Aha, szóval Te láttad is a kocsit, akkor biztosan sok a 800.
Reális a 800 . Ez egy kis köbcentis dízelmotoros Toyota kisautó . Meglehetősen kelendő kombináció . Ha az állapot OK , akkor ez az ár rendben van .
Persze, sőt, mentünk is vele. Műszakilag majdnem hibátlan. A kinyomócsapágynak érdekes hangja van, és a fékjei nem biztos, hogy teljesen rendben vannak, de a váltója még mindig remek, a futóműből nem jön semmiféle érdekes hang, nem húz(na, ha fel lenne fújva a bal első
), pöccre indul 2 hónap állás után is. Mikor felnyitottuk a motorháztetőt, röhögtünk egy nagyot: poros volt, mint egy 2 éves kocsié, és ennyi. Minden a helyén, tökéletes rendben, sehol egy olajfolt vagy egy elszabadult kábel (ugyanakkor látszott rajta, hogy annyira poros, hogy évek óta nem lehetett lemosva). Esztétikailag viszont nem a legjobb: rengeteg helyen karcos a festés (majd' minden elemen vannak lemezig "érő" karcok, viszont mindenhol egy réteg mélyen van megkarcolva; nem mértük körbe, de 99%, hogy nem volt a kasztni törve, javítva), a jobb első index ketté van repedve, a kárpitok minden ülésen (még hátul is!) szakadtak, iszonyúan zörög az utastér, stb. Ezeket simán ki lehet javítani, de nincs ingyen egyik javítás sem. Nekem is első a műszaki állapot, az alapján simán adnék érte 800-at. De szegényke eléggé lehasznált benyomást kelt. Max. 600-at adnék érte. Annyit viszont nem szánnék egy ilyen gépre, úgyhogy nem fogom megvenni.
Viszont ha valakit érdekel, Gyöngyösön, a város Pest felőli szélén megnézheti.