Toyota Klub Magyarország Egyesület - Fórum

Típusok - TOYOTA => ... egyéb Toyota típusok => A témát indította: MiCKEY - 2012.01.20 07:51:41

Cím: Beszélgessünk...
Írta: MiCKEY - 2012.01.20 07:51:41
Javaslatra, hogy lássuk mennyi ilyen témájú hozzászólás lesz :)

Lehet tolongani  :flowers:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Trotter66 - 2012.01.20 12:28:50
Csak úgy hemzsegnek.  :yawn:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: MiCKEY - 2012.01.20 12:34:00
Még meg van illetődve mindenki :)  ... de ha majd beindul :)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: netferry - 2012.01.20 14:23:36
Naaa, ne türelmetlenkedjetek :) Kezdeném is akkor egy ide vonatkozó témával, nemrégiben láttam meg egyik youtube-os videon a Toyota Mark X típust, először fogalmam sem volt, hogy melyik típus, csak a későbbi nyomozás derített fényt erre. Ugye japán belpiacos típusról van szó, de meg kell, hogy mondjam nagyon tetszik az autó, ezek szerint a japánok tudnak ám remek formatervet megvalósítani, csak néha nem osztják meg a világgal. Milyen jó is lenne, ha nálunk is lennének ezek a gépek vagy legalább az Avensis átvette volna ugyanezt a formatervet az első típus után. Gyönyörű:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: netferry - 2012.01.27 16:28:54
Vagy itt van az Ausztráliának szánt Camry (Aurion)! Hmmm mennyivel jobban néz ki mint az európai változat. Igazi autóforma  :wub:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: kleingy - 2012.01.27 16:40:01
Wow, szerelmes lettem! :clap: :D :wub: :wub:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: music - 2012.02.16 11:41:59
Na, erre céloztunk, hogy le fog ülni rögtön a topik...
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: kis_andras - 2012.02.17 00:18:45
Elt 1oldalt, azaz 2 ontopic hozzaszolast.
Nyugodjon bekeben.
Cím: Toyota REGIUS
Írta: vctor - 2012.06.14 06:56:02
Ismeri vki a HIACE REGIUS modellt? Több éve járok egy japánból idekerült 3.D tipussal, de nálunk nem találtam róla semmilyen specifikációt ill. olyan személyt, céget, aki a gyári japán nyelvű rádio,tv,navi rendszert "EUsítani" tudná..
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: kalapos - 2012.08.03 15:03:42
Üdv sakacok!
Felteszek egy japán használtautós olda (http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/toyota/all/?eid=1&tp=1&pn=10&so=1)lt. Lehet csemegézni! :wub:
Összehasonlítani a belteret, felszereltséget, de akár azt is, hogy ott milyen részletes képi dokumentációt adnak a kocsikról: pl. futómű, motor/alvázszám stb.
Egy négy kerék hajtású Corolla (http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/toyota/corolla+axio/10968979/) pl.
Cím: Re:Toyota REGIUS
Írta: kalapos - 2012.08.03 15:10:22
Ismeri vki a HIACE REGIUS modellt? Több éve járok egy japánból idekerült 3.D tipussal, de nálunk nem találtam róla semmilyen specifikációt ill. olyan személyt, céget, aki a gyári japán nyelvű rádio,tv,navi rendszert "EUsítani" tudná..
Nem a Toyota Granvia (http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/toyota/granvia/?eid=1&tp=1&so=1)-ra gondolsz?
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2012.08.03 15:57:24
Üdv sakacok!
Felteszek egy japán használtautós olda (http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/toyota/all/?eid=1&tp=1&pn=10&so=1)lt. Lehet csemegézni! :wub:
Összehasonlítani a belteret, felszereltséget, de akár azt is, hogy ott milyen részletes képi dokumentációt adnak a kocsikról: pl. futómű, motor/alvázszám stb.
Egy négy kerék hajtású Corolla (http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/toyota/corolla+axio/10968979/) pl.
Furcsa az a 4wd Corolla. se nem E-15 se nem E-12 :hmmmm:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: kalapos - 2012.08.03 16:24:35
Ha végignézed, látszik, hogy a Toyotának más-más stratégiája van a különböző piacokon. Japánban hamarabb bevezetik az újításokat, jobb alapfelszereltséggel adják a kocsikat (úgy, mint az USÁ-ban, túlsúlyban vannak már régóta az automata váltósok, de összkerékhajtást nemcsak a korábbi Corollákba is raktak, de pl. a Starletbe (http://www.tradecarview.com/used_car/japan%20car/toyota/starlet/10832470/) is!  :D. Sima 4EFE motorral, de nézd csak, honnan szívja a levegőt! ;)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2012.08.03 16:37:19
A hűtő mögött/fölött :hmmmm:
Jobb az erlőmelegitett levegő ;)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: kalapos - 2012.08.03 16:45:16
A szándék vsz. valami torlólevegő nyerése lehetett, mint azt nagyon sok típusban (a Toyónál nálunk pl. a Hiace-ben - de náluk majd mindegyikben!!! :excl:) láthatjuk, érdekes, hogy az ugyanilyen 4EFE motorral szerelt E11-es Corolláknál a lámpa mellett/mögött van a légbeömlő, véletlenül sem előre felé fordítva :hmmmm:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2012.08.03 18:27:38
Bisztos félnek, hogy bemegy az eső :sorcerer:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: kalapos - 2012.08.03 19:25:05
 :D A műanyag szívócsőbe kötött puffertartály(?)/rezonátordob megoldja, no meg a légszűrőházon is van lyuk alul.  ;)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2012.08.12 13:41:44
:D A műanyag szívócsőbe kötött puffertartály(?)/rezonátordob megoldja, no meg a légszűrőházon is van lyuk alul.  ;)
Jó de úgy is több viz mehet keresztűl.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: netferry - 2012.08.29 17:37:34
Európának miért nem így designolnak?   :cry:

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/toyota_mark_x_gs_-_a_gt86-on_tul_is_van_dogos_toyota-8418
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2012.09.26 10:11:06
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/09/25/a_villanyauto_eletkeptelen/?utm_source=tc_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum
Nahát, hogy a Toyotának ilyen a hozzáállása :hmmmm:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2012.12.22 10:24:20
http://hvg.hu/cegauto/20121221_A_Toyota_felvillantotta_Furiat#rss
Lesz uj Toyota?
hallottatok róla?
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: rokafiu77 - 2013.01.24 11:38:37
sziasztok!

egy másik fórumról idéznék, hátha ti tudnátok segíteni.

" tudna nekem segíteni valaki, hogy 1982 évjáratú toyota starlet 1.3 kp61 gyári ET mérete mi lehet? nem találom sehol a gyári értékeket. e még a 4x114,3 osztókörű verzió ha számít. "
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: tarantino - 2013.02.16 20:36:37
Létezik még egy-két Toyota tipus:
1. Toyota Century,
2. Toyota Crown Majesta,
3. Toyota Crown,
4. Toyota Master,
5. Toyota SAI,
6. Toyota Prius,
7. Toyota Allion,
8. Toyota Succeed,
9. Toyota Blade,
10. Toyota Corolla RunX,
11. Toyota Porte,
12. Toyota Estima,
13. Toyota Isis,
14. Toyota FJ Cruiser,
15. Toyota Comfort,
16. Toyota Land Cruiser,
17. Toyota Hilux Surf,
18. Toyota Land Cruiser Prado,
19. Toyota Dyna,
20. Toyota Stout,
21. Toyota Coaster,
22. Toyota QuickDelivery,
23. Toyota 2000GT,
24. Toyota Carina,
25. Toyota Carina ED,
26. Toyota Brevis,
27. Toyota Gaia,
28. Toyota Cavalier,
29. Toyota Classic,
30. Toyota MasterAce,
31. Toyota Hilux,
32. Toyota Mega Cruiser,
33. Toyota Soarer,
34. Toyota Origin,
35. Toyota Caldina
36. Toyota Mark X,
37. Toyota SAI,
38. Toyota Premio,
39. Toyota Prius,
40. Toyota Belta,
41. Toyota Mark X ZiO,
42. Toyota Succeed,
43. Toyota Ractis,
44. Toyota Blade,
45. Toyota Porte,
46. Toyota Harrier,
47. Toyota Vanguard,
48. Toyota Rush,
49. Toyota Alphard,
50. Toyota Comfort,
51. Toyota Hiace,
52. Toyota Toyoace,
53. Toyota Pixis Space,
54. Toyota Mark II-Mark II Qualis-Mark II Blit,
55. Toyota Corona,
56. Toyota Corona EXiV,
57. Toyota Corona Coupe,
58. Toyota Corsa,
59. Toyota Opa,
60. Toyota Avalon,
61. Toyota Progrès,
62. Toyota Cami,
63. Toyota ist, Toyota Platz,
64. Toyota Soarer,
65. Toyota Hilux,
66. Toyota Cynos,
67. Toyota Regius,
68. Toyota Celsior,
69. Toyota Origin,
70. Toyota Caldina,
71. Toyota Ipsum
72. Toyota SAI,
73. Toyota Camry,
74. Toyota Prius,
75. Toyota Corolla Axio,
76. Toyota Belta,
77. Toyota Probox,
78. Toyota Corolla Rumion,
79. Toyota Ractis,
80. Toyota Passo,
81. Toyota Sera,
82. Toyota Vanguard,
83. Toyota Estima,
84. Toyota Noah,
85. Toyota Sienta,
86. Toyota TownAce,
87. Toyota Publica,
88. Toyota Tercel,
89. Toyota Windom,
90. Toyota Scepter,
91. Toyota Corolla Ceres,
92. Toyota Origin,
93. Toyota Nadia,
94. Toyota WiLL,
95. Toyota RAV4,
96. Toyota Kluger,
97. Toyota Sports 800,
98. Toyota Celica,
99. Toyota Supra,
100.Toyota Corolla Levin,
101.Toyota Celica XX
102.Toyota Vitz,
103.Toyota SAI,
104.Toyota ist,
105.Toyota Auris,
106.Toyota bB,
107.Toyota Avensis,
108.Toyota Raum,
109.Toyota Wish,
110.Toyota Voxy,
111.Toyota RAV4,
112.Toyota Vellfire,
113.Toyota iQ,
114.Toyota Allex,
115.Toyota Fun Cargo,
116.Toyota Altezza,
117.Toyota Verossa,
118.Toyota Curren,
119.Toyota Aristo,
120.Toyota MR-S,
121.Toyota MR2,
122.Toyota Starlet,
123.Toyota Vista,
124.Toyota Cresta,
125.Toyota Sprinter,
126.Toyota Voltz,
127.Toyota Blizzard,
128.Toyota Chaser,
129.Toyota Sprinter Marino,
130.Toyota Carib,
131.Toyota Granvia,
132.Toyota Sprinter Trueno,
133.Toyota LiteAce,
134.Toyota Ipsum,
135.Saturn S-series
136.Toyota 86
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2013.02.16 20:59:19
Mondjuk a Prius 3x szerepel benne ;)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: tarantino - 2013.02.18 00:44:55
Toyota Spade, Toyota Paseo a 2 Prius helyett  ;)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: kalapos - 2013.02.18 05:59:13
Itt egy összeállítás (http://toyotacarsreview.com/) - bár nem teljes, és nem is teljesen pontos, de legalább szerkeszthető.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: nside - 2013.04.29 14:47:04
Üdv!Érdeklődnék, hogy valakinek, vagy valakinek az ismerősének van-e 1996-os 3 ajtós Toyota Starlet -hez van-e vezetőoldali ülés, és/vagy spoilerek, stb. optikai tuning? Köszi a választ előre is. :))
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: bepi81 - 2013.05.21 15:43:34
Ilyen még létezik???  :eek: :clap:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/starlet/toyota_starlet_1.3_16v_40988.km-szervizkonyv-1-tulaj-6895131 (http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/starlet/toyota_starlet_1.3_16v_40988.km-szervizkonyv-1-tulaj-6895131)
Cím: Re: Beszélgessünk...
Írta: akibor000 (Robi) - 2013.05.21 15:48:30
ja,vmi öreg báttyáé volt biztos.
de mióta 5ajtós ez?
Cím: Re: Beszélgessünk...
Írta: bepi81 - 2013.05.21 16:07:33
ja,vmi öreg báttyáé volt biztos.
de mióta 5ajtós ez?
Meg a ködlámpa, ami elöl nincs... mindegy, a 40e km-re lennék kíváncsi meg a vezetett szkönyvre...  :otlet:
Mondjuk, 600-ért sok, de fél millát talán megérhet, ha hiteles az állapota.
Cím: Re: Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2013.05.21 17:34:07
ja,vmi öreg báttyáé volt biztos.
de mióta 5ajtós ez?
Biztos ugy számolt 2 oldalajtó+ 1 hátsó +1 gépházajtó ;)+1 benzintankajtó- meg is van [rohog]
Itt a forumon is van egy pár kis csoda- tizenéves Toyoták 100-130ekm-el. Hát 1db nagy csoda is lehet 40 ekm-el ;)
Apósom sokáig évi 2 ekm-t ment az autójával, :hmmmm: az még ennél is kevesebb :innocent:
Cím: Re: Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2013.05.21 17:37:47
Meg a ködlámpa, ami elöl nincs... mindegy, a 40e km-re lennék kíváncsi meg a vezetett szkönyvre...  :otlet:
Mondjuk, 600-ért sok, de fél millát talán megérhet, ha hiteles az állapota.
Nem sok a 600 sem, ha igaz lenne, de még az ajtók száma sem igaz :szemez:
Sajnos az ilyenekkel az a baj, hogy eddig jók voltak, de sok minden ki van fáradva rajta, ahogy elkezdik használni jöhetnek a gondok.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 09:32:56
Amúgy, igen, nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy csufár képes lenne csak azért venni Toyotát, mert az esetleg egy részletében hasonlít(hat) egy német prémium gyártó autójára...  :lol:
Ez, mondjuk, nekem eddig nem igazán jött le  :hmmmm: ... de bajnak nem baj, ha egy autó hasonlít egy német prémium autóra - sőt. Ők a mérce, ezen nincs mit vitatni.

Ami az E-Merci vs. Avalon összevetést illeti... Hát, nem tudom. Hátulról klassz az Avalon, ez tény. Oldalról sem néz ki rosszul, de nem látom be, hogy kecsesebb lenne az E-Mercinél:

(http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/large_lightbox/hash/7d/49/7d4905a32c8f2a375518145f871dbf38.jpg?itok=mjTfa5v_)

Szemből pedig? Markánsnak markáns... de ez a hatalmas "száj" nekem már a PUG-okon sem jött be (és ők időközben szerencsére fel is hagytak vele).

(http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/fH.bb4ZdMcScOPuaC4JOfg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYwMA--/http://listings.zenfs.com/en-US/cms/autos/ConsumerReportsNews/2013-Toyota-Avalon-video-still-598-thumb-598x436-6261.jpg)

A beltér viszont... na, az "le a kalappal" kategória  :clap: !

(http://stwot.motortrend.com/files/2012/11/2013-Toyota-Avalon-interior1-1024x640.jpg)

Összességében véve: szép autó, egységes a designja, és ami nagyon fontos: végre fel mer mutatni egy olyan magabiztosságot és márka-azonos kinézetet, ami korábban nagyon hiányzott  :yes: ... DE hogy ez az autó annyival jobban nézne ki az E-Mercinél, ami élcelődésre adna okot - hát, ennek sehogyan sem látom az okát.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 09:58:48
te, ez az avalon egy e-merci méretű toyota, nem? van belőle hibrid?
Ja, egy nagy batár  :yes: ... 4960x1835x1460 mm-es. Van belőle hibrid - ugyanazzal a hajtáslánccal, mint a hibrid Camry. Ezen kívül csak egy motorizációja van: 3.5-ös V6-os, 268 LE-vel, hatsebességes automatával.

Elsőkerék-hajtású amúgy; technikailag a Lexus ES "tesója". A V6-os 31.000, a hibrid 35.500 dollárról indul.

Összehasonlításképpen: egy hibrid Camry induló ára 26.140 dollár; míg egy Lexus ES V6-osé 36.370, a hibridé 39.250.

Egy Mercedes E 350 (aminek, mondjuk, igazából azért a Lexus GS a megfelelője) 47.000 dollárról indul.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 10:06:55
Egyébként '94 óta van Avalon, a mostani a 4. generáció; és eddig összesen 1.12 millió darabot adtak el belőle az USA-ban.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: netferry - 2013.06.05 10:22:11
Hátulról klassz az Avalon, ez tény.
Hátulja nagyon hasonlít a GS-re , lehet abból indultak ki:)
Idézet
Összességében véve: szép autó, egységes a designja, és ami nagyon fontos: végre fel mer mutatni egy olyan magabiztosságot és márka-azonos kinézetet, ami korábban nagyon hiányzott  :yes:
Egyetértek, eleje elég merész, de talán ez a szép benne, van egy fajta egyedisége, nem olyan rossz az na.
Idézet
... DE hogy ez az autó annyival jobban nézne ki az E-Mercinél, ami élcelődésre adna okot - hát, ennek sehogyan sem látom az okát.
E merci nagyon jól néz ki, nekem inkább az előző W212-es tetszik ezt volt alkalmam is vezetni (E350) és nagyon bejött!


Avalonról itt egy kép, nem gyengén odaba..ós, így kéne!  :cool2:

(http://www.hdwallpapersimages.com/wp-content/uploads/2012/12/Toyota-Avalon-HD-Wallpapers-632x350.jpg)

Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: bepi81 - 2013.06.05 13:46:32
Összességében véve: szép autó, egységes a designja, és ami nagyon fontos: végre fel mer mutatni egy olyan magabiztosságot és márka-azonos kinézetet, ami korábban nagyon hiányzott  :yes: ... DE hogy ez az autó annyival jobban nézne ki az E-Mercinél, ami élcelődésre adna okot - hát, ennek sehogyan sem látom az okát.
Nem baj.  :D

A beltér tényleg csodaszép, átmenet a Toyota és a Lexus között...

Amúgy ezek a képek úgy szarok, ahogy vannak, már ami a külsőt mutatja, ugyanis, semmilyen arányokat nem mutat az autó külső méreteiről, voltaképpen az autó nem néz ki nagyobbnak, mint egy Avensis, holot, másfélszer akkora legalább. Ezért van az is, amit csufár írt az új GS kapcsán, hogy képeken kevésbé, de élőben nagyon szép.
Élőben mind az eleje, mind a hátulja, sőt oldalról is egészen mást mutat. Ez engem is megtévesztett, mert így már nem mondom rá, hogy kecses. Nagy bálna ez is.  :yes: Mondjuk, tetszik nagyon. Elegáns, nem hivalkodó, de mégis meg lehet jelenni vele. 
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 13:56:22
Nem baj.  :D

A beltér tényleg csodaszép, átmenet a Toyota és a Lexus között...

Amúgy ezek a képek úgy szarok, ahogy vannak, már ami a külsőt mutatja, ugyanis, semmilyen arányokat nem mutat az autó külső méreteiről, voltaképpen az autó nem néz ki nagyobbnak, mint egy Avensis, holot, másfélszer akkora legalább. Ezért van az is, amit csufár írt az új GS kapcsán, hogy képeken kevésbé, de élőben nagyon szép.
Élőben mind az eleje, mind a hátulja, sőt oldalról is egészen mást mutat. Ez engem is megtévesztett, mert így már nem mondom rá, hogy kecses. Nagy bálna ez is.  :yes: Mondjuk, tetszik nagyon. Elegáns, nem hivalkodó, de mégis meg lehet jelenni vele.
Te láttál ilyen Avalont élőben?

Amúgy, csak emlékeztetőül :) : az aktuális E-Merci...

(http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/0/798FC4838650EE8DCA257AD2001D2974/$file/Mercedes-Benz_E-Class_large.jpg?OpenElement)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: bepi81 - 2013.06.05 14:13:01
Láttam már E-Mercit olyan szögből, ahonnan tetszett. De különösebben nem rajongok érte. Szép, elegáns, de nem mozgat meg. A képen szereplő facliftes sem. Ez szubjektív és amúgy is a Toyotákat szeretem. Ami nagyon megmozgat, az az aktuális Previa. Az brutál gyönyörű és menő családi busz. Hogy a Sienna-ról ne is beszéljünk, ami már messze luxus kategória. Nekem.  ::)

Visszatérve az Avalonra, ha megnézitek a sajtó galériáját (http://www.toyota.com/avalon/photo-gallery.html#!photos/0/), látszik, hogy az egész autó formája inkább a leváltott GS-re hajaz, mint a sedan formára. Emiatt is mondom, hogy az előzőleg belinkelt képek egyszerűen torzak és nem mutatják az autó valódiságát.
Az a belső azért...  :wub: :clap: érintőgombos középkonzol, szálhúzott alu (hatású?) konzol... nyami... Szeretem az ilyet.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 15:13:53
Láttam már E-Mercit olyan szögből, ahonnan tetszett. De különösebben nem rajongok érte. Szép, elegáns, de nem mozgat meg. A képen szereplő facliftes sem. Ez szubjektív és amúgy is a Toyotákat szeretem. Ami nagyon megmozgat, az az aktuális Previa. Az brutál gyönyörű és menő családi busz. Hogy a Sienna-ról ne is beszéljünk, ami már messze luxus kategória. Nekem.  ::)

Visszatérve az Avalonra, ha megnézitek a sajtó galériáját (http://www.toyota.com/avalon/photo-gallery.html#!photos/0/), látszik, hogy az egész autó formája inkább a leváltott GS-re hajaz, mint a sedan formára. Emiatt is mondom, hogy az előzőleg belinkelt képek egyszerűen torzak és nem mutatják az autó valódiságát.
Az a belső azért...  :wub: :clap: érintőgombos középkonzol, szálhúzott alu (hatású?) konzol... nyami... Szeretem az ilyet.
A belseje rettentő jól sikerült  :yes: ... és a külseje is szép, egyéni. Fényévekkel jobb az elődeinél. Nagyon nagy pozitív előrelépés ez, hogy végre kihoznak egy egységes, ÉS markáns márka-arculatot  :clap: ... még akkor is, ha az Avalon "szája" nekem kicsit túl nagy.

Ami a képeket illeti: direkt próbáltam olyanokat keresni, amiket nem gyári fotós lőtt ;)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 15:35:58
Hopsz, err meg nem jartam  :D De akkor most ha az E osztaly a GS tesoja es az ES az Avalon tesoja, akkor az Avalon valahol az S es E kozott van nem?  :hmmmm:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 15:38:22
A belseje rettentő jól sikerült  :yes: ... és a külseje is szép, egyéni. Fényévekkel jobb az elődeinél.
:yes:
Latszik is, viszik mint a cukrot. Mig regi Avalonbol alig van az uton, az uj (pedig csak par honapja van kint) gombamod szaporodik az utakon  :yes: Persze az is lehet, hogy a regi Avalont eszre se veszem.... bar, annyira mamlasz kinezete van, hogy megis  :lol:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 15:38:40
Ez egy full-size sedan, ami azt hiszem az S-mercedessel van partiban  :hmmmm:
Hát azért nem éppen  :) ... az S-Mercinek nincs megfelelője a Toyotánál - csak a Lexusnál, mégpedig az LS.

Az Avalon, méretét tekintve, az E-Mercinek felel meg - viszont piaci pozíciója szempontjából nem, és nem is arra szánják, lévén ezt a szerepet a Lexus GS tölti be. Mert az ugye a prémium liga. Látszik az árakon is, amiket lejjebb beírtam... Szóval az Avalon inkább az olyan márkák hasonló méretű modelljeivel verseng, mint a Chevy, Ford, Nissan stb.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 15:41:24
Hopsz, err meg nem jartam  :D De akkor most ha az E osztaly a GS tesoja es az ES az Avalon tesoja, akkor az Avalon valahol az S es E kozott van nem?  :hmmmm:
Az ES a GS alatt van hierarchiában. IS-ES-GS-LS - így néz ki a sor.

Kicsit kakukktojás amúgy az ES, lévén az IS felel meg a C, a GS az E, és az LS az S-osztályos Merciknek.

Az Avalonról az előbb írtam.

Példányszámok: hát, azért a régiekből is elég sokat adtak el - összesen több, mint egymilliót. De ez az új még jobban fogy, ez tény  :yes:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: bepi81 - 2013.06.05 15:45:36
Ami a képeket illeti: direkt próbáltam olyanokat keresni, amiket nem gyári fotós lőtt ;)
Ez nem baj, csak nekem az a bajom vele, hogy arányokat egyik sem mutat, emiatt tartom őket rossznak.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: bepi81 - 2013.06.05 15:47:57
Hát azért nem éppen  :) ... az S-Mercinek nincs megfelelője a Toyotánál - csak a Lexusnál, mégpedig az LS.

Az Avalon, méretét tekintve, az E-Mercinek felel meg - viszont piaci pozíciója szempontjából nem, és nem is arra szánják, lévén ezt a szerepet a Lexus GS tölti be. Mert az ugye a prémium liga. Látszik az árakon is, amiket lejjebb beírtam... Szóval az Avalon inkább az olyan márkák hasonló méretű modelljeivel verseng, mint a Chevy, Ford, Nissan stb.
Pusztán az Avalon méretei alapján az egy USA piacos "Skoda Superb" lehetne, nem? Arra gondolok, hogy ugyan nem prémium, de helykínálatát tekintve bőven nagy autónak tekinthető. EU-ban ilyen kategória nem is nagyon van... vagy igen?  :hmmmm:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 15:51:06
Az ES a GS alatt van hierarchiában. IS-ES-GS-LS - így néz ki a sor.
:eek: Na bakker en meg vegig GS-LS koze tettem az ES-t. Utana soha nem neztem, csak szemre akkora hombar az ES, nagyobbnak tunt a GS-nel  :yes: Koszi, ma is tanultam valamit  :hug:  :yes:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 15:53:28
Pusztán az Avalon méretei alapján az egy USA piacos "Skoda Superb" lehetne, nem? Arra gondolok, hogy ugyan nem prémium, de helykínálatát tekintve bőven nagy autónak tekinthető. EU-ban ilyen kategória nem is nagyon van... vagy igen?  :hmmmm:
Szerintem a Superbnel egyel nagyobb, de nem neztem meg egyik meretet sem  :hmmmm: A Superb inkabb Camry nem?  :hmmmm:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: bepi81 - 2013.06.05 16:01:13
Szerintem a Superbnel egyel nagyobb, de nem neztem meg egyik meretet sem  :hmmmm: A Superb inkabb Camry nem?  :hmmmm:
A Camry méreteit nem tudom, de az nekem inkább a Passat méreteivel van pariban. A Superb, meg 20 centivel hosszabb a Passatnál. Nyilván nem hiába nem forgalmazzák a Camryt EU-ban, hiszen, az Avensisnek lenne ellenfele házon belül a méretei alapján.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 16:34:04
Camry jóval nagyobb az Avenel. Nem a hazon beluli konkurencia miatt nem fogalmazzak.
Olyan magas áron ami megerne a TMH-nak forgalmazni senki nem venne egy Usa szajizre tervezett benzintemeto (hibrid eseten pottom csomagtartoju) nem praktikus, hombar szedant.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 16:38:07
:eek: Na bakker en meg vegig GS-LS koze tettem az ES-t. Utana soha nem neztem, csak szemre akkora hombar az ES, nagyobbnak tunt a GS-nel  :yes: Koszi, ma is tanultam valamit  :hug:  :yes:
Elég, ha megnézed a lexus.com-on az árakat - egyből meglesz a hierarchia  :yes: : 36.370-ről indul az ES, és 47.250-ről a GS.

Méretek alapján amúgy nem csodálom, hogy nem olyan egyértelmű a dolog - mert az ES nem kisebb, mint a GS, sőt  ;) ... 4895 mm hosszú, míg a GS 4845. Csakhogy az ES a Camry padlóvázára épül, elsőkerék-hajtású, egyszerűbb, kevésbé igényes technika - direkt az amcsi piacra szánták elsősorban, tágas, de olcsóbb modellként. Egyértelműen más vevőkörnek szánják, mint a GS-t.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 16:40:46
Pusztán az Avalon méretei alapján az egy USA piacos "Skoda Superb" lehetne, nem? Arra gondolok, hogy ugyan nem prémium, de helykínálatát tekintve bőven nagy autónak tekinthető. EU-ban ilyen kategória nem is nagyon van... vagy igen?  :hmmmm:
Hogyne lenne... pl. az általad is írt Superb, vagy a Mondeo. De nem érdemes direktben összevetni Európát az USA-val, mert eléggé eltérőek a besorolások. Az USA-ban egy Camry pl. nagyjából az a kategória, mint nálunk egy Avensis.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 16:43:24
Szerintem a Superbnel egyel nagyobb, de nem neztem meg egyik meretet sem  :hmmmm: A Superb inkabb Camry nem?  :hmmmm:
A Camry kisebb, mint az Avalon  :) ... kisebb, olcsóbb, egy kategóriával lejjebb sorolt modell. A Corolla és az Avalon között helyezkedik el: 16, 22, illetve 30 ezer dolláros induló áruk is jól mutatja ezt.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 16:52:48
 :flowers:Ez ok,  persze hogy a camry kisebb az avalonnal. De a camry nem avensis es passat meret,  hanem nagyobb annal. Csupán meret alapján akkor a camry inkabb superb nem? !
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 16:54:12
A Camry méreteit nem tudom, de az nekem inkább a Passat méreteivel van pariban. A Superb, meg 20 centivel hosszabb a Passatnál. Nyilván nem hiába nem forgalmazzák a Camryt EU-ban, hiszen, az Avensisnek lenne ellenfele házon belül a méretei alapján.
Atyaég, mekkora keverés van itt  :stuart: ...

Házon belüli konkurrenciáról szó sincs. Mivel Európában a kutya nem vesz középkategóriásnál nagyobb japán autót (minden ilyen próbálkozás megbukott, nem csak a Toyoták), EZÉRT vonták ki a Camryt. Ezután az Ave lett az európai csúcsmodell. És, ennek megfelelően, meg is nőtt - már majdnem akkora, mint a Camry: lásd a következő bekezdést.

Méretek: az Ave egész pontosan a Passat konkurrense - a méreteit tekintve is. 4695 mm hosszú az Ave, és 4769 a Passat. A Camry alig nagyobb: 4805. De, mondom, ezt már nem érdemes összevetni a két előbbivel, mert más-más piacokra szánják őket.

A Superb, 20 centivel hosszabb a Passatnál? Szerintem inkább csak héttel ;) ... 4838 mm, egész pontosan. Kategóriáját tekintve, az Ave és a Passat konkurrense. Árában is. Még ha nagyobb is benne a hátsó lábtér.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 16:57:08
Ez ok,  persze hogy a camry kisebb az avalonnal. De a camry nem avensis es passat meret,  hanem nagyobb annal. Csupán enter alapján akkor a camry inkabb superb nem? !
Lásd eggyel lejjebb :) ... az Ave, a Passat, a Camry és a Superb gyakorlatilag egy méret. A Camry persze kakukktojás, mert nem direkt konkurrense ezeknek.

Az Avalon pedig egy Camry-alapokra épített, de igényesebben kidolgozott, drágább, tágasabb, eggyel magasabb kategóriába tartozó autó.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 17:01:51
Camry jóval nagyobb az Avenel. Nem a hazon beluli konkurencia miatt nem fogalmazzak.
Olyan magas áron ami megerne a TMH-nak forgalmazni senki nem venne egy Usa szajizre tervezett benzintemeto (hibrid eseten pottom csomagtartoju) nem praktikus, hombar szedant.
A motor még hagyján, tudna a Toyota dízelt tenni a Camrybe, ha szükség lenne rá... Kombit is tudna belőle csinálni - régebben volt is. A gond nem itt van. Hanem hogy Európában tényleg senkinek nem kellenek a japán nagykocsik. Honda Legend, Nissan Laurel és Maxima, Mitsubishi Sapporo és Sigma, Mazda 929 és Xedos 9, Toyota Crown és Camry - egyiket sem vették, és a gyárak tanultak is ebből.

A Lexus, és az Infiniti persze egy ideje próbálkozik - de ennek is inkább csak presztízs-okai vannak. A nagy európai autógyártó országokban (amelyek egyben a nagy piacok is) alig veszik ezeket az autókat.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 17:13:54
Lásd eggyel lejjebb :) ... az Ave, a Passat, a Camry és a Superb gyakorlatilag egy méret. A Camry persze kakukktojás, mert nem direkt konkurrense ezeknek.

Az Avalon pedig egy Camry-alapokra épített, de igényesebben kidolgozott, drágább, tágasabb, eggyel magasabb kategóriába tartozó autó.
Teaht:
Ave 4695 mm
Passat 4769 mm
Camry  4805mm
Superb 4838mm

Szoval Ave es Camry kozott van 11cm mig Camry es Superb kozott 3cm a Superb javara.
Az Avalon 4960mm szoval Avalon es Superb kozott 11centi az Avalon javara.

Mondom en, hogy pusztan mereteket nezve, az Avalon nagyobb a Superbnel es a Camry all kozelebb a Superbhez  ;)
Most hogy milyen kategoria azt tenyleg felesleges hasonlithatni. De meretre megall amit irtam  :)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 17:15:08
Kombit is tudna belőle csinálni - régebben volt is.
Jah  :yes: A minap lattam egyet, azert a ket darab hatso ablaktorlo meglepett  :eek:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 17:20:26
Mondom en, hogy pusztan mereteket nezve, az Avalon nagyobb a Superbnel es a Camry all kozelebb a Superbhez  ;)
Most hogy milyen kategoria azt tenyleg felesleges hasonlithatni. De meretre megall amit irtam  :)
Ja, így stimmel, igen  :yes:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.05 17:26:07
Ja, így stimmel, igen  :yes:
Persze ezek a kulso meretek csak arrol adnak infot mennyire nehez parkolni egy autoval, de a belso meretrol semmit  :lol:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 17:38:08
Jah  :yes: A minap lattam egyet, azert a ket darab hatso ablaktorlo meglepett  :eek:
Jaja  :lol: ... meglehetősen ritka (de nem egyedi!) megoldás volt az.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.05 17:40:07
Persze ezek a kulso meretek csak arrol adnak infot mennyire nehez parkolni egy autoval, de a belso meretrol semmit  :lol:
Így van. Sok esetben nem is lehet ennek alapján kategóriába sorolni egy-egy autót. Példák: Fiat Linea, Skoda Octavia, vagy épp (a másik oldalról nézve): Lexus IS.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: lablac - 2013.06.08 01:32:18
Teaht:
Ave 4695 mm
Passat 4769 mm
Camry  4805mm
Superb 4838mm

Szoval Ave es Camry kozott van 11cm mig Camry es Superb kozott 3cm a Superb javara.
Az Avalon 4960mm szoval Avalon es Superb kozott 11centi az Avalon javara.

Most eszembe jutott megnezni az Accordunk hosszat: 4930mm  :eek: Nem hiaba lett behemot a becsuletes neve :lol:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.08 08:22:24
Most eszembe jutott megnezni az Accordunk hosszat: 4930mm  :eek: Nem hiaba lett behemot a becsuletes neve :lol:
Ja, jó nagy dzsunka  :yes: ... ugye, ott a Camryvel szemben pozicionálják - és nyilván szempont volt, hogy überelje kicsit a méreteiben.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: netferry - 2013.06.23 18:40:28
Toyota Caldina GT Four! Japán Avensis utód ;) Iszonyat jó hátsó! :yes: 3SGTE motorral ! Az igazi Toyota-k Japánon belülre készülnek!

(http://gomotors.net/photos/84/94/toyota-caldina-gtfour_b23b7.jpg?i)

(http://gomotors.net/photos/58/d0/toyota-caldina-gtfour-03-image-size-1024-x-768-px-imagejpeg-41932_0f03b.jpg?i)
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: Palaczk - 2013.06.29 13:49:15
Ezzel nem értek egyet, hogy az igazi Toyoták Japánon belülre készülnek  :) ... van rá ezer ellenpélda. De azt, mondjuk, én sem tudom felfogni, hogy bizonyos típusokat miért nem forgalmaznak máshol is. Némelyikre tutira lenne kereslet.

Azt meg nem igazán látni át, hogy Japánban mi minek az elődje, megfelelője, vagy utódja  :hmmmm: ... akkora ott a modell-kavalkád, hogy ember legyen a talpán, aki kiigazodik rajta  :lol:
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: OldPiet - 2013.09.21 21:56:56
Ezzel nem értek egyet, hogy az igazi Toyoták Japánon belülre készülnek  :) ... van rá ezer ellenpélda. De azt, mondjuk, én sem tudom felfogni, hogy bizonyos típusokat miért nem forgalmaznak máshol is. Némelyikre tutira lenne kereslet.

Azt meg nem igazán látni át, hogy Japánban mi minek az elődje, megfelelője, vagy utódja  :hmmmm: ... akkora ott a modell-kavalkád, hogy ember legyen a talpán, aki kiigazodik rajta  :lol:
Biztos tudják , hogy bizonyos darabszám alatt nem érdemes egy  tipust bevezetni. Ha meg van hasonló, nem érdemes ahhoz is alkatrészt, szervizt csinálni. Ráadásul igyekeznek nálunk az EU-ban vagy a közelében gyártottat favorizálni.Most mi értelme lenne pl Ausztráliából idehozni egy Avensisfélét .
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: bepi81 - 2013.10.11 14:53:31
Ezzel nem értek egyet, hogy az igazi Toyoták Japánon belülre készülnek  :) ... van rá ezer ellenpélda. De azt, mondjuk, én sem tudom felfogni, hogy bizonyos típusokat miért nem forgalmaznak máshol is. Némelyikre tutira lenne kereslet.

Azt meg nem igazán látni át, hogy Japánban mi minek az elődje, megfelelője, vagy utódja  :hmmmm: ... akkora ott a modell-kavalkád, hogy ember legyen a talpán, aki kiigazodik rajta  :lol:
Pedig de! Az igazi Toyoták elsősorban Japán piacra mennek...  :yes: Mint ahogy ez a Caldina is. Milyen dögös formája van!!!  :wub: Igaz, ez spoilerezett GT-four verzió, de ez alapból is csinos.
Cím: Re: Beszélgessünk...
Írta: marcedli - 2014.04.25 08:29:07
tegnap lőttem...szép kis dög :)
(https://www.dropbox.com/s/rvrzq84bgoafsrw/image.jpg)
Cím: Re: szervizkőnyv
Írta: leo01 - 2014.04.28 11:32:21
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy honnan tudnék letőlteni 2002.-es Hiace magyar nyelvű kézikőnyvet?

Kősz Üdv Leo
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: akibor000 (Robi) - 2015.03.28 20:57:22
nyah,ma én is újra toyota tulaj lettem.
faja kis masinát akasztottunk,meg is hajtottam,jól dolgozik...;)))
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: András1980 - 2015.03.28 21:25:08
nyah,ma én is újra toyota tulaj lettem.
faja kis masinát akasztottunk,meg is hajtottam,jól dolgozik...;)))
targonca?  :D
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: netferry - 2015.03.28 21:33:21
Varrógép?
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: FUBA - 2015.03.28 22:03:00
Toyota Caldina GT Four! Japán Avensis utód ;) Iszonyat jó hátsó! :yes: 3SGTE motorral ! Az igazi Toyota-k Japánon belülre készülnek!
:clap:
Ez nekem is bejön!
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: akibor000 (Robi) - 2015.03.28 22:28:09
targonca?  :D
ráhibáztál!!!!;)
Cím: japán belpiacos modellek
Írta: kalapos - 2015.10.09 18:12:44
Egy gyűjtemény a teljesség igénye nélkül (http://toyota-club.net/files/techdata/history/index.htm) a kezdetektől 2005-ig.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: tenna - 2015.12.02 15:05:10
Sziasztok!

Valaki nem tud ajánlani egy megbízható szervízt vagy szerelőt Budapest ( Főleg Buda) környékén? Sajnos eddig nincsenek jó tapasztalataim 1-2 nagyobb márkaszervízzal. Legjobb lenne, ha toyotára lenne ráálva.
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: andrasban - 2016.03.07 15:36:41
Sziasztok!

Nem találtam MR2 topicot, ezért ide.
11-12 éve járok Avensis-el teljes megelégedettséggel.
Az asszony pedig MR2-t szeretne. 2000 utánit, automatát. Már ez sem egyszerű, és ez még nehezítve van egy keménytetővel.
Nem teljesen lehetetlen a feladat, viszont legalább nem könnyű.  ::)
Nem sokat tudok az MR2-ről, mit érdemes megnézni/figyelembe venni azokon a dolgokon kívül, amit az ember minden autóvásárlásnál megnéz?
Van valami olyan az MR2-nél, amit mindenképpen meg kell nézni, vagy mindenképpen el kell kerülni?
Köszönöm!
Cím: Re:Beszélgessünk...
Írta: krisztike85 - 2016.04.05 20:43:40
Sziasztok!

1991-es 2E motorkódos Toyota Starlet-hez keresek szervíz manuált.
Van esetleg valakinek ilyesmi vagy az is szuper lenne, ha valaki értene ehhez a fajta motorhoz és tudna válaszolni néhány kérdésemre!

Előre is nagyon köszi!