Toyota Club Hungary [ Forum ]

Toyota Klub Magyarország Egyesület => Márkakereskedők => A témát indította: music - 2004.03.04 23:48:55

Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2004.03.04 23:48:55
Akkor legyen egy Sakura is!
Bár én még sosem jártam ott, de fogok, mert ami hozzánk a legközelebb volt, (Sakura Line) az megszünt, most bútorbolt van a helyén...
Hallani csak jót hallottam róluk.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Batyuka - 2004.03.05 13:49:19
En naluk vettem az autot (Szolokert u.). Egyelore csak pozitivat tudok mondani, korrektek, kedvesek voltak, kaptam 6% kedvezmenyt. Valszeg kotelezore is oda viszem. Hacsak Ti le nem beszeltek...
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Tutivesztes - 2004.03.09 00:11:32
Én is itt rendeltem meg a kocsit, és színtén 6% a kedvezmény... Várom már:)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2004.03.12 21:39:06
jelentem, a Bartók Béla úti Sakura Line szerviz minden ellenkezö - ideértve magamat is - híresztelés ellenére nem szünt meg, csak összébb ment. Az a rész, amelyben régen az autószalon volt, ki lett adva egy bútorboltnak, így jónéhány telefonszám sem érvényes már. A szerviz rész (egyelöre?) még megvan.
Azt nem mondom, hogy ez az ország legjobb Toyota szervize, de az árai korrektek.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Peter - 2004.03.17 10:53:43
Én is innen veszem az autot. Eddig teljesen korrektek. Ma lattam meg eloszor a gepet, 1.4 wagon terra corolla, jovo heten kapom meg, mar nagyon varom!
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Agyarka - 2004.03.19 21:15:22
A Line-nél vettem az autóm.  Egy-két figyelmetlenségtől eltekintve amit korrigáltak (a bealkudott kiegészítők egy része nem volt az autóban)meg vagyok velük elégedve. A garanciális szervíz megszünése miatt a kötelező szervízt sajnos máshol kell intéznem. -(
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Peter - 2004.03.30 16:43:52
Megkaptam mult heten az autot. Teljesen korrektek voltak, minden rendben ment. Koszonet nekik ez uton is.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: MiCKEY - 2004.03.30 17:59:27
Hát ezt csak így? Semmi ujjongás?
Mindenesetre Gratulálunk az Autóhoz és a szokásos sok-sok baleset és problémamentes km-t kívánunk! :)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2004.03.30 20:36:56
Idézetet írta: "Peter"
Megkaptam mult heten az autot. Teljesen korrektek voltak, minden rendben ment. Koszonet nekik ez uton is.

Gratula hozzá, majd feltátlenül tudósíts a szervizekröl!! Apropó kell vinned 1-2000 km után, mert némelyik márkakereskedö ajánlja, némelyik nem?!
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Peter - 2004.03.30 21:00:49
Koszi szepen a jokivansagokat!
Igazabol meg el sem hiszem, hogy ilyen autom van! Nekem egy regi alom valt most valora, meg nem hiszem el hogy ez az auto az enyem :)

Legkozelebb a 15k-s olajcserere kell vinnem csak az autot. Kerdeztem is, hogy nem kell-e behozni par ezer km utan, de azt mondtak nem kell. Az elozo automat (Suzuki Swift) be kellett vinnem, megneztek, de nem csinaltak vele semmit.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Reflektor - 2004.04.06 15:02:30
Igazán jó kis csapat ez a Sakura TIM, nagyon korrektek voltak!

Az is igaz, hogy a Suzikat a gari miatt meg kell mutatani 1000km-nél, nekem annyit mondott az értékesítő a Sakuránál, hogy 1000-nél húzzam ki a nívópálcát és vizslassam meg (valószínűleg ez volt az utolsó alkalom), látok-e valamit, amit meg is tettem, de ugyan mit vártam, ez egy TOYOTA! :D  Úgyhogy minden rendben!
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2004.04.06 20:57:04
A Toyota nem véletlenül ajánlja az INGYENES 1000km-es átvizsgálást. Ilyenkor az olajon kívül több tucat pontban felsorolt dolgot meg kell(ene) nézni. A legfontosabbak a kocsi felemelése után különböző csavarok utánhúzása, ha szükséges. Csak 10 millió autóból 1 szenvedjen emiatt balesetet, már az is sok! Mi szoktuk javasolni az ügyfeleknek, és ha behozzák, tényleg meg is csináljuk. A lustábbak persze nem javasolják, ugyanis ez tiszta "bukás" a cégnek, hiszen ingyen rá kell áldozni kb. fél órát az autó vizsgálatára. Szóval azt ajánlom mindenkinek, hogy szánja rá azt a kis időt és igenis vigye el az autót az átvizsgálásra, pénzbe úgysem kerül.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Batyuka - 2004.04.08 18:21:52
Nalam atvetelnel az 1000 km-es atvizsgalas szoba sem kerult. Holnapra megnezem a szervizkonyvet de gyanitom ott sem emlitik.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: KLaco - 2004.04.08 21:54:23
Ezt az ingyenes átnézést, mindenhol megcsinálják, ha odaviszed, vagy csak ott, ahol vetted?
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2004.04.08 22:41:12
Jó kérdés, jogos. Szerintem mindenütt meg kéne csinálni  :roll:
Hozd el Kiskőrösre vagy Kecskemétre, megcsináljuk Neked  8)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Marcipán - 2004.04.08 22:48:22
Szeke :!:  :?:

Te Toyota szervizes vagy :?:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2004.04.08 22:52:03
Nézz be az M+F témába, illetve a taglistán a 239. tagot. :)
Majdnem. Mondhatni elég erős protekcióm és rálátásom van a dolgokra  :)  8)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Marcipán - 2004.04.08 22:58:44
Megnéztelek :)

Tudnál nekem segíteni Yaris sol váltógomb garanciális cseréjébe :?: Lekopott a króm :(
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2004.04.08 23:04:10
Megvannak az általánosan előírt kötelező irányelvek, amik megadják, hogy mikor és mit lehet cserélni, és mit nem, illetve mi tartozik a garanciába. Ha neked már azt mondták, hogy beletartozik, és cserélik, akkor vidd el bárhova, ingyen megcsinálják neked. Ha viszont ők sem tudják, mi sem fogjuk tudni, mert visszadobja a TMH...  :(
Biztos túl sokat kapcsolgatsz, azért kopik el, miért nem rendeltél automatát   :shock:   :twisted:   :D
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Marcipán - 2004.04.08 23:10:15
Állítólag kicserélik,legalábbis azt mondták a Toyotaklubbos kollegák.Már volt akinek kicserélték.Csak van egy kis baj :oops: A szervízkönyv le van pecsételve,de szervízbe nem hordom,tehát nincs számítógépre vezetve.Szerinted így is működik :?:

Nem váltok én sokat csak a kezem mindig rajta van.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2004.04.08 23:18:32
Nem tudom mekkora titok, de elárulom. Tudomásom szerint nincs központilag nyilvántartva, hogy melyik autó hol és mikor volt szervízen. Az adott szervízen van a felelősség, aki belepecsétel a szervízkönyvbe. De ha garanciális probléma adódik kötelező szervíz elmulasztása miatt, akkor elővehetik a belepecsételőt, és számonkérhetik, hogy miért nem lett pl. az olajcsere végrehajtva. A váltógombot ki fogják neked szó nélkül cserélni, amennyiben tényleg lehetséges a garanciális csere, a szervízkönyv nem lesz akadály.
A "kéz-a-kormányon" elv amúgyis biztonságosabb (és ezekszerint gazdaságosabb)  :lol:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Marcipán - 2004.04.08 23:24:22
Valszeg,hogy nem tartják annyira nyilván mert anno nissan almera megállt az ut szélén és szó nélkül megcsinálták,egy forintomba se került,pedig soha nem látott szervizet belülröl.Akkor majd megpróbálom,valahova beviszem.

Sajnos nem tudom levenni a kezem a váltóról,úgy a kényelmes.

De lehet hogy veszek fel mondjuk egy fehér kesztyűt :P  :P
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: afekete - 2004.04.09 08:28:48
Idézetet írta: "Marcipán"
Sajnos nem tudom levenni a kezem a váltóról,úgy a kényelmes.


Azt halottam azért jobb erről leszokni, mert a váltokar így álandóan feszíti a váltó szerkezetet és hamarabb kikopik, lötyögős lesz. (Én hál istennek még nem tapasztaltam ilyet.)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: gyuribá - 2004.04.09 20:21:05
Idézetet írta: "Marcipán"
Megnéztelek :)

Tudnál nekem segíteni Yaris sol váltógomb garanciális cseréjébe :?: Lekopott a króm :(

Szia Marcipán!

Hány kilóméter van a verdában? Én is bele voltam zugva abba a gombba, de lebeszéltek róla, mondván 10.000km után lejön a króm. Ezért vagyok kiváncsi, neked meddig bírta? 30 rugónál meg kell gondolnom a dolgot. Köszi
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Marcipán - 2004.04.09 23:06:40
Hali!

Most lessz egy éves ebben a hónapban és most járok 33700körül :)
Tényleg 10000nél elkezdett lekopni :shock:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2004.04.10 00:25:56
Tényleg nem jó szokás fogdosni a váltógombot, az lesz, amit afekete írt. Van még 2 másik ilyen rossz szokás: kinyomott kuplunggal állni piros lámpánál, az a kinyomócsapágynak nem tesz jót. Még az is árt, ha csak enyhén ráteszed a talpad a kuplungpedálra. A harmadik rossz dolog, hogy állóhelyzetben tapossák a féket - arra ott a kézifék. Nem véletlen, hogy a lábféket lassítóféknek szokták nevezni, a kézit pedig rögzítöféknek...
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: gyuribá - 2004.04.10 21:23:01
Idézetet írta: "Marcipán"
Hali!

Most lessz egy éves ebben a hónapban és most járok 33700körül :)
Tényleg 10000nél elkezdett lekopni :shock:

Hali!

Arra gondoltam, hogy a börrész leragasztása után a megtisztított krómozott részre színtelen lakkot vinnék fel vékony rétegben..... Így talán elodázható lenne a gyors kopás.?  :roll:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: afekete - 2004.04.10 22:29:17
Idézetet írta: "music"
A harmadik rossz dolog, hogy állóhelyzetben tapossák a féket - arra ott a kézifék. Nem véletlen, hogy a lábféket lassítóféknek szokták nevezni, a kézit pedig rögzítöféknek...


Music!

Ez miért rossz? Már hogy fizikailag mi megy tönkre?
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2004.04.10 22:42:37
Idézetet írta: "music"
Tényleg nem jó szokás fogdosni a váltógombot, az lesz, amit afekete írt. Van még 2 másik ilyen rossz szokás: kinyomott kuplunggal állni piros lámpánál, az a kinyomócsapágynak nem tesz jót. Még az is árt, ha csak enyhén ráteszed a talpad a kuplungpedálra. A harmadik rossz dolog, hogy állóhelyzetben tapossák a féket - arra ott a kézifék. Nem véletlen, hogy a lábféket lassítóféknek szokták nevezni, a kézit pedig rögzítöféknek...

Másik rossz szokás, amit gyakran látok: piros lámpa felé közelítve már jó előre kivenni üresbe a váltót, és csak fékkel megállni. Na ettől lesz a féktárcsa olyan, hogy később már csak esztergálással lehet kiegyenesíteni.
Azt hiszem "kissé" eltértünk a Sakurától  :D
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: rjanos - 2004.04.25 15:57:46
Sziasztok!

Én ma íratkoztam fel a listára. Ha minden igaz, 10 napon belül itt az új autó. Éjszaka már nem tudok aludni, annyira várom. Remélem nem fogják majd ellopni :-(
Eddig korrektnek tűnt a Sakura, viszont lenne egy kérdésem. Talán nem pont idevaló, de. Alufelnivel rendeltem a Corollát (MIM Cortina, ezt javasolta az eladó, butaságomra nem tudom hogyan néz ki vele az autó) és az lenne a kérdésem, hogy mi van az eredeti gyári (azt hiszem) acélfelnikkel? Monjuk télre majd jól jönnek. Azokat is ideadják? Mert az árból nem úgy tűnt, hogy felárat fizetek érte. 132.000 volt a négy alufelni. Még azt is kérdezném, hogy melyik a legszélesebb abroncs, ami ráfér az autóra?

Köszi mindenkinek.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: gyuribá - 2004.04.26 18:48:42
Idézetet írta: "rjanos"
Sziasztok!

Én ma íratkoztam fel a listára. Ha minden igaz, 10 napon belül itt az új autó. Éjszaka már nem tudok aludni, annyira várom. Remélem nem fogják majd ellopni :-(
Eddig korrektnek tűnt a Sakura, viszont lenne egy kérdésem. Talán nem pont idevaló, de. Alufelnivel rendeltem a Corollát (MIM Cortina, ezt javasolta az eladó, butaságomra nem tudom hogyan néz ki vele az autó) és az lenne a kérdésem, hogy mi van az eredeti gyári (azt hiszem) acélfelnikkel? Monjuk télre majd jól jönnek. Azokat is ideadják? Mert az árból nem úgy tűnt, hogy felárat fizetek érte. 132.000 volt a négy alufelni. Még azt is kérdezném, hogy melyik a legszélesebb abroncs, ami ráfér az autóra?

Köszi mindenkinek.
Szia rjanos!
A Cortina hibátlan választás volt! :) Megírhatnád , hogy milyen autót vársz!? Nekem Corollám van, és ha meg akarod nézni a Cortinával, hogy néz ki, akkor a képeim között megtalálhatod, de a találkozó képei között is akad egy pár, amin látni. A Zengőnél 30.000.-Ft-ért juthattál volna hozzá. (Ingyen szerelés, de + krómozott anyák + krómozott szelepek) Ekkor a lemezfelni a tied marad természetesen a téliguminak stb.A kereskedős változatot sajnos nem ismerem, de gondolom megkapod a lemezfelniket.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: rjanos - 2004.04.26 19:03:26
Idézetet írta: "gyuribá"
Szia rjanos!
A Cortina hibátlan választás volt! :) Megírhatnád , hogy milyen autót vársz!?


Szia Gyuribá!

Időközben megtaláltam a képeket az autódról. Nem semmi. :-))Tegeződhetünk ugye?
Az autó, amit várok, Toyota Corolla HB Terra 5 ajtós, ezüst metál színű. 1,6-os motor. Mennyire fekszik az autó a 195-ös gumikkal?

rjanos
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: gyuribá - 2004.04.26 19:28:05
Hibátlanul! :)  Lehet persze fokozni az élvezeteket, mert ugye nem muszály 15" - os felnit venni, hanem talán valami extrém 17" is belefér a dobba. De akkor már egy komoly szett (felni+gumi) 500.000.-ft :shock: Na ok ez már túlzás.
Én is megkerestem a taglistán az adataidat, ha lesz kép az autóról okvetlenül tedd fel! :wave:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: rjanos - 2004.04.26 19:40:01
Idézetet írta: "gyuribá"
Hibátlanul! :)  Lehet persze fokozni az élvezeteket, mert ugye nem muszály 15" - os felnit venni, hanem talán valami extrém 17" is belefér a dobba. De akkor már egy komoly szett (felni+gumi) 500.000.-ft :shock: Na ok ez már túlzás.
Én is megkerestem a taglistán az adataidat, ha lesz kép az autóról okvetlenül tedd fel! :wave:


Hát igen. :-) Ezt most nyögjem ki, aztán majd ha megint lesz pénzem, akkor talán fokozom az élvezetet :-)

17" nagyon jó lenne, de egy kicsit szerintem az már nagyon sportos :-) Bár biztos nagyon jó is. Majd ha az eredeti 4 abroncs elkopik ( :-) ), akkor talán :-)

Képeket teszek, amint meglesz az autó.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: gyuribá - 2004.04.26 19:42:30
rjanos, megkaptad a privát üzenetet?
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: rjanos - 2004.04.26 19:47:52
Idézetet írta: "gyuribá"
rjanos, megkaptad a privát üzenetet?


Sajnos nem. Picit furán működik az üzenet küldése, előbb nekem is sikerült magamnak küldeni :-), bár nem értem hogyan sikerült, mert eredetileg Neked szántam. De másodszorra sikerült.
Cím: új corollád
Írta: ovidiu - 2004.04.29 16:11:47
Idézetet írta: "rjanos"
Sziasztok!

Én ma íratkoztam fel a listára. Ha minden igaz, 10 napon belül itt az új autó. Éjszaka már nem tudok aludni, annyira várom. Remélem nem fogják majd ellopni :-(
Eddig korrektnek tűnt a Sakura, viszont lenne egy kérdésem. Talán nem pont idevaló, de. Alufelnivel rendeltem a Corollát (MIM Cortina, ezt javasolta az eladó, butaságomra nem tudom hogyan néz ki vele az autó) és az lenne a kérdésem, hogy mi van az eredeti gyári (azt hiszem) acélfelnikkel? Monjuk télre majd jól jönnek. Azokat is ideadják? Mert az árból nem úgy tűnt, hogy felárat fizetek érte. 132.000 volt a négy alufelni. Még azt is kérdezném, hogy melyik a legszélesebb abroncs, ami ráfér az autóra?

Köszi mindenkinek.


Szia!
Nekem is ugyanilyen kocsim van, most 2 hónapos. Ha megkaptad cserélhetünk eszmét. Gondolom már csk párat kell aludni, részvétem nem könnyű a várakozás..
Cím: Re: új corollád
Írta: Rozsomák - 2004.05.03 10:38:38
Idézetet írta: "ovidiu"
Idézetet írta: "rjanos"
Sziasztok!

Én ma íratkoztam fel a listára. Ha minden igaz, 10 napon belül itt az új autó. Éjszaka már nem tudok aludni, annyira várom. Remélem nem fogják majd ellopni :-(
Eddig korrektnek tűnt a Sakura, viszont lenne egy kérdésem. Talán nem pont idevaló, de. Alufelnivel rendeltem a Corollát (MIM Cortina, ezt javasolta az eladó, butaságomra nem tudom hogyan néz ki vele az autó) és az lenne a kérdésem, hogy mi van az eredeti gyári (azt hiszem) acélfelnikkel? Monjuk télre majd jól jönnek. Azokat is ideadják? Mert az árból nem úgy tűnt, hogy felárat fizetek érte. 132.000 volt a négy alufelni. Még azt is kérdezném, hogy melyik a legszélesebb abroncs, ami ráfér az autóra?

Köszi mindenkinek.


Helló!

A lemez felniket oda kell adniuk neked, mert az jár az autóhoz. Nekem mindenhol azt mondták, hogy az természetesen az enyém lesz.
Cím: Re: új corollád
Írta: rjanos - 2004.05.03 10:43:19
Idézet
A lemez felniket oda kell adniuk neked, mert az jár az autóhoz. Nekem mindenhol azt mondták, hogy az természetesen az enyém lesz.


Igen, erre rákérdeztem, és azt mondták, hogy az teljesen természetes. Ha nem kérdeztem volna, akkor is odaadták volna. Köszi.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Marcipán - 2004.05.03 13:31:56
Ebbe nem vagyok olyan biztos ha nem kérdezed akkor is odaadták volna.

Nekem se adták oda a ködlámpa betéteket.Természetesnek vettem,hogy a csomiban van de ráb***tam.Utánna láttam a munkalap másolatán,hogy bekarikázta a munkafelvevö "hogy a kiszerelt alkatrészekre nem tartok igényt" Paraszt banda [smilie=sm05.gif]
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: rjanos - 2004.05.03 14:14:25
Idézetet írta: "Marcipán"
Ebbe nem vagyok olyan biztos ha nem kérdezed akkor is odaadták volna. Nekem se adták oda a ködlámpa betéteket.Természetesnek vettem,hogy a csomiban van de ráb***tam.Utánna láttam a munkalap másolatán,hogy bekarikázta a munkafelvevö "hogy a kiszerelt alkatrészekre nem tartok igényt" Paraszt banda [smilie=sm05.gif]


Nem tudom, lehet Neked van igazad. Bár eddig korrektséget éreztem a részükről. Ez a Sakuránál volt?
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Marcipán - 2004.05.03 14:20:06
Az is lehet,hogy én vagyok túl elfogult velük szemben,lényeg hogy megkaptad a felniket :!:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: rjanos - 2004.05.23 00:59:53
Sziasztok!

Na végre van időm jelentkezni. Megvan az autó. 1 nappal hamarabb megérkezett, mint ahogy vártam. Már úniós rendszámmal adták.

Azt hiszem nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy minden kilóméter után egyre jobban tetszik. Bár nincs nagy viszonyítási alapom más autókkal szemben, de pár mondatban. Túl vagyok a 2000 km-en.

Nagyon tetszik, 1,6-os motor, szerintem nagyon dinamikus. Úgy megy, ahogy kell. Bár ha nagyon bele akarok kötni, talán egy 1,8-as lenne az ideális ehhez a kasznihoz. Autópályán szépen gyorsul, 190-et simán vitte az M5-ösön. Nem éreztem, hogy különösebben erőlködött volna. Nekem úgy tűnik, hogy kb. 140-ig szinte egyenletesen gyorsul. 160-at alig érezni benne. Fékek az első 200km-en olyan rosszak voltak, hogy már azon gondolkodtam, hogy visszaviszem. Aztán szerintem bekopott, mert most úgy fog, hogy a fejem majd lebukik erős fékezéskor. Összeszerelésben nem találtam hibát, talán a bal hátsó ajtó kicsit nehezebben csukódik a többihez képest. Sajnos a jobb oldalvédő csík már meg van sértve, valami idióta állat rányitotta az ajtót az egyik parkolóban. A rendszámtábla beremeg, de majd valahogy rögzítem. Nem nagyon akarok belebonyolódni, hisz mindenki ismeri. :-) Összességében eddig nagyon tetszik, a faterom nem tud betelni vele. :-) Én sem. Ja hétvégén kerestük benne a hibát, de nem igazán találtunk.
A barátnőm is bele van bolondulva. Még régebben megígértem Neki, előbb megveszem az autót, aztán ő jön. Megkérem a kezét. Megvettem az autót, most "pedzi" a témát, hogy mikor? :-)) Ezek a nők? Azt hittem már elfelejtette :-)

De, hogy a témánál maradjunk ... Sakura. Továbbra is azt mondom, hogy nagyon korrektek, segítőkészek, jó fejek. Elégedett vagyok velük. A gyári felniket alapból ideadták, be volt pakolva az autóba, amikor mentem érte. A légkondi sajnos csak csütörtökön jön, de ez nem feltétlenül az Ő hibájuk.

Képek pár napja készültek az autóról, majd elérhetővé teszem.

Üdv.
rjanos
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: afekete - 2004.05.23 06:50:51
Idézetet írta: "rjanos"
Nekem úgy tűnik, hogy kb. 140-ig szinte egyenletesen gyorsul. 160-at alig érezni benne. Fékek az első 200km-en olyan rosszak voltak, hogy már azon gondolkodtam, hogy visszaviszem.

Nem olvastad a bejáratásra vonatkozó részt a gépkönyvbe? Ott - igaz az egyém Yaris - azt írják, az első 2000 km-en nem pörgetni 4000 fölé, a fékeket pedig az első 200 km-en ne használjuk vészfékezésre.
Szóval nem kell agódni.  :)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: rjanos - 2004.05.23 10:46:08
Idézetet írta: "afekete"
Nem olvastad a bejáratásra vonatkozó részt a gépkönyvbe? Ott - igaz az egyém Yaris - azt írják, az első 2000 km-en nem pörgetni 4000 fölé, a fékeket pedig az első 200 km-en ne használjuk vészfékezésre.
Szóval nem kell agódni.  :)


Kivételesen elolvastam. :-) Pedeig nem volt könnyű :-)
Azt írja, hogy az autó nem igényel különösebb bejáratást, de az első 2000km-re vonatkozó tanácsok hasznosak lehetnek.

- Kerülje a teljes gázzal való indulást.
Kerültem is.

- Kerülje a motor túráztatását.
Ezt is kerültem, sőt egyáltalán nem is csináltam.

- Az első 300km-n kerülje az erős fékezést.
Ezt szintén kerültem, de volt pár olyan helyzet a városban, amikor kihajtottak elém, vagy macska ugrott az útra, amikor elkerülhetetlen volt az erős fékezés. Gondoltam, hogy csak nincs bekopva, de miután annyira nem fogott, hogy alig éreztem valami hatást, azért kezdtem el aggódni.

Bár akit csak megkérdeztem a bejáratással kapcsolatban, mindenki mást mondott.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: afekete - 2004.05.23 11:05:51
Idézetet írta: "rjanos"
Bár akit csak megkérdeztem a bejáratással kapcsolatban, mindenki mást mondott.


Hát akkor jól van. Csak abból amit írtál, azt hittem 4000 fölött járattad a gépet. Azért itt a forumon nagyjából megegyeztünk a bejáratásban.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Kilgore - 2004.08.04 12:55:28
Én 2002 júliusban vettem a Corollámat az Óbudai Sakuránál, kedvesek voltak, korrektek, jó kedvezményt adtak. Azóta is hozzájuk viszem az autót a kötelezőkre, és éppen ma voltam a hátsó fékbetéteket cseréltetni, meg vagyok velük elégedve.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Peter - 2004.11.01 12:03:28
Penteken voltam naluk 15k szervizen. Idopontra mentem, 10 perccel elotte ertem oda, mar vartak. 45 perc alatt megvolt az egesz. A szervizzel kapcsolatban korrektek voltak, nezhettem mit csinalnak az autoval, a szerelo srac letakarta az ulest mielott beleult volna.
Ami nem tetszett, hogy egyaltalan nem reklamoztak ezeket a teli akciokat. Mondjuk annyira nem izgatott, mert Hillarektol mar megvettem ami kellett. De akkor is, harapofogoval kellet kihuzni beloluk, hogy kitolthessem a kerdoivet amivel nyerhetek. Ja es nem kaptam bogret sem :(
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: BKrisz - 2005.04.18 11:12:29
bevittem a lexust kuplungcserére a múlt héten, tapasztalataim:

+ határidőre elkészült, ahogy ígérték 5 munkanap alatt itt volt az alkatrész, azonnal szóltak
+ vigyáztak az autóra, a 18"-as kerekeket nejlonozva tették be, a hátsó ülést plusz letakarták frotír lepedővel
+ ár annyi lett, amennyit ígértek
+ a szerelő türelmes & készséges hozzáállása átvételkor
+ kaptam szerekezetrajzot kérésre azonnal, zárás előtt 10 perccel

- 200e forintot hagytam ott, és nem mosták le az autómat, tiszta dzsuva volt, szólnom kellett volna?!
- egyik munkafelvevő flegmasága zavaró, kérem neki minimum az a dolga, hogy jópofát vágjon
- yarisba két konzol izzót várok, kifizettem, de még nem szóltak mi van vele, elfelejtették?
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2005.04.18 15:08:32
Idézetet írta: "BKrisz"
- 200e forintot hagytam ott, és nem mosták le az autómat, tiszta dzsuva volt, szólnom kellett volna?!

A védelmükben csak annyit, hogy igen, érdemes szólni. Vannak ügyfelek, akik nem szeretik ha lemossák a kocsijukat ("Minek, nem kellett volna, hiszen mindjárt esni fog"). Ennek ellenére megkérdezhették volna.  :roll:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Peter - 2005.04.18 15:14:36
Idézetet írta: "BKrisz"
- 200e forintot hagytam ott, és nem mosták le az autómat, tiszta dzsuva volt, szólnom kellett volna?!


En meg morcos lettem volna, ha lemossak az automat.
En szeretem magam mosni.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: whis - 2005.04.18 16:10:30
Idézetet írta: "BKrisz"
bevittem a lexust kuplungcserére a múlt héten, tapasztalataim:
+ határidőre elkészült, ahogy ígérték 5 munkanap alatt itt volt az alkatrész, azonnal szóltak...

És a kuplung milyen? Mert az a lényeg!  :wink:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: BKrisz - 2005.04.20 01:05:57
Idézetet írta: "whis"

És a kuplung milyen? Mert az a lényeg!  :wink:


hibátlan [smilie=sm48.gif], ekkora javulásra nem számítottam, a lendkereket sajnos cseregyanúsnak nyilvánították, a sakurás 280e+ÁFA sok lenne érte, a németeknél szétnézek, ott kb. 80-100e forint, megéri

azért ilyen sok, mert lengéscsillapításos
Cím: Júli 4. - a győzelem napja?
Írta: ave - 2005.07.10 01:06:48
Életemben először (és valószínűleg utoljára) hétfőn júli 4-én jártam a Sakura szalonban. Az egyik kereskedővel leegyeztettem telefonon, hogy bemegyek és megnézek egy Ave-t. Ő már nem tudott megvárni, de mivel hosszított nyitvatartás volt a Yaris akció miatt ezért meghagyta, hogy bármelyik kollégája segít majd nekem.

18.45-kor érkeztem.
19.45-kor távoztam.
Hát kb. ennyi nyomot hagytam a szalon életében.

Közbenső élményeim:

Értékesítő 1:
Róla csak a megérkezésem utáni első 5 percben nem derült ki, hogy értékesítő, úgyhogy csenden nézelődtem.
Ekkor odajött és elmondtam, hogy a kollégájával megbeszéltek szerint szertném megnézni az Ave-t.
/Rosszindulatú feltételezés lehet, de szerintem innentől ő már tudta, hogy neki belőlem üzlet nuku, kolléga boltja meg neki nem fontos, szóval már meg sem kellett volna lepődnöm a folytatáson./
1.1 Innentől kb. 10 percig telefonos tanácsadott egy érdeklődőnek Yaris ügyben, mert persze a megcsörrenő telefon, illetve a telefonos ügyfél fontosabb, mint aki ott áll előtte.
1.2 Mikor végzett a telefonnal, akkor egy (az egyetlen) utánam jövő párral kezdett foglalkozni, mert a hölgy agilisan állította, hogy már előbb ott voltak, pedig csak nem vette észre, hogy én már a szalonban kiállított autókat nézegettem amikor betoppantak. Nekem nem úgy tűntek, mint akikből üzlet lesz, de mivel én akkor már a levegő kategóriába tartozam a következő 45 percet (távozásomig) biztos ami biztos velük töltötte.
Rám egy szót sem vesztegetett, pedig úgy 25 perc után félhangosan felhívtam a páromat és közöltem, hogy itt levegőnek vagyok véve, gyerekfürdetés csúszik.

Értékesítő 2:
Nos ő fel sem tűnt az első 30 percben. Azt hittem ugyanis, hogy egy másik párocska is ül bent már, akik a Értékesítő 1-et várják vissza (még sajnáltam is őket, hogy nálam is nagyobbat szívnak). Az ugyan gyanús volt, hogy a férfi egy számítógép előtt ült. De hát ingyen internet is van már a világon. Tehát ez a párocska nem párocska volt, hanem Értékesítő 2 és ... a meghitt társalgás alapján szerintem egy ismerős hölgy. Persze lehet, hogy csak én értettem félre a számomra egyre reménytelenebb helyzetet.
Teljes bizonyosságot akkor nyertem, hogy ő is értékesítő, amikor végső kínomban a szalonon belülről felhívtam a szalon számát és Értékesítő 2 kolléga vette fel.
Ekkor vettem a bátorságot és odaléptem, hogy a következőt megkérdezzem: "Önök itt Toyota értékesítéssel foglalkoznak?", "Mert nekem nem úgy tűnik."

Miután ezt vitatta kértem a panaszkönyvet. Khmmm... panaszkönyv az nem volt.

Khmmm, de mentségére kb. 10 percig kereste és próbálta a főnököt elérni. Közben a hölgynek semmit nem szólt oda, vagy engem nem próbált meggyőzni arról, hogy a hölgy valódi kuncsaft, aki miatt most igazán nem állhat fel holmi panaszkönyvet keresni csak az erősödött bennem, hogy ebben az irodában a Mcdonalds óra nem a 60 mp, de a 60 perc után sem csapható le. Persze a nyereség sem mérhető a hamburger / ügyfélhez.

Végül kaptam egy szép fehér papírt, amire leírtam a gondom, lefénymásolta, lepecsételte, én meg szépen eljöttem.

Bocs a hosszú levélért!
Ui.: arra még titkon kíváncsi lennék, hogy a pöcsétes papírom a főnök asztalán, vagy a kukában landolt, de ennél a levélnél többet már nem kívánok ebben az ügyben megtenni.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2005.07.10 01:25:40
Hát ez elég durva. Én biztos nem lettem volna ennyire türelmes.
Gondolom nem teszik a kalapjukra, azt a levelet...
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: MiCKEY - 2005.07.10 08:51:06
Hát ez tényleg elég húzós, és remélem olvassa valaki a Sakurától  :twisted:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Tamás69 - 2005.07.10 09:53:17
Kis aprólék, annyira nem lepődök meg ezen, bár elég durva ez az időhúzás.

Mivel egyik  partnercégünk a szomszéd utcában van, néha (évente egyszer) betérek oda. Eddigi 4 látogatásomból 1 alkalommal 10 perc után kijöttem, úgy, hogy senki nem szólt hozzám, 2 alkalommal 5 perc után valaki megkérdezte hogy mit akarok, miután feltűnően végigtapogattam a kocsikat beültem, kapcsolgattam, lecsaptam a csomagtartót. - A 2003-ban kért Corolla ajánlatot azóta is küldik.

Ezek után tiszta meglepi volt, amikor múlhéten bementem, a bejárattal szemben ülő hölgy azonal keresett valakit, és el tudtam menni tesztvezetni egy Avensist.

-A jelek szerint ez egy kivétel volt náluk. :(
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Agyarka - 2005.07.10 20:49:14
Kár, hogy a TMH megenged ilyesmit, de hát pénz beszél... .
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: ToTo - 2005.09.24 16:28:27
Sziasztok! Nemsokára átveszem az új autómat a Sakuránál.

Idáig minden rendben volt, szerintem kiszúrtunk egy nagyon jó, ha nem a legjobb értékesítőt. Már elvileg ha jól emlékszem 7 valahány éve ott van, Csapláros Lászlónak hívják. Kedves, körültekintő, meghallgatja kérdéseimet,  sok jó tanácsot ad pl. a biztosítással is amit még nem tudtam, stb... Csak a legjobbakat tudom említeni!  :o  :)  :D
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.09.27 22:42:57
Nah, ma voltam Sakuránál gariztatás miatt, és gyakorlatilag MINDENT szó nélkül megrendeltek (ajtón ablakgumi szigetelés, ülőpárna szivacsa), le a kallappal, még a Supernél is sokat kukacoskodtak ezek miatt (vigyem vissza, ahol csinálták stb... mondjuk volt némi igazuk)!
Elismerésem Rusai Csabának! Legközelebb is hozzájuk megyek.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: ToTo - 2005.09.28 23:24:00
Az autóátadás simán ment, minden jól és szakszerűen lett elmagyarázva illetve bemutatva, mind ezt neki köszönhetem: Csapláros László, Vezető Értékesítő!  :D

Az érdeklődés + vásárlás első fokozataitól a végéig szakszerű és kitünő volt!
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: ksanyi - 2005.09.30 17:55:11
Idézetet írta: "ToTo"
Az autóátadás simán ment, minden jól és szakszerűen lett elmagyarázva illetve bemutatva, mind ezt neki köszönhetem: Csapláros László, Vezető Értékesítő!  :D

Az érdeklődés + vásárlás első fokozataitól a végéig szakszerű és kitünő volt!



Csapláros Lacival nekem is nagyon jó tapasztalataim voltak. Mindenkinek jószívvel ajánlom.

ksanyi
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: MiCKEY - 2005.10.04 22:37:04
Idézetet írta: "ToTo"
Az autóátadás simán ment, minden jól és szakszerűen lett elmagyarázva illetve bemutatva, mind ezt neki köszönhetem: Csapláros László, Vezető Értékesítő!  :D

Az érdeklődés + vásárlás első fokozataitól a végéig szakszerű és kitünő volt!


Természetesen Gratulálunk az Autóhoz !  :tapsi:  :tapsi:  :tapsi:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Peter - 2005.10.05 09:55:58
Gratula az autohoz!

A Csaplaros Laszloval nekem is csak pozitiv tapasztalataim vannak, maximalisan korrekt, segitokesz ember.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Batyuka - 2005.10.14 16:48:20
Valaki irta hogy nem volt megelegedve veluk. En dicserni fogom oket, bibibebe  :)

Ma du itt IS jartam csere-bere ugyben tajekozodni. Ahogy beleptem, kedves/ mosolygos, csinos recepcios holgy... mit szeretnek stb, stb mar pakolta volna a prospektusokat (nem kertem), rogton szaladt egy ertekesitoert stb, stb....

Mondtam mit szeretnek/miert es vegul:
1. itt kaptam (eddig) a legjobb arat  :)
2. itt kapok (eddig) a legtobbet a Nagylanyert  :D

persze az IS lehet, hogy nem Toyota autom lesz
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: KLaco - 2005.10.14 21:08:41
Idézetet írta: "Batyuka"

persze az IS lehet, hogy nem Toyota autom lesz

Hanem Lexus :D  :lol:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.10.16 19:43:38
Nem tudja vki véltelenül, hogy kötelező szervizre lehet vinni saját olajat hozzájuk (a'la Super) :?:  Legutóbb elfelejtettem megkérdezni, így megy kicsit ciki...  :D
THX
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.11.17 16:33:21
Idézetet írta: "PLacc"
Nem tudja vki véltelenül, hogy kötelező szervizre lehet vinni saját olajat hozzájuk (a'la Super) :?:  Legutóbb elfelejtettem megkérdezni, így megy kicsit ciki...  :D
THX

Valaki vitt már hozzájuk saját olajat??
Köfi
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.11.21 09:25:06
Nah, bejelentkeztem dec. 1.-jére Rusai Csabához, ismét maximáliasan korrekt volt, vihetek saját olajat is! :)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: ToTo - 2005.11.22 21:24:54
Idézetet írta: "PLacc"
Nah, bejelentkeztem dec. 1.-jére Rusai Csabához, ismét maximáliasan korrekt volt, vihetek saját olajat is! :)


Mire mész, csak olajcsere? Milyen olajat viszel?  :?:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.11.26 15:50:31
Idézetet írta: "ToTo"
Idézetet írta: "PLacc"
Nah, bejelentkeztem dec. 1.-jére Rusai Csabához, ismét maximáliasan korrekt volt, vihetek saját olajat is! :)


Mire mész, csak olajcsere? Milyen olajat viszel?  :?:

30k-s szerviz (olaj, szűrők, ablaktörlőlapát...)+ garancia lejárta előtti full vizit. Castrol RS 0W-40-et viszek, mert megérdemlem... :D
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: ToTo - 2005.12.04 20:49:46
Idézetet írta: "PLacc"

30k-s szerviz (olaj, szűrők, ablaktörlőlapát...)+ garancia lejárta előtti full vizit. Castrol RS 0W-40-et viszek, mert megérdemlem... :D


Na a szervíz milyen volt, tapasztalatok stb...?  :shock:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2005.12.05 01:52:08
Apósom erősen megtört Corolláját itt fogják megpróbálni helyrehozni, majd beszámolok róla, állítólag az ünnepek előttre kész lesz.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.12.05 09:36:30
Idézetet írta: "ToTo"
Idézetet írta: "PLacc"

30k-s szerviz (olaj, szűrők, ablaktörlőlapát...)+ garancia lejárta előtti full vizit. Castrol RS 0W-40-et viszek, mert megérdemlem... :D


Na a szervíz milyen volt, tapasztalatok stb...?  :shock:

Háát vegyes érzelmek...  :hmm:
Volt egy próbaút is szerelés előtt, mert nekem kicsit fura volt 2000-körül a motorhang (dízeles múlt), de semmi.
A hozott olajat (Castrol RS 0W-40) minden gond nélkül beletöltötték, számlát se kérték, mint Superéknál. A számla így 40049HUF-ról szólt, amiben benne volt a bő 8ezres zöldkártya (autóklubnál ~5-6k), a 2 első ablaktörlő ~8000-ért, az új hűtőfolyadék+desztvíz+olajszűrő+levegősz.+pollensz. Így a munkadíj a kiírt 7500HUF volt, ami szerintem nem sok. Elvileg át is nézték az autót (futómű, fékek), de ez elég felületes lehetett... :(
Rusai Cs.val (munkafelvevő) megbeszéltem, hogy bemehetek (szól, ha jöjjek ki-főnökség miatt), ehhez képest a szerelő nem rajongott a dologért (munkacipő, ruha stb...), így csak az utolsó simításoknál lehettem benn, addig üveg mögül leselkedtem... :)
Az autó elég hamar kész lett (~másfél óra), ehhez képest még eltelt jó 3/4 óra, mire ráragasztották a rendszámtáblára a matricát, és fizethettem.  :evil:

Szóval az árakkal meg voltam elégedve, a szolgáltatás sem rossz, csak az emberség hiányzott egy kicsit...  :?
Mivel 2 hét múlva lejár a garancia, így márkaszervizbe csak olajcserére fogom hordani a kicsikét (kell a pecsét...), vagy továbbra is Sakurához, vagy Superhez...  :hmm: A többit ismerős szerelővel intézem, akinek mellesleg az óradíja ~2000HUF, nem 5500+ÁFA...  :nagymosoly:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2005.12.05 10:54:26
Idézetet írta: "PLacc"
ehhez képest még eltelt jó 3/4 óra, mire ráragasztották a rendszámtáblára a matricát, és fizethettem.  :evil:

A hatósági ügyintézés mindig lassabb, mint a szervíz. Ezen ne csodálkozz. Az a csoda, ha gyorsan felragasztják.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.12.05 11:05:10
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "PLacc"
ehhez képest még eltelt jó 3/4 óra, mire ráragasztották a rendszámtáblára a matricát, és fizethettem.  :evil:

A hatósági ügyintézés mindig lassabb, mint a szervíz. Ezen ne csodálkozz. Az a csoda, ha gyorsan felragasztják.

Akkor ezt visszaszívtam...  :banging:  :)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2005.12.05 20:10:27
Idézetet írta: "PLacc"
A számla így 40049HUF-ról szólt, amiben benne volt a bő 8ezres zöldkártya (autóklubnál ~5-6k)

Nem tudom, az autóklubnál hogy csinálják, de a zöldkártya hatósági áras, ezért mindenütt ugyanannyinak kellene lennie. :!:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.12.05 23:13:39
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "PLacc"
A számla így 40049HUF-ról szólt, amiben benne volt a bő 8ezres zöldkártya (autóklubnál ~5-6k)

Nem tudom, az autóklubnál hogy csinálják, de a zöldkártya hatósági áras, ezért mindenütt ugyanannyinak kellene lennie. :!:

Pontosan... "kellene"
http://www.magyarorszag.hu/ugyintezo/ugyleirasok/vagyon/gepjar/zoldkartyadij
korszerű, környezetbarát gépkocsi (a lambda szabályozott keverékképzésű, katalizátoros benzinüzemű és az Európai Unió tagországaiban, az Egyesült Államokban vagy Japánban 1998. január 1-je után gyártott dízelüzemű személygépkocsik, kis-tehergépkocsik és kisbuszok; legalább az EURO-II minősítésnek megfelelő tehergépjárművek, nehéz tehergépjárművek, vontatók és autóbuszok; minden a tulajdonos által igazoltan legalább a Tanács 96/69/EK irányelvének és az ENSZ EGB 83.03/C vagy az ENSZ EGB 49.02/B. előírásnak megfelelő dízel üzemű gépkocsik)  :
da) benzin- és dízelmotoros gépkocsi: 5650 forint,
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Szeke - 2005.12.06 21:38:57
Idézetet írta: "PLacc"
legalább az EURO-II minősítésnek megfelelő tehergépjárművek, nehéz tehergépjárművek, vontatók és autóbuszok; minden a tulajdonos által igazoltan legalább a Tanács 96/69/EK irányelvének és az ENSZ EGB 83.03/C vagy az ENSZ EGB 49.02/B. előírásnak megfelelő dízel üzemű gépkocsik)  :
da) benzin- és dízelmotoros gépkocsi: 5650 forint,[/i]

Igen, ott van: "Euro II-es". A Tied Euro IV-es. Az Euro III és IV drágább, mert célműszer kell hozzá. Tehát nem vágtak át, az autóklubnál is ennyi lett volna.
db) benzinmotoros gépkocsi, amelyhez célműszer (speciális fordulatszámmérő) szükséges: 7850 forint,

Plusz ehhez még jön a címke díja, és máris 8000 felett vagyunk.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: PLacc - 2005.12.06 21:49:16
Idézetet írta: "Szeke"

Igen, ott van: "Euro II-es". A Tied Euro IV-es. Az Euro III és IV drágább, mert célműszer kell hozzá. Tehát nem vágtak át, az autóklubnál is ennyi lett volna.
db) benzinmotoros gépkocsi, amelyhez célműszer (speciális fordulatszámmérő) szükséges: 7850 forint,

Plusz ehhez még jön a címke díja, és máris 8000 felett vagyunk.

Igazad van, ezennel megkövetem a Sakurát  :cry: Tény, hogy nem volt még EURO IV-es autóm...
Hülyeségem nem ismer határokat...  :banging:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2005.12.06 22:29:47
Azért én is megnyugodtam, hogy jól tudtam, és nem vágtak át augusztusban a Corollánál. :nagymosoly:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2005.12.19 19:22:13
Idézetet írta: "music"
Apósom erősen megtört Corolláját itt fogják megpróbálni helyrehozni, majd beszámolok róla, állítólag az ünnepek előttre kész lesz.

Tényleg kész lett. Kicserélték a jobb hátsó kereket, és körülötte mindent (karosszériát is, teleszkópot is, csapágyat, felfüggesztést stb. A fényezés volt kb. 200e, az egész számla 583e forint.
Viszont a jobb hátsó fék melegszik, és hangja van a hátsó futóműnek, úgyhogy a kocsi megy vissza.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2005.12.22 18:28:13
Idézetet írta: "music"
Tényleg kész lett. Kicserélték a jobb hátsó kereket, és körülötte mindent (karosszériát is, teleszkópot is, csapágyat, felfüggesztést stb. A fényezés volt kb. 200e, az egész számla 583e forint.
Viszont a jobb hátsó fék melegszik, és hangja van a hátsó futóműnek, úgyhogy a kocsi megy vissza.

A futóműből jövő hang a meg nem vizsgált bal hátsó kerékcsapágyból jött - ott kapta a kocsi az ütést...
A féket megcsinálták, egy kicsit állítani kellett rajta.
Cím: Sakura vélemény
Írta: DiNo - 2006.04.14 13:36:12
Sziasztok!
Hát én is sikeresen túl vagyok az autóvásárláson!

Mivel a Sukara-nál vettük meg, így gondoltam én is leírom a tapasztalataimat:

1. már kezdetektől fogva nagyon kedvesek és segítőkészek voltak
2. sok kedvezményt kaptam az autó vásárlásakor (árkedvezmény, 2,99THM, 3hó kötelező) igaz az optikai tuningon kívül majdnem mindent rendeltem
3. szereztek nekem nagyon jó áron téligumikat acélfelnivel
4. +3 napos csúszással sikerült átvennem az autót ami nem rossz

Azonban:
1. sajnos a telefonálás nem az erősségük, mivel az esetek 80%-ban a beígért telefon nem érkezett, csak ha én telefonáltam közölték a híreket (általában jó híreket, tehát mégcsak nem is ez volt a gond)
2. átvételkor közölték, hogy a lökhárítón lévő sarokvédő elemet nem fújták színre, így nem tudták feltenni (ígéretet kaptam, hogy 3 munkanapon belül lefújják, és jöhetek felrakatni)
4. a lökhárító-csomagtartó védőfólia szerintem csúnyán lett felrakva (bár többen mondták, hogy ez normális??)
5. 8 munkanap elteltével még mindig nem érkezett telefon, így gondoltam telefonálok én (már megszoktam), és közölték, hogy sajnos még mindig nincs lefújva. (újabb ígéret hogy 3 munkanap múlva mehetek érte) Ez azért kicsit elszomorító!

Tehát összességében nagyon jól éreztem magam a vásárlás előtt, közben, és után is, de sajnos azért vannak bosszantó hiányosságok.

ha 10-es skálán kellene osztályoznom, akkor az autó átvételéig 9-et kapna, de most már csak 7-et adnék nekik, vagyis JÓ, de nem kitűnő.

Üdv,
DiNo
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Andris - 2006.04.14 22:23:53
Gratulálok az új autóhoz! Sok-sok balesetmentes kilómétert kívánok nektek!  :gyozelem:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: DiNo - 2006.04.18 10:33:47
Idézetet írta: "Andris"
Gratulálok az új autóhoz! Sok-sok balesetmentes kilómétert kívánok nektek!  :gyozelem:


Köszönjük szépen!  :vezetes:

Fejlemény:
Felhívtak a Sakurától, hogy elégedett vagyok-e az autóval, szolgáltatással stb.
Elmondtam neki az általam tapasztalt hiányosságokat (ami nem az autó hibája), így remélem a jövőben erre is jobban figyelnek majd...és természetesen elmondtam a sok jót is.  :kacsint:

Szerda után jelentkezem, a sarokelemek fújása beszámolóval

üdv,
DiNo
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: DiNo - 2006.04.25 15:44:40
Sziasztok!

Hát nem fogjátok elhinni, de sajnos a Sakurától még mindig nem hívtak fel (természetesen én telefonáltam, és ígéretet kaptam, hogy még ma stb. visszaszólnak).

Már kezdek kicsit dühös lenni!!!
Szeirntetek van lehetõség arra, hogy a pénzt (mivel ez 40.000Ft) visszakérjem? Mivel 3 héten keresztül nem képesek lefújni azt a ***$·~ sarokvédõ elemet és még egy telefonra sem méltatnak?!?! Nem értem, ez normális?!?

Üdv,
DiNo
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: ToTo - 2006.04.25 20:59:12
Idézetet írta: "DiNo"
Sziasztok!

Hát nem fogjátok elhinni, de sajnos a Sakurától még mindig nem hívtak fel (természetesen én telefonáltam, és ígéretet kaptam, hogy még ma stb. visszaszólnak).

Már kezdek kicsit dühös lenni!!!
Szeirntetek van lehetõség arra, hogy a pénzt (mivel ez 40.000Ft) visszakérjem? Mivel 3 héten keresztül nem képesek lefújni azt a ***$·~ sarokvédõ elemet és még egy telefonra sem méltatnak?!?! Nem értem, ez normális?!?

Üdv,
DiNo


Szerintem simán kérd vissza a zsét, holnap menj be személyesen és verd ki ott helyben a balhét, vagy egybõl lefújják neked vagy egybõl zsé!  :nagymosoly:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: gonyez - 2006.05.01 22:17:07
Sziasztok!

Nekem is nagy hasznomra voltak a tapasztalatok, amiket a forumon olvastam, ezert leirom en is az enyemet.

Ismeroseimtol elozoen pozitiv tapasztalatokat hallottam, igy felkerestem oket is. Az ertekesito ertette a dolgat (L.J.), felismerte a helyzetet (miszerint nyilvanvaloan nem ez volt az elso hely ahova betertem), igy nem terheltuk egymast felesleges korokkel. Abszolut keszsegesen fogadta a kerdeseimet, meg a zaras elotti oraban is nyugodt, es turelmes volt, nem ereztette, hogy nap vege kozeleg.  :10:

Probautra is volt lehetoseg, bar meglehetosen rovidre, de az is igaz, hogy en sem eroltettem kolonosebben a hosszabb tavot.

A szerzodeskotes elott a hitelszerzodest erdemben nem lehetett megtekinteni, sot a konstrukcio olyan, hogy elobb kot az ember szerzodest az auto megvasarlasara, amibol mar eleg koltseges moka kiszallni, es csak ezutan szuletik a finanszirozora is kotelezettsegeket rovo biralat. Tudtommal ez a toyotanal tobbe-kevesbe altalanos gyakorlat, de valljuk be nem az igazi. (bar figyelembe kell venni azt is, hogy a gyarto sajat finanszirozojaval szemben nekem is nagyobb a bizalmam...)

 :elkeseredett:

Megrendeles utan a szerzodesnek megfelelo idoben szallitottak le az autot, atvetel is korrekt modon zajlott.

 :pofa:

2-3 het hasznalat utan felhivtak, hogy minden rendben volt-e, amire az osszesitett valaszom egyertelmuen igen volt.  :pofa:

Egy kerdesem azonban volt, az alufelniket - acel potkereket illetoen (lasd d4d topic), amit a telefonalo holgy nem tudott megvalaszolni, a muszakis kollega visszahivast ajanlott, de azota sem hivtak.  :hmm:

Es ami a talan meg tobbeket erdekel: az egyik legkedvezobb ajanlatot adtak az altalam felkeresett kereskedesek kozul. (akiknel jartam: Mayer - Budakeszi, Twin - MMovar, Emil Frey - Mogyorodi ut(?), ill. Sakura...)

Osszessegeben korrekt benyomast tettek, a szerviztapasztalatokat majd meglatjuk...
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Andris - 2006.05.02 00:13:12
Amit a hitelszerzõdésrõl írtál, szerintem is maximálisan igaz.  :robbanfej:
Ezek az új konstrukíciók (pl. Vario hitel) nagyon gázosnak tûnnek, hiszen a lényege, hogy kevesebbet csengetsz havonta, de a futamidõ végén még mindig tartozol egy rakás pénzzel. Lehet, hogy sokakat ez nem zavar, de én azért fizetem a részleteket, hogy végül végre enyém legyen az autó, nem azért, hogy majd a fennmaradó részt még tovább finanszíroztassam. Egyben kifizetni a hátralékot meg nyilván annak buli, akinek amúgy is lenne lóvéja megvenni KP-ra az kocsit, csak éppen nem akar egyösszegben azonnal kiperkálni mindent.
A következõ verdám is biztos hitelre lesz, mert egyszerre kötve hiszem, hogy lesz x millióm, de baromira meggondolom hány évre adósodom el!  :huh:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: DiNo - 2006.05.02 14:08:45
Idézetet írta: "DiNo"
Sziasztok!

Hát nem fogjátok elhinni, de sajnos a Sakurától még mindig nem hívtak fel (természetesen én telefonáltam, és ígéretet kaptam, hogy még ma stb. visszaszólnak).
.......



Sziasztok!

Amik történtek:
1. Sajnos továbbra sem kaptam visszahívást
2. Elhatároztam, hogy írok egy leveltet a Sakurának (csak a tényeket)
3. Gondoltam adok egy esélyt az összekötõmnek, így felhívtam (sajnos nem vette fel, illetve 4 óra elteltével sem hívott vissza)
4. Megírtam a panasz(kodó) levelemet (e-mail)
5. Az elküldéstõl számított 16perc múlva hívott az Sakura igazgatója, aki maximálisan udvarias volt, elnézést kért, és beismerte, hogy hibáztak.
6. Rögtön felajánlott egy idõpontot, (másnap) ahol a csorbát kiküszöbölhetik.
7. Felhívott az összekötõm, aki szintén elnézést kért, és maximálisan udvarias volt.
8. Másnap bementem és a megbeszélt idõintervallumon belül (45perc) szépen feltették a sarokvédõ elemeket.

Tanulság, az összekötõm szavait idézve:
"Nem értem, miért kell egy levélnek megszületnie ahhoz, hogy elõrelépés történjen?!?"

Mint utóbb kiderült, a szervíz végezte hanyagul a munkát, ami sajnos engem nem nyugtatott meg, de remélem tényleg kicsit jobban figyelnek majd erre is...

Üdv,
DiNo
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Renwick - 2006.07.17 08:20:39
Én múlt pénteken vettem át az új Yarist a Sakuránál, így már én is be tudok számolni tapasztalatokról:

+




-




Ahogy számolom ez három az egyik, három a másik oldalon, szóval döntetlen. :nyelv:
Az autó egyébként  :10:

üdv

R.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Vigyorka - 2006.09.06 09:20:41
Tapasztalatom a márkakereskedésrõl:

Pozitív:
                - korrekt tárgyalás és ár alku
   - az új autó átvételéig kapcsolattartás a vevõvel

Negatív:
   - az autó vételénél kialkudott „százalékos szerviz” engedmény nem kerül fel automatikusan a „vevõ adataiba” (Utána már nem érdeke a kereskedõnek, hogy rá tegye! Jelenleg nem tudom, hogy az enyémnél rajta van-e, mire vonatkozik és ha nincs szóbeli megálaposás után hol reklamáljak!!)  :banging:
   - új autó átvéve, két hete várom a visszahívásukat! (nem sok esélyem van rá, hogy megteszik..)

Jelenleg erõsen a negatív tapasztalat dominál!  :robbanfej:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Renwick - 2006.09.06 17:14:56
Pedig azért foglalkoznak utólag is az emberrel, én éppen ma voltam bent a klíma ügyében, a kereskedõ meg egybõl kiszúrt, meg is hívott egy kávéra.  Mondjuk rám emlékezni fog amíg él, sztem ritkán találkozik olyan "információéhes" vevõvel, mint én... :nagymosoly:

üdv

R.
Cím: garanciális probléma?
Írta: sufni - 2006.09.18 20:53:25
Toyota Sakura Szõlõskert u.

1 hete vettem át az autót, (corolla 1,4 vvti HB) az elvitel után másnap telefonon már érdeklõdtem miért van az, hogy elindulás után minden egyes fokozat kapcsolásakor, ha kinyomom a kuplungot, a fordulatszám néhány száz fordulattal megugrik? Õszintén szólva elég zavaró...

Szóval azt mondták hogy "hát nem tudják hogy lépek le a gázpedálról mikor kinyomom a kuplungot". Ha nem lenne B,C,E kat jogosítványom, meg mögöttem 1 millió km, még nem is vettem volna zokon a kérdést, persze Õk azt valóban nem tudhatják ki hogy vezet. Azért érdekes.

Beszéltem a munkafelvevõvel, Õ azt mondta a vvti motorok sajátossága ez a jelenség, hogy a katalizátor mindíg megfelelõ hõfokon üzemeljen,...stb igazából nem is nagyon értettem, mondták hogy vigyem be ha néhány nap után is fennál a probléma megnézik. Kíváncsi vagyok mit fognak megállapítani, már csak azért is, mert a motorból  olyan hangok jönnek 200 km után, mint a régebbi motoroknál, a szelepcsörgés.

Majd írok mi történt a szervízben a héten viszem vissza, addig is kíváncsi lennék történt-e hasonló mások Toyotájával.
Cím: Re: garanciális probléma?
Írta: Peti - 2006.09.18 21:13:43
Idézetet írta: "sufni"
Toyota Sakura Szõlõskert u.

1 hete vettem át az autót, (corolla 1,4 vvti HB) az elvitel után másnap telefonon már érdeklõdtem miért van az, hogy elindulás után minden egyes fokozat kapcsolásakor, ha kinyomom a kuplungot, a fordulatszám néhány száz fordulattal megugrik? Õszintén szólva elég zavaró...

Szóval azt mondták hogy "hát nem tudják hogy lépek le a gázpedálról mikor kinyomom a kuplungot". Ha nem lenne B,C,E kat jogosítványom, meg mögöttem 1 millió km, még nem is vettem volna zokon a kérdést, persze Õk azt valóban nem tudhatják ki hogy vezet. Azért érdekes.

Beszéltem a munkafelvevõvel, Õ azt mondta a vvti motorok sajátossága ez a jelenség, hogy a katalizátor mindíg megfelelõ hõfokon üzemeljen,...stb igazából nem is nagyon értettem, mondták hogy vigyem be ha néhány nap után is fennál a probléma megnézik. Kíváncsi vagyok mit fognak megállapítani, már csak azért is, mert a motorból  olyan hangok jönnek 200 km után, mint a régebbi motoroknál, a szelepcsörgés.

Majd írok mi történt a szervízben a héten viszem vissza, addig is kíváncsi lennék történt-e hasonló mások Toyotájával.


Ne együk azért olyan forrón a kását... :nana:

1, a ford. szám emelés 110%-osan normális jelenség, ezért felesleges köröket futnod...
Az elején tényleg picit furcsa, de néhány nap után megszokja az ember...

2, A "csörgõ" motorral kicsit talán még várni kéne, had kopjon össze meg ilyenek, a fogyasztás is változni fog, amúgy meg a Toyota láncos motorjai kicsit "csörgõsebbeknek" :roll:  tûnhetnek 1-1 (másik) márka erõmûvei után...
Ez van...
Cím: Re: garanciális probléma?
Írta: Tamás69 - 2006.09.18 22:44:06
Idézetet írta: "sufni"
Toyota Sakura Szõlõskert u.

1 hete vettem át az autót, (corolla 1,4 vvti HB) az elvitel után másnap telefonon már érdeklõdtem miért van az, hogy elindulás után minden egyes fokozat kapcsolásakor, ha kinyomom a kuplungot, a fordulatszám néhány száz fordulattal megugrik? Õszintén szólva elég zavaró...

Szóval azt mondták hogy "hát nem tudják hogy lépek le a gázpedálról mikor kinyomom a kuplungot". Ha nem lenne B,C,E kat jogosítványom, meg mögöttem 1 millió km, még nem is vettem volna zokon a kérdést, persze Õk azt valóban nem tudhatják ki hogy vezet. Azért érdekes.

Beszéltem a munkafelvevõvel, Õ azt mondta a vvti motorok sajátossága ez a jelenség, hogy a katalizátor mindíg megfelelõ hõfokon üzemeljen,...stb igazából nem is nagyon értettem, mondták hogy vigyem be ha néhány nap után is fennál a probléma megnézik. Kíváncsi vagyok mit fognak megállapítani, már csak azért is, mert a motorból  olyan hangok jönnek 200 km után, mint a régebbi motoroknál, a szelepcsörgés.

Majd írok mi történt a szervízben a héten viszem vissza, addig is kíváncsi lennék történt-e hasonló mások Toyotájával.


Még nagyon új  a motorod, ha kicsit bejáródik kevésbé fogja megemelni a fordulatot, meg kicsit hozzá is szoksz kb. 2-3000km és egyáltalán nem fog zavarni.

A motor nyers hangja is kb 600-800km után simul ki - persze, ha tiltásig huzatod az elejétõl fogva, akkor hamarabb bekopik, csak nembiztos, hogy 100e után is jó lesz :)
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Misi - 2006.09.18 23:07:38
A szalonos ember igazat mondott, a VVT-I motoroknál az a normális, hogy megemelkedik a fordulat váltáskor.
A csörgést meg hallani kellene, így nehéz bármit is mondani.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Tide - 2006.10.06 19:09:52
Jövõ hét szerdán megyek a Sakurához, rendeltem tõlük oldalvédõ gumicsíkot + seggvédõt is.
Aszonták kb másfél óra, míg felrakják.. nem tudjátok, mennyi ott a munkadíj kb? nem kérdeztem meg  :oops:
És még annyi lenne a kérdésem, hha véleményünk szerint a hátsó/oldal hangfalak túl halkan szólnak (a hangerõ és egyéb állítási gombok tanulmányozása után is  :P ), illetve szigszalagos a vezetõoldali biztonsági öv kapcsolóba futó villogó/sípoló "bekapcsoltadvazze?? ha nem sípolokmintállat" érzékelõ, és ezt megnézetem és az autó garis, akkor az úgy ingyé van, vagy nem, vagy elhajtanak?

..és ne tessék haragudni az amatõr kérdéseimért, de úgy vagyok én most az autós dolgokkal, mint a csecsemõ a viccekkel.. minden új :oops:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Peter - 2006.10.06 19:25:42
Idézetet írta: "Tide"
Jövõ hét szerdán megyek a Sakurához, rendeltem tõlük oldalvédõ gumicsíkot + seggvédõt is.
Aszonták kb másfél óra, míg felrakják.. nem tudjátok, mennyi ott a munkadíj kb? nem kérdeztem meg  :oops:
És még annyi lenne a kérdésem, hha véleményünk szerint a hátsó/oldal hangfalak túl halkan szólnak (a hangerõ és egyéb állítási gombok tanulmányozása után is  :P ), illetve szigszalagos a vezetõoldali biztonsági öv kapcsolóba futó villogó/sípoló "bekapcsoltadvazze?? ha nem sípolokmintállat" érzékelõ, és ezt megnézetem és az autó garis, akkor az úgy ingyé van, vagy nem, vagy elhajtanak?

..és ne tessék haragudni az amatõr kérdéseimért, de úgy vagyok én most az autós dolgokkal, mint a csecsemõ a viccekkel.. minden új :oops:


Munkadij olyan 5-6 rugo/ora korul van szerviznel. Namost hogy a cuccaidat mennyiert rakjak fel ehhez kepest nemtudom. Kerdezz ra elotte.

Ha barmi problema van az autoval, akkor az garis, szo nelkul siman meg fogjak nezni neked.
A hatso hangszorok a hatso utasokhoz vannak kitalalva, tehat ha elol ulsz, akkor nem kell hallanod a hatsokat.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Tide - 2006.10.06 20:31:29
Köszi szépen a gyors választ!


Az utolsó mondatot meg pláne  :nyelv:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Misi - 2006.10.06 22:33:50
Idézetet írta: "Peter"
Munkadij olyan 5-6 rugo/ora korul van szerviznel. Namost hogy a cuccaidat mennyiert rakjak fel ehhez kepest nemtudom. Kerdezz ra elotte.

Ha barmi problema van az autoval, akkor az garis, szo nelkul siman meg fogjak nezni neked.
A hatso hangszorok a hatso utasokhoz vannak kitalalva, tehat ha elol ulsz, akkor nem kell hallanod a hatsokat.


De azt írta Tide, hogy ha leveszi elöl a hangot, akkor is halk hátul.
Szóval valószínûleg tényleg nem lehet az igazi, mert egy ilyen pici autóban nem kéne elveszine a hangnak.
 :nagymosoly:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Peter - 2006.10.07 10:28:02
Idézetet írta: "Misi"
De azt írta Tide, hogy ha leveszi elöl a hangot, akkor is halk hátul.
Szóval valószínûleg tényleg nem lehet az igazi, mert egy ilyen pici autóban nem kéne elveszine a hangnak.
 :nagymosoly:


Hat akkor nezze meg service ezt is :)
Pontosabban halgassa :)
Cím: Versokám története...
Írta: AttilaZK - 2006.10.31 00:16:14
Egy ismerõs ajánlotta, hogy ide vigyem, miután elsõ lökhárítóval kiemeltem egy Corsat a forgalomból.
Verdámon sok kár nem keletkezett, még járóképes is volt.
Engem is azzal kecsegtettek, hogy max. 4 hét alatt meg lesz, de végül kb. 10 hétig tartott.
Mikor 3 hét után elllátogattam hozzájuk, láttam, hogy a kocsim szinte érintetlenül áll az udvaron!
Még késõbb meg bejutottam a szervíz helyiségekbe, melyeknek állapota és rendezettsége nagyjából egy piszkos autóbontóhoz hasonlított, de lehet, hogy mind ilyen.
Az eredetileg ajánlott ár tisztességesen gyarapodott a végére. Ismerõsi kapcsolat ellenére végül többe volt mint amit a másik 3 hivatalos szervíz ajánlott.
Elhozatal után kicsit soknak tartottam a zörejt ami elölrõl jött és a lökhárít jobb oldala jócskán lazább volt mint a baloldali, így visszavittem.
Furcsán néztek rám, de begurultak vele hogy megnézzék. 1 óra várakozás után hozták, hogy nem volt rögzítve 1-2 dolog a lökhárítónál.
Egy vidéki út során meg a nagynyomású turbó csõ szuszant el az intercoolernél, ami meg a lökhárító bal oldala mögött van és mint kiderült, rosszúl rakták azt is össze.
Egy másik Toyota szervíz a fényezési munkájukat kritizálta, gondolom jogosan.
A szervízük állítólag jó, de azt hiszem nem akarok a céggel semmilyen további kapcsolatba kerülni.

Persze ezek mind csak saját tapasztalatok és lehet hogy csak én váltom ki ezt a bánásmódot a Sakurás dolgozóktól...
 :hmm:

UI: A fenti hozzászólásomat a cég tulajdonosa olvasta és kifogásolta, hogy nem fedi a vlaóságot. Felajánlottam, hogy személyesen találkozzunk és igazolja.
Tájékoztattak továbbá, hogy a karosszéria üzem különálló vállalkozás a Sakura autószerviztõl, tehát a fent leirtak csak a karosszéria üzemre vonatkoztathatóak.
A cégvezetõk készségesek voltak és körbevezettek az üzemen, hogy megmutassák a legutóbbi beruházásnak köszönhetõ változásokat.
Be kell valljam, hogy most már tényleg nyoma sincs a poros beton munkaterületnek és igénytelenségnek.
A Toyota anyavállalat felmérésében állitólag a magyarországi legjobb minõsitést kapták. Ehhez gratulálok nekik.
Remélem, hogy a szervizben dolgozó szerelõk munkája is legalább olyan mértékben javult mint az ingatlan minõsége.
Ezek függvényében mindenki tegye próbára maga.  :szemforgat:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Tutivesztes - 2006.10.31 19:28:37
Nos, el kell áruljam, a szervízük tényleg remek, én elégedett vagyok vele, ami ugye az én esetemben igazán derék dolog. A lakatos mûhely -ha jól tudom- szerzõdéses partnerük, nem saját, ennek megfelelõen egy rakat szar. (már bocsánat). A szervíz részt merem ajánlani, és természetesen az értékesítéssel sem volt anno problémánk, sõõõõt.
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: shaitan - 2006.11.30 17:46:49
Én a mostani Yarisomat is a Sakuránál vettem illetve az újonnan megrendeltet is ott intéztem és eddig nagyon meg vagyok elégedve velük. A sales-el szerintem nincs gond bár én elsõ alkalom óta a Csapláros Lászlóhoz járok. Szervízzel nincs sok tapasztalatom. Ami apró-cseprõ problémám volt azt rendben megcsinálták idõre. Viszont a velük szerzõdéses viszonyban lévõ lakatosmûhely tényleg gáz... egy apró sérülés miatt vittem oda és nem csak hogy horribilis áron dolgoznak de még lassan is.. arról nem is beszélve hogy még csúsztak is néhány napot az elõre megígérthez képest.

Szóval nekem a Sakura bejött eddig minden szempontból  :nagymosoly:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: G6 - 2007.03.07 00:07:53
Én már kb 4 éve járok hozzájuk, maximálisan elégedett vagyok. Az értékesítõk kedvesek, segítõkészek, kellõ tudásháttérrel rendelkeznek. Az alkatrészes részleg is abszolút korrekt, ritkaságnak számító TTE elemeket rendeltem az autóra, amiket itthon nem lehetett megkapni, de utánanéztek, többször is felhívtak, hogy tájékoztassanak az árakról, majd megrendelték Ausztriából a kellõ alaktrészeket, melyeket 2 nap alatt meg is hoztak, be is szereltek. A munkafelvevõk közül Rusai Csabát emelném ki, rendkívül segítõkész, pörgõs, mindent elintéz, amit csak kérek, semmit nem felejt el, korrekt ember. Márkakereskedõi dolgozótól szokatlan módon engem már másodszor küld el általa ajánlott maszek szervizbe kisebb-nagyobb problémákkal, tudván, hogy a hivatalos szervizárak kissé húzósak, és így én jobban járnék. Ez nagyon dicsérendõ hozzáállás, le a kalappal elõtte tényleg. Szóval eddig azt kell mondanom, hogy  :10: Valószínûleg a hamarosan aktuálissá váló következõ autót is náluk fogjuk venni, amivel kapcsolatban a cégvezetõ személyesen tájékoztatott bennünket, kávéval kínált és busás kedvezményt ajánlott, szóval nagyon úgy tûnik, hogy a szalonnal való kapcsolatunk töretlenül folytatódni fog  :nagymosoly:
Cím: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Piktor66 - 2007.08.03 20:33:51
Mi a corolla 2007 es modllünket vettük a Sakuránál,és meg voltunk elégedve a hozzáállásukkal.Ilyennek képzelema a vevõ kiszolgálását.Azonnal ajánlották a 6% kedvezményt pedig nem is tudtunk róla,ugyhogy csak jókat tudunk mondani,szervízben még nem voltunk hiszen vadi új a kocsi,de bizunk abban hogy ott sem lesz semmi gáz.Ezért jó szívvel ajánlom õket
Cím: Re: Toyota Sakura - Budapest
Írta: yamoha - 2008.12.20 10:17:29
Helló

Valaki tudna nekem segíteni! Panaszkodós levelet szeretnék írni a TOYOTA magyarországnak, ha van ilyen! Van egy kis problémám az autómmal, és kicsit becsapva érzem emiatt magamat, de a márkakereskedés nem tud segíteni, hát meg szeretném próbálni eggyel feljebb!   :helpsmilie:
Cím: Re: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Misi - 2008.12.20 10:47:13
Toyota Motor Hungary Kft.
2040 Budaörs, Keleti 4.
Info@toyota.hu
Cím: Re: Toyota Sakura - Budapest
Írta: Misi - 2008.12.20 11:00:02
Megjegyzem az importőr elérhetősége benne van a garancia füzetben...
Cím: Re: Toyota Sakura - Budapest
Írta: yamoha - 2008.12.20 11:56:44
Nagyon köszönöm a választ!!!
Cím: Re: Toyota Sakura - Budapest
Írta: GinoBB - 2009.03.22 14:05:22
G6!!!

Esetleg a kapott maszek szerelők nevét, címét közzétennéd, ugyanis az én autómon már 2 toyota szervíz is csak a fejét vakargatta, h mi lehet a hiba és horribilis összegeket mondtad... Kezdek kicsit ideges lenni ill. a keseredik a szám íze az autóval kapcsolatban..

Előre is köszi, Gino
Cím: Re: Toyota Sakura - Budapest
Írta: ToTo - 2009.03.23 12:17:42

Próbáld meg az M+F Kiskőrösi szervízt, ott talán jobban tudnak segíteni...
Cím: Re: Toyota Sakura - Budapest
Írta: istvanf - 2010.03.05 16:04:10
Jártam náluk párszor az elmúlt hetekben, egy benyomódott küszöb javítása miatt. Maradéktalanul elégedett voltam, a legelső megkeresésre 1 órán belül kimerítő választ kaptam ( e-mailről van szó ), majd a személyes találkozókon is mindenki nagyon udvarias és segítőkész volt, nem várattak, elmagyaráztak mindent stb. A munkát kitűnően elvégezték, a kocsit gyönyörűen kitakarítva ( kívül-belül ) kaptam vissza. Szimpatikus hely eddig :-)
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: Agyarka - 2012.07.05 16:16:36
Néhány hete jártam náluk, 1 használt Priust néztem meg.
Telefonban elmondták a gk. hibáit. Mivel az ár megfelelőnek tűnt elmentem megnézni. Az autóról állapotlap nem volt. Az első felnik nagyon fékporosak voltak, és elsőre nem láttam a fékbetét nagyságát. Nagyon segítőkészek voltak, még egy szerelő is kijött megnézni. Először meg is állapította, hogy tényleg kb 50%-osak, majd amikor közöltem az autóban 20e km van (forrás: TMH) rögtön többnek látta 75%-nál. ( a sajátom 67e-nél kevésbé kopott, valamint a kiállított szalonautón is bő duplája volt a betétvastagság) A kötelező karbantartás tényéről is idejéről tudtak információt adni, a felhasznált anyagokról nem.
A rétegvastagság mérésnél türelmesek voltak, mérőt adtak, de az alumíniumon csak a sajátommal tudtam mérni.

Saját autóm beszámításához a felmérés gyors volt (csak festékmérés+ bemondás :hmmmm:), az ajánlott összeg megdöbbentő, nevetséges volt ( a kényelmes autóból ki- beülést meg kell fizetni, de nem ennyire). Időközben a kocsijuk elkelt ( jó áron volt) így az üzlet nem jött létre.

Gerbovits Ákos értékesítőt csak ajánlani tudom, végig nagyon kedves türelmes, segítőkész volt. Minden kérdésemre őszintén, legjobb tudása szerint válaszolt. :clap: Ezúton is köszönöm.
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: robi (Robi) - 2014.02.27 22:33:44
Valakinek van tapasztalata, lakatos munkákat hogy végeznek itt? És ki az alvállalkozójuk?
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: Robitussin - 2014.06.26 17:56:38
Sziasztok!


Julius 4.-en viszem az imadott 1.6 vvt-i HB (2005/12) corollamat a TOYOTA SAKURA-hoz (obuda) 150.000km-es altalanos szervizre es az a kerdesem, hogy mi a velemenyeteket a szervizrol?! Megbizhatoak?

Elore is koszonom a valaszokat  ::)
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2014.06.30 23:11:18
Szia,  a tapasztalatainkat ezen a 8 oldalon olvashatod el, ami ezt a topikot alkotja.  ;)
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: Yocee - 2015.05.05 14:50:03
Vicces dolgot tapasztaltam a minap.

A Lexus Buda a karbantartásra 55.000 forintot mondott a Ct200h-ra. Olaj-olajszűrő-légszűrő-pollenszűrő csere.
Felhívtam a Sakurát, mert az mégis közelebb van nekem. Az ember azt sem tudta kb, hogy hol van, majd hangosan megkérdezte a kollégáját, hogy "mennyi a Lexus felár?" és kibökött egy 66.000 forintos árat.
Úgyhogy maradtam a Lexusnál, ahol azért mégiscsak 59.000 kerekedett a korábban adott árból...
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: Kgabe - 2015.05.05 15:12:23
Erre azt mondom, irány mondjuk Kiskőrös, megcsinálják jó áron, a különbözetből meg még egy-két jó ebédre is futja...
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2015.06.22 23:51:26
Itt vettem a Yarist másfél hónapja. Eddig nem volt rá szükség, ezért fel sem tűnt, hogy üres az ablakmosó folyadék tartálya. Mindezt úgy, hogy frissen megcsinálták elvileg a 4. éves szervizt. Eddig sem gondoltam, hogy hozok ide autót szervizelni, ez most csak még erősebb lett...
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: robi (Robi) - 2015.08.19 10:42:01
Tavaly pozitív volt a tapasztalatom velük, de idén csalódtam.
Itt írtam le: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=86.msg652350#msg652350
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: robi (Robi) - 2016.10.06 13:22:32
Idén kétszer is pozitív tapasztalatom volt.
- A Yaris-t kérdés nélkül profin szervizelték (8 évesért lepecsételték a könyvet is), gyorsan dolgoztak és jól.
- Az új Verso-nkat itt vettük, kiváló hozzáállás, a kereskedő/üzletkötő (Tőkés Katalin) nagyon profi, mindennel képben van, bármit kérdezel kapásból tudja a választ, jó humora van, és nem próbál átvágni/becsapni, korrekten nyilatkozik. Taníthatná hogyan kell ezt csinálni. Az autó átadásban csak egy galiba volt, az ajándékba kapott gyári navigációt a Toyota központból nem kapták meg határidőre az alkatrészeket, így anélkül tudták csak ideadni. Kaptam egy papírt, hogy ez elmaradt de pótolni fogják természetesen költségek nélkül. A régi autó beszámítása nagyon flottul ment, az állapotfelmérés kb. 10 percet se vett igénybe, és több, mint 10%-al többet adtak érte mint egy konkurens kereskedés. A tényleges átadáskor pedig nem fárasztottak ellenőrzésekkel stb. én diktáltam be a km óra állást és mondtam mit hol találnak meg benne, előttem nem mentek ki ellenőrizni semmit. Az ügyfél iránti tisztelet most ezen a szinten nagyon átjött! Bárcsak minden kereskedő hozzáállása ilyen lenne!
Gratulálok!
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: robi (Robi) - 2017.01.01 21:21:48
A szerviz miatt most minusz 1 pont, mert most lesz 3 hónapos a Verso, és ma vettük észre, hogy tényleg nem világít a rükverc lámpa az új autón.

Gondoltam hogy izzó kiégett - mondjuk csodálkoztam is, hogy miaz hogy 3 hónap alatt kiég egy rükilámpa, de hát lehet azért gyártási hibás egy izzó, láttunk már ilyet. Az izzóhoz hozzáférni könnyű, így sajátkezüleg nekiestem. Megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy az izzónak semmi baja. Sőt - másik két új izzót is próbáltam, rükvercbe téve nem világít.
Ennek fele se tréfa, nézzük akkor tüzetesebben mi a helyzet. Mivel az autóhoz lett rendelve gyári vonóhorog utólagos szereléssel, itt kezdtem el először gyanakodni. A felszerelést a Sakura végezte. És igazam lett, a vonóhorog elektromos bekötése során kihagytak egy lépést, a kábelköteg beillesztésekor egy szálat át kellett volna helyezni az eredeti direkt csatlakozóból a vonóhorog kötegének csatlakozójába, ez nem történt meg. Ez pont a rükverc lámpa szála volt - így a rükverclámpáig nem jutott el a jel.
A gyári vonóhorog szerelési útmutatójának (https://carmanuals2.com/get/toyota-verso-2012-towbar-wiring-kit-7-pin-2016-01-myc-88187) 35. oldalán lévő lépést hagyták ki. 3 hónapig jártam így az új autóval. Ami az autó műszaki vizsgájára és érdekes fényt vet így utólag belegondolva... (amit szintén a Sakura végzett).

A hibát magam el tudtam hárítani 5 perc alatt, így, hogy a szerelési útmutatót megnéztem. Emiatt totál fölöslegesnek tartottam visszamenni hozzájuk és külön munkaidőt lefoglalni meg időpontokat egyeztetni stb. A vonóhorog bekötésének minősége viszont így elbizonytalanított. Eddig még nem volt szükségem vontatmányra, de keresni fogok valahol egy utánfutót és egy próbát mindenképp ejteni fogok az elektromosság működőképességének ellenőrzésére, mert éles helyzetbe nem akarok majd szívni.
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2017.01.01 23:49:24
Nézd meg, amit tavaly írtam ide!
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: robi (Robi) - 2017.01.02 08:07:16
Hova pontosan?
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: music - 2017.01.02 15:03:39
Itt van a tieid alatt. Tőlük vettem a Yarist frissen szervizelve csontszáraz ablakmosó tartállyal...
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: robi (Robi) - 2017.01.02 15:37:28
Ja értem... azt hittem vmi másra gondolsz.
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: robi (Robi) - 2017.06.02 16:08:42
Egy "spontán" kötelező szerviz lett ma. Minap eszembe jutott, hogy vajon mikor lenne kötelező szerviz? Mert hogy vagy 15ezer vagy 20ezer km a periódus, nem emlékeztem. Eddig még sose mentem 1 évben 15ezret, ezért gondoltam majd megnézem azt' cselekszek. Na néztem én tegnap a garanciafüzetet de nem találtam egyértelmű utalást hogy akkor most mi van, ma délelőtt pont elkocsikáztam a szalon előtt, gondoltam egyet megfordulok és gyorsan bemegyek megkérdem.

Nézik a rendszámot, kérdik a kilómétert, mondom már 15ezren túl vagyok majd' 400-al, rámnéz a műhelyvezér, "no akkor most mennyi ideje van?". Ott hagytam a gépet, vállalták hogy 2-re kész lesz. Kész is lett.
Nem időpontozgatás meg laca-faca...
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: robi (Robi) - 2017.11.03 17:30:17
Sajnos most egy negatív tapasztalat.
Múlt hét péntek reggel leadtam a Yaris-t egy kuplung cserére és egy kisebb karosszéria javításra (hátsó lökhárító műanyag benyomódott és be is szakadt pár centin). Abban egyeztünk meg hogy e hét csütörtökre meglesz. 1 hónappal korábban egyeztettük az időpontot erre, az iskolai szünet miatt.

Csütörtökön reggel telefonálok: mikor mehetek az autóért? Válasz: jövő héten! Bakker, 4 munkanap telt el és szinte nem nyúltak hozzá. Leszerelték a lökhárítót, elküldték fényezésre, a kocsi meg az udvaron állt. Közben nem lehetett volna kuplungot cserélni? Nem értem.
Délután újra telefon, hogy akkor mi lesz? Péntek délután (ma) biztos elhoznám az autót, így kössék fel, mert kell a munkába. Azt mondták nekiesnek, meglesz.

Ma hívnak 1 körül, semmit nem haladtak semmivel, a munka befejezésének várható időpontja +1 hét múlva. De adnak csereautót.

Megyek a csereautóért a megbeszélt időpontra (pontosan érkeztem). 10 percet kellet várnom mert a szervizügyintéző cigizett hátul. Bekísér, átad egy kulcsot meg egy forgalmit. Egy fiatal Yaris. Nézem a kerekét: nem lapos ez? Gyujtás ráad: világít a guminyomás-lámpa. Akkor azzal beállás a szervizbe, guminyomás korrekció, szenzor reset. Persze a gyereküléseket nem tették át, és nem is tudták, mert az én autóm másik telephelyen van. Mondtam, hétfőn jövök megint, addig legyenek itt az ülések, mert ez így nem kafa, hiába csereautó.

Elhoztam a vasat. Csöng a telefon: nézzem már meg a kulcs csomón, nincsenek rajta valami plussz kulcsok? De, mondom, nem csak a slussz van. Na akkor azokat feltétlen hozzam be hétfőn.

Hahó! Miféle brigád ez?
Cím: Re:Toyota Sakura - Budapest
Írta: Silent - 2017.11.03 18:05:15
Bizarr egy sztori. Főleg, hogy nem nagyon szoktál kritikást megfogalmazni...