Toyota Club Hungary [ Forum ]
Típusok - TOYOTA => Corolla & Auris => A témát indította: Gabe - 2004.11.04 11:08:05
-
Sziasztok!
Szemezgetek néhány példánnyal a fenti típusból, és arra kérnélek benneteket, hogy ha tudtok esetleg egy olyan eladó példányt, amely nem átverés, és ismert az előélete!
Továbbá még azt kérdezném, hogy érdemes-e ezeket esetleg megvenni:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Toyota&hirdeteskod=698004&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1280
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Toyota&hirdeteskod=5460040&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1280
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Toyota&hirdeteskod=696780&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1280
Tehát nyilván látszik, hogy olyan 91-92 körülit szeretnék, ha lehet elektromos ablakkal, központi zárral, és esetleg tetőablakkal. A megbízhatóság a lényeg, ezért is vagyok ezen a honlapon :)
Ja és ha sikerül, akkor természetesen be szeretnék lépni a klubba...
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Gabe
-
Üdv a fórumon!
Ha elfogadsz egy jótanácsot: ne vegyél már karburátorost. Vadássz injektorosra. A karburátorral "csak a baj van" :)
A belépéshez ajánlom figyelmedbe az Általános/Belépés a klubba topic végigolvasását!
-
olyan 91-92 körülit szeretnék, ha lehet elektromos ablakkal, központi zárral, és esetleg tetőablakkal. A megbízhatóság a lényeg, ezért is vagyok ezen a honlapon :)
Üdv!
Olyan kocsit ne is nézz, ahol nem írnak km állást - úgyis kédés, hogy igaz-e, de ha még egy kamu számot sem írnak oda...
Egyébként látatlanban egy fénykép alapján elég nehéz tanácsot adni...!
-
Üdv a fórumon!
Ha elfogadsz egy jótanácsot: ne vegyél már karburátorost. Vadássz injektorosra. A karburátorral "csak a baj van" :)
A belépéshez ajánlom figyelmedbe az Általános/Belépés a klubba topic végigolvasását!
Na ezzel a dologgal nem értek egyet! :)
Nekem karbis van és semmi bajom nincs vele! :P
Viszont a fogyasztás a karbis javára szól mert biza én elkaristolok 5L-el 90-120-as tempóba 100 km-en. :P Ua injektoros verzió 7-8L.Bár ez függhet a motor állapotától is!
Viszont az injektorosban lehet csak szervósat találni ha van. :(
-
Gabe!
Képről tényleg nem lehet megállapítani a kocsi állapotát.
Mivel magam is 92-es tulaj vagyok egy pár tanács vásárlás előtt.
A motor kartelgáz ellenörzés üzemi hőmérsékleten a olajbeöntő sipka vétele ha füstöl az olaj akkor motor felújítás lesz soron. :(
A kerékjárati ívnél első lámpa alsó sarkánál és az ajtók alsó részénél jelenek meg lassan a rozsdafoltok.
Riasztó mindkét kapcsolója jó legyen!!!!! Ezt 2x megszívtam.
Lengéscsillapító,vezérműszíjat érdemes megnézni!
Sedant nem érdemes venni mert nehéz eladni + értéke is kissebb.
Liftbackba rendesen lehet pakolni viszont 1,3as motor nem mozgatja dinamikusan a kocsit, bár az enyém ment nyáron óra szerint 180-at de ez már lendülett volt inkább. :)
-
Tudom, hogy nehéz kép alapján ajánlani, leginkább azért tettem fel ezeket, hogy tudjátok, kb. milyen autókra vadászom. Én is inkább az injektorosra tenném a voksomat. 91-92 körül még a karburátor volt az átlag?!
Tulajdonképp arra vagyok kíváncsi, hogy az ekörüli öreg toyoták is olyan megbízhatóak-e, meg hogy jók-e egyáltalán?!
A sedan a hosszú seggű 4 ajtós?
Köszi,
Gabe
-
Tudom, hogy nehéz kép alapján ajánlani, leginkább azért tettem fel ezeket, hogy tudjátok, kb. milyen autókra vadászom. Én is inkább az injektorosra tenném a voksomat. 91-92 körül még a karburátor volt az átlag?!
Tulajdonképp arra vagyok kíváncsi, hogy az ekörüli öreg toyoták is olyan megbízhatóak-e, meg hogy jók-e egyáltalán?!
A sedan a hosszú seggű 4 ajtós?
Köszi,
Gabe
Igen, 92-ig gyártották egymás mellett az injektorost és a karburátorost. Az injektoros az XLi, a karburátoros az XL.
Megbízhatóak az öregek is, csak az amúgy minden autóban elhasználódó alkatrészeket fokozottan kell ellenőrizni.
A sedán a hosszú seggű négyajtós, igen :)
-
Tudom, hogy nehéz kép alapján ajánlani, leginkább azért tettem fel ezeket, hogy tudjátok, kb. milyen autókra vadászom. Én is inkább az injektorosra tenném a voksomat. 91-92 körül még a karburátor volt az átlag?!
Tulajdonképp arra vagyok kíváncsi, hogy az ekörüli öreg toyoták is olyan megbízhatóak-e, meg hogy jók-e egyáltalán?!
A sedan a hosszú seggű 4 ajtós?
Köszi,
Gabe
Átlag 1,3-as karbis (szegény/nem szegény keverékes); 1,6-os injektoros szok lenni de van átfedés évjáratok szerint!
Én 2 lengéscsillapítót cseréltem a 2 év alatt meg olajat. :)
De most szelepszár szimeringet kell cserélnem mert egy kicsit megeröltettem a motort és eszi az olajat.Egyébként 177 777 km van benne és 92 utolsó szériás model.
Saját tapasztalat hogy jobban össze van rakva mint a Carinám, nem hiába japánba figyeltek még az ilyesmire.
Sedan hosszú seggű Liftback a clublapon nálam,hartblack Mrqb klubtársnál.
-
Mennyit fogyasztanak az ilyen régebbi 1.3-as karbisok?
2 lengéscsillapítót kellett összvissz? A zöldön? Az nem rossz... :)
-
Mennyit fogyasztanak az ilyen régebbi 1.3-as karbisok?
2 lengéscsillapítót kellett összvissz? A zöldön? Az nem rossz... :)
Ezt is ki kellet fogni mondjuk. :) Az enyém nem szegény keverékes karbis. :D
Nyáron város kb 6 L
országút autópálya 5-8 L között ólomlábaktól függően. :)
Télen kb fél L többet eszik az automata szivató miatt.
Rekord Nyháza-Tapolca 35L pályán 150-es tempóval. :D
Sajana azért vannak hátrányai is!Nagyon hosszú távon kényelmetlen az ülés és a gázpedálnak nincs visszatartó ereje így egész idő alatt tartod a lábad (viszont a vádli és comb erősödik az állandó erőkifejtéstől).
-
Leginkább ezzel szemezek:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Toyota&hirdeteskod=698004&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1280
Az 1.3i nem azt jelenti, amit én gondolok?! :(
Az ürge az MTA kutatóintézetében dolgozik, csak nincs széthajtva a gépsárkány... Meg ugye márkaszervizelt, az sem egy utolsó tény. Persze ki mit mond... Az a 201000 km sok egy corollának?
-
Az nagyon jó fogyi, az 1.1 OFF Uno-m ON 8-9 között eszik városban :) Ezért utálom én a karbit, de lehet, hogy más gyártók tudják is használni normálisan őket :)
-
Na beszéltem a hapsival, azt mondta, hogy Ő a 2. tulaj, az 1. tulaj a kollégája volt. Folyamatosan toyota márkaszervízben volt szervízelve, most lett cserélve vez szíj+görgő, szervízkönyv van. A 201000km nagy részét országúton tette meg, mert külföldön dolgoztak a hapsik mind a ketten. A jobb hátsó sárvédőív már javítva van, és ott másmilyen színű a fényezés. A bal pedig rozsdás, és már kezd átterjedni az ajtóra. A motorháztető matt, meg a tető is kicsit. Úgyhogy azt mondta, hogy az ívet javítani kell majd mindenképp. Torony állítólag makulátlan.
Holnap este megyek megnézni, nem tudna valamilyen corolla tudós velem jönni, hogy megnézze ő is? Kelenföldön van az autó.
Ja egyébként szerintem én vagyok az egyetlen itt a fórumon, aki ült már Sienában :)
Gabe
-
Nyáron város kb 6 L
országút autópálya 5-8 L között ólomlábaktól függően. :)
Sajana azért vannak hátrányai is!Nagyon hosszú távon kényelmetlen az ülés és a gázpedálnak nincs visszatartó ereje így egész idő alatt tartod a lábad (viszont a vádli és comb erősödik az állandó erőkifejtéstől).
Micsoda?? 6L városban??? :shock: Te most vagy túlzol, vagy nagyon csal az órád vagy nemtom... Yarisok esznek 6ot városba :!:
Az országút még rendben is lenne 6 körül, de a városban 6...
A gázpedál dolog nálam is ilyen. Elég fárasztó tud lenni tényleg :(
-
Na beszéltem a hapsival, azt mondta, hogy Ő a 2. tulaj, az 1. tulaj a kollégája volt. Folyamatosan toyota márkaszervízben volt szervízelve, most lett cserélve vez szíj+görgő, szervízkönyv van. A 201000km nagy részét országúton tette meg, mert külföldön dolgoztak a hapsik mind a ketten. A jobb hátsó sárvédőív már javítva van, és ott másmilyen színű a fényezés. A bal pedig rozsdás, és már kezd átterjedni az ajtóra. A motorháztető matt, meg a tető is kicsit. Úgyhogy azt mondta, hogy az ívet javítani kell majd mindenképp. Torony állítólag makulátlan.
Holnap este megyek megnézni, nem tudna valamilyen corolla tudós velem jönni, hogy megnézze ő is? Kelenföldön van az autó.
Ja egyébként szerintem én vagyok az egyetlen itt a fórumon, aki ült már Sienában :)
Gabe
200.000 km az nudli. Nekem is befigyel már a 300.000 és még gurul szépen az ótóka :wink:
Ez már injektoros?
-
Na beszéltem a hapsival, azt mondta, hogy Ő a 2. tulaj, az 1. tulaj a kollégája volt. Folyamatosan toyota márkaszervízben volt szervízelve, most lett cserélve vez szíj+görgő, szervízkönyv van. A 201000km nagy részét országúton tette meg, mert külföldön dolgoztak a hapsik mind a ketten. A jobb hátsó sárvédőív már javítva van, és ott másmilyen színű a fényezés. A bal pedig rozsdás, és már kezd átterjedni az ajtóra. A motorháztető matt, meg a tető is kicsit. Úgyhogy azt mondta, hogy az ívet javítani kell majd mindenképp. Torony állítólag makulátlan.
Holnap este megyek megnézni, nem tudna valamilyen corolla tudós velem jönni, hogy megnézze ő is? Kelenföldön van az autó.
Ja egyébként szerintem én vagyok az egyetlen itt a fórumon, aki ült már Sienában :)
Gabe
200.000 km az nudli. Nekem is befigyel már a 300.000 és még gurul szépen az ótóka :wink:
Ez már injektoros?
Ha tudnám... :))) A pali azt sem tudta, hogy hol a torony, úgyhogy nem kérdezem meg, hogy karburátoros-e... :) Tudja valaki, hogy a lent említett piros autónak akkor mi a típusa? Mármint AE/EE mi? És hogy akkor ez most liftback? Vagy mi a fene?!
-
Nyáron város kb 6 L
országút autópálya 5-8 L között ólomlábaktól függően. :)
Sajana azért vannak hátrányai is!Nagyon hosszú távon kényelmetlen az ülés és a gázpedálnak nincs visszatartó ereje így egész idő alatt tartod a lábad (viszont a vádli és comb erősödik az állandó erőkifejtéstől).
Micsoda?? 6L városban??? :shock: Te most vagy túlzol, vagy nagyon csal az órád vagy nemtom... Yarisok esznek 6ot városba :!:
Az országút még rendben is lenne 6 körül, de a városban 6...
A gázpedál dolog nálam is ilyen. Elég fárasztó tud lenni tényleg :(
A körül van. :) A motor karbi nagyon jól be van lőve és a gyertyákat is pucolgatom 2000 km-enként,légszűrő brenyaszürő évente cserélve. :D
Ja meg nagyapós tempóval kell közlekedni az a titka. :D
-
Ha tudnám... :))) A pali azt sem tudta, hogy hol a torony, úgyhogy nem kérdezem meg, hogy karburátoros-e... :) Tudja valaki, hogy a lent említett piros autónak akkor mi a típusa? Mármint AE/EE mi? És hogy akkor ez most liftback? Vagy mi a fene?!
Kérsz nekem egy alváz és motor számot?Megmondom neked a valót. :)
Küld el pü-be. :D
De ha a motorszám E2EE akkor injektoros ha csak E2E akkor karbis. :)
A piros ótó Liftback.Csak a piros szin hajlamos a kifakulásra. :(
Bár az 1.3i ad okot bizakodásra. :)
-
A körül van. :) A motor karbi nagyon jól be van lőve és a gyertyákat is pucolgatom 2000 km-enként,légszűrő brenyaszürő évente cserélve. :D
Ja meg nagyapós tempóval kell közlekedni az a titka. :D
Nem hajtok mint egy állat, de a nagyapós tempót nem bírnám ki :)
A legtöbb a karbin múlik, a többi mellékes. Nekem vadi új gyerya, légszűrő, benzinszűrő, és mégse megy le városon kívül se 6 alá... Pedig 90-el megyek :(
Na de ez már a múlté, mert gázzal ~8L a fogyi :)
-
Ha tudnám... :))) A pali azt sem tudta, hogy hol a torony, úgyhogy nem kérdezem meg, hogy karburátoros-e... :) Tudja valaki, hogy a lent említett piros autónak akkor mi a típusa? Mármint AE/EE mi? És hogy akkor ez most liftback? Vagy mi a fene?!
Kérsz nekem egy alváz és motor számot?Megmondom neked a valót. :)
Küld el pü-be. :D
De ha a motorszám E2EE akkor injektoros ha csak E2E akkor karbis. :)
A piros ótó Liftback.Csak a piros szin hajlamos a kifakulásra. :(
Bár az 1.3i ad okot bizakodásra. :)
Hi!
Nem érem el a tulajt, de majd ha sikerül, akkor megkérdezem tőle a valót :)
Ha karbis, akkor tudsz nekem segíteni, hogy jól be legyen lőve? Örülnék egy ilyen 6,5-7 körüli fogyinak....
Gabe
-
A körül van. :) A motor karbi nagyon jól be van lőve és a gyertyákat is pucolgatom 2000 km-enként,légszűrő brenyaszürő évente cserélve. :D
Ja meg nagyapós tempóval kell közlekedni az a titka. :D
Nem hajtok mint egy állat, de a nagyapós tempót nem bírnám ki :)
A legtöbb a karbin múlik, a többi mellékes. Nekem vadi új gyerya, légszűrő, benzinszűrő, és mégse megy le városon kívül se 6 alá... Pedig 90-el megyek :(
Na de ez már a múlté, mert gázzal ~8L a fogyi :)
Azért észrevetem hogy sok múlik az előző tulajokon is.
Idősebb emberek kevésbé mennek a kocsikkal mint a 40 alatti nemzedék. :)
Jó országúton én is megyek ha lehet de egy Nyíregyháza-Debrecen -Nyíregyháza útvonalat az pont 100 Km 5L vel járom meg. :)))
Én jó kocsit fogtam ki. :supz:
-
Én jó kocsit fogtam ki. :supz:
Na igen..
Szerintem normál körülményeket véve alapul városban olyan 7,5-8 a reális fogyasztása egy ilyen Corollának, városon kívül 5,5-6.
Injektorral ez fél-fél literrel kevesebb lehet, és ugye az injektor sosem kopik el/ki a karbival ellentétben.
-
]
Hi!
Nem érem el a tulajt, de majd ha sikerül, akkor megkérdezem tőle a valót :)
Ha karbis, akkor tudsz nekem segíteni, hogy jól be legyen lőve? Örülnék egy ilyen 6,5-7 körüli fogyinak....
Gabe
Én nem nyultam semmihez lehet hogy ezért jó. :alright:
Bár a kabi és az injektor beállítási adatit meg tudom adni neked de ezt jobb szakemberrel csináltatni.
Hillar Árpi bizti segít neked hiszen neki van egy királyos AE90-es corollája felépítve.
Ezt Szeke kartással meg is nézhetük a nyári talin. :D
-
Na beszéltem a hapsival, azt mondta, hogy Ő a 2. tulaj, az 1. tulaj a kollégája volt. Folyamatosan toyota márkaszervízben volt szervízelve, most lett cserélve vez szíj+görgő, szervízkönyv van. A 201000km nagy részét országúton tette meg, mert külföldön dolgoztak a hapsik mind a ketten. A jobb hátsó sárvédőív már javítva van, és ott másmilyen színű a fényezés. A bal pedig rozsdás, és már kezd átterjedni az ajtóra. A motorháztető matt, meg a tető is kicsit. Úgyhogy azt mondta, hogy az ívet javítani kell majd mindenképp. Torony állítólag makulátlan.
Holnap este megyek megnézni, nem tudna valamilyen corolla tudós velem jönni, hogy megnézze ő is? Kelenföldön van az autó.
Ja egyébként szerintem én vagyok az egyetlen itt a fórumon, aki ült már Sienában :)
Gabe
Ez jónak tűnik. Meg kell nézni.
-
Az nagyon jó fogyi, az 1.1 OFF Uno-m ON 8-9 között eszik városban :) Ezért utálom én a karbit, de lehet, hogy más gyártók tudják is használni normálisan őket :)
A fogyasztás egy jól beállított karburátor, és gyujtás esetén szinte kizárólag lábfüggő, 1,2 D kadett, 2,0 626 mazda 1,3 Skoda Favorit -ez öcsémé volt karburátorosak, mind 8-9 között fogyasztottak, ha én vezettem de az 1,6 Astra, a 2,0 Vectra, meg most a corolla is 8-8,5 között eszik, de Apám 1,3 Swiftjéből , sé az 1,3 Felicia Pickup-ból is pont 8-l fogyit sikerült kihozni. Szóval csodát ne várj, ha az Unó jól beállított, és az új gépet ugyanúgy használod, 1l nél nagyobb különbség nem nagyon lesz!!!
-
Sziasztok!
Most gondolkodom rajta, hogy veszek egy Corollát. 500 000 pénzem van a műveletre, ezért nagyjából egy '91-es 1.3-ast kapok. 1.6-ost nem akarok mert lényegesen több a biztosítása. A konkurencia egy '94-es Suzuki swift 1.3. Igazából nekem egy dolog számít egy autónál: a megbízhatóság. Szóval nem érdekelnek olyanok, hogy a Swift fapad meg új Trabant, meg csomagtér, meg ajtók száma. Ja van mégegy ami nem is vita tárgya, hogy a Swift papírból van. Mondjuk pont azért megy jól és eszik keveset. Városban szeretném használni.
Szóval mi a tapasztalat az ilyen idős Corollákkal, ilyenkor is olyan megbízhatók még mint "újonnan" vagy ugyan olyanok mint a többi ilyen idős autó, lassan elkezd rajta elromlani minden és olyan mint egy feneketlen kút?
Természetesen nem csodát várok, de a Toyotákról eddig csak jót hallottam
-
Sziasztok!
Most gondolkodom rajta, hogy veszek egy Corollát. 500 000 pénzem van a műveletre, ezért nagyjából egy '91-es 1.3-ast kapok. 1.6-ost nem akarok mert lényegesen több a biztosítása. A konkurencia egy '94-es Suzuki swift 1.3. Igazából nekem egy dolog számít egy autónál: a megbízhatóság. Szóval nem érdekelnek olyanok, hogy a Swift fapad meg új Trabant, meg csomagtér, meg ajtók száma. Ja van mégegy ami nem is vita tárgya, hogy a Swift papírból van. Mondjuk pont azért megy jól és eszik keveset. Városban szeretném használni.
Szóval mi a tapasztalat az ilyen idős Corollákkal, ilyenkor is olyan megbízhatók még mint "újonnan" vagy ugyan olyanok mint a többi ilyen idős autó, lassan elkezd rajta elromlani minden és olyan mint egy feneketlen kút?
Természetesen nem csodát várok, de a Toyotákról eddig csak jót hallottam
Érdemes! :D
Én új szuzi helyett vettem akkor 10 éves rollát. :D
Nekem van egy és eddig most költöttem először "nagyobb" összeget mivel meghegesztették a küszöbömet műszaki előtt.Egyébkén a kötelező cserélgetéseken kívül nem költöttem műszaki hiba miatt semmit rá.
Viszont ha tudol megéri inkább 1,6-ost venni ha liftback mert nehezebben mozgatja a kasznit az 1,3m.Ill az 1,6-osba átlagba van klíma. :D
-
Tételezzük fel, hogy egy olyan '91-es Corollát kapsz, ami megfelö állapotban van, akkor nagyon is megéri. Ne viccelj! Egy Suzukival szemben? Naná!
Én a Toyotámból átültem egy Suzukiba. Nem bántam meg, hogy Toyotát vettem. Forditva már húztam volna a számat rendesen! :lol:
Nem mondom, hogy gáz a Suzuki, mert van négy kereke, és megy.
De... :D
-
az 1,6-osba átlagba van klíma. :D
Egyáltalán nem átlagos abban az évjáratban a klíma... Azért csak 15 éves kocsik már azok. Bár mindenesetre az biztos, hogy ha valamelyikben van klíma, az minden bizonnyal 1.6-os :wink:
-
Szia!
Az 1,6-osnak negyedévente 8000-el több a kötelezője azért nem akarok azt venni. Én most egy sedan-t néztem ki ( EZT (http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=196777&command=ugras&screenwidth=1024&data=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) )
De igazából mindegy nekem hogy sedan vagy liftback.
Mundjuk nekem kicsit rémísztő hogy 150-200e kmel akarok autót megvenni.
Te mennyivel vetted a Tied?
-
Szia!
Az 1,6-osnak negyedévente 8000-el több a kötelezője azért nem akarok azt venni. Én most egy sedan-t néztem ki ( EZT (http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=196777&command=ugras&screenwidth=1024&data=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) )
De igazából mindegy nekem hogy sedan vagy liftback.
Mundjuk nekem kicsit rémísztő hogy 150-200e kmel akarok autót megvenni.
Te mennyivel vetted a Tied?
A kötelező miért 8-al több? Nálam 4 a külömbség a 2 kocsi között.
A corollát 10 most (13 éves) évesen 145-el vettem most van benne 185,a carinát 8 most (9 éves) évesen 155-el most van benne 178.
Ha a motor nem füstöl mint a kémény és nem eszi az olajat nincs vele gond. :D A füst csak olajtól lehet.Akkor a moci gáz egyébként rendes használat esetén nagyon jó kis moci az az 1,3. :D Országút nyáron 5-6 város 6-6,5 télen országút 6-6,5 város 6,5-7,5 között a fogyi. :D
Ha pakolni akarsz akkor jobb a liftback.
Kasznin érdemes megnézni az összes lökös felfogatási pontjait a kerékjárat ívnél ill a lámpák kötnyékét valamint a kerékjárat felső pontját.Ezek a külső korróziós pontok bár nálam 13-évesen kezd felhólyagosodni a festék a rozsda miatt.Ill a küszöböket mert azt belülről eszi a hólé. :(
-
az 1,6-osba átlagba van klíma. :D
Egyáltalán nem átlagos abban az évjáratban a klíma... Azért csak 15 éves kocsik már azok. Bár mindenesetre az biztos, hogy ha valamelyikben van klíma, az minden bizonnyal 1.6-os :wink:
Jó akkor feltételezhetően nagy esélye van. :D
Bár mindig is szerettem volna az 1,3-ból 1,6-ot fabrikálni. :D
-
A biztositas.hu-n számoltam ki és aztmondja hogy 8 a különbség az 1200-1500 és az 1500-2000 motorok között.
Köszi a rohadási tanácsokat!
Mondjuk ennyi idősen gondolom minden autó rohad már valamennyire.
Pakolni nem akarok. Igazából lerobbanni és szerelőhözjárni nem akarok. Más igényem nincs.
Tényleg milyen ezeknek a töréstesztje?
-
Az aminak 3 csillagos volt. Oldal merevítő nincs az ajtóba. :(
-
Cif !!! Egy kicsit beleszerkesztettem a luinkbe, hogy ne essen szét az oldal tördelése!!!.
Kocsivásárlás terén a lényeget elmondták, valahol azthiszem az általános topicon belül van egy altopic, ahol nagyon jó összefoglalót találsz a használtkocsi keresgetésről, úgy általában.
Sajna ez a korosztály már elég rizikós darabokat is tartogat, érdemes vigyázni, és alaposan megnézni a darabot, akár kereskedő, akár magánszemély adja el.
-
Mire figyeljünk használtautó vásárlásnál? (http://www.toyotaclub.hu/mickey/forum/viewtopic.php?t=267)
-
Köszi szépen a tanácsokat!
-
Na mi lett az eredmény?
Nálam ez:
(http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/Profy/corolla_felnyi.jpg)