Egyéb tapasztalatok... Az esetleges leendő vevő tájékoztatása céljából
A motorról ugye már írtam. Hibátlan, tényleg.
A váltó lötyögős, de amúgy problémamentesen kapcsolható, zajmentesen, simán. Szivárog viszont belőle az olaj.
Kormánymű problémamentes. Futómű is okés, stabil, nem imbolyog, nincsenek rendellenes zörejek, szépen tartja az egyenest.
Fékek rendben; néha gurulás közben hallható egy kis nyiszorgás, ami megszűnik a pedál lenyomására. Alkalmasint időnként odaér vmelyik betét a tárcsához, de melegedés nincs, mindkét oldalon egyforma a keréktárcsák hőmérséklete hosszabb menet után is.
Üvegek, lámpatestek épek. Kivétel: egy kagylós kőfelverődés az egyik fényszórón; de nem lyukas, és műszakin is átment vele.
Elektromos rendszer rendben. Kivéve: középkonzol világítás nem működik, fűtés/szellőzés ventillátora csak magas fokozatban működik, első ablakmosó nem működik. A vezetőajtón az elektromos ablakemelők kapcsolói lötyögősek, de működnek. Távirányítóval nyitva a vezetőajtó nem mindig nyílik ki, ilyenkor kulccsal kell kinyitni az ajtót. Fejegység és hangszórók nincsenek.
A karosszéria állapota egy átlagos 14 éves autóénak felel meg. Több helyen is volt sérült, javított; de nem strukturálisan, tehát nem kellett huzatni, légzsákok sosem nyíltak. Az üvegek, a szélvédőt és a bal hátsó háromszög-ablakot leszámítva, eredetiek. Vannak karcok és horpadások. A jobb hátsó ajtóvédő díszléc hiányzik.
Az autón 15-ös alufelnik vannak, jó állapotú, két éve újonnan vásárolt (!) Pirelli P6 Cinturato gumikkal.
Megvan két gyári kulcs, az eredeti kezelési utasítás és a szervízkönyv is. Utóbbi csak 90.000 km-ig volt vezetve, de ugye a futásteljesítményből amúgy sem csinálunk titkot
Hétvégén, ha minden a terv szerint halad, már fent lesz a kocsi a hahun, képekkel. Majd beszúrom ide is a linket.