Lehet, hogy a menürendszer kezelését a BMW, vagy az Audi egyszerűbben kezelhetővé tette, de amit Misi is írt nemrég a klíma nehézkes kezelhetőségére, azt igaznak vallom, hogy egyszer beállítja az ember a hőmérsékletet és kész, NEM piszkálja azt menet (vezetés) közben! Talán egy BMW, vagy Audi klímáját "kell" piszkálni, de a GS-t nem, mert jól működik.
...csak ezt nehéz megérteni.
A navi pont ugyanez. Indulás ELŐTT beállítom az úticélt és megyek az utasítások szerint. Ha nem kell navi, akkor be sem kapcsolom. Pont.
Persze, ezzel együtt lehet, hogy valóban kicsit körülményesebb a rendszer kezelése, de inkább a szokás a rossz, hogy mindezt vezetés közben pirizgálják egyesek.
Az elején a formatervről leírtak igazi marhaságok. Szubjektív hülyeségek, ahogy visszaidézi az előző GS generációkat.
Egy ilyen tesztben sokkal inkább ki kellene emelni az autó önálló egyéniségét, hogy már az előző generáció, sőt, a Botond-féle GS sem akart már utánozni EU-i autók közül semmit. És ez sem, olyannyira, hogy bizonyos dolgokat (ülés kényelme, hajtás, hangulat) teljesen máshogy (jobban!) csinál, mint a többi autó. Ez a Lexus már tényleg mindenben felnőtt az EU-i kategóriatársaihoz.
-> Tudjuk, hogy az Audi technokrata, a BMW sportos, A Merci Merci, a Lexus, pedig nyugodt (visszafogott, csendes, high-tech), legalábbis számomra ezek jellemzik őket. Tehát, kategórián belül van olyan dolog, amiben magasan a Lexus a legjobb. Az árát nem említem, mert egy 20 Millás autónál kutyát nem érdekel +- 3 Milla.
Misi, legalább nagyjából jól közelítem meg a dolgot?