Végülis nem. De akkor is... Van esetleg közeli fotód róla, hogy milyen lett a végeredmény? Csak hogy tudja a fórumtárs, kb mire számíthat.
Ettől függetlenül Trotterrel értek egyet, hogy ha bugyog a rozsda, akkor lehet, hogy jópár centi hiányozni fog csiszolásnál az elemből.
Közeli fotóm nincs - illetve csak arról, hogy hogy nézett ki csiszolás és passziválás után:
Tehát azért elég nagy felületet érintett - de ugye, hogy az autó mellett állva nem tűnt fel
? Nem véletlenül mondom, hogy ha tényleg csak az ívet érinti, akkor nem lesz feltűnő. És, ugye, ezzel együtt is azt írtam én is, hogy ez csak átmeneti megoldás
... De annak teljesen jó.
Persze, ha a csiszoláskor kiderül, hogy át van rozsdásodva az ív, akkor azt ezzel nem lehet megmenteni - de mással sem, tehát ha a fényezőnél derül ki, akkor is ugyanott vagy. Akkor oda lakatos kell, ívcsere, és azután persze tényleg fényezni kell a komplett elemet telibe. De ha csak felületi rozsda van (és van esély rá, hogy az van, elvégre ha alá/át van rohadva, akkor nagy buborékok keletkeznek a fényezésen az érintett részen), akkor arra teljesen jó ez a csináldmagad megoldás, és megvan mondjuk max 2000 forintból meg némi munkából.