim a szervizel. Pedig az autómat náluk vettem használtan és ott baromi rendesek voltak.

1. Zúgott a kerékcsapágy. Én mondtam nekik, hogy biztosan az, de ők nem tudták először megállapítani, mert mind a két első keréknél hallottak valamit, ezért a váltó csapágyra is gyanakodtak. elküldtek, hogy járjak már még vele 1 hónapot hogy rosszabb legyen, mert ha rossz alkatrészt cserélnek ki azt rájuk verik. Elmentem 1 hét múlva már 80 felett elviselhetetlen volt a zaj ezért vissza mentem de még mindig azon szarakodtak, hogy az lehetetlen, hogy mind a 2 kerékcsapágy rossz. Mondtam nekik, hogy mi ebben a lehetetlen ha egy hibás szériából van mind a kettő? Megjegyzem az autó extracare garanciás és azon is harcolni kellett, hogy a kerékcsapágy szerintük nem tartozik bele, majd nekem kellett megmutatnom a toyota weboldalán az első oldalt, ahol felsorolja a főbb alkatrészeket. Az autóban 100.000 km volt ekkor. Miután megmondtam, hogy addig nem viszem el az autót, amig meg nem szűnik a zúgás, kicserélték a 2 csapágyat és a hiba megszűnt. Elnézést nem kértek.

2. A kuplung pedál irreálisan kemény volt és benyomáskor nyekkent egyet. Mondtam nekik, hogy ha megkenem a főhengert, akkor elmúlik pár napra. Ők is megkenték, el is múlt, majd állították, hogy nem a főhenger a rossz, hanem a pedál tartó mechanika műanyag perselyei, amik nem tartoznak az extracare alá, és 10 ezerbe kerül, de annyi vele a munka, hogy 80 ezerért meg is csinálják. Átmentem a Budakeszi Mayerhez, ahol egyből rávágták, hogy típushiba, szó nélkül kicserélték és azóta olyan mintha új lenne az autó.

A kerékcsapágynál már bementem a szervizbe a vezetővel és ő is össze vissza hadovált. Ráadásul a csapágyat egy fülhöz tartott csavarhúzóval ellenőrizte, ami nem tekinthető egy igazán modern diagnosztikai eljárásnak a mai világban egy csapágy ellenőrzésére.

Mérnökként, aki az autóiparban dolgozik és látja, hogy az autógyárak milyen minőséget várnak el a beszállítóiktól nehezemre esik elfogadni, hogy Én mint vevő magasról levagyok szarva a Toyota mint beszállító által. Éljen a TPS!!!!

A Mayer eddig korrektnek tűnik. Pl: műszaki vizsga 23 ezer míg a Budánál 36!!!!!!!!
Cím: Re:Reálszisztéma Buda
Írta: netferry - 2015.03.19 20:31:08
Köszi a tapasztalatot, ebből is látszik mennyire nem mindegy (sajnos) hol szervizeltetjük autóinkat. A TPS igen jó rendszer, de szerintem kell hozzá a japán mentalitás is. Nemhiába otthon a legsikeresebb. Ne vedd magadra! Nem a Toyota beszállító által vagy leszrva, hanem a Reálszisztémások által.